![]() |
Tijdens gym bier en frikandelbroodje genuttigd. :d
|
Omg veel geld veel geld yes ik ga december overleven en lowlandskaarten kopen!!! :d:love::$
|
^
Klinkt alsof het binnen max. 2 weken al op is :z En ik heb net berekeningen van bedrijfseconomie die eerst 1 kantje in namen, ingekort tot een half kantje :d Het kon blijkbaar veel simpeler ^^ |
Citaat:
|
Wordt nog wat met nieuwjaar dan :P hahha
Of krijg je halverwege Dec. weer nieuw loon? |
Ik heb m'n oude fuck school attitude weer, en dat voelt vertrouwd. :d
|
Citaat:
ik stikte vandaag in een broodje frikadel, blij dat er iemand naast me zat die wist wat ze moest doen I almost died :o (hoort eigenlijk niet in het blijheid topic, want zo blij was ik er niet mee) :') |
Citaat:
en mn moeder wilde wel de helft van mn lowlandskaart voorschiete! Chill. Ik heb helemaal kriebels :$ |
het geldschip is langsgeweest.
welnu, eens kijken waar ik dit jaar allemaal nog naartoe wil.. |
Ik vind die supergoedkope euroshopper chocolade echt geniaal :z
|
Citaat:
Nee, even zonder gekheid, wat goed dat je d'r heelhuids afgekomen bent. :) OT: Morgen eerste 2 uur vrij. |
Citaat:
|
alles gaat zo goed!! zin in morgenavond wanneer de stress voorbij is! :P
|
Yay nieuw snowboardmaatje :love:
|
Citaat:
was wel lief van haar :love: Citaat:
|
Het kost dan alcohol, liters energydrink, melatonine, slaapgebrek en concerta, maar dan heb je wel een goed rapport. :d
|
Citaat:
Nu doet ie het weer? :+ Faalding. |
Ik snap het wel.
Ik zou hetzelfde doen, als ik de pc van een mac gebruiker was. |
Nja...
Je zou eerder zeggen dat hij zich juist zou willen bewijzen naast zo'n prachtige macbook pro he..? Hij verneukt z'n reputatie zo nog verder :z |
Morgen PANN morgen PANN morgen PANN morgen PANN morgen PANN! :love:
|
Citaat:
OT: Het was kort, maar gezellig. :d |
weekend
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gepromoveerd @ Starbucks, officieel Barista, nu azen op stage naar het buitenland!:d
|
woehoe het is zaterdag vnavond maar lekker op stap! :d
|
Sneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsn eeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsnee uwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuw sneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsn eeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsnee uwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuw sneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsn eeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuwsneeuw
|
Vanavond PANN vanavond PANN vanavond PANN vanavond PANN :love:
|
Vanavond feestje.
Waarbij ik League of Legends mag installeren en dat gewoon ga spelen. :+ |
Ga weer nieuwe mensen ontmoeten want wor meegesleept naar vanallemaal feestjes jippie :+
|
Citaat:
OT: Vanavond even lekker uit, en een biertje happen. |
Koekjes :love:
|
sneeuw die blijft liggen :love:
|
mama is aan het bevallen, weldra word ik grote broer en dat is eng.
|
Hee ik ben terug!
PANN was zooooo vet :love: |
:+
|
kut.
|
Gisteren biertje happen was gezellig.
Misschien vanavond weer biertje happen. Bier. :love: |
Damn ik ken alle vliegprocedures voor de GVSS-keuring aanstaande woensdag en donderdag helemaal uit mijn hoofd :d
De start, aanvang klim, level off, cruise, turns, overgang horizontale vlucht naar klimvlucht, klimmende bochten, overgang horizontale vlucht naar daalvlucht, dalende bochten, vertraging tijdens de horizontale vlucht, overgang dalende vlucht naar horizontale vlucht en after landing xD |
Kun je niet.
|
Citaat:
Bij de KLS in ieder geval niet. |
Nee klopt, maar ik ken m wel :z
Zijn maar een paar simpele dingen.. Idle on off off off off most backward position.. Volgens mij mocht ik niks uit dit boekje kopieren :z Achja lol |
Ach dat boekje... fck off met dat boekje.
Oke, ROT Rate one turn = hoeveel graden helling? hoeveel graden voor de gewenste koers uitrollen? |
Voordat ik nog mijn 8000ste post ga verspillen aan gezeik van Henkus... even tussendoor:
JEEJ.. 8000 posts. :') |
hoeksnelheid 3 graden p/s (15graden helling stijgend, 13 graden helling dalend) en 3 graden van te voren uitrollen
|
Citaat:
Dus als je op 2.30 minuten 90 graden bocht moet hebben gedraait, begin je op 2.10 minuten. Dat soort dingen kan je ook verwachten:) |
Heb ij ooit rekenlessen gehad? :z
Dan moet ik op 1:54 beginnen, omdat ik 3 seconden voor de aangegeven tijd moet beginnen met inrollen, en 3 seconden voor het bereiken van de volgende koers moet ik uitrollen. Maar okay, wel handig om zoiets te weten ja! ;) thanks:) |
Citaat:
|
Nee... 3 seconden van te voren
En daarna weer 3 seconden van te voren Nerd. :P EDIT: Ohnee >_> Die laatste 3 zitten natuurlijk in die 30 seconden. :d |
mongol.
Je begint met inrollen op 1.57, en rolt uit op 2.27, dus alsnog 30 seconden. Waarom die 3 seconden, omdat de computer vanaf 2.00 gaat beginnen met controleren of je helling goed is of niet, als je pas op 2.00 zou beginnen zou je een reset krijgen omdat pas om 2.03 je benodigde helling is behaald terwijl je die al op 2.00 moet hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.