![]() |
Griekse Tragedies - Medea (verplicht voor school, in toneel uitvoering) erg gaaf:)
|
Kluun - Komt een vrouw bij de dokter, in 2 keer uitgelezen en ik moest niet eens huilen :$
|
Ik hoefde ook niet te huilen.. Ik vond het wel mooi! En beter dan de weduwnaar...
|
ik had het KEVBDD boek gekocht op schiphol, mijn moeder is er vrijdag mee begonnen en was vanochtend alweer klaar
|
Het Bernini Mysterie.. Ik ben net begonnen en vind het nu al spannend;)
|
corpus delict.. schrijver weet ik niet meer
|
willst du mit mir gehn van Nena en Claudia Thesenfitz:P
|
Ik heb als laatst The Kite Runner - Khaled Housseini (De vliegeraar van Kabul heet het geloof ik in t Nederlands) en dat was echt een geweldig boek. Heel bijzonder.. Op dit moment lees ik King of Torts - John Grisham.
|
Triptiek van Karin Slaughter
Het zijn net mensen van Joris luyendijk |
Breakfast at Tiffany's van Truman Capote
|
Ik heb net De Onschuldigen van Harlan Coben uit... eigenlijk helemaal geen boeiend verhaal maar het was wel zo donders spannend dat ik vanochtend de laatste helft heb uitgelezen :o
|
Citaat:
ben nu aan gebrek aan een nieuw boek maar opnieuw in unnatural exposure begonnen van patricia cornwell. maar morgen begin ik in the rum diary |
haha ik vond de eetclub wel leuk!
ik lees nu rascha peper - russisch blauw |
Ik lees nu nieuwe buren.
|
digital fortress van dan brown
|
willem elsschot - villa des roses
verplichte opleidingskost |
Citaat:
|
Ik ben nu bezig met Meesterproeve van Jaap Boekestein. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik serieus aan een boek voor Volwassenen ben begonnen. Ik lees hem eigenlijk alleen omdat het voor school moet, al moet ik ook toegeven dat het tot nu toe wel een leuk boek was.
|
Nacht en Ontij van Tami Hoag
|
En daarna De Weduwnaar van Kluun,
toen Laat mij maar even van Jennifer Crusie, en nu All-Inclusive vann Suzanne Vermeer |
Carry slee - Spijt
|
Op het moment lees ik de Client van John Grisham (= masterlijke schrijver :D )
|
voetbal international :+
|
Saul Bellow - Humboldt's Gift
|
Citaat:
|
hij is goed he? ;)
|
Carry Slee - Radeloos
|
Jade van Virginia Andrews.
Echt, die boeken van haar zijn prachtig |
Citaat:
Wil je me aub vertellen hoe je het vond als je m uit hebt? Alvast bedankt ;) Wil 'm ook gaan lezen namelijk. De aanslag - Harry Mulisch |
Citaat:
Nu lees ik: Ik was twaalf en ik fietste naar school; tachtig dagen in de kelder van Dutroux, van Sabine Dardenne |
Ik ben nu Hoe overleef ik zonder liefde aan het lezen
|
Momenteel ben ik gedwongen bezig met het lezen van "En liefde in parijs" van Remco Campert. Het is dus alleen maar omdat ik een literair boek moet lezen voor Nederlands dat ik het opsla. Mocht het niet hoeven, dan was ik nu bezig met het laatste boek van de Narnia Serie.
|
The Main Enemy ... een waargebeurd verhaal over 'The Last Showdown between the CIA and the KGB'.
|
Meisje met negen pruiken
|
De leerling van Annette Gerittsen
ooeew eng :):) |
De Weduwnaar - Kluun
|
Shakespeare - Titus Andronicus
|
Heb De Passievrucht van Karel Glastra van Loon net uit
|
Citaat:
Ik heb net Komt een vrouw bij de dokter uit.. Ik heb hem echt snel uitgelezen, sinds lange tijd las ik weer overal. Wat een ontroerend maar mooi boek. |
Amber van Kathleen Winsor :d
Amber is de hoofdpersoon en schijnt een bitch te zijn :+ |
The Counterlife - Philip Roth
|
De stam van de holenbeer van Jean M.auel. Een lastig en dik boek, maar ik zit er nu helemaal in. Het gaat voor jagers en verzamelaars.
|
willem elsschot - villa des roses
|
k ben net begonnen aan: Stad van de sterren van Maty Hoffman
|
Shakespeare - King Lear (ondertussen al uit)
E.K.M. Dido - Die onsigbares (Afrikaans) E.L. Doctorow - The book of Daniel |
De boeken Meisje met de negen pruiken en De Duivel draagt Prada net uit.
|
Komt een vrouw bij de dokter
|
komt een vrouw bij de dokter vond ik absoluut geen goed boek
|
ja jonge mn ma heeft het gekocht, dus ik denk ik lees het ff.. kan ik er gelijk over meepraten :+
|
de davinci code
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.