![]() |
Ja nudisten schijnen helemaal hip te zijn tegenwoordig ;)
|
Rode Adidas Sneakers
Levi's jeans Rode Tommy pull wit hempje zwarte sokken zwarte Björn Borg Bokser zwarte victoria secret bh :love: |
Ik heb een trainingsbroek en een groen shirtje aan koelll he
|
donkerblauwe spijkerbroek
bruine sokken rood shirtje met hele dunne witte streepjes en drukknoopjes zwart hemdje eronder rood ondergoed trainingsjas |
zwarte sokken
zwarte boxer levi schoenen spijkerbroek witte riem bruin tshirt bruine trui met opdruk en must eraan |
- kanten string en bh
- gsus broek - bruin gestreept shirt - bruin vest - te geile schoenen :love: |
trainingsbroek
pantoffeltjes:) ondergoed hempje jasje/vestje |
een levis broek met gaten om er toch ruig uit te zien onder een henm trui met ruiten.
|
Witte sokken, donkerblauwe boxer, donkerblauwe Petrol spijkerbroek, zwart blauw shirt und witte schoenen :)
|
- string/bh
- zwarte broek - een wat langere gestreepte trui - me nieuwe uber schattige pumps |
trainingsbroek
trainingsjas string antislip sokken |
Zomer Paul Frank pyjama broek
oud shirtje teenslippers string en bh verbouwen op zolder de gekste :p |
Ik had een überstoere sportbroek aan vanmorgen, hoefde ik niet mee te doen :+
|
string/bh
spijkerbroek shirtje met lange mouwen sokken petje |
ondergoed
schoenen nieuwe spijkerbroek lichtroze topje met sterretjes bruin topje er overheen, met lichtroze print erop bruine schoenen met lichtroze ster :p |
roze lacoste polo
rode 3kwart overzeas (niet skaterwijd ofzo :p) zwarte oldskool vans zwarte bh roze bjorn borg boxer roze gestreepte hema sokjes |
allstars
blauw met oranje halve sokjes rood mexx shirt donkerblauwe broek licht blauw ondergoed |
ralph lauren spijkerbroek
zwart hempje gebroken wit shirtje van Diesel zwarte sokjes zwarte bh zwarte bjorn borg bokser gouden nike sneakers |
zwart kleedje met witte bolletjes
driekwart jeansbroek gele onderbroek wit topje |
boxer, zwarte sokken, set fatsoenlijke schoene, CARS jeansbroek, en een witte longshirt van g-star
vanmiddag een set werkschoene, werkshirtje/trui en een werkbroek |
donkere skinny jeans
shirt van death trui met strepen rode allstars |
trainingsbroek
greenpride shirt m'n vaders trainingsjas panty's 7 cm hakken. zwarte bh oranje string. koninginnedagsfeer is blijven hangen :$ |
spijkerbroek
groen babydoll shirtje grijs hemdje zwart giletje panty's zwarte ballerina's met sleehak zwart ondergoed. |
levi spijkerbroek
shirt van jack en jones groene boxer van bjorn borg zwarte sokken bruine allstars |
ik had eerst een esprit broek aan met t-shirt van madonna, en string en bh.
