![]() |
Citaat:
|
wel gefeliciteerd trouwens!
|
Citaat:
Ik ben nu aan het zweefvliegen he:P PPL (frozen)ATPL CPL Typeratingen enzo komt wel als ik naar de KLS ga :) &Thanks all! :d |
Je deed toch luchtmacht??
|
Nee man daar ben ik voor afgekeurd:P
Ben tot de VSS gekomen.. Hoor al wel bij de beste paar % die daar terecht komt, mja dat is in deze tijden nog steeds niet genoeg daar.. hehe opzich nu ook niet meer zo erg nu ik de bezuinigingen zie... 1/3 van de F16s gaat eruit op Volkel. om maar een voorbeeld te geven. Ik maak nu eerst mn opleiding af en ga daarna naar de KLS ;) Nu lekker zweefvliegen! :) (Op Vliegbasis Volkel:P) |
hmm, je verandert met de maand :p
|
Citaat:
|
agossie, een spelfout! dolletjes!
|
Citaat:
Die adviseerde me wat ik daar boven gezegd had, en dat heb ik toen gedaan. |
Te gekke efteling-meeting gehad van een ander forum! 24 nieuwe mensen ontmoet, helemaal awesome. :love:
|
Broodjes rosbief :love:
|
Citaat:
|
Tussen mogen en doen zit een groot verschil!
|
Citaat:
Citaat:
|
herp derp?
|
Citaat:
Kennelijk mag je niet bij een meeting van ons, maar je zou het wel doen.. Maar je wil het niet, dus kan je net zo goed op dat andere forum blijven :z |
Beste Baloe, welke meeting van dit forum? :')
|
Dus als ik nu een meeting regel, kom jij?
Deal |
Nooit gezegd! Wellicht waren dat wel ontzettend interessante intelligente mensen die ook daadwerkelijk wat te vertellen hebben. Spiritueel forum, niks vergelijkbaar met ll.com. :z
Dus nee, er is op dit forum maar een enkeling met wie een meeting me wel interessant lijkt. Daarbij zijn we hier met heel wat minder mensen. ;) |
Citaat:
dankje |
hahaa een spiritueel forum :d
oke en blijheid; verliefd zijn :$ |
Citaat:
|
gaap, nu we toch bezig zijn:
ik vind wel dat er een meeting van deze forum generatie een keer moet komen. er zijn helaas te veel onoverkomelijke problemen om het een succes te maken. gevolg: er gaat nooit een meeting van dit forum komen. tl;dr: waar hebben we het eigenlijk over. |
Citaat:
|
En back to bussiness.. Ik wil wel een meeting organiseren. Als er genoeg animo is? :) wel met een voorwaarde, dat iedereen water bij de wijn moet doen.
|
ligt eraan wat je onder water bij de wijn verstaat.
als je daarmee bedoelt dat forum twisten op het forum achterblijven dan ben ik daar best toe bereid. |
Ja inderdaad. En dat we niet steggelen welke stad, we nemen alle steden waar we wonen en kiezen daar in het midden, tevens dat ik m'n welkomstcomite lettertjes terug krijg!:')
|
dat laatste lukt je niet, in de rest schik ik me.
|
Het is dan ook weer niet zo dat we hier aan de 24 mensen komen :z
Citaat:
|
morgen nice guys :d
|
Zie je dan je vriendje weer ja? :P
Morgen bevrijdingsfestival! |
Citaat:
|
hmm heerlijk terug van een weekje boarden springen en vallen *leven* freestylen ftw :love:
|
Net lekker "gewerkt" :d
|
Geweldig weekend met oude vakantievrienden gehad :)
|
deze week bijna geen schoolwerk! yeah.. :P
|
And we're back together! :')
:love: |
wat is er veranderd dat het deze keer goed gaat? :)
|
Dat weet ik nog niet.... gaan eraan werken, we zullen zien!
|
Dit keer laten ze de sleutels in de deur hangen, kunnen ze die niet zo snel erbij pakken als het uit de hand loopt. :+
|
Oeeeh, vanaf 10 juni zomervakantie :D
|
Morgen zwarte cross kaarten bestellen. :love:
|
dat is toch al uitverkocht?
|
Serieus? :o
Ik dacht alleen de caravan-kaarten. |
Lol :')
|
vriendlief vandaag weer gezien ondanks dat ik ziek ben :d en die slimmerd had een mooi boeketje meegenomen voor mn moeder dus die was vanavond ook bijzonder gezellig :P
|
had ie ook wat voor jou meegenomen?:P
|
Citaat:
Hij maakt eerst haar moeder blij met een boeketje.... uhu dan kan die moeder daarna ook niet meer klagen. |
Jij denkt echt maar aan één ding hé! :o
|
ja maar van ash is het al zo lang bekend :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.