Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Films, Tv en Radio (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=10)
-   -   [centraal] Welke film(s) hebben jullie als laatste gekeken? (III) (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=47766)

L_angeldc 26 August 2004 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steady
ja die is wel goed, ik had in het begin iets van moet het nou de hele film over een telefoon cel gaan? maar vond hem later wel vet, heb alleen eerst zitten piekeren van wie die stem nou was :p
ik dacht dus meteen al kiefer sutherland! die gast heeft zon herkenbare stem zeg 8)

Headliner 26 August 2004 21:58

phonebooth is wel een aardige film ja
wel leuk verhaal, terwijl het toch wel een goedkope film is volgens mij 8)

ontopic: ben nu cast away aan het kijken

The Phit 26 August 2004 22:35

cast away

ik had nog ff achter die cowgirl aangegaan. :o

Headliner 26 August 2004 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
cast away

ik had nog ff achter die cowgirl aangegaan. :o

:+
als je het zo lang op een onbewoond eiland uithoudt en uiteindelijk ook nog thuis komt, heb je wel genoeg aan je eigen meisje denk ik:z

The Phit 26 August 2004 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
:+
als je het zo lang op een onbewoond eiland uithoudt en uiteindelijk ook nog thuis komt, heb je wel genoeg aan je eigen meisje denk ik:z

gewoon om alsnog te zien wat er nou in dat pakje zat. ;)

Ar-Tuur 26 August 2004 22:46

Heb ook Cast Away mit dem Tom Hanks gekeken.
Prima film!

Wilson 8-)

http://www.mikesnewsquips.freeserver...4,01wilson.jpg

Ar-Tuur 26 August 2004 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
gewoon om alsnog te zien wat er nou in dat pakje zat. ;)
Uit de Volkskrant vandaag:

Citaat:

Een pakketje blijft de hele film ongeopend. Toen later aan de regisseur Zemeckis werd gevraagd wat daar in zat, antwoordde die: 'een waterbestendige, op zonne-energie werkende mobiele telefoon'
*)

The Phit 26 August 2004 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Uit de Volkskrant vandaag:

*)

dan heb je dr nog vrij weinig aan op een onbewoond eiland. Of het moet een sateliettelefoon zijn :7

Raspberry 26 August 2004 22:58

ook cast away, best goede film

Bazzemans 27 August 2004 02:05

Cast Away ook gezien. Goede film idd.

spoiler:

Zijn (ex-)vrouw had hem toch afgewezen? Ze had toch gekozen voor het leven wat ze na zijn "dood" had opgebouwd? Ik had namelijk het idee dat hij wel achter die cowgirl aan zou gaan. Soort van open happy end.

Daarna nog Blade gezien. (Was al wel ff bezig voordat Cast Away was afgelopen, maar toch). Ik vond het geen slechte film, ben niet kapot van sommige uitvoeringen. Wat mij betreft hoeft het opblazen en uit elkaar spatten er ècht niet zo bloederig uit te zien. Vind dit persoonlijk bij bv. Buffy The Vampire Slayer beter opgelost. Dat bloederige voegt wat mij betreft NIETS toe.
spoiler:
Behalve dan bij het goedje wat ze gebruiken om een vampier op te blazen, dan is het logisch dat het bloederig wordt. Echter vond ik daarbij dan de uitvoering dan weer tamelijk lelijk.

SpiNe 27 August 2004 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Cast Away ook gezien. Goede film idd.

spoiler:

Zijn (ex-)vrouw had hem toch afgewezen? Ze had toch gekozen voor het leven wat ze na zijn "dood" had opgebouwd? Ik had namelijk het idee dat hij wel achter die cowgirl aan zou gaan. Soort van open happy end.

Daarna nog Blade gezien. (Was al wel ff bezig voordat Cast Away was afgelopen, maar toch). Ik vond het geen slechte film, ben niet kapot van sommige uitvoeringen. Wat mij betreft hoeft het opblazen en uit elkaar spatten er ècht niet zo bloederig uit te zien. Vind dit persoonlijk bij bv. Buffy The Vampire Slayer beter opgelost. Dat bloederige voegt wat mij betreft NIETS toe.
spoiler:
Behalve dan bij het goedje wat ze gebruiken om een vampier op te blazen, dan is het logisch dat het bloederig wordt. Echter vond ik daarbij dan de uitvoering dan weer tamelijk lelijk.

ik vond blade juist cool omdat het zo bloederig was

8)

Ar-Tuur 27 August 2004 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
spoiler:

spoiler:
Tja nou, afgewezen vind ik een groot woord, ze had inderdaad kinderen met die kerel en een heel nieuw leven opgebouwd. Je pakt natuurlijk niet zomaar alles van X jaar geleden op alsof er niks gebeurd is, terwijl je iemand begraven hebt en alles afgesloten is. Wie weet ging hij nog achter die cowgirl aan, want hij zag die tekentjes op de auto en hij had een speels glimlachje aan het einde 8)