daarna andere broek aan (joggingsbroek). en daarna een andere esprit broek. |
trainingsbroek
lichtblauw hemdje zwarte bh pantoffels string. |
zwart ondergoed, spijkerbroek, grijs tshirtje
|
zwart ondergoed, driekwart spijkerbroek, zwart shirtje met felle opdruk, roze sokjes en gympen
|
donkere skinny jeans, zwarte shirtje, lichte laarzen, horloge, pandora-armband, zilveren kettinkje
|
t-shirt
string/bh trainingsbroek slippertjes |
donkerblauwe strakke spijkerbroek
witte sportsokken de gekste. lichtblauw hemdje zwarte ondergoed. |
Mijn "Ik-ga-vandaag-toch-niks-doen"-outfit:
Zwart shirt met snowboard-opdruk (gekregen van vriendin :)) Blauwe driekwartsbroek Zwarte sokken South park boxer (_0_) Ketting met half hartje met "Maxime" erin gegraveerd Leren polsbandje met studs & skulls |
blauw/groen achtige spijkerbroek
donkerblauw pepsi cola shirt wit/oranje/groen gestreepte halve sokjes zwarte bh blauw/lichtblauw gestripte string met kant wit leren riem. wit nep parel achtig armbandje. |
Levi's Jeans
Roze Levi's shirtje zwart ondergoed zwarte sokken adidas badslippers Pinkpop 2007 bandje :p |
Citaat:
|
rood wit gestreepte trui van streetone
zwart geribbeld topje idem streetone strakke jeans Denim 1 paarse sok en 1 paarse met gekleurde streepjes erop (vond deze morgen geen 2 gelijke) :p witte wlip:D en groene bh :D |
Mijn roze string, witte hempje en gele schoenen
|
zwart/bruin/wit gebloemd jurkje
zwart hemdje zwart/vale broek witte leren riem zwart boerenpetje witte halve sokjes zwart ondergoed. |
-me nieuwe spijker broek :d
-heel licht roze shirtje -blauw gestreepte half sokjes -roze ondergoed |
boxer, hemdje en badjas. en ik denk dat het de hele dag zo blijft.
|
roze met grijze nikes
donkerblauwe jeans misssixty wit shirtje h&m grijs gebreide longsleeve rode bh, witte string |
-groen tshirtje met korte mouwpjes
-3kwartsbroek -witte bh -witte string -sletsen |
zwart truitje met paarse strepen
skinny jeans vansschoenen zwart vest met stippen zwarte bh zwarte slip had ik vandaag aan, maar k ga nu naar bed en dus me pyama aantrekken :P |
-bruin//donkerbuin gestreept truitje met wit hartje erop
-witte armwarmers tot aan me elleboge -donkere spijkerbroek van 4-wards -grijze All Stars // zwarte sokke -zwart ondergoed :p |
zwarte broek, zwart-oranje boxers, zwart t-shirt, grijs vest, zwarte sokken en zwarte schoen met rode veters :)
|
*zwart ondergoed
*skinny jeans *zwarte armwarmers *grijs shirtje met zwarte letters *all stars.. *zwarte sokken *zwarte bril :+ |
-donkerblauwe slip
-grijs/zwart-gestreepte bh -zwart hempje met zelf opgestikt lichtblauw hartje :D -gescheurde, verbleekte spijkerbroek :) -wit shirtje met zelf opgetekende honeymops [xxx erik] -1 blauw met witte, en 1 groen met witte sok XD -zwarte lage allstars, op het rubber overal blokjes getekend [door erik en my] -7 zwarte, 3 lichtgevende [van feest nog], 1 blauwe, rode, roze armbandjes roze met zwart polsband nog [dit allemaal rechts] -rood en zwart gestreepte armwarmer links -oorbellen: zwarte sterren |
zwarte broek, zwart-oranje boxers, zwart t-shirt, grijs vest, zwarte sokken en zwarte schoen met rode veters
alweer :P |
*zwart ondergoed...
*zwarte trui met lange mouwe *grijs shirtje met zwarte letters eroverheen *zwart/grijs gestreepte armwarmers *grijs/blauwe spijkerbroek met rode strepe op me zakke, *zwarte riem, *zwarte sokke *donker-grijze all-stars *zwarte bril, oorbelletjes: *1'ste gaatje gewoon een ringetje *2'de gaatje kruisje.. |
jaa veters! ik had eerst rode en witte veters.. [2 in elke schoen]
toen op school hebben we de rode er uit gehaald en de witte vet ingewikkeld er doorheen gedaan :p staat wel leuk :) en nu krijg ik met sinterklaas hoop ik van die leuke veters bij ursula weg :) |
Citaat:
heb je het niet erg warm? |
nee hoor...
trui is best dun,, en armwarmers zijn ook niet erg dik... |
okee:)
zeg ik ga maar weer es doeidoei(K) [mijn irritante neefje komt strax, met mijn tante en haar 3e man.. wordt weer gezeik :S, morgen me moeder jarig, dus dan kom ik nie online..] |
doei
|
Okii dáágxx
|
gefeliciteerd met je moeder :wave:
|
ja dankje... of zoiets.. :S
|
...?
|
gratuliere? :+
|
Ehm zwart simpel truitje.
