![]() |
Citaat:
Ik heb vandaag een maand :o |
:thumbsup:
|
Nog steeds goed, ik verbaas mezelf :):love:
|
ik weet het niet ?
|
LEKKER BELANGERIJK :rolleyes: 8|
|
Ik voel me single. :{
O, dat is ook zo natuurlijk. *) |
heerlijk
een meisje dat ik niet telkens moet uitleggen wat ik bedoel omdat haar NLs niet helemaal perfect is heerlijk een meisje dat met me kan lachen en waar ik mee kan lachen heerlijk een meisje dat dicht bij mij woont heerlijk een meisje dat 100 % te vertrouwen is heerlijk |
Citaat:
Citaat:
|
ik voel me momenteel gelukkig en ongelukkig op gebied van liefde. Ik heb wel een vriend enzo maar de laatste tijd maken we wel veel ruzie :(
|
Goed! Straks wel anderhalve week zonder elkaar (ze gaat op wintersport), maarja, overleven we wel :):love:
|
We hebben door het verbouwen en dingen regelen een beetje weinig tijd voor elkaar op het moment. We zijn wel samen, maar leuke dingen doen zit er gewoon even niet in helaas.
Komt allemaal goed als we straks samen wonen. |
Geen liefde, maar wel goed :)
|
Mijn vriendje woont alweer twee weken bij mij (ons) in huis :o :love: .
|
stomme cupido :z
nietgooooeed. :') |
Citaat:
|
Citaat:
*is jaloers* :p maar het gaat wel heel goed met mij en m'n vriendje. :7 |
Verward..
Tgaat waarschijnlijk bijna uit (na 2 maanden).. |
Citaat:
ontopic; nog kutter dan kut kut kut x 1000 ! :+ |
Klote.
|
Dilemma;
|
Vreselijk:S
|
Citaat:
|
ik ga gekoppeld worden aan iemand die ik niet koel vind, en dat is het enige wat ze erover willen zeggen.
ik voel hem al wel aan komen... |
Citaat:
|
Better :love:
|
marrek is een poepiekind
|
Super klote.. T is net n dagje uit.. :( Hij was niet meer verliefd..
|
Citaat:
|
Goed:love:
Na bijna 1,5 jaar.. wat een tijd. |
gaat steeds beter :D ook al heb ik nog steeds niets met hem :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben über-verliefd :$ :)
Op een vriend van mn broer, hij is 1.5/2 jaar ouder ... Misschien wordt het niks, maar ik blijf dromen x) |
Heren-vrijgezellen, ik ben weer totaal beschikbaar 8-).
|
ll.com = datingsite ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nooit iets gehad met Brecht :o.
Citaat:
Het was eerder een uitspraak als "ik denk dat ik eindelijk over die ene kerel ben". |
Ik ben verliefd op Ruben Nicolai :')
|
Citaat:
|
Beetje sleur-achtig, moet niet te lang zo blijven :{
|
ik ben ZOOO verliefd :love:
grmbl :+ |
waarom smst hij niet terug :(
|
wow als het meezit ga ik wat leuks doen morgen
|
kriebel hier, kriebel daar.. Kriebels overal
Kriebels nergens. |
Als ik hem niet zie vind ik hem leuk, maar als ik hem wel zie niet meer, jongen nummero 1.
Als ik hem zie vind ik hem leuk, maar als ik hem niet zie vind ik hem ook niet leuk, jongen nummero 2. Dus ik laat het allemaal maar lekker gaan. |
Citaat:
|
hier ook kriebels :yes:
|
Citaat:
|
Pff dilemma's
|
sms gehad :) voel me weer goed
|
Citaat:
|
weet ik :) is ook niet goed maar kan der niks aan doen:(
|
super, morgen weer naar berlijn <3
|
hoi
ben leeg van binnen. hij vind me niet leuk :(
vorig jaar tragedie met valentijnsdag:( hij was mijn valentijn toen zei hij tegen me vriendin dat die me leuk vind. ik helemaal happy. volgende dag had hij met een andere meid. waarom was hij dan me valentijn. en waarom zei die dan dat die me leuk vind. wy:( :( toen ben ik de hele tijd verliefd op hem gebleven. ik wil niet eens verliefd op hem zijn. nu is het 13 februari morgen valentijnsdag kvoel me nog steeds rot van binnen.:? :( :no: |
Citaat:
|
super :D
|
Ik ben heulemaal verlieft :love:
|
op wie ??
