![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dan zou hij voor de rest geen aandacht aan me besteden lijkt me, en had ie allang wat geprobeerd:p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie hem misschien morgenavond al:love: |
niks weer:p ff niemand op t oog
|
Hoe voel ik me op liefdesgebied
Kwil ff iedereen meedelen dat ik kei gelukkig ben met mijn lieve moppie :)
We zijn nog maar kort samen, maar we zijn echt mega gelukkig.. Ik hoop dat we als ik mn school af heb samen kunnen wonen enzo.. lijkt me echt super tegek gaaf.. kuwzz miej |
Vandaag 9 maanden :huh:
Toch nog wel verliefd :love: :love: :love: :) (Maar jezus wat kun je je aan elkaar ergeren zeg! de tering :+ ) |
Citaat:
|
Er komt (hopelijk) schot in de zaak ;)
|
Citaat:
Mijn mannetje en ik gaan vanaafjes lekker romantisch naar het schnitzelparadijs :p |
ik wil ook een mannetje! O-)
|
Ik geloof dat ie nu onderweg is naar mijn huis:o
|
Citaat:
|
Citaat:
Zucht:love: |
voel me nog altijd even goed en mijn vriendin ook :D
|
ik ben verry happy vrijgezel:d HEERLIJK !!
|
Ik voel me kei verliefd :p
En dat alweer meer dan een maand :yes: |
mijn liefdesleven is Saai met hoofdletter S..maar ach ik vind het wel lekker rustig zo :+
|
Ze smst me dood :z
|
Sinds begin dit schooljaar mega verliefd! Nog heel onzeker enzo, en ook natuurlijk nog veels te verlegen :p
Maar ow, wat voelt dit goed!! Nu maar hopen dat het ook goedkomt... Ik kan niet meer slapen!! :+ |
perfect :love:
|
Ik heb nergens trek in, veel te veel energie, ben veel te vrolijk en veel te aanwezig. Ik heb geen zin om te slapen..
Dus gaat goed:+ |
Weer terug bij af :|
|
Citaat:
|
Ik heb voor mezelf besloten dat wat ik ook wil het voorlopig toch niet gaat. Ik heb er sowieso de tijd niet voor met studie nu en daarnaast wil ik absoluut niet dat het als vrienden mis gaat tussen ons..
|
Geweldig meisje is het, we kunnen het echt geweldig met elkaar vinden en dat al nu we elkaar pas 4 weken kennen :D
Enige probleem... hoe nu verder... Ik ben echt helemaal gek van haar, en ik heb gehoord dat zij mij ook leuk vind, maar ik weet niks zeker, en ik ben verlegen :p @Bartje, ik woon ook in Heerlen ;) |
Citaat:
Ik ben blij dat wij elkaar niet elke dag kunnen zien. Ik wil hem het liefst elke minuut zien, maar dat gaat niet. En dat is ook goed, want anders zouden we elkaar zo zat zijn:p We zien elkaar deze week (afgelopen) zondag, dinsdag, woensdag, vandaag, zaterdag en misschien zondag.. Dat is echt vaak, en ik weet dat ik dat op een gegeven moment niet meer wil. Maar volgende week hebben we geen optredens, heb ik het druk met stage, en hij sport 3 keer per week, dus als ik hem dan al zie is dat niet zo lang. Maar goed, nu ben ik alleen maar verliefd en heb ik weer zin om hem vanavond te zien:love: |
heb hem al heeeeel lang niet meer gezien :z
|
single :D :o
|
genaaid.
|
Citaat:
|
Citaat:
hhehe was wat met bobba hebben zo erg dan? ;) |
Citaat:
|
nee.. want iedereen doet op het forum altijd het zelfde als irl.. :{
|
Citaat:
|
en daarmee bedoel je...... :?
|
Eenzaam en alleen:(
Kheb nood aan een vriendje:d |
Citaat:
|
Echt helemaal niets :+
|
Bobba leek me wel een goede gozert hoor...
Ik hoop voor de meesten trouwens dat ze irl anders zijn dan op dit forum. :z |
fucking hell ik wil trouwes echt gaan stappen ofzo :o ben echt lang niet echt single geweest :+ :+ :+
|
Citaat:
Alleen ben ik nu niet vrijgezel :love: |
goeeeeed :love:
kreeg een smsje van het vriendje van een vriendin vamme, dat ik iets door moest geven en dat was echt lief, mijn mannetje zei alleen dat ik nooit zoiets van hem moest verwachten 8) maar dat wist ik wel ;) stiekem is dat juist ook best lief |
Pfuhh compleet in de war.. Dacht ik over iemand heen te zijn van een paar maanden terug, is het weer helemaal terug
|
Hiero nog steeds hetzelfde :love:
|
goed maar ik ben sceptisch ik ben al eerder dichtbij geweest en toen ging het pas fout:{
|
Citaat:
|
wel, een beetje opgelucht
|
Citaat:
|
Citaat:
En het wordt alleen maar vager. Nouja, vanmiddag en gisteravond was het weer lieve schat enzo:love: Terwijl het gisterochtend heel anders was:{ Maar gisternacht helemaal anders:? Buhbuh |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.