![]() |
Citaat:
|
wheee... bedrijf waar ik werk heeft de zilveren tulp gewonnen, en nog 2 x de 1e prijs in andere categorie...
stoer 8-) |
:wave: Haai ben dr ook weer!
Word getokt van die berichten van julie!;) |
En het blijft gewoon rustig hier. 8|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Okee!
Er zitten drie stoere muisjes in de kroeg, Zegt de ene muis: Ik ben heel stoer, het huis waar ik woon ligt vol met muizengif. Ik eet gewoon mijn buikje rond, en wordt alleen maar een beetje misselijk. Zegt de tweede muis: Oh, dat is nog niks. Het huis waar ik woon ligt wel vol met vijftig muizenvallen. Ik haal gewoon de kaas er tussen uit, en als ik een klem in me nek krijg, druk ik me nog tien keer op ook. De derde stoere muis staat ineens op en trekt zijn jas aan._ Nou denken die andere twee, wij zijn toch wel het stoerst he, want hij druipt af. "Wat ga jij nou doen?" vraagt een van de twee aan de vertrekkende muis. Terwijl hij zijn mouwen opstroopt zegt deze: "Ik ga even de poes neuken!";) |
:d :d :thumbsup:
|
Ow, zo heb ik ook nog een verhaaltje :)
Bij mij op stage, komen er regelmatig een paar mensen van het hoofdkantoor in Belgie op bezoek. Dat is vrij normaal zou je zeggen. Maar er was er net een koffie aant pakken. Hij kon de bekertjes niet vinden, terwijl ze in een koker aan het apparaat hangen. Had ie eindelijk een bekertje tepakken, vult ie het met koffie.... En zet ie het neer. Hij had alleen wat beter moeten kijken, want hij zetten het op de deksel van de prullenbak neer. En die klapt naar binnen. Weg koffie :d |
:respect: :d :respect: :d :respect: :yes: Hahahaha!
Was vast nog niet helemaal wakker! |
We hebben gelachen net in de pauze toen ze het aan het vertellen waren. En die uitdrukking op zijn gezicht, onbetaalbaar :d
|
Bij mij op mn vorige werk was er eens een groep dikke mensen.
Eentje van hun was echt zo breed dat ie niet in de stoel paste, ook op het randje zitten wou niet. Uiteindelijk is ie met een plof gaan zitten:$ en toen zat ie maar op de grond want de stoel was kapot!:huh: |
Waar werk jij eigenlijk ergens?
|
Ik werkte in een restaurant. 3 jaar!:yes:
In een gat waar ik woon. Maar daar ga ik weg, ik wil wel weer ns wat anders! En ik loop nu stage op een reclame bureau in Sneek. En dat is heel leuk!:d |
klote kruispunten.. :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vertel dan het kut verhaal over de kut kruispunten!!!
:yes: |
uhm...
nou ik vind ze lastig.. |
Ow, is dat alles :)
Dacht dat er heel wat gebeurd was . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ow, daar komt ze hoor :d
3 2 1 Hoi electricity :) |
Ow, ahum te voorbarig :|
|
kwaaaaaaaaaaak!!!!:?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*SMAK*
|
I'm back8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
ja idd iets te snel:p |
Citaat:
|
Citaat:
* voorrang--> gewoon doorgassen, maar wel naar rechts kijken of ze je gezien hebben *geen voorrang --> terug naar de 2, en als jer niks aankomt, doorgassen, * gewone kruising --> bij verkeer van rechts stoppen, anders doorgassen simpel! ;) |
Heb al bijna 40 post vandaag, dussuh ik kan misschien de 900 nog halen als ik opschiet. :)
|
Citaat:
ik ga nu een weekje bijhouden hoeveel posts ik heb op een dag :p wel een :loser: actie, maarja;) |
Citaat:
45 al vandaag ofzo. |
:O :O :z
|
Wat is de eerste prijs???;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Wake up!:9 |
Citaat:
sorry...school was slaapverwekkend :z |
Citaat:
|
School!:(
ik ben aleen maandag naar school geweest, en de eerst volgende keer dat ik er heen ga is volgende maand!:yes: |
volgende week vakantie. dat is wel beter!
