![]() |
I am back people!
|
pirates of the caribbean
hallo,
Ik moet voor school op het keyboard een stuk spelen. Nu wil ik graag het thema van 'pirates of the caribbean' spelen, want dat vind ik erg mooi. Op internet kan ik echter alleen youtube filmpjes vinden óf partituren met accoorden. Dat is nog veeeeeeeel te hoog gegrepen voor mij! Ik moet echt een héle simpele versie hebben! Is er iemand die dit voor me heeft, of weet waar ik dit kan vinden? Er is natuurlijk wél een beetje haast mee, want voor t eind van de periode moet ik t natuurlijk wél foutloos kunnen spelen! :p Alvast hartstikke bedankt! :aai: Bjol bjornoldenburger@hotmail.com |
HeeHee iedereen,
ik zoek voor m'n theateropleiding bladmuziek (piano/keyboard) voor een aantal nummers namelijk uit : Tarzan - Voor het eerst Ciske de rat - Ik voel me zo verdomd alleen (!!) - Amsterdam - later Beauty and the beast - Thuis - Van haar te houden verder heb ik binnenkort een bruiloft waar ik een aantal liedjes ga zingen welke dat weet ik nog niet precies maar ik heb wel wat nummers die ik mooi vind dus als jullie daar bladmuziek van hebben zou top zijn !! Gordon & Replay - Never nooit meer Vanessa Carlton - A Thousand Miles The fray - how to safe a live m'n email is anky394@hotmail.com , alvast bedankt ;)! |
Simple Plan
Heeft iemand de bladmuziek van
Simple Plan - Untitled ? Please stuur naar XD_manuela_XD@hotmail.com alvast thnx ='D |
prijs?
HAllo,
Wat noem jij een klein prijsje?? Dirk Citaat:
|
....
|
Ik las "Jan Debiel". :')
|
Citaat:
:') |
wat? Kaiser chiefs zijn ok.
|
Die titel! :')
|
dat is gewoon humor :d
|
Die titel! :')
|
hallo,
wij zijn op zoek naar de bladmuziek van twarres- children of the sun voor piano. zou iemand die misschien door kunnen sturen naar lotte_fleuren@hotmail.com. alvast bedankt! liefs, lotte en lisa |
Beste Jandebel,
Kunt u mij mailen of mij uw mailadres geven? Dan kunnen we erover verder praten, ik heb wel interesse. MvG, J.Deenik |
hoi hoi
ik heb gezien dat hier al iemand naar de partituur van Raymond van het groenewoud 'twee meisjes' heeft gevraagd... Moest iemand die hebben, kan je die dan ook naar mij doorsturen?! eva_reijmen@hotmail.com heel erg bedankt!! Eva |
weer een eendags poster..
|
heeft iemand op korte termijn de bladmuziek van don't speak, van no doubt??
Groetjes Renee |
Een héle goede site is http://pianolicious.blogspot.com/ . daar staan veel bekende liedjes op.
veel plezier ermee |
Heho, heho. Pjaano spelen doe je zo.
|
Heeft iemand ergens de bladmuziek gezien van No doubt - Don't speak? er is GROTE haast bij. stuur maar naar 111x111@live.nl
|
Hai!
Ik ben al een heletijd opzoek naar Clouseau-domino Als je die hebt zou je deze dan alsjeblieft willen sturen naar stactje_14@hotmail.com Alvast bedankt xx Stacey |
Hoi !
Ik zou graag het liedje van Do met het nummer Heaven willen voor de piano. Als je die hebt zou je hem dan kunnen sturen naar: jul-mol@hotmail.com Alvast bedankt !! |
Hallo! Ik zou heel graag de bladmuziek van Beyoncé met Listen willen hebben voor op de piano, iemand enig idee waar ik die zou kunnen vinden? Of zou iemand die mij kunnen sturen? margit_nooteboom@hotmail.com is het e-mail adres
Alvast bedankt! |
Raining brooooooown!
|
heeft iemand nog goede bladmuziek van goede metal nummers voor keyboard/piano ?
het liefst wel met noten want ik kom alleen dat spul met lijntjes en lettertjes tegen. |
Hey!
Ik ben op zoek naar 2 partituren voor piano en ik kan ze nergens vinden heeft iemand toevallig Untitled - Simple Plan Perpetuum - Penguin cafe orchestra Zou iemand die kunnen doorsturen naar manondorny@hotmail.com als die deze zou hebben?? Alvast bedankt!! |
Citaat:
|
[QUOTE=pianomateur;759556]Ze staan in 2lijsten, de 2de lijst is allemaal acrobat reader, de 1ste lijst is vanalles :)
A thousand miles Alicia Keys Complicated Avril Lavigne Everything I do Bryan Adams Fallin Alicia Keys Heaven Bryan Adams Kom maar bij mij Marco Borsato Speeltuin Marco Borsato The Rose Bette Midler Titanic Celine Dion Wereld zonder jou Marco Borsato Beautiful Christina Aguilera I’m with you Avril Lavigne When you believe Whitney Houston & Mariah Carey Heeej!! zou je deze naar mijn email adres willen mailen? ik wil deze al ene hele tijd:| maar ik kan nooit nergens iets vinden! |
Hey!
Citaat:
Graag had ik Against all odds van Phill Collins en You van Ten Sharp zijn het de originele versies voor zang en piano ? Zelf kan ik iedereen helpen aan alle nummers van Tracy Chapman en John Legend...mail mij hier maar voor. Iannick_Meesschaert@hotmail.com Bedankt! Hopelijk kan ook ik anderen helpen x Iann |
Oeh lekker standaard: Ik zoek de bladmuziek van Krezip - I would stay XD
Ik gok dat de hele wereld die inmiddels zo'n beetje heeft behalve ik, dus kan iemand m misschien naar me sturen? Mijn emailadres is klijnsmailadres@hotmail.com Alvast bedankt! |
beloning 5€ voor george michael - hand to mouth gitaar akkoorden
Hoi
Wie kan (of heeft misschien zelf) de gitaar akkoorden vinden van dit nummer? George michael - Hand to mouth de lyrics zijn makkelijk te vinden maar de (juiste) gitaar akkoorden kan ik niet vinden. Ik ben benieuwd wie het wel lukt. Groetjes, peter |
hey, ik ben al heel lang op zoek naar built to last-melee en naar liedjes van air traffic voor de piano, weet iemand waar ik die kan vinden ?
