![]() |
Fear and Loathing in Las Vegas
|
Natural born killers
|
Laatste die ik gezien heb was Seven geloof ik :o
|
Bull Durham
Hitch |
Team America :D
|
Lilja 4-ever. Veel te erge film; jammer dat er zoveel realiteit inzit...
|
Frailty.. Verrassend goed.. Prima plotwendingen :thumbsup:..
|
Kung Fu Hustle
super grappige film :) |
Constantine en Cellular
|
War Of The Worlds
|
Charlie and the chocolatefactory. :love:
|
Afgelopen nacht Requiem for a Dream :love:
|
Hitch, vond het eigenlijk wel een vette film :D :love:
|
Robots, Spongebob the movie en Ring two.....
Naja, t regende de hele dag. (zeg maar gerust hoooosen)... Dus dan maar filmpjes gekeken. Als het morgen nog kutweer is, liggen Dawn of the dead, Crash en Herbie te wachten :z |
finding neverland
ook Hitch :D ennn fear and loathing in las vegas |
Citaat:
en ik heb net saw gezien, en die was op zn best erg matig |
Changing Lanes, SIMØNE en Se7en
|
Hé, wat vonden jullie van REQIEUM OF A DREAM? ...Goede film!
|
het eerste en het laatste kwartier van kill bill vol 1
tussendoor ben ik in slaap gevallen |
Rammen, Darkness falls en Chaarlien en de sjokeladiefabriek :z
|
net Dude where's my car :+
ohja en gisteren Meet the Fockers heerlijk alleen thuis zonder iemand die dat soort films afkraakt :p |
Platoon
|
Mr & mrs Smith, zooo hilarisch he :p
en talented of mr ripley |
tillsammans/together
blijft een leuke film |
Citaat:
|
Citaat:
the talented mr ripley is echt een goede film vind ik. (en een beetje eng ook :9 ) terwijl mr en mrs smith puur commercieel is Citaat:
De vechtscenes zijn echt wel overdreven! terwijl iedereen van de cinema zat de bibberen van de schrik, lagen wij gewoon dubbel van het lachen :p |
oja, gister nog nr charlie's angels2 gekeken
|
Charlie and the chocolatefactory....vet leuke film :)
|
Sleepy Hollow
|
Creep , ik ging gillen in de bios, maar 1 keer, oké misschien 2 :$
|
lilja 4-ever
sterk, maar toch had er meer ingezeten denk ik |
High Fidelity
|
de indringer... zowaar een Belgische film.. best aardig hoor :p
|
Catch me if you can
Goede film:) |
The Wyvern mystery
was goed :yes: |
Ik zal ff uit mijn hoofd opnoemen welke films ik heb gezien deze vakantie:
Batman Begins _0_ Hitch :d Finding Neverland _0_ Alle Matrix DVd's uit de Ultimate Matrix Collection _0_ Sin City _0_ Mr. and Mrs. Smith :) Lord of the Rings: Return of the King Extended Version _0_ A Hitchhiker's Guide to the Galaxy _0_ Batman _0_ Batman Returns _0_ Batman Forever :) A.I. _0_ Requiem for a Dream _0_ Collateral :thumbsup: Shaun of the Dead :thumbsup: Rose Red (miniserie):thumbsup: Birth :{ Starsky and Hutch :d War of the Worlds :thumbsup: What Women Want :) The Terminator 8-) Léon :thumbsup: Kill Bill vol. 1 en 2 8-) Rain Man :thumbsup: En nog een zooitje andere films die ik me even niet meer herinner. Het is een prachtige filmvakantie geweest in ieder geval. |
the terminal :p
|
zondag: a knights tale
gister: the 5th element |
Ik heb de laatste week gezien:
Mr. & Mrs. Smith Secret Window Bridget Jones: The Edge of Reason I Know What You Did Last Summer |
the 5th element,
go talpa 8) |
Laatste film dat ik gezien heb, zal wel "The island" geweest zijn.