Daar over heen een zwarte vest met witte zwarte strepen in my capichon. Zwarte broek met beetje wit erdoor. Zwarte zoKken. Zwarte onderbroek.. - .. Oh ik ben denk bijna helemaal in het zwart.. |
Mij niets
|
gatver...
|
Mwa, zonder arrogant te zijn kan ik melden dat gat(?)ver wat overdreven is
|
je wilt toch niet zegge dat jij nu naakt voor de computer zit?
|
FB`s!!!!
Iemand die phissed naar mijn prive plannen! :love: Wat denk je zelf? |
ow ik wil er niet eens aan denke... :p
|
stiekem wel ;)
|
:o
|
is dat een ja? :+
|
nee...
|
crap :P
|
wahahahahaha :d
gotcha.. ow wacht, hier gewoon nederlands prate.. |
uhu, dit moet dutch!
|
fuck the duck...
|
oeps.. 'neuk de eend'
|
das engels :|
|
ging perongeluk :o
|
jaja, nu ben ik teleurgesteld in je
|
*kijkt zielig*
|
nee dat helpt vanaf hier :+
|
hmm..
|
;)
ff wat anders, ik word gepest |
achossie.. door wie!!
|
Mn ex heeft weer een bui :')
|
je ex..?
een bui..? |
mn ex zeikt op msn tegen me.
doet ze vaker |
blokke..?
maar ik moet ete.. brb xxx |
nueh ik lach me dood om dr :+
|
wahahahaha LOL :d
exen zijn toch nog erges goed voor.. |
tom taylor broek
grijs langer vest met koord zwart hemdje witte leren riem dikke rode wollen sokken :love: blauwe kasjmieren sjaal van m'n mama trainingsjas zwart kanten ondergoed. |
kasjmier <3
bruine sokken, blauwe broek, grijze boxers, zwart eminem t-shirt, zwart vest, zwarte schoenen met rode veters.. ik is boos :[ |
hoezo is jij boos?
|
kijk maar in hier kan je je verhaal kwijt topic
|
knuffel jochie?
|
?
|
het is toch wel heel ernstig hoor.
|
ikheb gewoon een slechte dag en dat gaat niet goed samen met moe zijn en chagrijnig zijn
|
ja. knuffel?
|
graag.
|
waar wil je em hebben?
|
waar je maar wil
|
:love:
je bent een kindje naar m'n hart. |
bedankt
|
zwarte broek en wit hemdje en groen vestje en schoenen.
leuk he? spamkutjes |
*zwarte trui met lange mouwe..
*grijs shirtje met zwarte letters der overheen.. *zwart/grijs gestreepte armwarmers.. *skinny-jeans *all-stars |
-grijs/zwart geblokt rokje
-zwarte legging -zwart/witte over-de-knie-kousen -allstars -zwart shirtje met iets groens opgenaait zelf -rood/zwart gestreepte armwarmers |
(all stars net afgetrapt) nu rode sloefies:p
zwarte skinny jeans grijs lang kleedje erop blauw bh en blauw slieppp:d *wow serieus talking over here* neem dus niet deel! :p |
Ik geil op blauw :yes:
|
*zwart ondergoed
*zwart shirt *donker blauwe skinny jeans *donker grijze all stars *zwarte bril.. *eh.. pff.. zwarte sokke.. bla bla bla |
Geen blauw.. :(
|
Citaat:
:+ |
Citaat:
|
-donker blauw ondergoed
-beetje vervaagde blauwe spijkerbroek -donker grijs shirtje met iets er op ofzo -zwarte lage allstars met blokjes op de rand -wit/blauw gestreepte sokken -groen hempje -armbandjes nd rood/zwarte armwarmer |
blauw :9
|
pff, blauw zuigt, zwart is veel beter
grijs vest, zwart t-shirt, zwart met oranje boxer, heel donker blauwe broek en zwarte sokken :O |
Emo! :{
|
hoezo?
|
In mijn ziellige wereldje waar ik de baas ben staat zwart voor emo :{
|
k, ik draag gewoon graag zwart omdat het niet veel opvalt, en ik niet goed met al te veel aandacht om kan gaan
|
Ach gus, aandacht is juist..