|
Citaat:
zou je de partituren kunnen geven voor saxofoon van : * pirates of the carribean:he's a pirate * eye of the tiger (rocky III) * james bond theme * my heart will go on * marco borsato: rood * pink panter * rihanna: unfaithful * robbie williams-angels * zombie stuur naar stientjeh@hotmail.com dankjé |
weet iemand misschien een site of heeft iemand bladmuziek van de Jonas Brothers?
ik heb overal al gezocht:O maar nergens gevonden:s |
Ik zoek de bladmuziek van de volgende stukken:
Abel: onderweg. Rihanna: Unfaithfull + take a bow. Volumia: Hou me vast. Shrek - Hallelujah. Titanic- My heart will go on. Grease- Summer night Ik heb gezien dat een aantal andere mensen deze ook zochten en/of hebben, zou iemand ze naar mij willen sturen? Bedankt! kusjj_marit@hotmail.com |
Hej ik wil als het kan van iemand de bladmuziek hebben van avril lavigne - tomorrow voor de akoustische gitaar... Wie heeft die? Please kan het voor 06-10-08??? stuur hem dan naar horse-girl-1996@hotmail.com
|
Pee oo ee pee poep. Een bruine gelei.
|
Rock piano
Heey menskes ik ben een pianist die een beetje beu is om allemaal van die saaie klassieke liekes te spelen:Z:kots: ... weet iemand een site of zo waar ge populaire liekes vind ... vooral rock liekes speel ik wel graag op de piano.
Alvast bedankt he _0_ |
Citaat:
|
Beste forum leden Ik heb het bladmuziek van de CD De Waarheid van Marco Borsato, zoekt iemand dit? Wat ik zoek is de muziek van een nummer van dezelfde CD; jij hebt mij niet nodig als midi of liever nog ingespeeld en opgenomen. trouwens frans bauer heb ik ook een bladmuziek boekje van...
|
Ohw frans bauer is even kwijt zie ik, maar ik heb wel ook
robbie williams - feel Dj sammy en Do - heaven Shania Twain - I'm gonna getcha good Celine Dion - Goodbye's the saddest word |
Citaat:
dus dat in zeer korte tijd mag er wel vanaf gehaald worden :d |
Citaat:
Wil je me uitleggen hoe ik aan de partituren kom ?! X |
Citaat:
|
Citaat:
als je je emailadres geeft zend ik et door. Heeft iemand toevallig -Music van John Miles, -Apologize van One Republic, -Viva la vida van Coldplay, -Homecoming van Kanye West en Coldplay -Love Song van Sarah Bareilles ? Kzoek er al een heel eind naar, maar vind ze nergens. Dus als iemand een of meerdere pianopartituren heeft van deze nrs wil je ze dan doorzenden naar: pycksjeuh@hotmail.com ? Dankje! :) |
numb
hey, ik had graag de partituur van linking park: numb gehad, kan iemand me deze opsturen?
lorenz7009_7@msn.com is het e-mail adres. dankje ^^ |
Heeej,
Ik zou graag de volgende piano bladmuziek willen ontvangen: - marco borsato - dochters (staat op het nieuwe album) - guus meeuwis - geef mij je angst - guus meeuwis - tranen gelachen en evt meer nederlandstalige nummers alvast bedankt :) |
|
hallo heeft iemand voor mij sinterklaas partituren?
zou je ze dan naar mij willen sturen? Alvast bedankt Ploontje ilona_arts@hotmail.com is mijn e-mail adres |
forrest gump
hallo, zou iemand mij kunnen helpen.. Ik zoek al een heel tijdje een piano partituur van filmuziek van forrest gump maar vind deze spijtig genoeg niet!
zou iemand mij deze kunnen sturen als je deze hebt? ik zou er echt blij mij zijn nele_vanrompay@hotmail.com alvast bedankt x |
Heeft iemand Het is een nacht voor de piano voor me?
Heb m donderdag eigenlijk al nodig! mail naar: floriskamer@hotmail.com Bedankt!!!!!!!!!!!!!!! |
Hallo,
ik heb de originele partituur van 'You'll Never Walk Alone' Zou jij me die van Coldplay - The Scientist willen doorsturen aub Gelieve te antwoorden op Benjaminvdw_83@msn.com Alvast Bedankt! Benjamin |
Citaat:
Ik heb de originele partituur van "You'll never walk alone" kan jij me de partituur van Coldplay - The scientist doorsturen aub BenjaminVdW_83@msn.com , gelieve hierop te antwoorden Groetjes |
de Lama's
Hoi,
heeft iemand het partituur van de tune van de Lama's. Kun je deze dan doorsturen naar: kingsrob@12move.nl Rob |
Hey,
heeft er iemand de partituren van Clouseau en Sarah : You are the reason. Kan iemand mij deze doosturen? iriswou@hotmail.com Alvast bedankt. Iris |
Kijk ff op deze
|
Citaat:
|
Hee!
Heb Het is een nacht eigenlijk ook nog nodig voor gitaar, maar dan wel in noten! Wie heeft die voor me??? mail naar floriskamer@hotmail.com BEDANKT! |
Als iemand bladmuziek zoek voor Dwarsfluit is dit een goede site:
http://www.bertheharingsma.nl/ Als iemand voor mij nederlandstalige bladmuziek/partiruren heeft of tegen komt zou die dan zo vriendelijk willen zijn om het naar mij te sturen? Hartelijk bedankt |
Hoi
Ik zou graag Disco Inferno (van Earth, Wind and Fire) op Papier willen hebben Als iemand hem heeft of een link heeft waar ik hem gratis kan krijgen: jansenco101@gmail.com Alvast bedankt Lars Jansen |
Hallo ik ben op zoek naar het bladmuziek van; take a holiday in spain - the crow en blof
Kan iemand me helpen? graag sturen naar emmahaak10@hotmail.com |
Bladmuziek
Helleeu iedereen,
Kan iemand mij misschien aan bladmuziek van: Pocahontas - kleuren van de wind (disney) Nightwish - she is my sin Tarja Turunen - Ave maria, Lost northern star, sing for my en minor heaven helpen? Zou je die dan naar mijn mail kunnen sturen? SRNA_5193@live.nl Alvast heeel erg bedankt en ik hoop dat jullie ze wel kunnen vinden!! |
Hooi :D , k wou heel erg graag Nobody's home van avril lavigne , ik heb hem snel nodig !