|
Ik voel me gewoon chill, maar niet verliefd denk ik ;)
|
ik ben smoorverliefd :p
soms wel irritant want ik uit dat veel vaker/heftiger dan hij. maar ja :p |
Verliefd!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij mij is het meestal andersom, ik uit het veel vaker/meer dan zij |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vriend is ook een beetje zo;) |
Citaat:
ontopic: wat is liefde ook alweer? :rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
.
|
goed :D
|
ohh gister eindelijk kennis gemaakt met 2 heerlijke beestjes...
godverdomme, die waren echt lekker mooi dat je t nummer ook gelijk heb :D en ze zaterdag waarschijnlijk weer ziet... :D Ja je bent vrijgezel en je wilt wat (t liefst mn ex, maar ja die is nu wel al heel lang koppig) (jullie mogen best om foto's vragen hoor vrouwen ;)....) |
Foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!! :d
|
hey wat leuk dat je t vraagt :d
eentje is er denk ik ook wel een voor jou ik ga ff mooie zoeken... heb geduld heb geduld ;) |
ff tussendoor... is er trouwens geen meidenforum meer ?? :z :D
|
Citaat:
|
sorry hoor mannen, dit is ff gewoon een ordinaire vleeskeuring :D
Simon: http://album.partyflock.nl/759390.jpg pfiewww, die ene in 't midden :yes: hier vind ik m echt t best http://album.partyflock.nl/759612.jpg de eerste, 't intefsseert me nooit veel maar wat een lichaampje hey.. En dit is mijn favoriet... Echt dit is een jongen die aan al mijn eisen zal voldoen... http://album.partyflock.nl/3373187.jpg midden http://album.partyflock.nl/3373346.jpg links http://album.partyflock.nl/4739747.jpg http://album.partyflock.nl/4739752.jpg links... doe mij die maar :9~ :yes: |
Oke, waar heb je die gevonden :d
Ik ben jaloers :P |
ja wat een beesten hè...
godnondejuuuuu Die tweede ken ik al heel lang van NEC. Die eerste was erbij. Kwam ze gister tegen, en hun hebben heel toevallig met een groep van 18 vrijgezelle mannen, op dezelfde dag dezelfde vakantie geboekt... maar t zijn wel vrienden van mijn ex... Maargoed. Die Niek, godverdomme wat een stuk is dat heeeeeey |
you sound gay uuuuuuuh guy
|
Citaat:
Had je eigenlijk nog die haak naar je ex gestuurd? :P |
oh nee chris...
dan zie jij er echt nog meer gay uit als hun |
ik ben metro sexueel :7
|
Citaat:
|
Citaat:
die eerste is leuk, maar té. Die tweede heeft echt iets extra's pffieeww |
Citaat:
|
Hoezo dan saduf?
Ik had dat ook.. en bmij issut :( geworden.. Kvoel me kei belachelijk en kschaam me n beetje.. en tegelijkertijd voel ik me kei klote.. Kdacht dattie me wel zag zitten en zo gaffie ook de indruk.. En nu ist over.. |
Hoezo dan saduf?
Ik had dat ook.. en bmij issut :( geworden.. Kvoel me kei belachelijk en kschaam me n beetje.. en tegelijkertijd voel ik me kei klote.. Kdacht dattie me wel zag zitten en zo gaffie ook de indruk.. En nu ist over.. |
Huh? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
ben nog steeds niet over nando heen :'( :notgood: |
yugh bon op zo'n dude zou ik echt nooooooit vallen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik vind die jongens ook zacht uitgedrukt niet zo :+ maarja smaken verschillen ;) |
Belabberd, wanhopig, teleurgesteld, onzeker , etc etc.. :P
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
pf kut
|
Ganz gut :d
|
iemand zegt net dat het super kut gaat in de liefde ne het enige wat jij kan doen is aan je zelf denken????!!?!?!?!?
|
Ik blijf gewoon netjes ontopic:D
|
Nu beter.. :)
|
Citaat:
ontopic: 1 smiley: 8| |
Iedereen die problemen heeft in de liefde krijgt van mij bij deze een aai over de bil!
