![]() |
hersenkrakers
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: Instructio en contestforum of Voorstel-Topic ? |
Ik heb hem allang knul, heb hem zelfs verzonnen. :aai: Maar ik ben dan ook de Elite van de snelle quiz. 8-)
|
volgens mij was hij ook nog FB van het Irak forum
http://forum.leerlingen.com/vbb/foru...s=&forumid=139 |
Citaat:
|
lul toch niet zo slap, man...
het staat toch in het archief |
Het is gewoon een forum dat 5x van naam is veranderd ofzo.. zoek maar lekker in feedback. :thumbsup:
|
Citaat:
*Edit, was niet zo lief :aai: * |
Citaat:
|
Sinterklaas?
|
nee :'( hij staat niet in het archief. het forum bestaat wel, maar is ondertussen opgesplitst en samengevoegd enzo :z
|
mededelingen
|
ledenstaff
|
die was er toch nog lang niet toen hij fb werd :(
|
Citaat:
|
Citaat:
andddd we have a winner!!!! Stand Tyskie 16 Appelshampoo 10 Niemand 9 Banaan 8 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 3 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 61 Waarom stopte BoP als fb? |
Omdat het een prutser was. 8)
|
Minder motivatie en tijd.
|
Citaat:
|
weggepest
|
Citaat:
|
Nouja hij vond zn rooms niet zo leuk :'(
|
dat is goed zat.
Stand Tyskie 16 Appelshampoo 10,5 Niemand 9 Banaan 8,5 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 3 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 62 Welk subforum werd in de zomer van 2003 gepromoveerd van tijdelijk forum tot vast subforum? |
Party Hardy Forum?
|
Gezondheid en Lifestyle
|
Oh, of anders Uitgaansforum
|
Citaat:
Tyskie 16 Appelshampoo 10,5 Niemand 9 Banaan 8,5 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 3 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 63 Welk 2 (oud-)subfora werden in januari 2005 aan het Archief toegevoegd? (2 pt.) |
Het makkelijkste puntje claim ik vast in de vorm van Feestdagen 2004. Die andere zoek ik wel ff na een sanitaire break. :7
|
Magie snel pissen tijs, want dat is Hersenkrakers
|
Stand
Tyskie 17 Appelshampoo 10,5 Niemand 9 Banaan 8,5 Bartje 7 Chica 5 Ambypur 3 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 64 Hoe heet het imaginaire vriendje van Thaliaaglaja? |
Lander (en hij is echt perfect. :'))
|
Staat dat niet alleen op staff? 8)
|
Jawel. :$
|
Citaat:
Stand Tyskie 18 Appelshampoo 10,5 Niemand 9 Banaan 8,5 Bartje 7 Chica 5 Ambypur 3 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 65 Hoe zou Vivelafète graag doodgaan? |
Uit het hoofd: met een orgasme.
Of was het toch een joint? Ff opzoeken :+ |
Haha, bijna dus. :D
zeer uitgebreid afscheid nemen van de mensen die ik graag zie, naar een goed feest gaan , alle soorten drugs uitproberen , tijd alleen met vriend doorbrengen , naar het bos gaan om daar te sterven |
Citaat:
Tyskie 19 Appelshampoo 10,5 Niemand 9 Banaan 8,5 Bartje 7 Chica 5 Ambypur 3 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 66 Pakspul had (onder zijn vorige nickname) een tijdlang een gekleurde ondertitel. Wat was die ondertitel en welke kleur had deze? (3 pt) |
Damn, het ligt op het puntje van mijn tong... :{ Maar kga nu nog ff niet zoeken, straks misschien.
|
behaarder
|
ik had niet verwacht dat deze zo snel gevonden zou worden :huh:
Stand Tyskie 19 Appelshampoo 10,5 Bartje 10 Niemand 9 Banaan 8,5 Chica 5 Ambypur 3 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 67 Welk vrouwelijk forumlid wekte in januari 2004 veel irritatie op doordat ze bijna geen leestekens gebruikte, en was dan ook na een maand weer weggepest? |
SRH Girl, ook wel Iris genoemd door intimi.
Citaat:
|
wel een unieke quote trouwens :Y)
Stand Tyskie 20 Appelshampoo 10,5 Bartje 10 Niemand 9 Banaan 8,5 Chica 5 Ambypur 3 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 68 Wat was de code voor :@ toen hij werd ingevoerd? |
:kwaaist: ofzo :D
|
:kwaaist:
edit: sterf |
Citaat:
Tyskie 20 Appelshampoo 10,5 Bartje 10 Niemand 9 Banaan 8,5 Chica 5 Ambypur 3 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Dext0r 1 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 69 Wat is het favoriete standje van electricity? (wel toepasselijk he :Y)) |
lepeltje
|
lepeltje lepeltje :z
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.