Nouja w/e ":) |
pff :)
van binnen vind ik het ook niet erg om aandacht te krijgen ofzo, maar ik ben gewoon vet snel verlegen :( |
:aai:
Als het een mooi meisje is, geef dr dan mijn nummer maar *) |
huh :?
|
Als jij te verlegen bent om dr te neuken doe ik het wel :*
|
ik ben verlegen als er veel mensen om me heen staan, omdat die dan rare dingen over mij kunnen gaan denken
|
ach gus, dat doe ik ook.
|
wat bedoel je? dat je raar over me denkt?
|
ja.
|
ok :P
jij kent me toch niet dus dan maakt het niks uit ;) |
Ik ken je wel
|
echt niet (hoop ik :{)
wat is mijn naam |
Folmer *)
|
:huh:
|
Magic *)
|
hoe wist je dat :?
|
Dude, ik ken je :yes:
|
goed geheugen?
|
Nee, ik ken je *)
|
waar woon ik dan :?
|
Kerel, als ik dat plemp dan ben ik de lul bij de forum bazen
(plempen van prive gegevens :no: ) |
pm dan :P
|
das ook plempen smart ass, wil je me soms banned hebben ofzo
|
nee hoor, maar als het mij nou niks uit maakt of jij me "plempt" of niet..
|
ja jou maakt et niets uit, fb`s wel :o
|
pff, nou ik vertel het zelf niet!
dan heb je 1 op de 50 kans dat je mij tegen komt als je iemand tegen komt :@ |
dude :')
i rly dont care |
maar je kent me dus niet :P
|
Ik ken je wel, hoe weet ik je naam anders?
|
die heb ik hier laatst nog gezegd :P
wat is mijn achternaam *) |
dunnow :)
Ken je achternaam niet, niet in geintereseert ook *) |
dan ken je me dus niet :P
|
Echt wel, maar als je niet wil geloven dan niet *)
Anyway, ander topic! |
morgen verhult dit mijn goddelijke (en dan ook ubergoddelijke :P) lichaam
-zwart vest -zwart t-shirt -zwarte broek -zwarte boxers -grijze sokken |
Emo :{
|
:p
|
*donkergrijze trui met lange mouwe
*zwart shirtje der overheen *zwarte bril *zwart//grijs gestreepte armwarmers *zwarte riem *zwarte bretails ((hoe je het ook schrijft)) met witte schedeltjes *donkere spijkerbroek.. *zwarte sokken *donker grijze all-stars |
Ik zou kotsen.
|
zwart hemdje
grijs langer vest zwart langer giletje zwart/grijze skinny broek roze,groene, witte sokken. zwarte halve laarsjes met hoge hak. zwarte bh met kant zwarte kanten boxer. felrode nagellak. blauw en paarse schuifjes. rood elastiekje. |
emo :{
|
speciaal voor jou :9
|
Ik val niet op emo mensjes?
|
heh, verdorie.
|
Wist je ook wel.
|
errm...
Zwarte sportschoenen. (moet maar is nieuwe halen : \) Spijkerbroek Geen uber dure zwarte boxor Zwarte sokken Oranje Tea shirt Zwarte trui En m'n winterjas. (sinds vandaag) |
*zwarte bril..
