Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Hoe voel je je momenteel op het gebied van de liefde? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=53798)

ash-hôôle 8 September 2005 17:59

zaterdag afspraakje.. hij zou alleen gisteraaf bellen of het doorging.. heeft hij niet gedaan:(

MrInsane 8 September 2005 18:47

Zoals het er nu naar uitziet ga ik zaterdag na mijn werk naar me lieffie toe, er schijnt een of ander pieperfestival daar te zijn ofzo :P

theo tank 9 September 2005 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Was gelukkig 'maar' voor een maandje in Amerika :).
In Nederland woont ie ook niet om de hoek, maar binnen dit kleine landje vind ik wat afstand niet zo'n probleem. Gaat perfect.
Hoe zit het bij jou verder dan :)?

Ze woont ook niet bepaald in de buurt, soms wel eens lastig (als je is doordeweeks een avondje hebt), maar het gaat verder uitstekend *)

The6thgate 11 September 2005 02:33

damn nu zijn er nog 2 anderen die zeggen dat k achter die ene meid aan moet gaan:+ morge ga k eens vragen of ze wat wil drinken deze week

MrInsane 11 September 2005 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
damn nu zijn er nog 2 anderen die zeggen dat k achter die ene meid aan moet gaan:+ morge ga k eens vragen of ze wat wil drinken deze week
Als je der leuk vind, is dat wel het handigste inderdaad ;)

The6thgate 11 September 2005 10:28

yep idd, k weet ook niet hoe zij dr over denkt dus dat weet ik dan ook meteen:Y)

The6thgate 13 September 2005 16:02

nou gisteravond laat s een smsje gestuurd of ze wat wou drinken maar nog geen antwoord.
mag hopen dat ze uberhaupt wel antwoord als ze t niet wil anders daalt ze wel in aanzien:p

MrInsane 13 September 2005 16:52

Citaat:

nou gisteravond laat s een smsje gestuurd of ze wat wou drinken maar nog geen antwoord.
mag hopen dat ze uberhaupt wel antwoord als ze t niet wil anders daalt ze wel in aanzien:p

Ja inderdaad, maar je moet maar zo denken zegt ze ja dan is het mooi meegenomen, zegt ze nee dan is ze achterlijk :p ;)

ash-hôôle 13 September 2005 18:17

bleek dat afspraakje een zuipfeestje te zijn!!:[ jmja.. khad al afgezegt:+

The6thgate 14 September 2005 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Ja inderdaad, maar je moet maar zo denken zegt ze ja dan is het mooi meegenomen, zegt ze nee dan is ze achterlijk :p ;)
mij maakt t niet zoveel uit of ze nou ja of nee zegt. als ze nee zegt...jammer, maar helemaal niks laten horen vind ik pas achterlijk;) dat moet je echt niet doen bij me maja.... zaterdag s ff verhaal halen:Y)

The6thgate 15 September 2005 19:50

ik vind t echt frustrerend worden:') hoop dat ik dr zaterdag tegen kom want ik ben echt eens benieuwd naar dr verklaring

chica 16 September 2005 10:09

OMG ik geloof dat ik verliefd ben:')

Pakspul 16 September 2005 10:22

Ik ben nog op zoek naar gevoelens :')

chica 16 September 2005 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Ik ben nog op zoek naar gevoelens :')
Voor mij?:love:

Pakspul 16 September 2005 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chica
Voor mij?:love:
Nee gewoon het begrip gevoelens

anemic 16 September 2005 13:24

music is my first love.

Stevie 16 September 2005 16:24

Citaat:

ik vind t echt frustrerend worden:') hoop dat ik dr zaterdag tegen kom want ik ben echt eens benieuwd naar dr verklaring
ik denk dat dr beltegoed op was :')

The6thgate 16 September 2005 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
ik denk dat dr beltegoed op was :')
:D zijn er nog mensen met beltegoed tegenwoordig dan?:p

Larsjuh 16 September 2005 17:39

Citaat:

mn moeder... :d

The6thgate 16 September 2005 17:53

:D ze heeft r gsm al een paar dagen uitstaan zegt zehttp://images.fok.nl/s/schater.gif

Larsjuh 16 September 2005 18:19

Citaat:

