![]() |
Citaat:
|
:yes:
k ben vlieft :$ |
Maar niet op jou
|
Ook :*
|
Homo
|
Ben je geen vrouw dan :|
|
Nee, zo lelijk ben ik nu ook weer niet
|
vindje vrouwen lelijk dan? :)
|
Citaat:
|
:love:
|
Citaat:
|
Citaat:
wendy wel :$ |
je vind me lelijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oke nee, dan is het goed ;)
|
Citaat:
|
:$
|
Crist
jullie zien stillutjes :yes: |
Nog 1 en ik heb mn 1e flunky hier :|
|
Scheer je weg !
|
|
Flunky?
|
Citaat:
|
wtf is een flunky?
|
Play that flunky music white boy
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als in tegen jezelf typen
|
Citaat:
|
Citaat:
een flunky is gewoon 5 posts achter elkaar @Sander nee flooden is 100 tegelijk, bij een flunky zitten er een paar sec/mins tussen |
5 post achter elkaar, wat wou je er dan in zetten dat het niet triest word?
|
Citaat:
:$ |
Hij is triest :x :')
|
Citaat:
maar wel lief |
lief = lelijk
|
het is dat je het zelf zegt
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Teveel afwijzingen op 1 dag kan hij niet aan :P |
Citaat:
|
Citaat:
Aan de omvang zal het niet liggen :P |
Citaat:
|
Een echte Ajax supporter
|
Hart van goud en ego van platinum :)
|
excuseert u mij, ik ga weer hard aan de studie
|
vast wel :*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@Sander
dusss |
Dusss wat ??
|
Duss
het is weer stil hier :| |
Ja
|
Beste Nederlanders en Medelanders,
in verband met de toenemende islamitisering van ons land, zijn wij van de publieke omroep, genoodzaakt om onze programmering te wijzigen. Het programma aanbod ziet er nu als volgt uit: Maandag 09.00 Teleturkies 10.00 Koffie en minttheetijd 13.00 Berber zoekt vrouw 15.00 Belspel met Ali B 19.00 Ter land, Ter zee en in WTC Dinsdag 09.00 Tik Tak (boem) 10.00 Shouf Shouf Habibi (H)(H)(H) 13.00 In de taliBAN van de ring 19.00 Opsporing verzocht 21.00 Lawrence of Arabia Woensdag 09.00 Knoop in je burka 11.00 Tussen kunst en roof 14.00 Teleac cursus: " Creatief met Turk " 16.00 Moslim en medogenloos 20.00 Schippers van de Kameel (eon) Donderdag 09.00 Bobo's vermoorden Bush 10.00 Rad van misfortuin 13.00 Ahmed en Eva 15.00 Jerry springstof 17.00 11 steden, 7 maagden na ongeluk Vrijdag 09.00 Opsporing Verzocht 11.00 Najib Amhali show 13.00 Goede tijden, schlegte tijden 16.00 De Aanslag 19.00 Halal koken met sterren 20.00 Kunt u me de weg naar Mekka vertellen? 23.00 In Mekka staat een huis 01.00 The Burka and the Beautiful |
roflol :+
|
Islamitisering komt door de islam. HAHAHAHAHAHA. Stelletje HBO'ers.
|
Citaat:
nu komt het... |
Maar het word nu wel eens tijd dat er nieuwe vrouwen komen
sjorsje? lies? iemand? |
Ze hebben je allemaal verlaten
|
denk je? :|
|
Citaat:
|
en waarom zouden ze?
|
Omdat ze jou niet mogen
|
ze mogen me wel
toch? |
*wacht op reacties van iemand die Erwin mag*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gmeen ?
|
Citaat:
slap geouwehoer is het, een beetje een boek te serieus nemen :Z |
en dan ga je er maar grapjes over maken of erom lachen? vraag jezelf eerst maar af waar de haat vandaan komt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Echt hoor, petje af. |
Citaat:
|
We zijn weer veel te serieus jongens
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom is Jezus niet in België geboren?