*zwarte trui met grijze tekst *grijs/zwart gestreepte armwarmers *donkere spijkerbroek *zwarte sokken *zwart ondergoed *donkergrijze all stars *UBER veel gel in me haar |
zwart wit gestreepte blouse
zwart langere gilet spijkerbroek zwarte allstars snoopy sokken kanten ondergoed fel rode nagellak grijs hemdje |
-groene coltrui van esprit
-t-shirt van amberton teamsters (league spirit) -t-shirtje van esprit -topje van coolcat -blauwe beha (liv) -jeansbroek van h&m -huidkleurige onderbroek -sokken van snoopy |
en oorbellen van juwelier lucardi
en een zilveren kettinkje uit de inno :') |
doet vandaag iets met Nickelson :+
Boxer, jeans, top en jas van bovenstaand merk *) |
rood geblokte blouse van only.
donkergrijze skinny jeans van tom tailor. Zwart ondergoed met een kanten randje van Ten cate. Felrode nagellak. Te hoge zwarte pumps :+ En een blauw/zwarte sjaal. 3 zilveren ringen. en twee armbandjes vanuit Kreta. |
Vest van silvercreek.
col-trui van clockhouse Jeans van kweeniewelkmerk. :+ Björnborg boxer. (Ja, hoe doe ik die heb gekregen :?) Skechers instappers. |
-lichgroene hipster met witte stippen
-donkerblauwe BH met groene stipjes -zwarte legging -grijze joggingbroek -lichtgroen hempje -zwart hempje -rood t-shirt -rood vest -donkergrijs vest -rode sokken -oranje/blauw-gestreepte beenwarmers -zwart armbandje |
wat veel kleren
|
Citaat:
|
op dit moment alleen een boxer, want ik heb het voorelkaar gekregen om net na een vechtpartij in de sloot te belanden...
Troost is dat ik niet de enige was met een nat pak deze avond...maar zo koud !:( |
-Zwarte/Grijze skinny
-Roze shirtje met zilvere tekst - zwarte bh - zwarte string :P |
Citaat:
Ga op waterpolo, dan kan je vechten in het wárme water:7 |
Citaat:
|
-skinny jeans
-lange zwarte trui met zilvere tekst -roze/bruine all star achtige schoenen -zo'n sjaal waar iedereen mee rond loopt -zwart/grijs gestreepte armwarmers perfect combo.. niet.. |
blauwe skinny,
Zwarte kante bh, een nieuwe:P Zwarte kanten string, een nieuwe:P zwarte sokken, roze shirtje van g-star 3 witgouden ringen met diamant...(jhaa echte diamanten van me moeder gehad:P) witoude ketting met hart en diamanten,(ook egt) witgouden piercing:P :D |
Citaat:
|
@ understoot
we hoeve niet te weten dat je zo rijk bent, en dat et zo echt is.. |
ik ben niet rijk hoor:D me moeder alleen :D sry
|
jah, maar je hoeft niet zo op te scheppen hoor..
|
weet het, maar was er gewoon trots op heb et vandaag gehad....
|
oke..
|
Handdoek.
Ik kom net uit bad, weetje. O-) |
trainingspak.
|
Citaat:
|
skinny van gister..
grijze lange trui.. die sjaal.. blauwe pantoffels.. |
Citaat:
Ik ben slechts een middenstander. Gewoon een witte handdoek van de zeeman. Of de hema. of iets anders :{ Gewoon een handdoek dus :') |
-bruine botten
-blauwe gestreepte kousen -blauwe rok -paars t-shirt -ketting met hartje -rode nagellak -een ring(zoals altijd) -lichtblauwe bh met strikje -gewoon wit ondergoed -zwarte haarband |
-Trui
-Polo -Jeans. -Zo'n boostonderbroek ofzo :{ -sokken. Mja. Ik ga zometeen golfen, en daar moeten je je aan de golfkleding etiquette houden. |
-boxer (black)
-hemd (black) - sokken ( black ) - broek ( grijs, met ketting eraan, en heerlijk diepe zakken) - trui ( grijs met wit&oranje) van Download met WTF IS UR FUCKING PROBLEM FUCK OFF! erop. |
- blauwe bh en blauwe string
- blauw topje - zwart vestje - zwarte skinny |
sexy!
|
nou dat valt wel mee hoor, alleen beetje blauw met zwart:P
|
maar zwart is nou eenmaal sexy, en blauw is gwoon nice :)
|
hahaha, ik heb altijd wel iets zwarts aan......elke dag:P....en blauw is gewoon een mooie kleur
Ik wou eigenlijk roze gaan vandaag:P |
roze is zoo niet mijn kleur.. maar als jij dat mooi vin... O-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.