:D ze heeft r gsm al een paar dagen uitstaan zegt zehttp://images.fok.nl/s/schater.gif
Wie heeft nou dr gsm een paar dagen uitstaan??? Dat kan toch niet??!! :rolleyes:

chica 16 September 2005 18:22

Citaat:

Wat een kutsmoes:p

Maar laatst zei een jongen in mijn klas dat toch ook:o Ik kan dat niet hoor:+

Larsjuh 16 September 2005 18:23

neej ik ook niet, die van mij kan nog geen minuut uitstaan :{

MrInsane 16 September 2005 18:39

Citaat:

Nou ik niet, ik bleur al een half jaar dat ik een abbo ga nemen :P

The6thgate 16 September 2005 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Larsjuh
Wie heeft nou dr gsm een paar dagen uitstaan??? Dat kan toch niet??!! :rolleyes:
nee ik kan dat ook niet geloven dus morgen ga ik t er nog eens uit proberen te trekken:+

edit: whehe khad gister dus n smsje gestuurd om uitleg te vragen dat ze geen nee durfde te zeggen ofzo, in die trand.....krijg k dus net nog n sms wat ik daarmee wou zeggen. of ze kan dus verdomd goed acteren, of ze had het echt niet gelezen. ik weet t niet meer:p

K@rima! 16 September 2005 20:11

meisjes kunnen soms echt zoo gemeen zijn:|

chica 16 September 2005 20:27

Ik ben vreselijk vandaag:')

3rd boetah 16 September 2005 20:47

pre-paid is uit. gratis bellen is in :7

MrInsane 17 September 2005 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
:yes: :(

Yusura 17 September 2005 15:59

Citaat:

:$

3rd boetah 17 September 2005 16:21

Citaat:

nee hoor,

[zingt]Want meisjes zijn leuk, meisjes zijn lief
Meisjes zijn gezellig en spontaan en creatief
Met meisjes kun je lachen, van meisjes word ik blij
Ik ken wel duizend meisjes en daar zijn geen slechte bij
Meisjes zijn attent en amusant en attractief
Meisjes zijn leuk, meisjes zijn lief
[/zingt]
O-)

Melisss 17 September 2005 16:23

verveeld..

Fluittella 17 September 2005 16:32

Ik weet het nu allemaal even niet meer.

Mijn vriend is 4,5 jaar ouder als mij en we zingen precies bij hetzelfde kerkkoor. Als ik er al ben komt hij nooit naar me toe, maar als hij er al is kom ik wel altijd naar hem toe. Dat soort dingen moet altijd van één kant komen!!
Daar komt nog eens bij dat hij gisteren met een paar mensen van zijn werk wat heeft gedronken in een kroeg (van 16.30 tot 19.oo uur). Hij is toen met de trein naar huis gegaan en is meteen naar het koor gegaan zonder te eten (dat was rond 20.00 uur). Na het koor bracht hij mij naar huis en keerde zich meteen weer om, om weer naar zijn huis te gaan en daar te eten (dat was rond 22.00 uur).
Ik had hem al een paar dagen niet gezien omdat ik het druk had met mijn school en keek er erg naar uit dat ik hem gister avond weer zou zien,, maar dat viel even tegen!!

Komende week ga ik met school weg en kom ik vrijdags (rond 20.00 uur) weer terug. Dan wil ik hem ook wel weer zien, maar nee, volgende week hebben we geen koor dus kan hij wat langer in de kroeg blijven hangen!! :? :'( :'( :[

Sorry voor dit lange verhaal maar ik moest het even kwijt.

3rd boetah 17 September 2005 16:35

die studenten van tegenwoordig moeten eens niet zo zuipen.

chica 17 September 2005 16:36

Het klinkt niet alsof ie verliefd op je is:$

Ik wacht nog af, maar het klinkt allemaal wel alsof er iets aan het bloeien is:9

Eagle_Forest 17 September 2005 22:55

Re: Hoe voel je je momenteel op het gebied van de liefde?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
uit je geluk/frustraties/verdriet/gekte!
Gewoon eenzaam, wanhopig, zielig, ...

MrInsane 18 September 2005 12:07

Nog steeds vet verliefd :love: :yes:

CharmedOne 18 September 2005 12:10

zwaar klote

anemic 18 September 2005 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
zwaar klote
*knuf*

Fluittella 19 September 2005 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fluittella
Ik weet het nu allemaal even niet meer.

