![]() |
01. Favoriete Film? shawshank redemption
Deze dus, maar het zou mij niet verbazen als het ondertussen weer anders is. 8{ |
Stand
Tyskie 11 Appelshampoo 9 Banaan 8 Niemand 7 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Bonusvraag (4 pt) Op muziek zijn al tijdenlang Welk nummer ben je aan het luisteren-topics. We zijn nu bij deel vijf, maar de eerste twee delen zijn verwijderd. De eerste werd gestart in 2002. Wie was de topicstarter? Vraag 52 Uit welke 2 subfora is het subforum School ontstaan? |
Citaat:
dat was ik 8) |
Studenten en Scholieren ofzo toch?
|
Ik dacht huiswerk en boeken
|
Kan de omschrijving van School niet worden aangepast? "Het oude huiswerk en studentenforum samen gegooid. Post hier alles wat met school te maken heeft." Wie wat nog wat van die oude fora dan?
Lijkt me duidelijk. :z |
Beiden een punt 8)
|
huiswerk en ... :'(
Wel leuk, kwam een oud topic tegen over koelkast die ervan overtuigd is dat iemand van ll.com zijn computer gehackt heeft, waardoor hij een nieuw modem moest kopen :p:d |
Citaat:
|
Stand
Tyskie 12 Appelshampoo 9 Banaan 8 Niemand 7 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 53 Op scholieren.com is De Duif met de Bijl een bekende forummer. Ze is hier echter ook een tijdje geweest. Onder welke naam? en de bonusvraag blijft staan O-) |
Quicken
|
En Stevie heeft zelf de gewiste Welk nummer luister ik topics geopend
|
nee, dat topic is begin 2002 geopend. toen was ik er nog niet eens :7
Stand Tyskie 12 Appelshampoo 9 Banaan 8 Niemand 8 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 54 Quicken postte veel onder een bekend IP van een andere forummer. Wie? |
milkywayz
|
Stand
Tyskie 12 Appelshampoo 9 Niemand 9 Banaan 8 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 55 Welke 2 andere nicknames had n0sf3ratu hiervoor? |
rotzak
Klootzak |
Post alle nicknames die ik heb gehad. heb ik namelijk zelf nodig...
|
klootzak is niet goed
|
Citaat:
:[ :p |
Citaat:
Wetering12 8) |
Rotzak en GewoonGek
|
Rotzak en Phantasym
|
Stand
Tyskie 13 Appelshampoo 9 Niemand 9 Banaan 8 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 56 Welke clan werd in november 2002 opgericht? En welke was de reactie daarop? (2 pt, mits in de juiste volgorde) |
Zijn jullie al met mijn vraag bezig?
|
De Clan die opgericht werd was de liefdesclan.. Als tegenreactie kwam Irene!!! met de evilclan. :+
|
|
Te laat! 8)
|
omfg fotofinish :+ toch had tyskie het als enige goed.
Stand Tyskie 15 Appelshampoo 9 Niemand 9 Banaan 8 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 57 Wie heeft lange tijd een Dommel-avatar gehad? |
Eelcootje..
|
Ik hou voor de rest van de dag wel stil, kunnen jullie weer inlopen. :z
|
Stand
Tyskie 16 Appelshampoo 9 Niemand 9 Banaan 8 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 58 Wat was de favoriete Dragonball Z held van Groovmaster? ik herinner jullie even aan: Bonusvraag (4 pt) Op muziek zijn al tijdenlang Welk nummer ben je aan het luisteren-topics. We zijn nu bij deel vijf, maar de eerste twee delen zijn verwijderd. De eerste werd gestart in 2002. Wie was de topicstarter? |
Vegeta
en de topicstarter van dat topic was dat niet eclipse? |
euhm weet ik veel :7
Stand Tyskie 16 Appelshampoo 10 Niemand 9 Banaan 8 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 59 Sinds wanneer is er een Seksualiteit-forum? Precieze datum! |
12-06-2001 14:03
|
net jarig geweest dus :-)
|
Citaat:
|
nee, het was ook yor niet.
Stand Tyskie 16 Appelshampoo 10 Niemand 9 Banaan 8 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 60 Welke forums (fora?) nam Koelkast onder zijn hoede toen hij FB werd? |
computers en internet
|
dat is alvast een half punt.
|
Hersenkrakers voor dyslecten only
|
hersenkrakers
|
en de bonusvraag: milkywayz?
|
allebei de antwoorden fout...
|
kom op zoeken joh :7
|
Citaat:
|
computers & internet was goed maar dat andere forum is nog niet genoemd
|
Het is ook geen bestaand forum meer, toch?
|
het bestaat idd niet meer :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.