Goeie ontspannende actiefilm, wel jammer dat de trailer weer al zoveel had verklapt |
Charly and the chocolat factory 8-)
Under siege :D:'( :D Chopper:) |
The Island
ik vond m leuk:) |
constantine
|
SororityBoys die was op tv van de week, erg lachwekkend vond i kzelf :p
|
The skeleton key
|
adaptation
eh ingenieus |
Citaat:
Niks beter dan Seagal die als simple cook heldhaftig een schip en Hawaii redt en natuurlijk niet vergeet een chick te scoren. :D |
ScoobyDoo op Spooky Island
|
chocolat
|
gisteren: "Land of the dead"
Wat een k*tfilm :| We hadden dan mss toch beter voor "A lovesong for bobby long" gegaan.. (al de andere 'deftige'films die ze speelden hadden we al gezien) |
Deuce Bigalow European Gigalow
|
Net op tv gezien Romeo must die, mooie film :thumbsup:
|
The Island
|
hitch, wel leuk
robots, beetje saai madagascar, leuk miss congeniality 2, mja.. my life without me, juweeltje charlie and the chocolate factory, ja heel leuk 8) spider-man 2, leuk en verrassend goed a long dimanche de fiancilles, zeker niet zo leuk als amelie maar zeker niet slecht the right stuff, wauw |
rabbit proof fence
mwah |
The Jacket
Chicken Run The Machinist Allemaal wel cool eigenlijk. Weet nog niet welke ik het beste vond.. |
Hitch
hij had wel zijn goede momenten:p |
the edukators
mm wel gaaf eigenlijk |
Meet the parents
Das Experiment :thumbsup: |
Citaat:
|
Madagascar :d :thumbsup:
|
Citaat:
|
Monty Python: And Now for Something Completely Different
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy voor de derde keer Shaun of the Dead Als liefhebber van zombiefilms kan ik gewoon geen genoeg krijgen van Shaun of the Dead, het is gewoon een meesterlijke parodie. Dit keer keek ik het met vrienden die nooit zombiefilms kijken, en die vonden het ook heel goed. Ik heb ook onlangs Land of the Dead gezien. Ik moet zeggen dat het bij mij, in tegenstelling tot bij vele andere Romero-fans, niet op een teleurstelling uitliep. De film is lang niet zo goed als de oude zombiefilms van Romero, maar het was geen slechte zombiefilm, absoluut niet. |
U never die alone met DMX
helemaal niet slecht!!! |
Mr en Mrs Smith
Cool runnings 8-) |
net Save the Last Dance
toch een heeerlijke chickflick :love: |
net mayhem en the bonesnatcher
de rest van de week american psycho 1 en 2, een versie van texas chainsaw massacre, the toolbox murders, final destination 2, freddy vs jason, house 3 die week daarvoor nog cabin fever, andere texas chainsaw massacre en nog meer van die films |
dogville
sterke nare film en een einde, jeutje |
the grudge
die viel me enorm tegen eigenlijk. Khad een steengoede enge film verwacht, maar eigenlijk was hij inhoudloos en heel overdreven. Daarna nog american beauty die's wel mooi. Een beetje vreemd |
Charlie and the chocolate factory
Ik had hem veel leuker verwacht. Het verhaal is zo mooi, ik heb dat boek echt vaak gelezen. Maar pffs in mijn hoofd zag het er veel mooier uit. De film had veel leuker kunnen zijn. Johnny Depp stelde me echt teleur :(. Hij is een goeie acteur, maar ik vond 'm in deze film slecht spelen. The Truman show Ja, wel een leuke film voor een zondagmiddag. Niet heel boeiend ofzo. The Italian Job 2e keer dat ik hem heb gezien. Mooie actiefilm, wel erg voorspelbaar. |
skeleton key en the island
|
heb ook net charlie en de chocoladefabriek gezien
vond hem wel heel mooi :) vreselijk jammer dat het de gedubte was :no: |
Se7en
Net voor de tweede keer gezien. Geweldige film :thumbsup: |
Gisteren naar avant premiere van Stealth geweest.
Vooraf verwelkoming en woordje van Roos van acker :p Dan de film zelf. Ik vond het beter dan verwacht, omdat ik gehoord had dat de special effects niet zo bijzonder waren en het verhaal typisch amerikaans. Het verhaal is idd wel voorspelbaar maar was toch nog ietsje beter dan verwacht en qua special effects, in het begin van de film krijg je al direct een mooie scene met rappe vliegtuigen en explosies ;-) geen superfilm (acteerwerk is alleszins niet veel bijzonders) maar wel leuke ontspannende actiefilm om naar te kijken |
Vet hard, hilarische film. Dat was die in de bios, en nu nog steeds.
Hellraiser VII: Deader. Tja, ik ben en blijf een Hellraiser freak. Hoewel het niveau sterk daalde met deel 4, en er nooit echt meer bovenop is gekomen, kijk ik elk deel nog steeds met veel plezier, zelfs deel 4. Pinhead is gewoon de man. |
madagascar en alexander.
|
Willow, klassieker onder de fantasy-films.
|
El Mariachi
Enemy at the gates en op dit moment kijk ik American Beauty, wat een prachtfilm |
Citaat:
|
sjakie en de chocoladefabriek... (met depp dus)
Nou ja, voor de 2e keer gezien, en ben er nog meer van overtuigd dat de eerste met Gene gewoon beter is. Vooral als je kijkt uit welk jaar die komt. Maar ach, deze versie is ook wel leuk hoor, vooral het einde en de flashbacks geven er nog een interesante draai aan. :) |
halloween, saw en kat.
|
the machinist, geweldige film met een gruwelijke christian bale :|
|
hide and seek
wat een suffe film zeg :O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weer hitchhikers guide to the galaxy..
naar mijn mening de beste film van dit jaar tot nu toe :7 |
Citaat:
american beauty is echt een van mijn favoriete films allertijden ofzo :$ |
boondock saints
wc potten gooien op russen enzo, vet |
der untergang en creepshow
|
Mr & Mrs Smith.