|
mijn vrouw komt pas 18:00 :(
|
Citaat:
what ever happend to de democratie? |
Citaat:
ik heb nooit gezegd dat ik aanslagen gerechtvaardigt is, ik ben het ook volkomen oneens tegen dat soort praktijken maar het zijn juist die grapjes die de oorzaak zijn van woede. Maar vooralsnog willen 'wij' dat niet begrijpen. |
Citaat:
De oorzaak is (in mijn ogen) de schreeuwende imam die om de 2 weken een Fatwa uitspreek over een grappenmaker |
Citaat:
Dan kunnen we nu beter beginnen met zwijgen, want mensen in het algemeen worden om vanalles en nogwat kwaad tegenwoordig. |
maar die grappen mogen dus van jou constant gemaakt worden? ookal erger je je aan de gevolgen?
|
Citaat:
zeg vooral wat je wilt, je bent heel heel veilig in nederland als het om je mening gaat. |
Citaat:
Al die aanslagen bewijzen dat die gelovigen 3 eeuwen achter lopen. |
En dan dat mensen serieus dachten dat er rellen in het Midden-Oosten losbraken na de vertoning van de spotprent over Mohammed. Wát een goedgelovigheid. :')
|
Citaat:
Maar het feit is dat ze nu eenmaal gemaakt worden. |
Citaat:
Dit mag dus? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik maak zo af en toe eens een grapje, net zoals we grappen maken over Duitsers, Belgen, turken, marokkanen etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dat de Paus zij dat homoseksualiteit een ziekte was? DAT zorgt ervoor dat men geweldadig word, niet de grappanmakerij |
Citaat:
|
Geloof in het algemeen is de oorzaak van volksruziën. En geloof is niet alleen de boekjes.
|
Citaat:
WAT IK ZELF OOK AFKEUR is het gedrag van _sommige_ nederlandse moslims tegenover homo's en joden. Ik heb zelf veel homoseksuele vrienden dus daar erger ik me ook aan, maar ik zal nooit van me leven een geloof daarop afrekenen. Een moslim mag pas gelovig leven als hij geaccepteerd wordt en kan leven in zijn omgeving where ever that may be. En misschien is DAT een oorzaak van de islamitisering en niet de islam zelf (om maar even terug naar onderwerp te gaan) |
Citaat:
|
Dat er ooit nog eens een serieuze discussie zou ontstaan in de slowchat. :')
|
De wereld is echt aan het verpauperen
|
Citaat:
En SOMMIGE nederlanders zijnidd geen haar beter dan geweldadige gelovigen. ze zijn zo mogelijk nog zieker in hun hoofd, kwestei van afkomst. En een (potentiee) moslim word al in de opvoeding geindoctrieneerd (excuus voor een eventuele spelfout) vanaf de jeugd door de koran en zijn famillie |
Dankzij jullie haal ik mijn 500 busts niet op badfellas :|
|
Citaat:
Kwestie van afkomst? Absoluut niet, het gaat erom in hoeverre je kan aanpassen aan je omgeving. Ik heb een vriendin in Drenthe, woont tussen nederlanders en da's een HEEL groot verschil met de grote steden, waar moslims meteen naast elkaar wonen en dus niet veel hoeven te doen om zich aan te kunnen passen >> toepassen moslim in land van oorsprong = fout fout fout. |
Ach, christenen zijn net zo gewelddadig (of juist net ze min gewelddadig) als moslims. Denk maar aan de kruistochten.
En Banaan; er is een groot verschil tussen ongelovigen en Atheïsten. Die fout die jij nu maakt wordt vaak gemaakt! |
Citaat:
excuus mijn spellingsvermogen is nooit mn sterkste kant geweest :* Ik ben van mening dat je je aanpast aan de gebruiken in het land waar je bent. ongeachte je geloof. |
De kruistochten zijn al lang geleden, ondertussen is er heel wat veranderd.
Hoe vaak hoor je trouwens dat christenen oproepen om iemand te doden die hun geloof beledigd? En hoe vaak hoor je Moslims dit doen? |
@insanity; ik wilde je ook niet verbeteren maar ik had er sowieso commentaar op, dus een verbetering kon wel :p bedoelde er niks mee sorry.
