![]() |
Dunja de dorpsheks zit in haar huisje en drinkt een grote mok kruidenthee. Het is de afgelopen weken kil geweest. Niet alleen wat het weer betreft, maar ook wat de sfeer in het dorp betreft. Ze schudt haar hoofd en wiegt heen en weer in haar schommelstoel. Mensen kunnen over haar zeggen wat ze willen, dat ze gek is en wat ze al niet nog meer hebben bedacht, maar was zij niet degene die voorspelde dat het dorp zou worden overvallen door weerwolven? Was zij niet degene die voorspelde dat er vreemde dingen zouden gaan gebeuren. En al die mensen die haar uitlachten zijn nu dood of verdenken elkaar van de meest afschuwelijke dingen.
Plotseling wordt Dunja opgeschrikt door een doffe klap buiten. Ze rent naar buiten, en ziet Sanne in een vreemde positie met een plas bloed om haar hoofd midden op het wegdek liggen. In de verte ziet ze nog net een pikzwarte auto met een noodvaart wegrijden. En laat Stevie nou net een zwarte auto hebben… 1) Sanne (wolfsbane) 2) Tyskie 3) Stevie 4) AmbyPur 5) Biffyclyro 6) Frox (dorpeling) 7) Dunja 8) ash-hôôle (dorpeling) 9) Sander 10) Saarah 11) niemand (dorpeling) 12) Babydress 13) Impressions (dorpeling) 14) anneke01 (dorpeling) 15) Prestige (dorpeling) Gedood door de dorpelingen Gedood door de weerwolven De weerwolven kunnen tot morgenavond 22.00 pm'en wie ze willen verorberen. De tovenaar mag pm'en wie hij wil beschermen en de ziener mag een functie opvragen. Ik ben morgen sowieso niet op tijd met de uitslag, misschien post ik het nog laat en anders komt het zaterdagavond, sorrie daarvoor! |
we hebben dus weer een verstandige beslissing genomen :{
|
heel slim heren en dames
|
ai ai ai!!!! luister naar mij!! wat ik gezegd heb...
|
Citaat:
|
ben je de ziener ? 8)
|
zei ik toch.. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja dat kan he. maar ik ben benieuwd waar je het op baseert want jij bent de ziener helemaal niet volgens mij
|
mijn verdachtenlijstje: dunja, ambypur, sander.
|
Citaat:
|
Ik heb momenteel nog maar 4 verdachten over: Amby, Saarah, Dunja en Stevie.
De rest ben ik zeker van dat ze geen wolfjes zijn. |
Citaat:
Maar ik ben echt geen wolf!! |
Verdachtenlijstje op het moment ^^ :
Tyskie: Geen wolf. Ik denk dat hij sowieso een dorpeling is. Stevie: Ik weet het niet, Misschien ga ik wel mee met de anderen.. maar aan de andere kant vindt ik hem ook weer niet zo super verdacht.. AmbyPur: Zie reactie op Stevie. Biffyclyro: Geen wolf. Dunja: Dunja vertrouw ik wel, alhoewel ik het nogsteeds gemeen vind dat ze mij verdacht :[ Sander: Nooit :* Saarah: Ja, Saarah kent het spel van hier tot Tokyo, die weet wel wat tactieken denk ik. Ik zie haar wel aan voor een weerwolf. Zo :) Waarom sta ik tussen allemaal dooie? :( |
Citaat:
|
Citaat:
Dus ofwel moet je in feite gediskwalificeerd worden, ofwel is het gelul. :) *edit* en als je toch echt ziener zou zijn, zou je van mij niet gediskwalificeerd moeten worden ofzo, dat zou ik een beetje kinderachtig van mezelf vinden. :p Anderzijds, het mag niet, dus ja.. Ik hoop dus maar dat je geen ziener bent. :p En als je wel ziener bent, vind ik het spijtig dat je mijn functie nog niet hebt opgevraagd. Dan had je geweten dat ik geen wolf ben. |
Citaat:
Ik zie op 't moment nauwelijks aanknopingspunten om een potentiële wolf aan te wijzen. Hopelijk pikken we snel zo'n snodaard er uit, dan kunnen we verder zijn/ haar postst analyseren. Maar speciaal voor jou zal ik het lijstje eens afgaan. ;) 2) Tyskie; svz 3) Stevie; blijft voor mij een verdachte 4) AmbyPur; idem 5) Biffyclyro; geef ik de voorkeur van de twijfel 7) Dunja; idem 9) Sander; idem 10) Saarah; kan ik niet goed plaatsen 12) Babydress; zie ik ook wel als een potentiële wolf hitlist: - Amber & Stevie - babydress - saarah - dunja & Sander - biffy (als zij een wolf is speelt ze het erg goed) - tyskie |
Citaat:
Mwa, door het gebruik van die smilie kun je niet echt conclusies er aan verbinden hoor.. Denk dat je er niet zo zwaar aan moet tillen. |
Citaat:
Want als je echt ziener bent, wordt er je duidelijk gezegd dat je het niet mag bekendmaken. Hoewel ik Sander eerder niet verdacht vond, vind ik hem nu dus wél verdacht. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja sorry hoor, dit slaat nergens op.