Wel aardig vermaak. |
Scary Movie op tv, en daarna kwam Event Horizon, met Sam Neill:thumbsup: en Laurence Fishburne8-). Vanochtend ff Charlie and the Chocolate Factory gekeken, vond het een fantastische film. Zeker wel leuker dan Willie Wonka, maarja ik ben nu eenmaal gek op Tim Burton films.
|
Ocean's eleven
|
Hellraiser II, III en IV en The Matrix Reloaded.
|
Trappende Andorezen, geef ze een mep met je elleboog 1
straks komt deel 2 :7 |
Howl's moving castle
mooi |
Harold & Kumar Go to White Castle, supervet! :d
|
Lord Of The Rings... The Two Towers
|
Eurotrip, zo slecht dat ik ongelofelijk hard heb moeten lachen.
|
Gladiator, Blue Streak, Saw, The Exorcist, Shrek 1+2 en Good will Hunting, in 3 daagjes tijd bekeken.
|
Kill bill 2.. oceans 11.. cinderella story.. meet the fockers:thumbsup: uhm.. nederland-andorra8) der untergang.. mr en mrs smith..
|
Blow - topfilm. Ik word steeds meer idolaat van Johnny Depp 8)
|
Land of the Dead :)
|
de zusjes kriegel
--> tegenvaller |
Kingdom of heaven :O
|
The pacifier.. saai :{
|
the notebook
the phoneboot dirty dancing 2 schnitzel paradijs |
Citaat:
|
Blackball en Het Schnitzelparadijs, beiden geen uitgesproken topfilms, maar wel leuk ter vermaak 8)
|
Dark Water
Echt slechte film :{. |
Hellraiser VI: Hellseeker *)
|
Citaat:
|
casablanca, die wel erg gaaf was
|
Citaat:
boek vond ik echt goed maar de film viel me behoorlijk tegen. Is meestal wel met een verfilming van een steengoed boek vreesk |
Citaat:
vond dark water dan nog beter (heb wel de japanse gezien, mr zal niet zoveel verschil maken he) |
Exorcist-The Beginning
:| fucking eng, vooral als je hem in je eentje even gaat kijken |
Het Schnitzelparadijs, in de bios met liefje. Was leuk :D
De aftiteling is zelfs leuk!! |
Tarzan 2
|
afgelopen twee weken best veel naar de film geweest ...
dit waren de laatste: monster in law ** deuce bigalow *** mr&mrs smith **** wedding crashers**** The Dukes of Hazzard *** *'s geven aan hoe leuk ze waren :-P (wat een filmcriticus) |
Hulk, een ondergewaardeerde comicbookverfiliming vind ik. Op z'n minst net zo goed als Spider-Man.
|
Greenfingers
Luchtig filmpje waarbij je niet moet nadenken. Niet hoogstaand, maar wel eens leuk. |
The island
Vandaag: Stealth |
de passievrucht & y tú mama tambien
|
mar adentro
|
Citaat:
|
net Danny the dog gekeken
goede rol van Jet lee :thumbsup: |
Citaat:
nouja dan was je waarschijnlijk nog op tijd voor
|
gister Shouf Shouf Habibi.... grappig :p
|
Anger Managment :D
Chocolate Resident Evil 2 |
vanaaf Jackasss the movie :D
|
Scarface
44 Minutes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Barry Lyndon, was half slapend aan t kijken |
Citaat:
|
Dinosaur, met m'n kleine neefje
|
Insomnia, hij lag voor 2 euro in de afgedankte video's bak, dus maar meegenomen
viel me erg tegen na memento |
44 Minutes
|
Lord of the Rings: The Two Towers _0_
|
Todo sobre mi madre
|
das boot
een van de betere die ik de laatste tijd heb gezien, ja |
True Romance
|
Red eye, vond hem wel vet :)
|
Blow :7
|
Citaat:
Ik heb gister Kids gekeken, net als Thirtheen niet zo erg als verwacht. Acteerwerk is barslecht, camerawerk was niet goed maar ik vond het zeker wel interessant genoeg om de avond mee te beginnen :p |
Riding the bullet
|
Citaat:
|
phileine zegt sorry :'(
wat een drama terwijl het eigenlijk komedie was. |
zo komisch vond ik het boek niet
|
Citaat:
|
love actually :love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vet hard, phileine zegt sorry, mr & mrs Smith en scary movie3 weer.
