Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Klaagmuur (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56354)

Wortelbrood 7 September 2009 15:20

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1430496)
''Volg 1''. Eindigt 1 op een weg die ook afgesloten is. Mama pissed, dus geen school vooralsnog. :')

Zo erg klinkt het anders niet. :+ ghehe

ot; Ik haat gebruiksaanwijzingen. :|

blabla1993 7 September 2009 15:43

schiet op torreeeeeeent

oja en steeds de stekkerdoos uitduwen met je voet is kut

Chitesel 7 September 2009 15:58

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1430499)
schiet op torreeeeeeent

Probeer eens nieuwsgroepen ;)

the_darkness 7 September 2009 16:10

Citaat:

Origineel gepost door Chitesel (Bericht 1430501)
Probeer eens nieuwsgroepen ;)

ja, hoe werkt dat eigenlijk?

Vlinder 7 September 2009 16:22

Alweer werken straks.

Deegbal 7 September 2009 16:57

Au.

Chitesel 7 September 2009 16:57

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1430502)
ja, hoe werkt dat eigenlijk?

Eehmm lastig uit te leggen;) Maar snel uitgelegd:

Programma (Kijkt in de nieuwsgroepen wat er gepost wordt)
Internet (Via het programma ga je op een aantal bekende sites bijv. nzbindex de nzb(post) opzoeken)
Programma (als je via het internet de post's selecteerd wordt er een progje geopend waar je servertjes in hebt draaien en zo wordt de hele bak binnengehaald.)

Top hoor! Heb zelf geen snel internet, maar download toch met 1.5mb/sec. Film van 4.5 Gig in ongeveer 45 minuten binnen:thumbsup:

Deegbal 7 September 2009 17:00

Waat. Dat ga ik ook eens proberen. Vanavond.

blabla1993 7 September 2009 18:50

oeh, maximale wat ik met torrents haal is 700kb/s

Deegbal 7 September 2009 19:28

Ik had net 400 kb/s. Dat was even een uitzondering. Normaal zit ik rond de 30. :')

blabla1993 7 September 2009 19:30

Goeie seed/leech verhouding zoeken. Da's belangrijker dan het aantal seeders/leechers.

~DoOsJ~ 7 September 2009 19:31

*klaag klaag klaag* alles wat ik vandaag wel niet te klagen heb gehad past never in een post 8|

Wortelbrood 7 September 2009 19:39

Kwam er vandaag om 4 uur achter dat het 29 graden was..... :{ is een klaag waardig.

Deegbal 7 September 2009 20:14

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1430538)
Goeie seed/leech verhouding zoeken. Da's belangrijker dan het aantal seeders/leechers.

Ah, vandaar. Dankje. :+

detailhandelaar 7 September 2009 20:52

ik ga klagen over... omg nu komt et.
een meid... mn beste vriendin... en waar ik gevoelens voor heb (ik bedoel had)... heeft mij zojuist genakt om over mijn rug heen te praten met een van mn beste kameraden..
helaas had zij niet door dat hij misschien wel mijn beste kameraad kon zijn.. zij praatte de heletijd over mijn rug om.. tegen mijn beste kameraad.. en praatte mee... om snel van dat gezeur af te komen..

het probleem is... hij heeft alles tegen mij gezegt... en ik weet niet goed hoe ik er mee om moet gaan... al helemaal oomdat ik dr leuk vond..
maar ik ben echt foktop pissig. al helemaal omdat het allemaal gebeurde op de fiets.. en ik was met de bus..
dubbelop komt ook nog eens dat ik dr zo had gezecht dat ik wat leuks voor dr had.. sims 3.. om proberen het goed te doen bij haar... maar ze had het te druk met mij te geloven..
en dacht dat ik wat gemeens voor haar had..'
ik weet nog hoe ze zat te zeuren over mensen die over iemands rug heen zat te kletsen..
terwijl ze het evenhard bij mij doet..

wat ben ik blij met echte kameraden die echt zeggen wat er gebeurt is... en waar ik aan toe was...

dat was et wel zoonbeetje..