Ik ben echt geen wolf, als ik eruit vlieg dan zul je zien dat ik gelijk heb. |
EN DAN IS HET TE LAAT xD
|
Mag ik je dan een geheimpje vertellen? Dat is onderdeel van het spel. :o
|
Wist ik nog niet :p.
Maar ik bedoel er alleen mee te zeggen dat ik gewoon geen wolf ben en als je het dan nog niet gelooft en de volgende ronde toch op mij gaat stemmen, is de kans aanwezig dat ik, als dorpeling, eruit vlieg. :) |
tja bij mij wordt je hierdoor niet echt minder verdacht, babydress. al ga ik de volgende ronde waarschijnlijk op iemand uit mijn lijstje van 3 stemmen :p
|
Wil je aub ook vertellen waarom ik zo verdacht ben, Stevie? 8)
|
sorry jongens dat ik weer de debiel ben die als een van de eersten op sanne stemde.. maar ja ik vond haar gewoon echt verdacht. anyway.
vanavond vliegt er iemand uit en dan hebben we weer 1 persoon minder om uit te kiezen. misschien scheelt het, misschien niet. we zullen het vanavond zien hè, tenzij de tovenaar het slachtoffer beschermt! Dat zou wel zeer chill zijn natuurlijk. |
Ik vind Stevie ook wel een beetje verdacht eigenlijk.
Nouja eigenlijk kan ik er geen pijl op trekken 8) De enige twee waarvan ik echt het gevoel heb dat ze géén wolven zijn, zijn Biffy en Saarah. En m'n gevoel heeft me tot nu toe ook niet de juiste namen doorgegeven :+ |
Citaat:
Het leuke is dat ALS ik de ziener wel ben en ik wordt gediskwalificeert dan heb ik al aangegeven wie ik vertrouw en verdacht vind. Daarbij gelooft niemand me ook al spreek ik wel de waarheid ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar eerlijk gezegd geloof ik je dus niet. :p |
Maar het is toch ook de mannier waarop Stevie de vraag stelt.
Daar hoef je toch geen serieus antwoord op te verwachten. ;) |
volgens mij hebben de wolven met elkaar afgesproken dat ze mij allemaal niet als verdachte noemen, want iedereen (dus ook de wolven) zegt mij te vertrouwen (of iig het voordeel van de twijfel te geven). zo kan ik helemaal niet meer bepalen wie er weerwolf is en wie niet? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag aandacht mijn waarde dorpeling :)
|
ik snap er echt de ballen van yo
|
Dat blijkt maar weer :D
He he, sorry hoor maar ik weet het ook allemaal niet meer. |
uhoh sander raakt overspannen :o
|
waarom wil je eruit dan sander? :?
|
Citaat:
:P |
Dit is echt een leuk spelletje.
Ben al twee dagen bezig met mezelf verdacht te maken :P En er is niemand die me echt verdacht vind :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik raak steeds meer in de war 8| |
Citaat:
De wolfjes springen waarschijnlijk gewoon in op de verdachtenlijstjes van de Dorpjes. En aangezien jij en Tyskie nog niet vaak genoemd zijn ;) Wat ze wel doen is wachten tot een dropje een naam noemt van een verdacht persoon, bv Sanne. En dan mee gaan lopen. Ik bedoel, als er al drie mensen zeggen dat ze op Sanne stemmen dan zijn de andere zo over de streep omdat de echte Dorpjes een gelijkspel willen voorkomen. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.