Ancalagon 27 August 2004 10:39

Cidade de Deus

over een wijk in Rio de Janeiro waar het niet zulke dolle pret is :|
brr, wel een sterke film

Suepahfly 27 August 2004 10:51

the mummy:thumbsup:

Bazzemans 27 August 2004 14:17

Citaat:

spoiler:
Tja nou, afgewezen vind ik een groot woord, ze had inderdaad kinderen met die kerel en een heel nieuw leven opgebouwd. Je pakt natuurlijk niet zomaar alles van X jaar geleden op alsof er niks gebeurd is, terwijl je iemand begraven hebt en alles afgesloten is. Wie weet ging hij nog achter die cowgirl aan, want hij zag die tekentjes op de auto en hij had een speels glimlachje aan het einde 8)

spoiler:

Naja, toch is het een soort van afwijzing dan. Maar ook weer niet in de meest pure zin van het woord :p. Hij zei ook aan het einde iets over dat bepaalde dingen zo moesten zijn en dat hij gewoon moest blijven ademen en dat "het water" vanzelf wel weer iets nieuws op zijn pad zou brengen. Dat pakje bezorgde hem natuurlijk een hoop ellende, maar uiteindelijk ontmoet hij daardoor dan weer die cowgirl. Maar goed, dit krijg je met open eindes :d.

Bazzemans 27 August 2004 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
ik vond blade juist cool omdat het zo bloederig was

8)

spoiler:

Bloederig is op zich niet erg. Zoals bij die Whistler als hij helemaal aan puin is geschopt. Dan is het logisch en functioneel dat er tamelijk wat bloed bij komt. Zo nu en dan vond ik het gewoon wat te overdreven.

Sanne 27 August 2004 14:43

Gothica, stoere film _0_

silverchair 27 August 2004 15:43

Bruce !! (that's gooood ) was 2e keer al dus ik vond m iets minder maar het was toch ook wel leuk omdat we 'm met zn 12en keken dus ja ! :)

Denden 100 piek 27 August 2004 16:12

Cast Away, ik vind Tom Hanks echt bij de beste acteurs ter wereld horen, hoe hij die film eigenlijk toch wel in zijn eentje op zijn schouders draagt(met een beetje hulp van Wilson:+ )is zeer indrukwekkend. Ik vond het een hele mooie film.

psychobunny 27 August 2004 19:15

Van Helsing, en ik had er teveel van verwacht, wel prachtige special effects

thali 27 August 2004 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
Gothica, stoere film _0_
Vond hem niet zo goed, ben maar één keertje geschrokken.

Swordfish met een aantal (ex-)klasgenoten.

Ar-Tuur 27 August 2004 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denden 100 piek
Cast Away, ik vind Tom Hanks echt bij de beste acteurs ter wereld horen, hoe hij die film eigenlijk toch wel in zijn eentje op zijn schouders draagt(met een beetje hulp van Wilson:+ )is zeer indrukwekkend. Ik vond het een hele mooie film.
Maar met het thema 'alleen op een onbewoond eiland' zijn de andere rollen verwaarloosbar natuurlijk :+ Niettemin speelt hij bijzonder sterk, ondanks dat hij weinig tekst heeft en ondanks dat er weinig actie zit in de film. :thumbsup:

The Phit 27 August 2004 22:14

oh jeej, otje en thuur hebben de spoiler functie gevonden :z

bloempjuh 27 August 2004 23:05

The Village, gisterenavond. Best een aardige film, niet super en/of geweldig. Een zeven.

Spanning? Ja
Schrikken? Incidenteel
Op puntje van stoel? Nee
Kijkwijzer 12+ (advies) terecht? Mja

Bazzemans 27 August 2004 23:30

Citaat:

Maar met het thema 'alleen op een onbewoond eiland' zijn de andere rollen verwaarloosbar natuurlijk :+ Niettemin speelt hij bijzonder sterk, ondanks dat hij weinig tekst heeft en ondanks dat er weinig actie zit in de film. :thumbsup:
Juist omdat de rest van de rollen verwaarloosbaar is moet hij toch de film in zijn eentje dragen 8). Dat is dan dus een knappe prestatie!

Bazzemans 27 August 2004 23:33

Vanavond Catwoman gezien. Ondanks de felle kritiek vond ik het helemaal geen vervelende film om te zien. Je moet geen hoogstaande film verwachten en niet vergeten dat het een beetje past in de trend van oude comics (zoals spiderman, batman, the fantastic four, the hulk enz.). Het stereotiep heldenverhaal, waar ze wat mij betreft toch een mooi verhaal omheen gemaakt hebben. Een beetje onrealistisch is het dan altijd wel. Je moet wat mij betreft ook van het genre houden, anders kan je echt beter niet kijken.