Microshit 7 September 2009 21:01

Citaat:

Origineel gepost door ~DoOsJ~ (Bericht 1430539)
*klaag klaag klaag* alles wat ik vandaag wel niet te klagen heb gehad past never in een post 8|

de trein voor je neus zien wegrijden :huh:

ot: eten was smerig en heb nog steeds honger

~DoOsJ~ 7 September 2009 21:12

Citaat:

Origineel gepost door Microshit (Bericht 1430558)
de trein voor je neus zien wegrijden :huh:

Niet alleen dat maarten.. niet alleen dat.. :no:

Vlinder 7 September 2009 21:21

Weer overgewerkt zonder betaald te krijgen voor overuren.
En ik weet niet hoe ik er moet zijn voor m'n lieve vriendinnetje :( je doet zo blij en vrolijk, alsof er niets aan de hand is, maar meisje daar zie ik doorheen...

Mr. Macphisto 7 September 2009 21:25

Citaat:

Origineel gepost door detailhandelaar (Bericht 1430555)
een meid... mn beste vriendin... en waar ik gevoelens voor heb (ik bedoel had)... heeft mij zojuist genakt om over mijn rug heen te praten met een van mn beste kameraden..

Kietelt dat?

Deegbal 7 September 2009 22:37

Kut. Ik wou het huiswerk wel gaan doen.

Vollemaan 7 September 2009 23:22

Citaat:

Origineel gepost door detailhandelaar (Bericht 1430555)
helaas had zij niet door dat hij misschien wel mijn beste kameraad kon zijn.. zij praatte de heletijd over mijn rug om.. tegen mijn beste kameraad.. en praatte mee... om snel van dat gezeur af te komen..

het probleem is... hij heeft alles tegen mij gezegt... en ik weet niet goed hoe ik er mee om moet gaan... al helemaal oomdat ik dr leuk vond..
maar ik ben echt foktop pissig. al helemaal omdat het allemaal gebeurde op de fiets.. en ik was met de bus..
dubbelop komt ook nog eens dat ik dr zo had gezecht dat ik wat leuks voor dr had.. sims 3.. om proberen het goed te doen bij haar... maar ze had het te druk met mij te geloven..
en dacht dat ik wat gemeens voor haar had..'
ik weet nog hoe ze zat te zeuren over mensen die over iemands rug heen zat te kletsen..
terwijl ze het evenhard bij mij doet..

wat ben ik blij met echte kameraden die echt zeggen wat er gebeurt is... en waar ik aan toe was...

dat was et wel zoonbeetje..

En, hoe heeft die meid jou precies 'genakt' als jullie toch niks hadden? :)
Damn als ik elke keer moet uitkijken dat een vriendin van me niet boos word als ik met een ander meisje dingen doe, zou ik waarschijnlijk niet eens meer vrienden hebben. Daarbij..kerel..welke gast geeft zen (aankomende) meisje nou focking sims 3 om zen liefde te laten zien :'). Sorry vriend ,maar ik denk dat je het alles bij elkaar niet erg goed hebt aangepakt ;p

the_darkness 8 September 2009 00:35

Sims 3 is inderdaad niet het toppunt van romantiek nee.

Deegbal 8 September 2009 06:56

Maar wel duur. :+

~DoOsJ~ 8 September 2009 09:11

Het is echt gwn nog te vroeg om nu al trappenhuizen te moeten lopen en java oprdrachten te moeten maken :gaap:

Chitesel 8 September 2009 12:50

Citaat:

Origineel gepost door ~DoOsJ~ (Bericht 1430595)
Het is echt gwn nog te vroeg om nu al trappenhuizen te moeten lopen en java oprdrachten te moeten maken :gaap:

Java :love:
:kots:

~DoOsJ~ 8 September 2009 13:51

Citaat:

Origineel gepost door Chitesel (Bericht 1430603)
Java :love:
:kots:

zolang je maar over jezelf heen kotst..

OT: Ik kan m'n hoofd er gwn echt niet bijhouden.. Niks lukt verdomme :(

Sander 8 September 2009 14:39

Citaat:

Origineel gepost door ~DoOsJ~ (Bericht 1430605)
zolang je maar over jezelf heen kotst..

OT: Ik kan m'n hoofd er gwn echt niet bijhouden.. Niks lukt verdomme :(

Zo moeilijk kan dat toch niet zijn ;)

Deegbal 8 September 2009 16:01

Tyfus. Zo'n wedstrijdje doe ik nooit weer. Ookal won ik 3 v/d 4. Kut anten. :')

Mr. Macphisto 8 September 2009 17:00

Anten?

