Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Psychologie & Filosofie (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=17)
-   -   De eerste keer snijden in jezelf... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61282)

sandraatje 10 November 2007 16:55

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1326584)
Dan is het toch te rechtvaardigen. -_- Je doet het omdat je verslaafd bent aan endorfine. (Of het ook klopt is een tweede ding.)

Nee, het is niet te rechtvaardigen, zelfs niet doordat ik verslaafd ben aan endorfine. Een verslaving maakt je gedrag niet goed!

blabla1993 10 November 2007 17:42

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1326591)
Nee, het is niet te rechtvaardigen, zelfs niet doordat ik verslaafd ben aan endorfine. Een verslaving maakt je gedrag niet goed!

Dan niet joh.

sandraatje 10 November 2007 19:02

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1326594)
Dan niet joh.

idd niet

Chrizlybeer 10 November 2007 23:01

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1326591)

Waarom begin je dr dan in hemels naam aan? Dat je als je eenmaal begonnen bent en geestelijk zwak bent er mee door gaat kan ik een heel klein beetje inkomen. Maar hoe fukking twisted ben je als je er überhaupt mee begint.

sandraatje 12 November 2007 12:45

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer (Bericht 1326607)
Waarom begin je dr dan in hemels naam aan? Dat je als je eenmaal begonnen bent en geestelijk zwak bent er mee door gaat kan ik een heel klein beetje inkomen. Maar hoe fukking twisted ben je als je er überhaupt mee begint.

Misschien gaat het wel niet goed met iemand als diegene daarmee begint, je doet het iig niet zomaar hoor, als je dat soms dacht!

Ik ben niet fukking twisted omdat er ik ooit mee begonnen ben. Op zo'n moment voel je je gewoon erg k*t, en de eerste keer gaat meestal niet eens bewust, je doet het en merkt dat het goed voelt, dan doe je het vanzelf nog een keer.

Vlinder 12 November 2007 13:32

hee maar als jij zo in God gelooft, waarom verniel je dan het lichaam dat je van hem hebt gekregen?

sandraatje 12 November 2007 14:20

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1326778)
hee maar als jij zo in God gelooft, waarom verniel je dan het lichaam dat je van hem hebt gekregen?

Omdat je op zo'n moment nergens bij nadenkt, en daar dus al helemaal niet aan. En ik weet dat het fout is, en ik vraag daar ook telkens weer vergeving voor. En Hij wil me ook helpen om ermee te stoppen!

Vlinder 12 November 2007 14:22

dat is fijn
ik ben ook gestopt, met hulp
maar niet van god
ik dacht: zelf probleem gemaakt , zelf oplossen

sandraatje 12 November 2007 14:23

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1326792)
dat is fijn
ik ben ook gestopt, met hulp
maar niet van god
ik dacht: zelf probleem gemaakt , zelf oplossen

En God is er om je te helpen dus waarom zou ik hem niet om hulp vragen?

Wel goed dat je gestopt bent!

Vlinder 12 November 2007 14:26

Als je het zelf niet kan, ja dan is er altijd nog die keuze :)
Ik dacht er eigelijk niet eens bij na dat ik god om hulp kon vragen :P

Het is wel vreemd, nu ik gestopt ben is nog steeds alles hetzelfde :S

blabla1993 12 November 2007 15:10

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1326773)
Op zo'n moment voel je je gewoon erg k*t, en de eerste keer gaat meestal niet eens bewust, je doet het en merkt dat het goed voelt, dan doe je het vanzelf nog een keer.

= fukking twisted. :O

Vlinder 12 November 2007 18:22

okee je hebt gelijk XD

jensypower 25 November 2007 14:53

ik ben wel is boos en ddan heb ik de neiging om in mezelf te snijden maar ja wat heeft dat voor zin...denk ik dan een paar dagen daarna
je lost er volgens mij niks mee op maar als je dan zo boos ben ofzo en je gaat dan snijden dan denk je er niet aan en sommige hebben er later dan weer spijt van
dus eigenlijk vind ik het best raar in mekaar zitten

Vlinder 25 November 2007 17:57

pfft nou ik heb er heel erg spijt van
laatst zei een jongen [met wie ik veel praat] dat hij bang was dat het een keer verkeerd zou gaan, en dat ik een verkeerde ader zou raken. toen schrok ik wel. ook zei hij toen dat hij op school dacht, dat hij mij in de krant zag staan. zelfmoord.
toen dacht ik echt van, ik moet hiermee ophouden, is niet alleen slecht voor mij, maar ook voor anderen. word er alleen maar chaggie van :P

jensypower 26 November 2007 15:19

ik denk in me bed wel eens erover na als ik dan die neiging heb van dat snijden
maaar dan denk ik ook zo van God heeft mij gemaakt en dat ik mezelf niet pijn moet maken omdat ik onzeker en boos ben over mezelf
dan ga ik laat maar zeggen bidden en dan is die neiging om het ooit te doen weg
en zo gaat het dan door...

