![]() |
wjd
- Ajax echt slecht bezig is |
- Marc "aka Mr öizo" Lemmens jarig is? :*
|
Citaat:
|
Citaat:
wie? gelijk maar e-mail adres met die naam wegflikkeren |
1 Bijlage(en)
Het feest zaterdag best gezellig was?
Er ook andere dingen dan moedermelk uit tieten ken komen? O-) Bier bijv? :9 |
- bartje de verkleining van zijn naam eer aan doet? :)
- ik net een cd van Frans Brauer heb gebrand? :o - zo maar ff me nieuwe OV kaart ophalen:) - UNIVE een stelletje afzetters zijn mede dankzij het kabinet balkellende? :no: |
- mijn kerstvakantie begonnen is 8-)
|
Citaat:
|
einde stage
prachtig daar gaat op gedronken worden |
hi ha ho?
-ik ook vakantie heb? :yes: -er ook op gedronken gaat worden? -maar niet nu... -ik me afvraag of er nog 'gemeet' gaat worden? -niemand dat zal weten hehe -ik er eens een nachje over zal gaan slapen? |
- WHUUUU
- morgen groot feest in limburg :yes: - meeting in Heerlen, bartje jarig :7 |
- een meeting ergens in den lande geen slecht idee is :)
- zodadelijk Graafschap - Den Bosch - het probleem is dat ik Bas z'n voicemail steeds krijg :| |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
- 2-1 :7
- ondanks dat de eerste seizoenshelft toch telleurstellend was - Rob Stenders zn weddenschap met van leerdam verloren had, de Graafschap namelijk meer dan 30 punten haalde en hij dus op de Spinnenkop moest staan. :) - van Leerdam nog het vak inkwam om naar Stenders toe te gaan - die foto echter mislukt was :{ - Bas en ik praktisch naast hem stonden: |
- de foto helemaal niet mislukt was?
- arthur hem alleen per ongeluk wiste? :p - wij niet bewust naast hem gingen staan? - er wel genoeg paupers waren die het daarom deden? - de entree van Van Leerdam tussen het publiek het hoogtepunt van de dag was? |
Aflossing van de wacht :o
Phitje 491 GregoorvanDijk 484 AntiKezman 366 HugoBoss 341 Ar-Tuur 316 theo tank 281 Arie-Kanarie 280 Bon 239 Superjood 204 |
Citaat:
- ik echt vette zin heb in kerst? 8) - lekker naar oma :z toe - lekker met z'n allen (pa, ma. broers met vriendinnen, zusje met vriend en ikke alleeeeen) eten :) - ik Jamai's voorbeeld maar moet gaan volgen ofzo? 8) - hij namelijk vandaag uit de kast is gekomen? :D |
+1 8{
wjd: A nightmare in Rotterdam 8) http://www.nightmare-rotterdam.com/p...ightmare-9.jpg phuuuuuuuuuuuuuuu na zoveel jaar is het er dan en nogwel in Ahoy. |
-ik morgen voor 1 toetsje heel nederland mag doorkruizen?:yes:
|
|
DJ Yoda.. LOL..
|
The Nightmare kan ook absoluut niet op tegen die party in het supportershome hehe
|
Citaat:
ken nooit goed weze Maar wel dé Bass-D op dat joden feest? poe poe... |
- Chelsea de Graafschap op het oog heeft als Nederlandse sattelietclub? :o
- ik dit zonet las in de VI - Chelsea pas na 15 januari een club benadert - "Russische zakenmensen nog geen beslissing genomen hebben :{ - ik inschat dat een soort Excelsior verhaal, een filiaal van Chelsea hier in de buurt niet echt zal aanslaan hier in de buurt :+ - Hernan Crespo van mij in het kader van een samenwerkingsverband natuurlijk wel in DTC gestald mag worden :7 |
- ik iedereen een leuke oudejaarsnacht en een gelukkig nieuw jaar toewens:*
|
Dan hiero he! :P
Bartje, Assu, Christiaan, Die arnhemmer. Wie vergeet ik? PHITTT :D Tuurlijk hoe kon ik die vergeten, en ehm Remco! Allemaal een gelukkig en GEZOND nieuwjaar. :+ Proost! :) |
Welliswaar niet om 0:00, maar natuurlijk de beste wensen diezjepiezje :9 :wave:
|
- Ik behoorlijk naar de klote ben, en ik dan ook nog de PC moet afsluiten bij thuiskomst :o
|
-iik een ieder gelukkig nieuwjaar toewens?
