![]() |
Moet ik zeggen wat ik momenteel lees, dan ben ik nog wel even bezig met een rijtje boeken.
1. De Vuurmagiër: Deze heb ik eigenlijk vandaag net uitgelezen, bern er maar aan begonnen, aangezien hij al een half jaar in m'n kast ligt. 2. De Zwarte Magiër: In deze ben ik wel echt bezig. Iemand had hem op mijn kamer gedumpt en heb ik ookal een half jaar. Dit boek zette me eigenlijk ook aan om bovenstaande te lezen 3. Animal Farm: Ik moet hem voor Engels lezen, ben hem momenteel alleen eventjes kwijt. Maar dat los ik nog wel op. 4. Peter Pan: Zat in mijn nieuwe boekenpakketje, die moet ik dus echt wel lezen. Dit zijn mijn boekjes nu dan, tenminste de meest recente. Als ik ook ga schrijven wat ik allemaal nog moet aflezen waar ik een half jaar geleden aan begoen, dan ben ik nog wel even bezig. |
the sacred cut, david hewson
damn goed boek. |
ik ga beginnen aan: De komst van Joachim Stiller - Hubert Lampo
|
Op dit moment ben ik bezig in het 3e boek van de Chronicles of Narnia. Het paard en de Jongen.
Een mooi boek, maar wel minder dan de anderen die ik al heb gelezen. |
Citaat:
|
Ik lees er nu eigenlijk 2 door mekaar :p
Dan Brown - De Da Vinci Code en Nilgun Yerli - De Garnalenpelster |
Ik lees nu:
De tweestrijd van René Appel..K vind t echt een geweldig boek...K Kan hem aanraden:) |
0ooh De garnalenpelster...DIE IS MOOI ...:D
|
Citaat:
|
troost van ronald giphart
|
Laatst gelezen boek van mij is "De Zilveren Stoel" Weeral uit de Narnia Serie.
|
Citaat:
|
Citaat:
Da vinci code, absoluut :) |
Citaat:
Narnia! Heb ik vroeger ook gelezen (toen ik een jaar of 8 was).. Heerlijke serie was dat:) Ik lees atm: De delta deceptie :) |
De Aanslag-Harry Mülisch
|
Tjeempie! en Liesje in luiletterland..
|
Ik lees op het moment zo'n heel vaag meidenboek, maar aangezien ik toetsen enzooi had wilde ik ff niets zwaars of iets met uberhaupt enige inhoud, dus het is "LBD, meidendingen" van Grace Dent :D
|
nog steeds knielen op een bed violen :z
|
LBD uit, lees nu Mijn tante Coleta ofzo :S
|
Kinderen van Amarid
Fantasy boek :) |
Jij :)
|
Jij?
*leest nu "De Alchemist" (Paulo Coelho) echt een aanrader als je van diepere boeken houdt! :D |
Kga dalijk beginnen aan Tweeduister van Stephen King.
|
Citaat:
|
Citaat:
on topic: Op het moment lees ik uhmmmzzz: The Devils Advocate van John Grisham |
peter verhelst - zwellend fruit
|
Kevin Wells - Vaarwel, Liefste Holly
|
Citaat:
nu angels & demons van dan brown. |
Citaat:
Angels en demons!! :D die is cool :) |
Citaat:
|
Ik ben niet stout..
Zoo zielig.. |
Wat er ook gebeurd, deel 8 uit de Gossip Girl reeks :D
|
Foundation Isaac Asimov
|
ongewenst weerzien
barbara vine |
stephen king - tweeduister
|
ik lees op dit moment 3 boeken. :S
alleen op de wereld-hector mallot moederkruid-carry slee het bittere kruid-marga minco eigenlijk best verwarrend. je hebt in ieder geval iets te doen. :) |
waarom lees je ze niet een voor een dan?;)
ik heb net "Witte Oleander" van Janet Fitch uit |
Het woeden der gehele wereld - Maarten 't Hart
|
ik lees nog steeds in hetzelfde boek als 3 maanden geleden :(
|
Citaat:
|
Betrapt! van Marian Keyes. Heerlijk weglees boek, hij is vrij dik maar ik heb hem al bijna uit :)
|
[QUOTE=Melisss]waarom lees je ze niet een voor een dan?;)
ik lees altijd meerdere boeken tegelijk. ik ben het zo gewent. je hebt afwisseling in genres, das ook prettig. |
henning mankell - de man die glimlachte
|
Louis Theroux - The call of the weird
|
heb eergisteren kluun - komt een vrouw bij de dokter gekocht, en uitgelezen, en liggen janken :(
|
Het laatste boek dat ik heb gelezen is al een jaar geleden :) Met je rug tegen de Muur..
|
Kruistocht in spijkerbroek.
Van Thea Beckman |
ik ben nu harry potter en de orde van de feniks aan het lezen.
Het is wel een hele lange boek. ik zit nu aan pg 145 en ik het boek zijn er 667 pagina's. dus ik ben nog een tijdje zoet ;) |
laatste boeken die ik heb gelezen zijn:
Kluun - Er komt een vrouw bij de dokter Kluun - De weduwnaar Saskia Noort - De eetclub Sakia Noort - Nieuwe buren Heleen van Rooyen - De ontsnapping Allemaal goede boeken! |
Het Michelangelo Mysterie van Paul Christopher
Een goed boek, er komen wel verschillende verhalen/situaties in voor maar steeds valt alles weer op zijn plaats. Er wordt verwezen naar hele recente dingen: boek van Dan Brown, Harry Potter.. op een grappige manier. Een erg spannend boek! |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.