Hij is tog wel voor Gitaar hea ? [ of piano ? :( ] Wil je hem alsjeblieft sturen ? Bedankt avast ! Email : danio_miss_@hotmail.com |
Google, retards.
|
Citaat:
Ik ben op zoek naar All my life, van KC & Jojo. Ik zou het echt heel fijn vinden als iemand me dat door zou kunnen sturen... Kimberleyvg92@hotmail.com |
heey mensen
heeft iemand misschien de bladmuziek van het liedje ik voel me zo verdomd alleen van danny de munk (uit ciske de rat) voor piano mail maar naar het e-mail adres musical.fan.ciske.de.rat@gmail.com |
Citaat:
Hoe de neuk denk je dat je hier bent gekomen, dipshit? :') Juist. Omdat je niet goed hebt gezocht. |
haloo alemaal ik heb enorm veel bladmuziek voor piano als je wat wilt hebben stuur me dan een mailtje.
ilona_arts@hotmail.com Groeten. P.S. het is gratis |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe :P
|
Hoi allemaal,
Dit is echt een goeie site voor bladmuziek: http://pianolicious.blogspot.com/ Hopelijk vinden jullie hier wat jullie zoeken. Groetjs |
Bon Jovi vor dwarsfluit?!?!??
Heeft iemand misschien bladmuziek van Bonjovi voor dwarsfluit??
Deze stukken: - Bed of roses - Always Jammer dat er bijna geen muziek voor dwarsfluit te vinden is op internet:no::notgood: |
Wie de neuk is er dan ook zo dom om dwarsfluit te gaan spelen? :')
Juist. Jij. |
en ik vond de blokfluit in de 3e klas al een tranendal..
|
Pocahontas - kleuren van de wind (disney)
^ als je intypt pocahontas - colors of the wind krijg je een heleboel sheets. |
btw, ook een goede site met bladmuziek:
http://www.scribd.com/ hier heb ik al mijn minder-bekende liedjes vandaan; zoals elfenlied theme :) (zeg het op zn engels; elfenlaid ongeveer xD, een enigzins bloederige anime-serie) |
Citaat:
OT: Tabsrus.nl is goeie site :) |
heee ik ben opzoek naar de bladmuziek van het nummer unfaithful van Rihanna, kan iemand die naar me toe mailen ?
julia_nano@hotmail.com |
Citaat:
|
Hee!
Zou iemand mij de bladmuziek kunnen sturen van: The heart asks the pleasure first - Michael Nyman Rue de Cascade - Yann Tiersen Mijn emailadres: anne987654321@hotmail.com Alvast bedankt!! X |
Alles. ^^
Oke, ff vreemd, maar zouden jullie mij zoveeeel mogelijk kunnen doorsturen. We hebben namelijk net een 'bandje' opgericht en we willen onze keuze aan nummers uitbreiden. >< Tnx.
melissa_vercammen@hotmail.com |
:{ Ooit gehoord van 'onderzoek doen'?
Je kan dat prima zelf, snol. |
bladmuziek poalo conte
hoi iedereen
ik zoek bladmuziek van paolo conte ( via con me) heeft iemand dit voor mij,, zo ja stuur het plz naar bmw-l@live.nl bedank! |
heeft iemand de bladmuziek van 'papa' van Stef Bos voor mij?
alvast bedankt! mijn adres: lisetteel@hotmail.com |
Nee.
|
pianomuziek
Kan er mij iemand dringend bladmuziek bezorgen van :yes:
- Music - john Miles - De Roos - close to you - The carpenters - One day I'll fly away hartelijk bedank op voorhand. Wij zijn een startend combootje, en zijn volop bezig muziek aan het uitschrijven voor onze bezetting. BVH.marleen@telenet.be |
Heeft iemand voor mij de bladmuziek van:
Acda en de Munnik - Lopen tot de zon komt Gavin DeGraw - Chariot stuur dit asjeblieft naar jellehuppeldepup@hotmail.com alvast bedankt. |
heb jij ze nog wel allevijf
wat een oeverloos gelul, ik begrijp niet dat men dit laat staan, heb je dit geschreven onder invloed van iets of ben je gewoon gek ????
Citaat:
|
Bladmuziekk.
Heeii,
Ik wou vragen of iemand mij bladmuziek kon sturen van alicia keys met no one, Of colbie calait met bubbly. in ieder geval rustige liedjes die ik kan spelen op de piano. Alvastt bedankt :D Kuss. Roooom. Voor emaill, romee_roos_1995@hotmail.com |
nog bladmuziek sites :
1001Sheets.com en SheetzBox.com groetjes |
tabsrus.nl :thumbsup: voor de gitaar spelers onder ons :)
|
Citaat:
aah zou je me alsjeblieft deze willen sturen: R. Kelly - The world's greatest ik heb je al toegevoegd op msn.. maar als iemand anders hem heeft voeg me ook maar toe dan; naaaadine@hotmail.com 4 A's :9 |
De meesten hier kunnen tellen hoor ;)
|
Wie o Wie kan mij helpen...
Ik ben dringend opzoek naar de piano sheets van Forget me not van Lucie Silvas. Er is een beetje haast bij, het is nml voor een herdenkingsdienst. Je zou me er egt suuuuper mee uit de brand helpen liefs, cath |
dringend
heey,
wil er iemand 'feeling good' van muse opsturen naar mij aub? lala.hassan@hotmail.com dank u. xx |
pruttelkoppie; zou je mij het bladmuziek willen sturen van Jim bakkum - dapper en sterk?
e-mail: emmahaak10@hotmail.com |
=)
Citaat:
oeeh , ik heb echt heel veel bladmuziek nodig , kun je er zoveel mogelijk naar mij sturen ? Isabelledekoster@hotmail.com |
sites :
www.my-piano.blogspot.com www.createsongstyles.com www.1001sheets.com www.wikifonia.org www.sheetzbox.com www.mx-music.com www.pianolicious.blogspot.com www.sharesheetmusic.com www.4shared.com ALLEMAAL GRATIS ! en zelf gezocht via google groetjes yves |
sticky graag ^.
|
geef mij nu je angst
wie o wie wil mij aub het bladmuziek van guus meewis "geef mij nu je angst" voor piano doorsturen tom.hadermann@hotmail.com
|
www.google.nl typ lyric van het nummer in en zoek... luilakken...
|
zou iemand de muziek van schindler's list kunnen doorsture aub?
die van het thema voor piano en viool nicolasmichielsens@hotmail.com |
waarom post iedereem hier die onzin als er toch niemand meer komt om onzin door te sturen...
