![]() |
nog geen piercings of tattoo maar ik wil later nog cker wel een tattoo laten zetten piercing weet ik nog niet
|
Citaat:
ik heb net weer lekker een uur onder de naald gelegen hoor :Y) toch nog niet die 3 sterren erbij genomen, m'n ma wilde dat ik er langer over nadacht 8) nu alleen schaduwen bijgewerkt. |
Citaat:
dalijk ben je echt verslaaf en zit je helemaal onder :o en je moet het niet in laten kleuren hoor! @ anne ; sucks babe, ik ken het gevoel :aai: |
Gattegat...
Ik wou nog ff wat gaan eten maar ik denk dat ik dat na al die piercing foto's en die gedetailleerde tekening maar oversla... Wel een erg mooie tatoo! Als ik er 1 zou zetten wil ik ook zoiets :D |
nou gaat ik verdumme die surface naast m'n oor laten zetten hoor poei poei.
en volgende week m'n industrial staaaaf |
Citaat:
industrial :9 geen septum dus? gelukkig maar :p |
Citaat:
|
k heb al wel tattoo op mn onderrug, wil mss nog een op mn enkel... n vlindertje
|
Citaat:
|
denk dak morgen m'n 2e tepelpiercing laat zetten :p
weet nog niet, misschien doe ik hem wel verticaal :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ehh even ontipoc ik ga idd met het vliegtuig en ik hoop niet dat ik me helemaal moet gaan uitkleden om te bewijzen waar ik allemaal piercings heb enzo :Y) |
Citaat:
|
biffyclyro ziet er allemaal netjes uit, ben alleen de tel kwijtgeraakt, wat heb je nu allemaal??
|
Citaat:
tragus (is dat flapje naast je oor) neus tong smiley (=boven je boventanden) tongweb (=onder tong) tepel navel en 3 tunnels en 1 piercing door m'n oorlellennnn vanmiddag een onwijs cool tepelpiercinkje gehaald :love: |
Citaat:
Ik zag op tv een kerel en die had een staafje niet bovenin zn oor maar in zon vouw daaronder zeg maar (wat een topomschrijving :+) en dat was cooool! Damn durfde ik maar zoiets te gaan doen :rolleyes: |
ehm ik ging niet eens af toen ik door de poortjes moest!
bijna een gratis piercing laten zetten door een van de pablo's in portugal maar toch maar niet gedaan,.. |
Tuurlijk ga je niet af door de poortjes , het is ook geen ijzer hé:+
|
Een 2e navelpiercing lijkt me miss wel wat .. :)
|
BTW bifff -> super mooi die tattoo & sommige piercing vind ik ook gaaf ! :thumbsup: [die andere normaal :)]
|
ik ben meestal geen voorstander van piercings maar bij biffy staat het echt cute :P
|
ik wil dus een nieuwe, iemand een idee? :z
want ik wilde een anti-eyebrow maar misschien is dat niet zo mooi aangezien ik al "veel" piercingshit in m'n oren heb :? http://www.bmezine.com/pierce/11-sur...megl078972.jpg |
Citaat:
Maar je hebt inderdaad al best veel in je oren, ik noem een stuk of wat tunnels, een industrial en dan nog gewone gaatjes :+ Misschien is het dan een te veel aan piercings op een beperkt oppervlak wordt? |
Citaat:
maar ja ik bedoel het staat best een eindje van m'n oren vandaan en ik kan er altijd haar voor hangen :+ tis wel enorm eng qua uitgroeien en littekens. |
Citaat:
En ja daar heb je wel gelijk in, met het haar ervoor hangen enzo. Vinden ze het bij de bakker wel ok? :o Daar zou ik ook bang voor zijn, dalijk heb je echt zo'n kei lelijk litteken op je wang zitten :no: Maar je piercing dude (:+) zal wel weten of er een grote kans is op uitgroei en of littekens, dus dat zou ik eerst even navragen. |
Citaat:
|
Citaat:
het is met alle surfacepiercings zo dat ze kunnen uitgroeien, maar het ligt er maar net aan hoe sterk je huid is, of het de piercing afstoot etc, het is een gok. en ik weet nog niet of ik het risico wil nemen.. |
Karina, gewoon shit nemen als je het cool vind, fuck de andere :+
Me ouders vinden het nu wel goed als ik een tattoo neem :+ Maar ik weet nog niet wat, en zolang ik twijfel neem ik er nog geen één. Heb wel ideeën maar die zijn belachelijk :D |
Citaat:
als jij het gewoon leuk vindt, dan moet je het ook echt doen :yes: veel leuker dan zo'n septum :$ 8) |
Citaat:
edit: laurens vindt hem niet cool :+ |
Citaat:
|
Misschien een idee: neem je toch eerst zo'n surface op een pleekie waar een litteken niet zo erg is. En als die blijft zitten dan kan die andere (ook) nemen. :)
|
update: ik heb zojuist een 3e gaatje in mijn rechteroor gepierced O-)
ik dacht hmm laat ik eens kijken of dat pijn doet en voordat ik het wist zat die naald er al bijna doorheen, ff doorgeduwd en nu zit er een naald in mijn oor :p na het eten prop ik er een veiligheidsspeld in (anders past er geen oorbel door O-)) en dan straks een oorbelletje. ik ben echt een natuurtalent! ik wilde m'n eigen septum zetten maar fucking hell die plek is gevoelig :o |
heb zelf 2 tatoes:) ...eentje op me rug en 1tje op me linkerbovenarm;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
deze heb ik op me linkerbovenarm;)
http://img284.echo.cx/img284/5145/ta...orbeeld2nx.png En deze op me rug, helemaal bovenaan op me rug: http://img284.echo.cx/img284/3869/tattooopmerug0id.png op me arm en rug zijn ze er wel iets anders uit, maar dis maar een voorbeeld;) |
Heeft die op je rug nog een betekenis?
|
Citaat:
|
Citaat:
:thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en o mijn god een tat van "een bekende hardcore dj" sorry hoor maar als je ooit nog een goede smaak krijgt dan ga jij spijt krijgen.. of niet maar dan nog ik snap dat niet.. ach whatever ook |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
zie je ik kan mijn oorbelletjes beter mikken dan die mutsen in de juwelier 8|
|
Citaat:
triest geval dat je er bent:x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
altijd leuk die mensen die niet tegen kritiek kunnen :) maar kom op zeg het is toch veel leuker als je een originele tattoo die je zelf hebt ontworpen neemt? hoef je niet gelijk woest te worden als iemand zijn mening uit :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.