|
Citaat:
Ik heb alleen maandag en dinsdag vrij 8| |
*slaap mar weer verder* :Z
|
Citaat:
Ik moet gewoon door stage lopen!!!:'( |
Citaat:
|
Citaat:
Wat heb je daar allemaal gedaan joh?:? |
Citaat:
ik moest van september tot februari stage lopen, dan loop je alleende herfstvakantie mis als je nu moet lopen, loop je, carnavalsvakantie, meivakantie, hemelvaart, pinksteren etc etc. mis! |
Citaat:
8| |
og stage begint bij mij na vakantie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar een klein voordeel is dat als ik mijn stage dagen in een keer achter elkaar doe dat ik dan al om 4 juni zomervakantie heb!!!:d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lalala geld
|
ben nu al moe:(
|
Citaat:
heej ene bom :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
:| |
Citaat:
Ik wou dat ik jou was :) |
:'( ben depri!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
damn zeik niet. ga deze discussie maar aan met appelshampoo die denkt er ook zo ongeveer t zelfde over je bent niet depressief, je bent gewoon ff niet heppie, of je zit eventjes in een dipje. dus hou je *****8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En toch ben ik depri!
Te veel kut zooi dingen op het moment! chaos! DUSS!:| |
Citaat:
Heb je een vriend? |
Citaat:
Sorry hoor, dat je nou een dag ff omhoog zit, betekent niet dat je "depri" bent.. Dat is wel stukken erger dan even een dagje niet zo lekker in je vel zitten... En als je het echt bent, sorry dan, dat maak ik hier niet uit op.. |
Citaat:
|
Citaat:
In dat geval. Liever niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maakt ook niks uit! |
Nou nou, lekker vriendelijk zijn we allemaal weer vandaag zeg.
|
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw...
|
o
|
Citaat:
depri ben je als je je minstens een maand, dag-in-dag-uit, zo voelt. :* |
Citaat:
|
Citaat:
ik begin net uit mijn depresiviteit te komen ben in november erin gekomen, en begin december zat ik op mijn dieptepunt. heel veel huilen, jezelf haten, niks moois kunnen zien, jezelf zeer doen. nergens meer zin in, boeit allemaal niet.. het is nu de 2e week dat het zo geod gaat met me en dat is dus al ongeveer 3,5 maand dat ik depressief ben. en EEEN klein tikje en heel mijn wereld ligt overhoop dus alsjeblieft, ga nie meteen vanalles roepen voor je zelf weet wat het inhoud.. (en w00t, ook meteen antwoord voor jou) en de rest lees je maar na op psychologie en filosofie |
De lucht is groen, het gras is blauw.
Ik ben niet stoned, wat lul je nou. |
Citaat:
|
Citaat:
Liefst morgen ofzo?:9 |
Citaat:
|
Citaat:
*paast wietje* :7 |
Citaat:
|
Deze vraag w00t
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Damn nu heb ik weer hoofdpijn8|
|
Citaat:
ik denk zeg het, ze vergeet het tog dak da gezegd heb :p |
Citaat:
Neuke?? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en tis altijd als er iets negatiefs is, vooral de latste dagen, meteen hoofd of buikpijn.. ben blij dat er na de vakantie iets aan gedaan wordt.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aahh komop he Marijk. :aai: :aai:
:love: |
Citaat:
en tis ook helemaal niet om aandacht te krijgen ofzo (wat iedereen natuurlijk weer denkt) dat ik t zei, maar tis gewoon zo, als je zelf iets hebt, of ergens last van hebt, en iemand zegt dat die het heeft terwijl het nieteens zo erg is (net als zeggen dat je ziek bent(alsje verkouwen bent) tegen een terminaal patient) |
Citaat:
|
Citaat:
* heb mijn oude avatar maar weer* |
Citaat:
|
Citaat:
:aai: ahh, kom op he Niemand ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
marijk. reageer eens :love:
|
:wave:
*ik reageer* :9 |
Citaat:
|
Ow, ik ga de 900 niet meer halen vandaag denk ik :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, maar ik heb ook nog andere dingen te doen dan hier de hele avond rond te hangen.
|
gewoon wa posten :p
|
Spam spam spam
|
kijk uit zo word je gebanned :(
|
Citaat:
|
nope
|
vind ik ook :yes: O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ow, je gaat toch niet zeggen dat ik geaccepteerd word hiero?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ideetje!
Zoek je laatste bericht op van gister kijk hoeveel je er toen had, ene vergelijk dat met wat je nu hebt!;) |
Citaat:
|
:$ Oops!
|
Maaruh, ik moet er eens vandoor.
Na bijna 8 uur aanwezig te zijn geweest wordt het tijd om de kou te trotseren en naar huis te gaan. Bye :wave: :wave: |
En die 26 andere berichten dan?
:wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:love: :love: :aai: :d :respect: |
ben weer terug, voor al je me gemist had ;)
was net ff eten |
*slaapt weer verder* :Z :Z
|
Goede avond :)
Kon het niet laten om nog ff achter de computer te kruipen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, ik zal het maar toegeven ook he . Ik heb gewoon niets beters te doen. :|
|
Citaat:
de hele kelder leeg vretuuuuuuh |
Ik ga zo de stad in met een maat van mij.
Potje poolen :) |
Mijn haar :huh: :huh: :huh:
Nee, nog geen foto:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok, wat is er sexy ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
po een of ander manier gaat alles vandaag langzamer..
|
Citaat:
Maar moet er alweer vandoor :) |
verdomme, dat smaakte me goed! :9~
|
Ik ga zo me tanden poetsen...
... ik kwijl op looksaus :9~ :9~ :9~ |
Citaat:
|
tik, tik, tik..
en dan niet met tussenposes van 1 sec. maar van 1,1 sec. zo lijkt't :( |
Citaat:
|
dus ik klop op mn zus dr kamerdeur, want ik had met dr vriend afgesproken om zn basgitaar op mn mengpaneel aan te sluiten en dan wat te pingelen over een hip hop plaatje..
roept ze luid NEEE.. bah! |
verkracht'r gewoon man.. :{
|
3500 post!!
woei8-) |
Citaat:
spammert! :p |
Citaat:
|
Citaat:
wordt al bang.. :p ik denk dat je ervoor nog mij ingehaald hebt.. :p |
Citaat:
|
:Z
|
Citaat:
|
Ik ben kapot :huh: :Z
|
Citaat:
|
ik ga douchen
ben dus dalijk helemaal nat :7 tot over een half uurtje!! (of minder maar dan zal ik er wel weer zijn):wave: |
Citaat:
|
|
ben alweer 8 minuten terug!
en ik ga zo weer, ik ga nu optijd slapen zodat ik morgen uitgerust ben voor mijn rijexamen |
jah?
ik moet weekend "leren" voor me Theorie :p |
weltrusten!!!
:* :* :* :wave: |
Slaap lekker!:)
|
Tabee
|
Tabee ajow! (De anticlimax van de antiband)
Het is gebeurd, de Muppetshow is afgelopen. Ja, an alle mooie dingen kump een end. As ik ow was, zol ik now moar vast goan lopen veur de anticlimax van de antiband! Wi-j vind 't jammer dat wi-j now weer motten stoppen. Alle goeie nummers die bunt op. Moar wi-j hebt nog wel disse super slechte. Ondanks dat knapt wi-j d'r stevig op. Tabee ajow, de köttel! Wi-j goat op huus op an. Tabee ajow, de köttel! Of wet i-j nog wat betters dan? De kastelein die wil goan sloapen. Nee, hi-j kan 't niet meer an. Wi-j hebt 'm alles opgezoppen. Joa, al wat 't kan! Kampie weet waar ik het over heb :p |
morgenochtend op het werk
werken van 08.00-12.15 gebak in de pauze _0_ (prijzen gewonnen met bedrijf..yeah...) dan smiddags naar de holland flower festival... en dat lekker relaxt... mooi dagje morgen... en als klap op de vuurpijl ben ik savonds weer lekker bij ambi :love: :9 |
morgen practicum vloeistofmechanica... :{
lijkt me geen zak an.. :{ |
morgen 100 minuten tentamen geschiedenis WHEELLLUP!
|
Citaat:
na die 100 minuten is het ook geschiedenis :p O-) |
hm dat cijfer niet denk ik....btje jammer :)
Ben niet echt best in geschiedenis en het is zoveel stof dat ik alles doorelkaar ga gooien |
morgen maar weer van de vakantie genieten:p
|
morgen laatste dagje en dan heb ik ook vakantie
JEEEEEH ik ga echt een week niks doen! Lekker uitslapen heeeeeeerlijk!:) |
ik volgende week vrijdag pas. :o
|
hm balen, maarja als mijn vakantie erop zit lees ik hier vast een blij berichtje van jou dat je vakantie hebt :)
|
Daarom ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goede morgen :) :wave:
|
Kom ik op school, ik was al iets te laat.. kom ik daar aan hoor ik dat we vandaag vrij zijn :{
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe zou jij het vinden als je eerst al te laat uit je bed komt, een half uur in de bus moet zitten en je vervolgens te haasten om niet te laat te komen en dan krijg je te horen dat je vandaag vrij bent? hadden ze me gisterenavond ook wel kunnen bellen :O |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.