|
Idd, hoeveel mensen gaan nou serieus zoeken als ze weer een post zien staan met een email adres en een request...
|
Haaaj,
dringend gezocht partituren voor de piano van pinokkio of annie. Of andere disney partituren. gelieve te sturen naar bjorntjesnies@hotmail.com |
Wie heeft er voor my de bladmuziek voor op de piano van;
celine dion - my heart will go on. &van; dirty dancing - I've the time of my life. wil je dat naar m'n e-mail sturen dan? alvast bedankt! esmeeb_93@hotmail.com |
Citaat:
Heej, Ik zou dat liedje ook graag hebben want ik vind het zo mooi! Heb jij het ondertussen al gevonden? Zoja, zou je het mij kunnen doormailen? of een link ofzo? Groetjes Birgit:wave: |
hoi,
ik ben echt heel dringend op zoek naar de pianopartituur van 'De roos' van Ann Christy.. liefst al tegen morgen, want ik weet pas van vandaag dat ik een meisje moet begeleiden met dat liedje en morgen zijn de repetities dus ja.. ik zit degelijk wel met een probleempje... hopelijk kunnen jullie mij helpen, e-mail: elisenoooote@hotmail.com alvast bedankt! Liefs, Elise. |
Even een update lijst
LET OP: AANVRAGEN MAG 2 NUMMERS PER PERSOON WANT IK HEB MEER DINGEN TE DOEN:p:p:p
1. 1973 - James Blunt 2. ADIÓS NONINO - Astor Piazzolla 3. ADRENALINE - Di-rect 4. AICHA - Outlandish 5. ALBINO MOON - Golden Earring 6. ALL MY LIFE - Krezip 7. ALL SUMMER LONG - Kid Rock 8. ALL THIS TIME - Maria Mena 9. ALLES IS LIEFDE - Bløf 10. ALS DE MORGEN IS GEKOMEN - Jan Smit 11. AMARILLO (Remix 2005) - Albert West 12. AMERICAN BOY - Estelle ft. Kanye West 13. ANYONE OF US (Stupid Mistake) - Gareth Gates 14. ANYPLACE, ANYWHERE, ANYTIME - Nena & Kim Wilde 15. APOLOGIZE - Tambaland presents OneRepublic 16. AROUND THE WORLD - ATC 17. BECAUSE WE BELIEVE - Andrea Bocelli & Marco Borsato 18. BETEKENIS - Jeroen van der Boom 19. BIG GIRL - Mika 20. BIGGER THAN THAT - Men2B 21. BLEEDING LOVE - Leona Lewis 22. BLIJF BIJ MIJ - André Hazes & Gerard Joling 23. BUILT TO LAST - Mêlée 24. CAN'T STOP LOVING YOU - Phil Collins 25. CAPTAIN HOOK - Chipz 26. CARNIVAL - Chipz 27. CHARIOT - Gavin DeGraw 28. CHASING CARS - Snow Patrol 29. CHIPZ IN BLACK - Chipz 30. CITY STREETS - G-Spott 31. COME CLEAN - Hilary Duff 32. COME UNDONE - Robbie Williams 33. COMPLICATED - Avril Lavigne 34. COMPTINE D'UN AUTRE ÉTÉ: L'APRÈS-MIDI - Yann Tiersen (from Amélie) 35. CONTAGIOUS - The Isley Brothers 36. COWBOY - Chipz 37. CRAZY - Gnarls Barkley 38. CRY FOR YOU - September 39. CRYSTAL BALL - Keane 40. DO YOU KNOW (the Ping Pong Song - Enrique Iglesias 41. DOCHTERS - Marco Borsato 42. DON'T CHA - Pussycat Dolls 43. DON'T LET ME BE . . . - Britney Spears 44. DON'T STOP THE MUSIC - Rihanna 45. DREAMER - Ozzy Osbourne 46. ÉÉN WERELD - Jeroen van der Boom 47. EVERYBODY'S GOTTA LEARN SOMETIME - Krezip 48. EVERYDAY - Bon Jovi 49. EVERYTHING - Michael Bublé 50. FATHER & FRIEND - Alain Clark 51. FIGHTER - Christina Aguilera 52. FIX YOU - Cold Play 53. FROM SARAH WITH LOVE - Sarah Connor 54. GET OVER YOU - Sophie Ellis-Bextor 55. GET THE PARTY STARTED - Pink 56. GO TO SLEEP - Krezip 57. HEB JE EVEN VOOR MIJ - Frans Bauer 58. HELLO WOLRD - Nikki 59. HET LAND VAN - Lange Frans en Baas B 60. HEY BOY! - Kim-Lian 61. HEY THERE DELILAH - Plain White T's 62. HOE LANG - Nick & Simon 63. HOLE IN THE HEAD - Sugababes 64. HOW TO SAVE A LIFE - The Fray 65. I BELONG TO YOU - Eros Ramazzotti & Anastacia 66. I DON'T FEEL LIKE DANCIN' - Scissor Sisters 67. I DON'T UNDERSTAND YOU - K-otic 68. I DON'T WANNA HURT - Anouk 69. I KISSED A GIRL - Katy Perry 70. I SAVE THE DAY - Move It 71. I SURRENDER - K-otic 72. IF I GO - Anouk 73. IF I WERE A BOY - Beyoncé 74. IF TOMORROW NEVER COMES - Ronan Keating 75. I'LL BE WAITING - Lenny Kravitz 76. I'M YOURS - Jason Mraz 77. IN THE SHADOWS - The Rasmus 78. INTUITION - Jewel 79. IRREPLACEABLE - Beynoncé 80. IS IT ANY WONDER - Keane 81. IT'S ALL COMING BACK TO ME NOW - Meatloaf & Marion Raven 82. JERK - Sita 83. JIJ BENT ZO - Jeroen van der Boom 84. JUST A FLIRT - Miss Montreal 85. JUST HOLD ME - Maria Mena 86. JUST LIKE A PILL - Pink 87. KIJK OMHOOG - Nick & Simon 88. KYLIE - Akcent 89. LA CAMISA NEGRA - Juanes 90. L'AMOUR TOUJOURS - Gigi d'Agostino 91. LEFT OF CENTER - Dewi 92. LET IT BE - Kane 93. LIJST MET BLADMUZIEK 94. LOVE SONG - Sara Bareilles 95. LOVE YOU MORE - Racoon 96. MAKE LUV - Room 5 ft. Oliver