Pakspul 26 November 2007 16:03

Citaat:

Origineel gepost door jensypower (Bericht 1328153)
maaar dan denk ik ook zo van God heeft mij gemaakt en dat ik mezelf niet pijn moet maken omdat ik onzeker en boos ben over mezelf

Zegt wie en waar staat het?

Zeespons 26 November 2007 16:04

Hebben mensen tegenwoordig geen will power?

jensypower 26 November 2007 20:01

ik geloof toch???
dan kan ik toch in de Bijbel hebben gelezen dat Hij(God) mij gemaakt heeft en dat ik me niet pijn moet laten lijden!!!
dat is gewoonn mijn mening
hoe ik erover denk

My_Name 27 November 2007 14:45

Ik vind de meeste reacties hier echt zielig. Als je een topic maakt zodat mensen hun verhaal kwijt kunnen, moet je daar respect voor hebben en ze niet gaan afzeiken!!
*Niet voor de personen die wél serieus reageren*

sandraatje 27 November 2007 15:38

Citaat:

Origineel gepost door My_Name (Bericht 1328376)
Ik vind de meeste reacties hier echt zielig. Als je een topic maakt zodat mensen hun verhaal kwijt kunnen, moet je daar respect voor hebben en ze niet gaan afzeiken!!
*Niet voor de personen die wél serieus reageren*

Dankje! Vind het heel irritant om sommige reacties te lezen...

Pakspul 27 November 2007 15:50

Citaat:

Origineel gepost door jensypower (Bericht 1328347)
ik geloof toch???
dan kan ik toch in de Bijbel hebben gelezen dat Hij(God) mij gemaakt heeft en dat ik me niet pijn moet laten lijden!!!
hoe ik erover denk

Je kan ook niet gelovig zijn en het toch nog gelezen hebben, dus waar staat dat?

Vlinder 27 November 2007 17:32

Citaat:

Origineel gepost door Zeespons (Bericht 1328176)
Hebben mensen tegenwoordig geen will power?

oh ja, daar vertelde een jongen my laats over :)

Zeespons 27 November 2007 22:51

Citaat:

Origineel gepost door jensypower (Bericht 1328347)
ik geloof toch???
hoe ik erover denk

Je moeder heeft jou gemaakt en op de wereld gezet met meer pijn dan jij ooit hebt gehad met het snijden van je zelf.

raar maar waar.

jensypower 28 November 2007 16:33

ja maar God heeft een wonder gedaan doordat mij vader en moeder mij kregen dus ik dank God ervoor dat ik besta

Pakspul 28 November 2007 16:47

Citaat:

Origineel gepost door jensypower (Bericht 1328473)
ja maar God heeft een wonder gedaan doordat mij vader en moeder mij kregen dus ik dank God ervoor dat ik besta

Niet afwijken van het verhaal, waar stond dat nou in de bijbel dat je jezelf niet mag pijn doen?

insanity 28 November 2007 17:25

*niet pijn mag doen

:love:

Zeespons 28 November 2007 17:44

Citaat:

Origineel gepost door jensypower (Bericht 1328473)

En daardoor zitten we nu met jou opgescheept....

Volgens mij begrijp jij niet echt hoe een mens zich voortplant....

Pakspul 28 November 2007 17:46

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1328479)
*niet pijn mag doen

:love:

Staat niet in de tien geboden hoor.
Citaat:

Gebod 10: Gij moogt het huis van uw naaste niet begeren. Gij moogt de vrouw van uw naaste niet begeren, noch zijn slaaf, noch zijn slavin, noch zijn stier, noch zijn ezel, noch iets wat uw naaste toebehoort.”
God keurt het gebruik van slaven goed :no:

insanity 28 November 2007 17:49

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1328481)
Staat niet in de tien geboden hoor.

Ik wou alleen je nederlands bijschaven :$

Pakspul 28 November 2007 17:54

Oooh ok :P

insanity 28 November 2007 17:56

:*

naatjuhh 28 November 2007 17:59

hallo ik weet wat ik nu ga zeggen niet met liefde heeft te maken of met iets anders maar met dieren, ik kreeg vandaag een berichtje van een vriendin van mij die dierenleed wil stoppen en ik wist dat het vreselijk was wat ze met die dieren doen maar nu heb ik het gezien wil jij het ook zien kijk dan even hier naar maar let op het is heel erg schokkend

http://www.petatv.com/tvpopup/video....=wm&speed=_med

Pakspul 28 November 2007 18:04

Citaat:

Origineel gepost door naatjuhh (Bericht 1328489)
hallo ik weet wat ik nu ga zeggen niet met liefde heeft te maken of met iets anders maar met dieren, ik kreeg vandaag een berichtje van een vriendin van mij die dierenleed wil stoppen en ik wist dat het vreselijk was wat ze met die dieren doen maar nu heb ik het gezien wil jij het ook zien kijk dan even hier naar maar let op het is heel erg schokkend

Ja drama en z'n filmpje gebruiken om op een emotioneel niveau het spel te gaan spelen. Hippie :{

Zeespons 28 November 2007 18:04

... Ga Is Heel Gouw Weg

Pakspul 28 November 2007 23:01

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1328578)
'k Moet toegeven, dat filmpje is erg.