~DoOsJ~ 8 September 2009 17:04

hah.. nu ben ik niet de enige die het niet wist Deegje.. :d

blabla1993 8 September 2009 17:14

Anten?

ken wel atten

OT: moet ergens een lege dvd kopen

Deegbal 8 September 2009 17:23

Dan zijn wij vast de enigen die het hier zo noemen. :')

Mr. Macphisto 8 September 2009 17:29

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1430474)
Je staat op, doet braaf je krantenrondje en voor je het weet lig je weer lekker in bed pokémon rood te doen. Dan hangt die gast van de kranten weer aan de telefoon omdat een of andere luie aars niet was komen opdagen en of ik het dan maar kon doen voor 20 euro. 20 euro is redelijk veel voor even rondwandelen en ik ben van nature aardig, dus we gingen maar weer op pad. De wind stond goed en die vieze gore ranzige kankerfabriek verpestte zoals zo vaak de frisse ochtendlucht. Serieus, dat ding moet opkankeren of platgebrand worden. Ook zat dat kutzadel van m'n fiets weer los en waren de banden nog altijd niet opgepompt. Blijkbaar had krantenmeneer me te weinig kranten gegeven want ik had halverwege de wijk niks meer. Leuk, eerder naar huis dus. Thuisgekomen deed internet nog steeds als een spastisch everzwijn en was m'n torrent voor geen meter opgeschoten.

Ik heb ook een tijdje de ochtendkrant gedaan. Dat is echt klote als je halverwege leeg bent.

Deegbal 8 September 2009 18:03

Waar haal je die quote vandaan?

Deegbal 8 September 2009 18:03

Nvm.

Vlinder 8 September 2009 18:52

We moesten kalkoenenhartjes opensnijden en het stonk en was vies en glibberig en baaaah ik lustte m'n eten niet meer. Het had wel een positieve kant; mijn vriendinnetje werd er helemaal vrolijk van. Geneeskunde wil ze doen later ofzo. XD

blabla1993 8 September 2009 19:17

wij gaan deze periode ook harten snijden :d

Icarus 8 September 2009 19:22

Ik leer over het oog.

Vlinder 8 September 2009 19:53

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1430650)
wij gaan deze periode ook harten snijden :d

geloof me dat ding maakt ook nog geluid als je em openrijt. gadverdegadverdamme :( dat wíl je toch niet..

Vlinder 8 September 2009 20:07

Citaat:

Origineel gepost door Henkus (Bericht 1430653)
kalkoenenharten?

neem dan varkensharten, die zijn tenminste praktisch hetzelfde als mensenharten :)

ja maar die zijn wat duurder en kweenie of die ook op de markt te koop zijn? want daar kwamen ze vandaan die gore eweewewww dingen :kots:

the_darkness 8 September 2009 23:16

de slaap pillen zijn op.
alweer.

Deegbal 9 September 2009 07:20

Bah. School.

Mr. Macphisto 9 September 2009 11:25

Citaat:

Origineel gepost door Vlinder (Bericht 1430648)
We moesten kalkoenenhartjes opensnijden en het stonk en was vies en glibberig en baaaah ik lustte m'n eten niet meer. Het had wel een positieve kant; mijn vriendinnetje werd er helemaal vrolijk van. Geneeskunde wil ze doen later ofzo. XD

Wij zouden op het voortgezet onderwijs een dode kip gaan mummyficeren.
Maar dat ging niet door, net als het ogen en harten snijden puur en alleen omdat mensen daar niet tegen konden of het zielig vonden, wtf. Die beesten zijn toch dood en de helft weet niet eens dat melk en eieren van oorsprong niet uit de winkel komen.

Mr. Macphisto 9 September 2009 12:46

Bij mij kwamen ze drie weken elke dag bloed prikken, dat ben je na een tijdje echt helemaal zat ja.

Ot; Terpentine en ammoniak doet verkeerde dingen met handen.

Deegbal 9 September 2009 16:00

Ruis. :{

Mr. Macphisto 9 September 2009 16:00

Fifa 09 is een kutspel.

Deegbal 9 September 2009 16:01

Voetbal spellen zuigen zowieso. Vroeger vond ik het wel leuk.

ash-hôôle 9 September 2009 16:02

kutdag.

Mr. Macphisto 9 September 2009 16:02

Ik ben er ook heel erg slecht in, niet dat het er wat mee te maken heeft

Deegbal 9 September 2009 16:02

Citaat:

Origineel gepost door Mr. Macphisto (Bericht 1430753)
Ik ben er ook heel erg slecht in, niet dat het er wat mee te maken heeft

:+

OT: Ruis wordt erger.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:31.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.