Cheatham 97. MAS QUE NADA - Sergio Mendes ft. The Black Eyed Peas 98. MAYBE - Enrique Iglesias 99. ME & YOU - Belle Perez & Jody Bernal 100. MERCY - Duffy 101. MODERN WORLD - Anouk 102. MONSOON - Tokio Hotel 103. MY HEART BEATS LIKE A DRUM - ATC 104. NO AIR - Jordin Sparks ft. Chris Brown 105. NO ONE - Alicia Keys 106. NO WORRIES - Simon Webbe 107. ON AND ON - Jim 108. ONE DAY WHEN I GROW UP - Chipz 109. ONE MORE CHANCE - Michael Jackson 110. ONE WILD NIGHT - Bon Jovi 111. OVERPROTECTED - Britney Spears 112. PERDONO - Tiziano Ferro 113. PROMISE - Krezip 114. PUSH THE BUTTON - Sugababes 115. RED DRESS - Sugababes 116. RELAX, TAKE IT EASY - Mika 117. RIGHT HERE RIGHT NOW - Raffaëla 118. ROSANNE - Nick & Simon 119. RUN AWAY - Live 120. SEXED UP - Robbie Williams 121. SHE - Di-rect 122. SHE MOVES IN HER OWN WAY - The Kooks 123. SHE'S SO HIGH - Kurt Nilsen 124. SHOT OF A GUN - Kane 125. SHUT UP AND DRIVE - Rihanna 126. SHUTYOUR EYES - Snow Patrol 127. SO INCREDIBLE - Ilse DeLange 128. SOMEWHERE ONLY WE KNOW - Keane 129. SORRY - Madonna 130. STOP DE TIJD - Marco Borsato 131. STUCK ON YOU - 3T 132. SUMMER JAM 2003 - The Underdog Project vs Sunclub 133. SUNDAY MORNING - Maroon5 134. SWEET ABOUT ME - Gabriella Cilmi 135. TAKE A BOW - Rihanna 136. TEENAGE DIRTBAG - Wheatus 137. TEENAGE SUPERSTAR - Kim-Lian 138. TELL HER - Jim 139. THE ANTHEM 2003 - Sensation 140. THE CALL - Backstreet Boys 141. THE KETCHUP SONG (ASEREJÈ) - Las Ketchup 142. THE RIVER - Live 143. THE STORM IS OVER NOW - R.Kelly 144. THE TIDE IS HIGH - Atomic Kitten 145. THE WORLD'S GREATEST - R. Kelly 146. THIS AIN'T GONNA WORK - Alain Clark 147. THIS IS THE LIFE - Amy MacDonald 148. THUNDER IN MY HEART AGAIN - Meck ft. Leo Sayer 149. TIRED OF BEING SORRY - Enrique Iglesias 150. TRACKIN' - Billy Crawford 151. TROUBLE - Pink 152. TU ES FOUTU - In-grid 153. TURIDDU - Alwin Kluft 154. UNCHAINED MELODY - Gareth Gates 155. UNFAITHFUL - Rihanna 156. UNWRITTEN - Natasha Bedingfield 157. VALERIE - Mark Ronson ft. Amy Winehouse 158. VIVA LA VIDA - Coldplay 159. WAKE UP CALL - Maroon 160. WARWICK AVENUE - Duffy 161. WHEN SUMMER ENDS - VanVelzen 162. WHEN YOU LOOK AT ME - Christina Milian 163. WHEN YOU THINK OF ME - Boris 164. WHEN YOU WALK IN THE ROOM - Jamai & Dewi 165. WHERE IS THE LOVE - Black Eyed Peas 166. WIT LICHT - Marco Borsato 167. WITH EVERY HEARTBEAT - Robyn 168. WONDERWOMAN - Leaf 169. YOU - Judith · 3j’s – Kom · Ben Cramer - De clown · Britney Spears - I'm not a girl, not yet a woman · Cascada - Everytime We Touch · Clouseau - Laat me nu toch niet alleen · Gebroeders Ko - Jammie Jammie · Gebroeders Ko - Tringeling · Guillermo & Tropical Danny - Toppertje · Guus Meeuwis - Jouw hand · Hans de booij - Annabel · Henk damen - Jouw tranen komen veel te laat · Henk damen - Voor jou · Henk wijngaard - Meissie Meissie · Henkie - Lief Klein Konijntje · Jan smit – Als je lacht · Jan Smit - Boom Boom Bailando · Jan smit – Cupido · Jan smit – Dan volg je haar benen · Jan Smit - Hoe kan ik van je dromen · Jan Smit - Laura · Jan Smit - Op eigen benen · Jan smit – Stilte in de storm · Jannes - Een beetje meer · Jannes – Ga dan · Jim - Dapper en Sterk · Lordi - Hard Rock Hallelujah · Monique Smit – Wild · Nick & Simon – De Soldaat · Nick & simon – Herwinnen · Nick & Simon – Pak maar mijn hand · Nick & Simon - Steeds weer · Nightwish - Sleeping sun |
http://forpiano.com/file/bette_midler__the_rose.pdf
????? misschien zelfde als de roos ken het nummer verder niet |
als iemand 'mad about you' van hooverphonic heeft voor op de piano, wil je mij dat dan aub doorsturen?
ik ben er als superlang naar op zoek! mijn e-mailadres is: sofietertje@hotmail.com ik heb ook en verzameling partituren, als je iets nodig hebt, vraag maar é! |
^ Er is in een ander topic een kerel die een request voor partituren heeft... Moet je daar even kijken :)
|
Hooi, ik heb héél snel het bladmuziek van Beyoncé - If i were a boy nodig!
xx |
Hallo,
Kan iemand mij soms helpen aan pianobladmuziek van Air-Traffic!Shooting Star en andere... Heel hard bedankt! |
Keyboard bladmuziek
Heeft iemand ook 1 van deze nummers als bladmuziek voor keyboard: Rihanna - Please don't stop the music, Rihanna - Take a Bow, Jan Smit - Stapel op Jou, Beyonce - If i Were a Boy en Jordin Sparks ft. Chris Brown - No Air Voor Keyboard Als het kan.
