![]() |
Dankjewel :d
|
Ik ga zo lekker naar de kapper :d
|
Merrill :d
|
Is TD flieft? :o
|
Citaat:
|
geweldige middag gehad in het park bij de mac en in de kroeg! :d
|
Citaat:
OT: Dansen ging goeeddd :d |
Ik ben blij want heb het gevoel dat alles goed komt.<3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker weer, eindelijk een klein beetje rust in mijn hoofd;waarschijnlijk een compleet nieuwe start in mijn leven, nieuwe identiteitskaart en bankpas daarmee teruggehaald dus ik kan weer bij mijn geld, het is lekker weer en mensen op school lijken me te begrijpen en zij willen en kunnen mij helpen om mijn school achterstand in te halen!:love:
|
Ideaal weer. :d
|
Was ik gisteravond me toch geïrriteerd, ik zou Valet Parking voor mn werk doen bij de Porsche Garage vanwege een jubileum, lekker gezellig met allemaal collega's.. allemaal dikke Porsche's rijden en parkeren, ideaal. Moest ik ineens iemand naar Duitsland rijden en zijn auto weer hier in Nederland neerzetten. Ik me er nog onder uit proberen te kletsen.. nee, t moest.. had echt iets van godver de godver..
heeft die vent deze auto: http://farm4.static.flickr.com/3279/...c7c92c8c82.jpg Dat is best leuk om zo'n 120 km terug te planken over de AutoBahn! :love: |
Dadelijk naar m'n vriendinnetje. :love:
|
ik ben vandaag ook in Uithoorn!
|
Mary Poppins gisteren was vett!! :D netzoals het strand =D
Owja.. en weer wat geleerd xD Tentamens altijd meenemen of opslaan. Nu heb ik tenminste wat te oefenen voor m'n herkansing xD |
Ik hoef niet mee te doen. :d
|
iPhone. :love:
|
Citaat:
Musical is in het nederlands hea :D OT: Lekker weertjeeeee :love: |
Citaat:
Nadeel is wel dat ik je nu ga stalken via WhatsApp!:+ |
Citaat:
|
bij BB is het na 40 dagen ofzo toch dat het geld kost?
en voor je iPhone, There's an app for that! Installous, jailbreaken -> Installous installeren, en alles gratis kunnen installeren :d |
Oh really? En dat werkt ook nog echt? :+
Hmm installous is een app of hoe bedoel je het nou? Want die is niet te vinden. :9 |
Citaat:
|
Citaat:
Thanks Henkus. :) |
Citaat:
Citaat:
|
Normaal was awesome gisteren. :love:
|
Morgen Amsterdam! :love:
|
Waar in Amsterdam?:)
|
het was echt lekker weer vandaag, en dan in slaap vallen in de tuin omdat je geen zin hebt om te leren is dan gewoon dikke win ^^
|
Citaat:
|
Whatsapp is bij mij het eerste jaar gratis, en daarna $1,99 per jaar.
Valt reuze mee dus. |
Ook als je blackberry hebt? :+
|
Dat weet ik niet. :+
|
stom zeg :(
|
Citaat:
Of gratis via Installous :+ |
Fucking chill weekend gehad!
Ge-chilled in de achtertuin van een maatje, met 5 man, vuurkorf, Jack Johnson op de achtergrond, Alcohol en niet te vergeten een Waterpijp :D Helaas begint de week weer! |
Citaat:
Citaat:
|
Maar hoeveel kost het daarna dan? :+
|
Je hebt toch je BB al? Ga naar je App World en kijk daar. ;)
|
Ja, die zegt dat het eerste jaar gratis is en verder niks over de kosten :+
Verder ben ik echt een aap op het gebied van telefoon enzo. |
Dan wacht je een jaar, en zoek je het dan uit. :+
|
hehe, oke :+
|
^
zullen wij pingen? :') Vroeger vroeg je nog om elkaars adres om een brief te sturen.... <- voor mijn tijd :+ |
Ik heb nog liefdesbrieven gestuurd op de basisschool hoor :9
|
Citaat:
|
heerlijk dagje gehad :d 8.5, 8.5, 8.5, 7.3 en 7.3 terug voor bio O-)
|
Ik ben blij want nu heb ik hier geen tijdverdrijf meer nodig ik ga xbox'en veel plezier en tot straks waarbij ik jullie berichten zal lezen en wegens veel vraag ernaar ook zal beantwoorden.
|
Tot zo.:*:love:_0_:D;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.