Propaganda matriaal :{

insanity 29 November 2007 07:49

Citaat:

Krijg een ziekte :Z
Als ik, zoals pakspul al zei, propaganda wil ga ik wel naar duitsland. zijn ze goed in.

blabla1993 29 November 2007 19:22

Citaat:

Opflikkeren dan.

badclown 21 December 2007 15:59

Waarom zou je jezelf snijden,zoek gewoon een goeie vriend/vrienddin en lucht je hart bij die persoon uit.
Of ga naar 1 van je ouders toe. je snijden is zo zonde als je dan ouder word blijf je de littekens dragen en mensen kom er tog wel op 1 of andere manier achter dus so dont do it...

Vlinder 22 December 2007 09:19

ja idd, ze komen er toch wel achter

sandraatje 22 December 2007 11:21

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1331589)
ja idd, ze komen er toch wel achter

Ze komen er niet/nooit achter. Iig niet als jij dat zelf niet wilt en als je ervoor zorgt dat niemand het kan zien!

Gwn_Iemand 22 December 2007 11:22

Ik ken een jongen die het deed..
Hij kreeg er een kick van, zodra hij het deed..
Zelf is der een rede voor hoor, dat je niks voelt ervan..
Mensen kunnen gestresst zijn zodat ze gwn teveel dingen aan hun hoofd hebben, daardoor boeit ze de pijn niet meer en zodra ze gaan snijden, zitten ze tog ff ergens anders..
Misschien alleen wat ze graag willen.
Ik zelf vind het erg ziek, maar ik kan er niks van zeggen geen ervaring mee..
En mensen proberen der vanaf te houden is erg moeilijk..
Nou dat geld voor die jongen dan, hij is er nu wel vanaf, maar neit dankzij mij :o
Jongen als jij in jezelf gaat snijden omdat je het wilt ervaren, doe het dan lekker..
Zal vast pijn doen, zoniet moet je lekker door gaan, gewoon doen joh ;)
Je komt er wel achter wat je dermee aanricht..
Ciao

Vlinder 22 December 2007 11:54

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1331591)
Ze komen er niet/nooit achter. Iig niet als jij dat zelf niet wilt en als je ervoor zorgt dat niemand het kan zien!

ik lette even niet op

Zeespons 23 December 2007 10:21

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1331591)

Dus jij zou de rest van je leven met lange mouwen lopen?
Je kunt niet iets voor de rest van je leven verbergen.

Pakspul 23 December 2007 12:02

Citaat:

Origineel gepost door Zeespons (Bericht 1331702)
Je kunt niet iets voor de rest van je leven verbergen.

Met gemak :yes:

Vlinder 23 December 2007 14:09

Hij: ''wat is dat?''
ik: ''nix''
Hij: ''ok''
makkelijk

Zeespons 23 December 2007 14:32

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1331704)
Met gemak :yes:

Try to hide your scars from your lover.

Chrizlybeer 23 December 2007 23:38

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1328095)
pfft nou ik heb er heel erg spijt van
laatst zei een jongen [met wie ik veel praat] dat hij bang was dat het een keer verkeerd zou gaan, en dat ik een verkeerde ader zou raken. toen schrok ik wel. ook zei hij toen dat hij op school dacht, dat hij mij in de krant zag staan. zelfmoord.
toen dacht ik echt van, ik moet hiermee ophouden, is niet alleen slecht voor mij, maar ook voor anderen. word er alleen maar chaggie van :P

Agossie wordt je er chaggie van? Pas maar op dat je dan als gevolg daarvan niet weer in je zelf gaat snijden :')
En een verkeerde ader raken? Je bent al zo debiel geweest om überhaupt in een ader te snijden? En daar had je niet zelf bij na kunnen denken? Ben je fukking robot ofzo? Beetje doen wat de rest doet en dan niet meer nadenken.
Zielig zooitje parasieten eigenlijk.

Citaat:

Origineel gepost door jensypower (Bericht 1328153)

Jammer dat je er überhaupt over nadenkt, maar dan wel weer leuk dat je er door een verzinsel jezelf er vanaf kan houden:thumbsup:

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1328380)
Dankje! Vind het heel irritant om sommige reacties te lezen...

Waarheid die je niet wil weten?

Pakspul 24 December 2007 11:47

Citaat:

Origineel gepost door Zeespons (Bericht 1331708)
Try to hide your scars from your lover.

Als het moet dan moet het maar, hoorde laatste ook nog iets over een persoon die een probleem zoveel jaar heeft verborgen voor z'n vrouw omdat hij er zo voor schaamde. Dus het is te doen, het ligt alleen of het nut heeft om achter te houden.

rarejopie 24 December 2007 11:54

GEWOON EEN ELASTIEKJE!!!

sorry ik laat me soms meeslepen.. dat mensen zo naief kunnen zijn :S

Vlinder 24 December 2007 12:02

gewoon nix

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:06.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.