Filmavondje tot half 6 s'ochtends :9 |
A1GP :7
|
dear frankie :love:
|
memento weer eens, wat blijft het toch een geniale film :7
|
Hooligans, alleraardigste film.
|
Citaat:
|
nee chronologisch was een desillusie :+
|
Silence of te lambs
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja al is mij ook nog steeds niet helemaal duidelijk
|
|
|
De kijker gewoon in de maling nemen, das niet zo moeilijk :+
|
@stevie, wil ik dat goed onder woorden brengen moet ik eerst de film weer gaan kijken :p
|
28 days later
|
The Skeleton Key, maar ik was helaas melig. Desondanks kon ik nog wel zien dat het een goede film is, veel clichés zitten erin maar het is gewoon een hele degelijke thriller.
|
zeg, over memento
|
Citaat:
|
die cover van mijn r1 memento s.e is ook zo'n dossier zeg maar ,met losse blaadjes erin, waarin van alles is doorgekrast, ruimte voor notitie, etcetc .. echt geweldig :+
|
Red Dragon
Geweldige film :thumbsup: |
Sin City...
|
A Beautiful Mind
|
guess who, was wel grappig
|
11:14
Af en toe wat voorspelbaar omdat het zo hard probeerde onvoorspelbaar te zijn, maar wel een leuke film. |
The Skeleton Key
|
The Jacket, goede film op een waardeloze kopie.
|
The Machinist
|
orange county
pirates of sillicon valley |
Ik heb een tijdje geleden nog Almelie gezien _0_ Echt een geweldige film. Gaat gewoon nergens over en je zit er helemaal in :+ Echt prachtige film.
En gister nog 12 monkeys. Zeker een goeie film (Brad Pitt speeld echt goed _0_ en hij is lekker :$) |
Citaat:
maar die ene vent met die snor (weet zn naam ff niet meer) acteerde echt werelds :thumbsup: |
red eye
fantastic four |
Ed Wood weer eens. blijft toch fijne film
|
Mulholland drive
blijft toch een vreemde film |
Citaat:
|
ja hij is ook meesterlijk
kom op David Lynch :rolleyes: Twin Peaks Marathon??? iemand? iemand? |
seffens:
the lion king miss conginality the prince and me |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
the lion king is zo ontzettend lang geleden, en dat is met timon en pumbaa, mijn grote idolen :+ |
Het mooi van the Lion King, sowieso alle disney films, is dat je als kleine kerel lacht om hele andere grappen dan dat je ouder bent. Want dan snap je gewoon waarom het grappig is :+ The Lion King hoort stiekem ook thuis in mijn topfavo films en in mijn DVDrekje staat hij tussen de 'Classics' (zo noem ik dat). En in die classics staan maar 25 films ofzo :p
|
bridget jones, the edge of reasen
mona lisa smile the lizzie mcguire movie :$ :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had een lijstje gemaakt, hiervandaan: moet nog zien: -Seven -forerst gump :$ -trainspotting -memento ( maar die heb ik al 3x gezien) -requim for a dream -mullholland drive -lost highway (een was beter om eerst te kijken?) -confessions of a dangerous mind -ameli (inmiddels al gezien :love: ) Ik heb vorige week Ameli gezien. Echt die film is zooo mooi, leuk, goed verhaal :D Echt een topper! :) bedankt voor t advies ;) En gister heb ik nog t laatste deel van Dances with wolves gezien. Het eerste deel was zonder ondertieteling nog wel te volgen. Maar als hij later ook die indianen taal leert is er echt niks meer van te snappen. En ik had m nog ergens liggen op videoband (ergens in een dusiter verleden opgenomen van tv) Maar ik had m dus afgekeken. ECHT een prachtige film! zooo mooi. Echt een van de mooiste films die ik in mn hele leven heb gezien. :huh: Zulke mooie beelden en gewoon de deatails in de kleding alle kleine dingetjes in de film maakt het gewoon fantastisch! En hij is ook zielig. En ik kreeg op t eind echt gewoon kippevel zo mooi was t. Ik zweer t als ik een meisje was, was ik gaan huilen :):$ |
dus, tijd om een lijstje te maken voor de film top 100 O-)
|
Citaat:
Ooh ik heb van de week ook Vanilla sky gezien... mja wat ik er nou van vond... Die sofia ( de brunette :+) was wel lekker :) Verder had ik het gevoel dat ik de helft had gemist maar dat was als het goed is ook de bedoeling van de film. Ik denk dat ik m nog eens moet zien... ooit |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.