Eh bol. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
of je laat m barsten... de kans is zeer aanwezig dat ie met hangende pootjes terug komt ;)
nee daar zit je natuurlijk niet op te wachten... Gewoon ff lekker erover praten, dan kunnen jullie er rekening mee houden. En daarna..... goedmaak-sex!!!:yes: |
Citaat:
alleen heb ik er een stuk of 255 nodig, of is dat een probleem??(i.v.m. lamme hand ofzo ;)) |
Dank jullie ;) Ik ga er straks of vanaaf ff heen hoop dat het wat beter gaat en als het nog de hele week zo blijft dan uuh hoeft het niet echt meer.
Bon: als Rowena een lamme hand krijgt geef ik ook nog wel een paar aaitjes over je bol hoor ;) |
Citaat:
hoop voor je dat 't goed komt en... bedankt voor de aiitjes ;) |
Ik heb lekker geen aaitjes nodig :p:love: Maar wel ene voor degenen die t nodig hebben ;)
|
ontopic: ik zie het licht.. <3
|
eindelijk ;)
eeehm, ik voel momenteel helemaal niks |
Citaat:
Bij mij gaat het hopeloos :d |
mmm gisteren uitgemaakt
ben er alleen nog niet zo gelukkig mee geloof ik |
Citaat:
|
Hier gaat het niet goed, maar slecht kan je het ook niet noemen. Laten we het houden op: eenzaam en alleen..
|
super bij mij nog steeds :D
|
Citaat:
|
Ik ging m'n ex tegen komen gisternacht en vanaf toen denk ik steeds weer aan hem :(
en dat is niet goed |
Bij mij gaat het wat beter :) Zaterdag had ik ff een kaartje bij hem neergelegd met heel verhaal erop enzo hoe ik voelde. En toen zaterdagavond nog over gepraat en ben nu net weer thuis, met een beter gevoel gelukkig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed:love: Soms komt die verliefdheid van het begin weer helemaal terug:9 ik hou zoveel van hem, het gaat super!
|
Citaat:
|
Citaat:
het was juist erg onschuldig |
ik voel me echt super :love:
|
aahw waarom is hij zo lief :(
ik voel me zoiets als; ''omg hij is leuk, ik wil hem ik wil hem ik wil hem maar dat gaat niet gebeuren'' ^zwak uitgedrukt :| |
zo voel ik me altijd als ik op iemand ben. (gelukkig is dat niet zo vaak)
|
Citaat:
Ik ben toch ook verliefd op hem, uhh :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Biffy & Chica: Hihi ik houd de moed er ook wel in.. en en en bedankt voor de oppepperrrr :love: |
Citaat:
ik zou er helemaal knettergek van worden. |
ik weet niet hoe ik voel eig :+ of proberen of fuck it. :p
|
van proberen komen de meeste kindjes!
|
:( hij zou komen en nou komt ie niet en ik weet niet waarom hij belt of smst ook niet :(
|
:aai:
Ik weet het niet meer :( |
:* wis ik het maar
|
Citaat:
|
ik heb hem al gebelt 2 keer en gesmst maar kan hem niet bereiken :(
|
Nog steeds nogal :(
Zoals altijd... |
goed goed goed goed
|
Citaat:
ontopic: het gaat wel ok denk ik :) |
nog steeds niks van hem gehoort :( snap het niet hij is gewoon verdwenen van de aardbol :?
|
al vrienden ofzo van hem geprobeerd? z'n mama?
