![]() |
Citaat:
|
:')
|
Citaat:
Hup hup, terug de zandbak in. Citaat:
Maar ik zou je wel doen denk ik. en nu niet huilie doen, zo`n groot compliment geef ik zelden als ik het meen. |
|
Citaat:
bye bye! |
sterf.
|
Citaat:
dat somt het wel op he erwin?O-) |
Citaat:
:? |
hij is nogal oversekst, stiekem is het gewoon een kleutertje dat denkt dat hij stoer is, hij zegt wel altijd dat hij 19 is... :')
|
Citaat:
|
:yes:
|
owh zit ie zo in elkaar ;)
|
jep
|
weten we dat ook weer ;)
|
Fijn om te weten hé :P
|
nou super
|
mooiso ;)
|
spamspamspammerdespam :{ ;)
|
Heey, niemand hier spamt zonder mij!
|
kennelijk wel :)
|
ja kennelijk wel jah ;)
het gaat gewoon door hoor ;) ik kan er ook wel wat van ! :P |
Oneerlijk... Ik heb het spammen praktisch uitgevonden ( net als arrogantie) en jullie gaan gewoon met mijn uitvinding aan de haal.... gemeen!
|
ja, ik inmiddels ook wel. Eerst reageerde ik alleen maar serieus, maar dat valt helemaal niet meer te doen. Er zijn gewoon geen serieuze topics meer, dus kan je ok niet serieus reageren...
|
Citaat:
|
Nu voel ik me echt gediscrimineerd...
|
hoezo gediscrimineerd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon mij nadoen, dan kom je er wel :p
|
Citaat:
|
Nee, ik heb liever dat het forum weer een beetje serieus word. Dan heeft het tenminste nog enige zin om hierheen te gaan :P
|
Weet je, zodra mensen als ik op een forum verschijnen daalt die kans drastisch :)
|
dat heb ik wel gemerkt ja..!
|
daarom moet jij ook geband worden :thumbsup:
|
Bans duren bij mij niet lang jopiepopie ;)
|
het is rarejopie :[
|
en waarom duren bans bij jou niet lang dan darkness?
|
Omdat een ban van een week nog niet eens een halve dag was :)
|
Citaat:
|
Jawel, Chris vond mij aardig :p
|
:( dat vind ik heel jammer!
|
Hij "lackt" daadkracht :d
|
Citaat:
Dat chris of dennie jou unbanned heeft geen gevolgen van mijn waarschuwing. oftewel, betrap ik je nog een keer op extreem spammen of een grote bek dan ben je WEL een weekje op vakantie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat kan iedereen die het wachtwoord van een FB heeft. Sorry, maar ik ben niet egt onder de indruk.
|
Citaat:
Ik kan gewoon kloten. Besides, zolang jij dat niet hebt zou ik maar sssst doen. |
Alleen maar omdat jij het wilt?
Mijn respect moet je verdienen. Ik luister naar FB's maar ik zie geen enkele reden om naar jou te lusiteren zolang het geen goed gefundeerde waarschuwing is. Al ban je me voor mijn part 100 jaar, dat verandert er niets aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.