Mijn e-mail is: arjen_klasens@hotmail.com Alvast Bedankt |
Als je die bekende nummers niet op google vind, weet ik het ook niet meer...
|
Citaat:
|
Citaat:
alvast bedankt! |
Omg, wat een wanhopige bladmuziek zoekster. Fuxing 100000 accounts met aanvragen voor bladmuziek. Man, ik zou al bored zijn na de eerste 2 acc's te maken...
|
Citaat:
Allebei 't zelfde :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zou je me IN THE SHADOWS - The Rasmus en Lordi - Hard Rock Hallelujah willen doorsturenO-) naar samantha_dance_12@hotmail.com thnx |
als er nog mensen hier zijn die bladmuziek hebben voor piano van rockbandjes ofzo stuur ff dan naar samantha_dance_12@hotmail.com
|
Citaat:
zou ik van jou deze 3 nummers mogen? Britney Spears - Email my heart.pdf Britney Spears - The girl in the mirror.pdf Vanessa Carlton - White Houses.pdf Groetjes Christina mail: chance_lolita@hotmail.com |
Hallo!
Uhm, ik ben nogal niieuw hiier! Ennehh, ikk speel pas net Keyboard, nog helemaal niet geweldig! Ik zoek de bladmuziek van Tomorrow - Annie, en You'll Never Walk Alone - Evt. Lee Towers, André Hazes, wat mijn part zijn het de Liverpool FC Fans (oeeh(L))! Uhh, oja, verder, ik probeerde laatst een siite te openen met een pagina met een bladmuziek/notenblad whateverr, en ik kreeg mijn acrobat reader, met iets van dat de taal selectie van de datum af is?! Is dat bekend?!?! Groetjes, Natascha (gwo0n_natascha@hotmail.com) |
1. stel je jezelf voor en kom niet als een lompe boer zonder manieren hier binnenvallen.
2.stel je technische vragen in het goede forum. 3. interpunctie graag. 4.geen msn taal. |
mag msn taal niet?
|
nee.
het is een forum, geen chatroom. |
Ik ben Geen lompe boer, sorry als dat is wat jij bent. Ik behoor niet tot die groep.
1. Aan je manier te zien, wat maakt het jou uit wie en wat ik ben. 2. Het is een bijvraag, de hoofdvraag stel ik in het goeie topiic. 3. Interpuctie? Sorry, Nederlands is niet mn sterkste vak. 4. Kun je ook normaal zeggen, 't is Nederlands, en je schijnt het te begrijpen dus, nergens om je druk over te maken. Toch;) En trouwens, Je had het ook even rustig kunnen vermelden hoor, Niet meteen zo raar reageren. |
dat was voor forum begrippen een zeer nette reactie.
nu zal ik je een voor forum begrippen normale reactie geven: muil houden en wegwezen. |
En voor wie?
Waarom zou ik? Ik vroeg geen eens iets aan jou, nee aan de gene die bladmuziek weggeven. Dus begrijp niet warom je je aangesproken voelt |
ik zei dat dat een voorbeeld was.
niet zo aangesproken voelen. |
'k zie nergens "voorbeeld" in je post staan;)
Goed, ik hou er over op. 't is het niet waard,aangezien ik een hekel aan gezeur/ruzie's heb, sorry dan als ik wat fout heb gedaan;) in jou ogen. |
Mooi, nu maar hopen dat je een mailtje krijgt ;)
|
pianobegeleiding
hey,
ik ben op zoek naar de piano begeleiding van de roos - ann christie. ik moet namelijk iemand begeleiden daar bij. nu heb ik de partituur niet. ik heb op het gehoor al het grootste deel van de begeleiding kunnen na spelen zonder partituur, maar het plaatje klopt nog niet volledig. dus, als iemand de partituren van de pianobegeleiding van de roos heeft, kan je die aub eens door sturen? met vriendelijke groet, tom |
aja,
als je ze hebt en wilt doorsturen, dan naar het volgende adres aub: tom_verschraege1@hotmail.com |
partituur Mad World - Gary Jules
Hey!
Kan iemand me de partituur van Mad World by Gary Jules door mailen? hopelijk reageert iemand snel! Kathleennolmans@hotmail.Com |
overcome by Live
heey!!
Ik ben ook dringent opzoek naar de piano partituur van overcome by live... hopelijk kan iemand me ze snel mailen! Kathleennolmans@hotmail.Com |
Les Yeux De Ma Mere (Arno)
Heeft iemand de partituren van les yeux de ma mère?
kathleennolmans@hotmail.Com |
er is ook niemand hier die het opvalt dat iedereen hier om partituren vraagt, maar niemand ook maar wat toegezonden krijgt...
|
Is mij al vaak genoeg opgevallen, maar neem nooit de moeite om het te zeggen :+
|
James blunt - goodbye my lover
Citaat:
Hee! Zou ik van jou James blunt - Goodbye my lover mogen hebben? Alvast bedankt Mijn emailadres: ianthe@live.nl |
Heeft iemand voor mij Goodbye My Lover - James Blunt?
Ik zag dat Pianistj ze heeft, dus zou jij ze alsjeblieft willen doorsturen? Alvast bedankt! Kus Ianthe |
Dat vraag je 2 x achter mekaar? :?
|
hallo,
Ik ben op zoek naar de bladmuziek van apologize van timbaland Ft. One Republic. Is er iemand die dit heeft? En weet iemand nog websites met bladmuziek voor keyboard? -xxx- Karin |
canto ostinato
Hallo,
ik zoek de bladmuziek voor piano voor Canto Ostinato van Simeon ten Holt. Ik kwam op deze site doordat er al eerder naar gevraagd is op deze site, alleen werkt die link niet meer. Dus nogmaals: Heeft iemand de bladmuziek die ik zoek?? Alvast bedankt. |
lyrics mailen?!
Hoi!
ik ben al een tijdje op zoek naar een aantal pianostukken. zou je die naar mij kunnen mailen? alvast ontzettend bedankt! A thousand miles Alicia Keys Don’t speak No doubt Fallin Alicia Keys Hero Enrique Iglesias groetjes, Britt |
Ze zullen het ook nooit leren... :O
|
Hey! :)
ik ben op zoek naar de bladmuziek van de liedjes die hier onders staan voor op de piano. heeft iemand die misschien voor me? Ik moet ze spelen op een feest binnekort dus graag zo snel mogelijk. mail maar naar anne-hockeyster@live.nl Lucie Silvas - What you're made of Do - Heaven Robbie Williams - Angels Alvast bedankt! xx Anne |
Ik zoek de partituur van Lullaby van Billy Joel (uit de film Twilight), Can you feel the love tonight van Elton John en Struggle for pleasure van Wim Mertens. iemand een idee waar ik die kan vinden?