|
zijn neef weet ook niet waar die is en zijn mama is overleden en zijn vader is nooit thuis ik weet het ook niet meer :(
|
:aai:
Hij komt vanzelf wel weer boven water hoor. |
wat vervelend.. en plekken waarvan je weet dat hij er vaak komt? school? hobby?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ga iets anders doen zodat je niet meer aan hem denkt, met vriendinnen ergens shoppen, bedenk iets, zodat je niet aan hem denkt want anders word je alleen maar bozer enzo. en dat is niet goed voor je relatie als je hem meteen volpompt met gescheld enzo.
|
neej ik weet maar zo komen wat vriendinnen langs en blijven vanaaf slapen dus miss helpt het ik hoop het maar
|
ik hoorde via via dat ie is gaan blowen met zijn neef :| :( waarom belt ie dan niet ff ik snap het niet klootzak waarom heb ik altijd de eikels |:( :?
|
Citaat:
't Zal vast wel een combinatie van pech zijn, weinig contacten en iets wat ik mis. |
tja en ik val altijd voor de verkeerde dus kan beter gewoon alleen blijven :yes:
|
Citaat:
Maar post es een foto van jou, want je beweert dat je zoooo knap bent dus ik wil je zien. NU :9~ |
:love: Yesssss
|
raar,...goed, maar raar.
|
Geeeeeen idee :')
|
Goed, morgen m'n eerste afspraakje:D Voel me alleen onzeker want weet niet echt hoe ik me dan moet gedragen:( We gaan wandelen en iets drinken, moet ik haar vasthouden of komt dat nogal een beetje stom over?
|
gewoon gezellig babbelen, je ziet wel hoe het allemaal loopt. Als je nu alvast gaan denken enzo hoe je het wilt gaan doen dan loopt het toch allemaal anders.
oeh oeh oeh, ik denk dat ik verliefd ben, maar op wie dat weet ik niet.. zit tussen 4 jongens. |
zal ik haar een kleinigheidje kopen of is dat voor de eerste keer teveel van het goede :$:P
|
ligt eraan, als jullie al langer met elkaar lopen te kloten dan kan het opzich wel hoor, maar ik persoonlijk vind het wel iets te snel hoor.. op het tweede afspraakje kan wel, dan weet je meer waar je aan toe bent.
|
ikke weet het echt niet meer.:{
|
saaaaai :O
|
:thumbsup: :d
|
Goed goed goed .... :)
|
Citaat:
|
Pff.. Wat meisjes die mij niet moeten om een of andere reden hebben tegen mij ex allemaal lopen zeiken over mij.. Nu lachen ze me achter me rug om wat uit en hij kijkt me nog niet eens meer aan.. :S
|
en tel er nog maar 1 jongen bij op!
M'n beltegoed gaat er kats doorheen zo zeg, en ik kan nog steeds niet kiezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Te druk
|
Citaat:
|
welke wil je?
|
Ik heb je broertje al, Wendy! :p
|
haha, dat is ook zo :z
|
wat een saai gedoe allemaal :+
saaiheidsorgi? |
nog steeds goed, maar raar.
|
ik ben muzikaal getrouwd met de beste vriendin van KUUUUUCHHUMMM!!!!
|
lekker lekker lekker lekker
|
ik voel me zeer zeer wel
|
gaat weer goed :D :yes: hij was gister hier :D
|
Morgen schoool, morgen Nando :love:
:') |
Fiiine :love:
|
Heel goed :love: Binnekort samen weekendje weg, verheug me erop!
|
Hij vind het niet cool dat ik met vriendinnetjes op vakantie ga :(
|
kan die niet mee?
|
Aaargh het gaat fout :')
|
blegh, laat ik blijken dat ik hem wel zie zitten, gaat hij opeens afstandelijk doen.. en dat terwijl hij normaal altijd laat blijken dattie me ziet zitten.
Kerels..... :( |
Ik vind ker0ls stom.
ja en oja, de broer van Nando kijkt me steeds heel erg eng aan :[ |
Wat een troubles in paradise allemaal:p
Bij mij is de liefde het enige gebied waarin het allemaal op rolletjes loopt:+ in juli/augustus gaan we naar Venetieeeee:love: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.