![]() |
Citaat:
|
ik snap t niet, maar t lijkt alsof de kerstavonden in de stad altijd de gezelligste stapavonden zijn :7
gister dus vet gezellig, Tramps, Lindeboom en Corridor :9 |
Citaat:
Maar onze Griekse muzikant is wel grappig, maar om hem nou DE man te noemen.. :o |
Discotheek De Mondial, tot het einde vertoeft :z, retedruk, en bloedheet, maar wel veel mooie meiden :)
|
Donderdag: darkraverrrrrrrrrrrrrrrr :9~
|
Citaat:
|
Darkraver :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
en ja dat zal het wel geweest zijn aangezien daar alle kroegen zowat zitten. |
Laatste paar weken paar keer wezen poolen, naar de Arena, weet niet meer welke kroeg in Utrecht en met oud en nieuw naar een vaag feest in en sporthal in Ulft :{
|
leiden gister:
olo rosso lazarus / hut mazz i mazz was rustig overal, iedereen naar de tyfus van oud en nieuw wel gezellig though |
donderdag naar de stallker.... was gruwlijk druk toen, erg gezellgi en teveel geld uitgegeven
vrijdag vrienden gezopen zaterdag stalkker... veeeel te rustig, iedereen denk ik nog de gaarheid van oud en nieuw. |
gisteren Cuba Libre hier in Den Bosch ... Amanda was met me mee, Stevie was er ook ... was allemaal wel gezellig ... was voor t goede doel ...
|
gistere in de cuba libre hier in den bosch... voor war child... zeker een geslaagde avond
|
Citaat:
|
The Break Away
Ierse pub |
eerst naar bios: Bridget Jones 2 :+
daarna naar de Peanuts en daarna nog naar de Witte Kat echt zo'n girls night out met zoete witte wijn met ijs :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben gisteren Naar Huis geweest 8) Geinige naam voor een kroeg. Veronica kwam er nog filmen, hijs pas open. Alleen liep het met de liefde weeres minder af :no::(
|
de Kroon - Witte Kat - Peanuts
|
donderdag en gister, stratumseind..
was gezellig zoals gewoonlijk :D |
Trampss!! :7 :9
|
Naar Huis lijkt mijn nieuwe stamkroeg te worden. Ja, tis een kroeg, al noemen ze zichzelf liever 'dancing'. Maar gedanst wordt er niet, want het is propvol :z
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.