Als je een van die partituren hebt gelieve door te mailen naar pycksjeuh@hotmail.com. Ik heb ook redelijk wat partituren oa. van Coldplay, Vanessa Carlton, Alicia Keys, One Republic en meer... indien jullie willen ruilen ofzo. Alvast bedankt, Julie |
Bladmuziek
Heej , tof dat je dit doet voor alle vragende
zou je mij misschien deze kunnen doorsturen ? Bedankt ! Celine Dion -My Heart Will Go Backstreet Boys - As Long As You Love Me Backstreet Boys - Drowning Backstreet Boys - I Want It That Way.pdf Backstreet Boys - Incomplete Backstreet Boys - Show Me The Meaning Of Being Lonely Daniel Powter - Bad Day Danny de munck - Ik voel me zo verdomd alleen Enrique Iglesias - Hero Harry Potter - Main Theme Marco Borsato - De bestemming. Marco Borsato - Fijne vent Marco Borsato - Ik heb genoeg aan jou Marco Borsato - Jij alleen Marco Borsato - lopen op het water Marco Borsato - Nooit meer een morgen Queen - We Are The Champions Queen - We Will Rock You Volumia - hou me vast |
Citaat:
zou je mij misschien deze kunnen doorsturen ? naar : drieshiroux@hotmail.com Bedankt ! Celine Dion -My Heart Will Go Backstreet Boys - As Long As You Love Me Backstreet Boys - Drowning Backstreet Boys - I Want It That Way.pdf Backstreet Boys - Incomplete Backstreet Boys - Show Me The Meaning Of Being Lonely Daniel Powter - Bad Day Danny de munck - Ik voel me zo verdomd alleen Enrique Iglesias - Hero Harry Potter - Main Theme Marco Borsato - De bestemming. Marco Borsato - Fijne vent Marco Borsato - Ik heb genoeg aan jou Marco Borsato - Jij alleen Marco Borsato - lopen op het water Marco Borsato - Nooit meer een morgen Queen - We Are The Champions Queen - We Will Rock You Volumia - hou me vast |
Wedden voor een mars dat je niets krijgt? :+
|
you're on!
|
O hell yeah, I am.
|
on coke, that is :+
|
That's no problem for me. :+
|
Hallo iedereen,
Ik heb een goeie site waar heel veel bladmuziek voor piano op staat: http://bladmuziek.coenvdwel.com/ Zelf ben ik opzoek naar bladmuziek: Abel - Onderweg. Ik zou het echt heel erg op prijs stellen als iemand mij die zou kunnen sturen. Ik heb zelf ook nog wat bladmuziek, dus die zou ik eventueel kunnen sturen als iemand mij Onderweg stuurt. E-mail: nicole.frentz@hotmail.com alvast heel erg bedankt. Groetjes Nicole |
Heej , tof dat je dit doet !
Zou je misschien mij de volgende muziek kunnen doorsturen (drieshiroux@hotmail.com) Bedankt Afscheid Volumia Hero Enrique Iglesias Het is een nacht Guus Meeuwis Hou me vast Volumia In my place Coldplay Kom maar bij mij Marco Borsato My way Herman Brood Nobody’s Wife No doubt Speeltuin Marco Borsato Titanic Celine Dion Zombie The Cranberries All the small things Blink 182 I would stay (slechte versie..) Krezip I’m with you Avril Lavigne In my place Coldplay In the end Linkin Park Killing me softly The Fugees - Haal je dit eigenlijk allemaal uit boeken of gewoon van losse bladeren als je dit van boeken haalt , kun je dan misschien ook nog de titels en de auteur geven alsjeblieft , als het niet lukt is het niet zo erg Bedankt , |
Ze heeft er niet voor niets een mail adres bij gedaan :')
|
lemon - stay with me
hallo,
heeft er iemand van jullie de partituren van stay with me van lemon (met eventueel akkoorden erbij) als dat zo is, 1 adres: koengeurs@hotmail.com eeuwige dank is uw beloning_0_ |
Citaat:
En ze zullen d'r niet zo veel aan hebben :') |
gezocht:
heyy, :9
Ik Ben Opzoek Naar Bladmuziek Voor De Piano Cascada - Everytime We Touch Katy Perry - Hot 'n Cold Celine Dion - My Heart Will Go On Bette Midler - The Rose Rihanna - Take a Bow Rihanna - Unfaithfull Rihanna - Disturbia ? - Listen To Your Heart (weet artiest niet) INB - Alleen Voor Jou Neyo - Miss Independent Coldplay - Viva La Vida Marco Borsato - Dochters Enrique Iglesias - Hero The Bangles - Eternal Flame Stuur Het Maar Op Naar FemkeOnPiano@live.nl Ik Wil Ze Wel Graag 2 Handig Hebben. Niet Alleen Rechts. Met Akkoorden Dus. Groetjes, Femke |
Citaat:
|
Liedjes op papier, met akkoorden of noten erbij zodat je het kunt spelen :+
|
Guus Meeuwis - Brabant
Hey allemaal,
ik ben op zoek naar Brabant - Guus Meeuwis voor piano. mijn emailadres is tverwijmeren@hotmail.com bij voorbaat dank, Thijs Verwijmeren p.s. hoe snel gaat dit meestal |
ik heb em al, pianofiles was de uitkomst...
|
ik wil graag ;
helloooo ,
ik wil graaag 102. MONSOON - Tokio Hotel 76. I'M YOURS - Jason Mraz email: annenaberink@hotmail.com thanx alvast_0_ (voor keyboard) |
bladmuziek
Citaat:
Groetjes Ines, -> inesdegeest@hotmail.com Black Eyed Peas - Where Is The Love.pdf Blink 182 - All The Small Things.pdf Bob Marley - No Woman No Cry.pdf Counting Crows - Accidentally In Love.pdf Daniel Powter - Bad Day.pdf Elton John - Your song .pdf Enya - Watermark.pdf Greenday - Boulevard Of Broken Dreams.pdf Metallica - Nothing Else Matters.pdf Mr. Brightside - Killers.pdf The Cranberries - Zombie.pdf vanessa carltona - thousand miles .pdf |
Wie kan me helpen?