-ik ook maar eens fijn ga slapen?:z -:* |
wjd..
- ik natuurlijk ook iedereen een gelukkig nieuwjaar wens? - ik vind dat Bartje wel erg vroeg terug was? |
- dankje diesjepiesje : )
- de beste wensen allemaal :love: - ik zeer zwaar naar de K-L-OTE ben? :o - vandaag nog lange dag verjaardag hier :z - Zwarma nu een eigen huisje hebt? - tering man, ik ben echt zwaar beroerd :x |
-ik het opzich opmerkelijk vind dat ik voordat het weer donker is uit mijn bed ben gerold?
-of was het nou al licht vanmorgen om 8 uur? :? -neeh d8 het niet.. -ik iedereen ook bij deze nog even een heel fijn en gelukkig 2004 wil toewensen? :* -ik ook niet echt 100% ben..? -we ff een warme douche gaan opzoeken..? -:* |
Goed 2004 allemaal!
|
- ik ook wel redelijk verpauperd ben
- dit zonder gisteren veel gedronken te hebben - ik echter niet vaak om 7.00 thuis kom - ik dan soms al aan het werk ben :+ - maar de Achterhoek Arena was op zich wel gezellig |
Citaat:
Ik werkelijk helemaal naar de kloten was? We op zich ook net ff te vroeg begonnen waren :no: |
Citaat:
|
- de vakantie bijna is afgelopen? :no:
- de hond wil lopen? - ik choco ga drinken? :7 - me jodenbroer zowaar mij een trui van 160 pleurie cadeau gaf? :p - dat gewoon 352 gulden is? :| - maja, moet ie zelf wete 8) - choco opdrinken :) |
- ik nòg 5 weken gips moet?
- ik er dan in totaal 11 weken gips op heb zitten :{? |
- ik me dood verveel
- ik luister naar de underground cd van eminem :Y) - ik heel erg verliefd ben:$ ...op 3 mensen8| |
- het darten na een pauze van 3 uur weer eens is begonnen :{
- pauper SBS en pauper Van Cuilenborg en Kraay :r :x |:( |
Citaat:
|
- ik benieuwd ben naar het achtergrondverhaal van de avatar van Bruggi? 8)
- wie of wat is het en wat doet hij? :? :p |
Citaat:
het wjd een klein beetje saai begint te worden? oh ik nog ff naar andy the viking ga kijken? |
Citaat:
- Het WJD ff uitsterft? - Dat o.a. te maken heeft met de ban van Arie/baerd/noize supressor/bighead/groothoofd/Charchyn enz..? - Ik ook van oom agent weinig tot niets vernomen heb de laatste weken? :o |
Citaat:
toch? |
- wjd niet uitsterft?
- wjd nooit zal uitsterven? 8) - 18 maart een meeting in Tilburg is? :+ - ik gister niet kon stappen? :( - dat gelukkig dan wel donderdag en vrijdag gebeurd s? :7 - griep 8| - sterremunt thee lekker is? :yes: - morgen naar lotr rotk :D - :) |
Citaat:
|
- Henk Vos in de belangstelling staat van de Graafschap
- ik geen fan ben van Vos :{ - een uitstervend wjd topic natuurlijk een belachelijke gedachte is :o - come on Andy :7 |
Citaat:
-ik gaar en moe ben? -juist...... |
- ik vanmorgen toevallig ook een gezellige minimeet in de trein had 8-) :o
- ik morgen spaans tentamen heb waar ik nog niets voor geleerd heb :| , terwijl ik ook nog een evaluatieverslag moet typen vanavond :| :| - ik het trouwens best wel heel leuk vond dat Tuitert het EK heeft gewonnen :$ 8) :thumbsup: - mijn trainingskamp in Aachen erg leuk was, op een aanrijding met een busje na - ik op mn verjaardag gewoon wedstrijden heb en ik dan dus het hele weekend weg ben en mn familie + vriendje neit kan zien :[ - tenzij ze zo gek zijn om naar Eindhoven te komen :no: - dat het wel weer was voor vandaag |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.