![]() |
Citaat:
Op MTV zie je meer na 23u :) |
Citaat:
En ik denk dat bruggi die commentaar goed genoeg begrijpt, voor verdere uitleg kan ze terecht bij saar :) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:Y) |
maargoed, het is duidelijk dat sarah18 de uitleg moet komen geven maar dat verzuimt ze voorlopig nog. :{
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik denk niet dat Saar nog zal reageren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou zeggen tegen bruggi en saar, los het op in prive, zonder die aasgieren hier :+
|
Citaat:
|
Citaat:
(Onderhouden door: AmbyPur, Kampie) |
Citaat:
Ik heb niks tegen wat activiteit :+ |
Citaat:
Soit, ik ga verder :) Het raakt wat uitgemolken, op naar de volgende :) |
Citaat:
OMFG!!! :d :D Me broer stond net achter me en lag echt in een deuk! :D |
Citaat:
zal aan mijn soort humor liggen wellicht. |
Citaat:
|
sorry hoor bunny... maar anke is echt 42034239343 keer mooier dan jou..
En verder wat een bull shit :9 |
Citaat:
|
ja tis tog geweldig :D
enne pb :no: o o o jij zakt echt onder het NAP :no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) heeft ze een zak over der kop, zoja, tog geen doorzichtige he |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
enne PB om ff terug te komen op de borsten van Bruggi.. die zijn tenminste nog enigszins rond/ovaal en als ik die foto zo zag van jou, zijn die van jou zwart en vierkant |
Citaat:
:D :'( :D :D |
Citaat:
|
|
1 Bijlage(en)
spons
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
K wou nog ff reageren, voor een laatste :)
1. Ik vind het best zwak dat die foto het is enige is waarmee je je kan verdedigen, vooral omdat iedereen die al gezien heeft, er zo'n foto's bestaan van 3kwart van het meidenforum, en mensen op Fok zelfs zelf zo'n foto's van zichzelf plaatsen :) 2. @ lizz: Je hebt gelijk hoor :) Maar vroeger was zoiets nog spectaculair 'wow, kijk wat die gedaan heeft' en besef ik nu beter dat het geen zak inhoudt :p 3. Die spongebob was zo goed gevonden :d en 4. Ik laat ll weer achter me hoor, geen paniek, ik had het eigenlijk al achter mij gelaten, maar k vond jullie reacties op saar best laf... K blijf erbij dat ze 100% gelijk had dat ze die topic wou weghalen, of het nu was om de reacties, of om de foto's, het bleef haar eigen keuze... En nu ga ik studeren :yes: |
Citaat:
|
mag ie nu dicht dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry :* |
Citaat:
dit topic gaat dicht. als iemand nog iets serieus of zinnigs heeft te zeggen over het betreffende onderwerp, mag dat in feedback. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.