Mensen,
ik zoek de volgende keyboard bladmuziek: Plain White T's - Hey there delilah Guus Meeuwis - Geef mij nu je angst Wie kan me helpen? Dank Fer Dennis_rommedahl@hotmail.com |
hallo,
Sorry, mensen ik ben al heel lang hier niet meer geweest en heb ook al een hele tijd niks meer doorgestuurd. Als je nog bladmuziek wilt mail dan even wat je wilt hebben naar : debbie.bladmuziek@gmail.com Dan zal ik kijken wanneer ik het doorstuur gr, debbie p.s. dus a.u.b. niet meer hier verzoekjes plaatsen want die lees ik toch niet meer |
hallo iedereen,
mijn vraag is heeft er iemand deze nummers voor mij op bladmuziek en mag ik die ontvangen? Frankie Laine - Rawhide Deep Purple - Child in time Creedence claerwater revival - Badmoon rising Tom & Dick - Bloody Mary Peter - Borriquito alvast bedankt. ilona mijn e-mail adres is ilona_arts@hotmail.com |
Halloooo ;D
Heeft iemand De bladmuziek van Guusje ( guus meeuwis ) Haven inzicht Die piano is zooo Moooiii :D Mijn mail adres is Mauri_prutske@hotmail.com Zelf heb ik ook wel bladmuziek dus als iemand iets nodig heeft :) |
partituur
heeft iemand de partituur van air traffic - shooting star
|
partituur
piano
|
mijn e-mailadres is kuku@mail.com
|
hoezo triple post :')
|
vraag en aanbod
Citaat:
zou je mij de partituren van de volgende nummers kunnen sturen: Bob Marley - I shot the sheriff.pdf Bob Marley - No Woman No Cry.pdf Bryan Adams - Heaven.pdf Daniel Powter - Bad Day.pdf David Bowie - Life On Mars.pdf DJ Sammy - Heaven.pdf GRACEKELLY.pdf Harry Potter - Main Theme.pdf James Blunt - You' re Beautiful.pdf Jennifer Lopez - Jenny From The Block.pdf Kelly Clarkson - since you been gone.pdf Linkin Park - In The End.pdf lenny kravitz - again .pdf Lord of the Rings - In Dreams.pdf Nirvana - Smells like Teen Spirit.pdf Oasis - Wonderwall.pdf the fray - how to save alife.pdf Theme - Friends.pdf Theme - the simpson's.pdf mijn email adres is kajsennelov@hotmail.com alvast bedankt:) groetjes Kaj |
Bladmuziek piano/keyboard
Haay,
Zou je mij alsjeblieft deze 2 liedjes op willen sturen? 56. GO TO SLEEP - Krezip 113. PROMISE - Krezip Alvast (hopelijk) super bedankt groetjes linda |
heee
wow ben ik even blij dat dit forum er is :') maar ik ben dus al heel lang op zoek naar de bladmuziek van een paar nummers: Heaven-Do (bryan adams) Angels- Robbie Williams What goes around- Justin Timberlake alvast bedank stuur het anders als je ze hebt naar megaroosz@live.nl AUBB ps. ik heb alle links hierboven al geprobeerd maar ze doen het niet ...:no: |
Zou je mij 'To make you feel my love' van Bob Dylan kunnen sturen?
Juliakoelmans@hotmail.com tanx!:D |
heey.
ik ben al heel lang opzoek naar het pianostuk van het volgende liedje My heart will go on van celine dion echt een geweldig lief dus zou iemand die naar me kunnen sturen elinehooijmaijers@hotmail.com alvast bedankt! |
Hai,
Heeft of weet iemand een site met bladmuziek voor de piano? Ik ben opzoek naar muziek wat veel gespeeld wordt. Dingen van deze tijd. Cascada, Katy Perry en die dingen. Maar mag ook wel Hou me vast, The Rose, Listen to your heart enz. zijn. Mail me naar: FemkeOnPiano@live.nl Groetjes xxx |
forget me not - lucie silvas
halloooo !
zou iemand my eventueel de keyboard / piano noten vn forget me not van lucie silvas kunnen sturen O-) ?? little_miss_sunshine_san@hotmail.com |
Heeft iemand nog de dingesen van vader jacob?
Zo jah, pm me dan ff pl0x :') Eem testen dit topic werkt :+ |
|
lol'd :+
|
Citaat:
Je zou me heel erg helpen hilkevanheugten@hotmail.com |
heeft iemand bladmuziek voor de piano van Kid Rock - All Summer Long??
|
Citaat:
|
Hallo,
Voor audities van o.a. consevatoria ben ik opzoek naar de volgende piano bladmuziek. *Jekyll&Hyde-nieuw leven *All by myself *My life *The wild party-jij speelt een spel met mij *Heerlijkheid duurt het langst-het is over *Diverse vrouwen nummers uit aida/miss saigon *Miss saigon-waarom god *Jesus Christ Superstar-getshamane *One moment in this *Moulin Rouge-one day i fly away *numemers uit-The secret garden *Yentl-papa can you hear me *la cage aux folles-i am what i am *Its oh so quit *The wild party-rais the roof *One moment in time Heb jij een of meerder van deze nummers? ik zou ze graga ontvangen:d En als er iemand anders is met bladmuziek van musicals die ook geschikt zijn voor een auditie op musical gebied.. ik houd me aanbevolen! pianoduiker@hotmail.com |
hey,
zou iemand mij de bladmuziek van eye of the tiger door kunnen sturen??? vanputten94@hotmail.com ik ben je heeeeel erg dankbaar :) brabant van guus meeuwis ook als iemand het heeft :) the beetles let it be :) voor piano/keyboard in noten grtz vanputten |
Hoi allemaal,
Ik ben al een tijdje op zoek naar de bladmuziek(piano) van het nummer memories van eros Ramazotti en pda van john Legend. Heeft een van jullie deze misschien voor mij? aub mailen naar tekenkamer@dijkhor.nl Alvast hartelijk dank |
Maar dudes... bladmuziek ontvangen per mail, is dat nog wel bladmuziek? xD
By the way, Mimymar, ik heb alle Engelstalige nummers in je lijst. Stuur maar een mail. |
vraagje
hoi allemaal,
ik ben al lang op zoek naar de partituren van : guus meeuwis - het is een nacht do (brain adams) - heaven milow - you don't know al iemand mij kan helpen (liefst zo snel mogelijk) mijn e-mail adres is : juliekeh@hotmail.com bedankt, |
Heey
kan iemand mij de partituren van Fallin' van Alicia Keys eens sturen? XXX email:nina_saxo@hotmail.com |
kan iemand helpen?
kan iemand mij het baldmuziek sturen van (piano);
akon - right now pussycat dolls - i hate this part celine dion - my heart will go on aub sturen naar: teddyloverlara@hotmail.com alvast bedankt ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.