Bovendien: Halle Berry :9~ :love: _0_ :9~ :$

Denden 100 piek 28 August 2004 13:41

End of Days, omdat er geen leukere film te zien was.

thali 28 August 2004 17:41

Kill Bill :rolleyes:
Wou weten waarover onze fuif nu eigenlijk zou gaan.

CharmedOne 28 August 2004 19:31

Spiderman 2...

Ik ben me eigen nu aan het afvragen wie de volgende bad guys zijn..

SpiNe 28 August 2004 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Spiderman 2...

ik gok op de hob goblin(de zoon van de green goblin uit deel 1)

bootje 28 August 2004 22:35

Within these walls

Headliner 28 August 2004 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Spiderman 2...

ik hoop Venom8-)
ik dacht eerst dat de zoon van green goblin in deel 2 zat, dat leek me ook vrij logisch eigenlijk

bootje 28 August 2004 23:48

Clockwise

John Cleese blijft toch wel grappig

psychobunny 29 August 2004 09:26

S.WA.T.

Denden 100 piek 29 August 2004 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
ik hoop Venom8-)

Ja man, die gast is echt stoer.
8-)

Ik ben gister naar I, Robot geweest. Ik was niet van plan em te zien, maar gewoon gezellig een avondje naar de bios met vrienden, daar had ik wel zin in. Uiteindelijk vond ik de film best cool, maar niet bepaald een film waarvoor je naar de bioscoop gaat.

Ancalagon 29 August 2004 11:36

Baise-Moi

wazige film.

CharmedOne 29 August 2004 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
ik gok op de hob goblin(de zoon van de green goblin uit deel 1)
Die standaard denk ik, Venom hoop ik en misschien ook The Lizard, maar wie word dan de 4e... er komen toch nog 4 delen of zit ik weer eens fout :+ Ik hoop ook Carnage :love:

Training Day heb ik gisteren nog gezien

Tyskie 29 August 2004 13:05

Butterfly Effect.

Zeker de moeite waard! :thumbsup:

Ar-Tuur 29 August 2004 14:51

Kill Bill Vol. 2 8-)
Nog vetter dan deel 1, mooie Quentin Tarantino dialogen, typisch gebruik van muziek en alle rollen zijn zonder uitzondering beresterk.

bloempjuh 29 August 2004 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Butterfly Effect.

Ik vond 'm écht goed. Nu -een dag na het kijken- speelt 'ie nog steeds in mijn hoofd. Ik snap écht niet waarom 'ie uit de bioscoop (in Den Bosch althans) is gehaald.

Denden 100 piek 29 August 2004 19:46

Superman was net op tv, was wel geinig om weer es te zien.

Nightwolf 29 August 2004 20:01

Timeline

Flater 29 August 2004 20:01

King Arthur.. Was wel grappig :)

psychobunny 29 August 2004 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Butterfly Effect.

Idd, supergoede film

Denden 100 piek 29 August 2004 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
spoiler:
einde van 2 ontdekt hij toch die hide-out vanzen pa? Dusja moetje niet echt ver nadenken om te weten watie gaat doen :+

Jaja, Peter Parker gaat het zwaar krijgen in deel 3, niet alleen als Spiderman.

The6thgate 29 August 2004 21:03

anders ga je het ff niet over details van een film hebben. heb spiderman 1 en 2 niet gezien, maar goed:+

vandaag Swat nog eens gekeken

L_angeldc 29 August 2004 22:03

Citaat:

spoiler:
einde van 2 ontdekt hij toch die hide-out vanzen pa? Dusja moetje niet echt ver nadenken om te weten watie gaat doen :+

anders gebruik je even een spoiler ofzo :loser: :+

Edit by Tyskie: Anders verwerk je die spoiler ook niet even in je quote, moet ik het weer doen. :loser: :+

SpiNe 29 August 2004 22:05

alien vs predator de film ik vind hem personelijk als fan van de alien serie en een beetje fan van de pred films toch echt een harde teleurstelling
spoiler:
ik bedoel wat the fuck predators die met mensen samen werken give me a break en je loopt ook toch niet zomaar in een t shirt rond in antarctica de gevechten waren op zich wel cool maar veels te kort en veels te weinig en het bloed tja welk bloed de aliens films waren behoorlijk bloederig en dat wou ik in deze film ook zien bloody combat tja jammer dat die queen niet echt ass kickte want ze was erg cool geanimeerd en jammer dat ze de pred disc met een ander wapen hebben gewisseld

Headliner 29 August 2004 23:47

Citaat:

spoiler:

spoiler:

einde van deel 1 zei ie ook dat spiderman zal boeten oid, dus hij kon net zo goed in deel 2 zitten8)

Denden 100 piek 30 August 2004 19:30

The Sixth Sense, om een beetje in the mood te raken voor The Village, die ik misschien woensdag ga zien! En omdat The Sixth Sense gewoon de #1 thriller of all time is natuurlijk_0_ (en wat mij betreft ok de beste film).

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:50.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.