Mijn vriend is 4,5 jaar ouder als mij en we zingen precies bij hetzelfde kerkkoor. Als ik er al ben komt hij nooit naar me toe, maar als hij er al is kom ik wel altijd naar hem toe. Dat soort dingen moet altijd van één kant komen!!
Daar komt nog eens bij dat hij gisteren met een paar mensen van zijn werk wat heeft gedronken in een kroeg (van 16.30 tot 19.oo uur). Hij is toen met de trein naar huis gegaan en is meteen naar het koor gegaan zonder te eten (dat was rond 20.00 uur). Na het koor bracht hij mij naar huis en keerde zich meteen weer om, om weer naar zijn huis te gaan en daar te eten (dat was rond 22.00 uur).
Ik had hem al een paar dagen niet gezien omdat ik het druk had met mijn school en keek er erg naar uit dat ik hem gister avond weer zou zien,, maar dat viel even tegen!!

Komende week ga ik met school weg en kom ik vrijdags (rond 20.00 uur) weer terug. Dan wil ik hem ook wel weer zien, maar nee, volgende week hebben we geen koor dus kan hij wat langer in de kroeg blijven hangen!! :? :'( :'( :[

Sorry voor dit lange verhaal maar ik moest het even kwijt.

Ik ben gisteren met hem naar Amsterdam geweest. Het was allemaal heel gezellig. Soms denk ik dat hij me echt niet leuk vind maar meestal laat hij me wel merken dat hij me heel erg leuk vind.
Als ik hierover aan het nadenken ben denk ik altijd dat ik het gewoon moet vragen of hij me leuk vind, maar dan spreek ik hem en dan durf ik het niet.
Morgenvroeg ga ik dus met school een midweek weg en hij vroeg gisteravond of we elkaar nog zouden zien voordat ik weg ga. Op dit soort momenten denk ik dat hij me wel leuk vind.
Als we saampjes zijn laat hij het ook wel merken. Maar af en toe geeft hij mij dus de indruk dat hij me niet leuk vind.

xLesjuhx 19 September 2005 17:38

Ik ben nog steeds helemaal in :love:
En het lijkt gek genoeg wel steeds NOG beter/fijner/leuker te gaan:)

ash-hôôle 22 September 2005 12:36

ghehe.. ik ben hoop aan het krijgen.. me vriendin en ik zaten achter zelfde jongen aan.. maar een jongen die zij eerst leuk vond.. vind haar nu wel leuk enzo.. dus.. ben hoop aan het krijgen vooral nu hij steeds aan haar vraagt wat ik van hem vindO-) :d

chica 23 September 2005 09:10

Gister:love: :9 :D

luie-donder 23 September 2005 18:20

gefrustreerd! :[

chica 23 September 2005 18:31

Ik ben verliiiiiiieeeeehiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeefd

:+

En ik zie hem als het tegen zit dinsdag pas weer:(

biffyclyro 23 September 2005 19:15

Citaat:

Ik ben verliiiiiiieeeeehiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeefd

:+

En ik zie hem als het tegen zit dinsdag pas weer:(

leuk man :D

ik ben ook verlieeeeeeeeeefd <3
gister gingen we samen in bad, hij helemaal wijntje inschenken en we deden kaarsjes naast het bad enzo :love:

chica 23 September 2005 19:18

Oeh, wij hadden het ook over dat we samen een midweek weg willen en dan de hele dag in bad/bed doorbrengen, lekker samen en alleen zijn:love:

Hoe bedoel je we lopen hard van stapel:+

Larsjuh 23 September 2005 19:42

Citaat:

Oeh, wij hadden het ook over dat we samen een midweek weg willen en dan de hele dag in bad/bed doorbrengen, lekker samen en alleen zijn:love:

Parijs roeleerd 8-) :Y)

biffyclyro 23 September 2005 19:59

Citaat:

omg nou moet je niet gaan overdrijven hoor :+
je hebt gister pas voor het eerst gezoend zz :p

chica 23 September 2005 20:01

Ook niet nu.. we hadden het er alleen over:+

Maar dat klinkt toch positief?:p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:15.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.