![]() |
Citaat:
|
dan ben ik maar zieleg..
|
Citaat:
me "vriendinne" hebbe me in de steek gelate.. of zal ik et zo zegge.. ik ben "vervange" door de grootste ADHD nerd van de hele school.. ik heb nou wel nieuwe mense waar ik mee omga maagoed.. et is toch shit als je na 14 jaar ff aan de kant word gezet.. en thuis, me vader en moeder zijn gescheiden, maar me vader houd zich niet aan de regels met allemetatie of what ever.. en elke dag als me vader langs is geweest is me moeder NOG pissiger als normaal.. ik kan niks goed doen in der oge.. ik heb het altijd gedaan.. me broertje is het lieve kleine jongetje dat alles goed doet DE SLIJMBAL!!! altijd als er iets is gaat ie naar mammie toe en dan krijg ik die fucking schuld!!!!! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
1) jaa.. daar trek ik me wat van aan.. omdat ik al zo onzeker ben als maar kan.. 2) vanaf de kleuterklas jaa... 3) ik ga me daar niet mee bemoeie.. 4) dat is bijna on-mogelijk.. |
emo :no:
|
tactloos :no:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik voel me heel snel beledigt, bang, verdrietig en dat soort dingen.. daar kan ik ook geen fuck aan doen |
Citaat:
ik ben gewoon 14 dan krijg je alleen maar NOG meer problemen.. er valt niks te zeiken.. ik doe niks.. en als ze iets vraagt doe ik het meteen.. |
Citaat:
*kuch* :x |
niet weer die kuch a.j.b.
|
Citaat:
Nee. Dus je kent ze geen 14 jaar, maar 10. tuurlijk. |
Citaat:
|
weet je dat het heel moeilijk is om mensen met hun fouten te confronteren?
|
nee
ik zeg het altijd meteen |
dan vind jij het misschien niet moeilijk, maar voor anderen is het vaak wel heel moeilijk
|
dan moeten ze het maar leren
|
Citaat:
2) ik weet dat ze me late hange.. maar ik kan et niet van me geest om zomaar "doeg" te zegge.. na alle momenten die wel echt.. ECHT lol ware.. 3)"verwent" worden is wel leuk enzo, maar dat lost niks op.. en het gaat niet om 100 euro minder.. het gaat om véél meer geld.. me moeder kan nauwelijks boodschappen doen aan het einde van de week |
Citaat:
|
Citaat:
|
je moet het natuulijk wel willen
probeer gewoon |
Citaat:
maar dat was niet zo, en het was mijn schuld.. want ik was degene die met andere mensen omging blablabla.. daar is helemaal niks van waar.. maargoed |
Ik heb zo'n idee. Jij bent depressief geworden, hebt ff het internet afgestruind, vond 'emo' als verklaring voor je (tijdelijke) depressie, werd emo, ging met emo's om, je vriendinnen vonden je terecht idioot en lieten je 'stikken'.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Weet wie het zegt ;) |
Citaat:
|
Citaat:
*schijnheilig is* |
Citaat:
je bent een schatt.. :+ maawrr ik moet nog geschiedenis huiswerk make EN 2 proefwerke lere.. dus.. dáággxx |
Citaat:
ciao :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou goed, het 'terecht' gedeelte laten we er dan maar buiten. Maar ik kan er niks aan doen dat ik zo'n goeie mensenkennis heb.:')
|
point taken *)
|
Citaat:
f*ck*g kl***zak |
Citaat:
Je zal ook wel zo`n polssnijdende-altijddepresieve-ikhaatdewereld-emo zijn :z |
Citaat:
|
Citaat:
btw: jaaaaa, een nieuwe om te bashen. :3 |
Citaat:
|
Citaat:
maar dan hoef jij me niet NOG een 'trap' te geven.. want het is al erg genoeg... |
ooohw wat erg
ik snap serieus nog steeds niet wat je probleem nou is zal wel aan mij liggen, niet soms? |
Citaat:
|
Citaat:
want dit deed me echt wat, wist je.. ik weet dat ze me hebben late hangen.. dus hoef jij het niet nog ff erger te make.. en nou voel ik me helemaal een nietsnut.. |
Citaat:
http://www.seniorennet.be/Dossier/Ru...ruggegraat.gif Ok? |
Citaat:
wtf? wat is het nut/de lol daarvan? :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.