@Tha_E: Atheisme is wat heel anders dan wat ik bedoel met mongolische nederlandse moslimjongeren. |
JEZUS (excuus voor mijn woordkeuze)
MAAR KUNNEN WE HET GEWOON OVER VROUWEN EN NEUKEN HEBBEN? DIT IS EEN SLOWCHAT :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat allochtonen hier in Nederland best hun eigen cultuur mogen aanhouden. Maar ze moeten wel rekening houden met de wet. |
Citaat:
Oke mensen, terug naar het neuqchat |
Citaat:
wat ze thuis doen intereseertme geen kut en nu kappen met die serieuse shit :| |
Citaat:
|
Citaat:
check de fucking KKK |
Denk jij dat er in Europa spontaan mensen zouden gaan rellen als er wat cartoons over jezus in een of andere arabische krant zouden staan?
|
Citaat:
@krankzinnigheid: Rustig joh, straks wordt het wel weer niet serieus. :+ |
Citaat:
en nu over neuqen... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
NEUQEN!!!!!!!!!!!!
:[ laters ik ben weg :yes: |
Citaat:
|
Ik denk dat die Moslims (no offense) zich eens moesten beseffen dat wij niet met opzet de islam belachelijk lopen te maken.
|
Citaat:
(over bad jokes gesproken :+) |
Citaat:
|
En trouwens, rap and hip hop = real music :'( niet lief!
|
Citaat:
Forza Ajax!!! |
Citaat:
|
Tja en toen was het stil. :gaap:
|
Citaat:
tuulijk :love: ik ben alleen beetje laat en nu zijn jullie al weg :( |
Ik ben er nog. :x
|
:) ken jou alleen niet
|
Vorige keer niet opgelet dus?
Zonde. :yes: |
Ik ben gespannen als gabbers die strak stonden :| Yaay opgepept om te werken!
|
neej niet egt goed opgelet sorry :*
|
Waarom krijg ik geen antwoord terug in m'n Pb-box! |:(
|
wie heb je wat gestuurt dan ?
|
O.a. AMF; vorige week.
|
kut moslims.
|
Zware dag gehad?
|
kut christen.
|
en nu weer neuken bier sex geile wijven vreemdgaan kotsen kutjelikken spuiten en slikken als onderwerp van de slowchat graag
|
Citaat:
|
ik ben gewoon niet gelovig
|
dus basta
|
klaar nu?
|
Ja is goed. Ik ben ook niet gelovig.
|
Ik ben goedgelovig :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
MWahahahahaha wat was PSV kut
The eagle`s zijn oke ole ole!!!!! en NAC wint zeker van ze als psv weer zo KUT speelt |
Voetbal :{
(waarom hebben we de what ever smilie niet?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat zijn jullie er vroeg bij vandaag
|
:z
Ik vind het idd ook niet verstandig om er over te praten met iemand die zijn eerste erectie nog moet krijgen maar behalve voetbal blijft er weinig over, of gaan we weer op de islam zeuren? :love: |
Citaat:
en ik moets weer zoveel pm`s doorworstelen dus begon maar wat eerder |
Pff, en ik heb helemaal niets gekregen.
Valt me nu weer tegen van mijn mede forummers :P |
:| niets?
|
Citaat:
domme mongool :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
enieweg
waarom is het forum dood vanaf een uur of 10 savonds? |
Citaat:
|
das geen excuus er zijn hier ook mensen die (op papier) volwassen zijn
en jij was er ook niet :| |
Mijn vriendin was er, en dan heb ik wel wat beters te doen als op het forum rondspammen ;)
|
Citaat:
is ze trouwens als zwanger? |
Citaat:
|
Dus geen Sander junior op het forum over een tijdje :|
|
Citaat:
|
voor en nadeel :)
|
joh
|
Citaat:
|
Dan ben ik nu al een beetje laat :)
|
Citaat:
ervanuitgaan dat ikhier net als joe zit tot een jaar of 26, en je schiet nu raak is dat kind 8 :yes: moet kunnen :) |
Dan kan het al forumbaas zijn :D
|
:|
niet als ik het word :) hoe word je het eigenlijk :P |
Citaat:
|
Citaat:
never mind then :) |
Citaat:
|
:yes:
het is niet te regelen voor 50€? |
Citaat:
|
Citaat:
alsof iemand mij als FB il :x :') |
Citaat:
Waarom probeer je het uberhaupt |
Wat probeer ik nu weer :+
ik zeg toch neit ik het doe? daarvoor ben ik al te ver gegaan denk ik:yes: |
Citaat:
En Chris zelf was ook geen lieverdje volgens mij. |
Hebben die ook 16 puntjes?
wtf :+ en dan mij durfen te straffen :yes: |
Citaat:
|
oei :$
moet ik dat ook doen denk je? :| |
Neeeeee
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.