![]() |
Ik was in the mood.
|
for dancing?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blijheid van de dag: een 8 op scheikunde practicum en verslag! :d ik hou van scheikunde! :love:
|
Bladieblaldieblaaaaaa ik moet morgenochtend vliegen bladieblaldieblaaaaaa
Maar ben nog niet moe bladieblaldieblaaaaaa Heb teveel gedronken bladieblaldieblaaaaaa Nee geen bier want van dat worgt ge dronken bladieblaldieblaaaaaa Taxi dat is pastisch bladieblaldieblaaaaaa Maar wel lekker hoor bladieblaldieblaaaaaa Morgen slapen in het vliegtuig bladieblaldieblaaaaaa Nee niet zelf maar achterin bij een klasgenoot bladieblaldieblaaaaaa Het is vandaag bladieblaldieblaaaaaa-dag Slaap lekker bladieblaldieblaaaaaa! |
Hahahaha nice :7
Dit wordt nog wat :z Op de een of andere manier hoop ik morgen op sterke (dwars)wind, veel turbulentie, weinig zicht en een brokkenpiloot die heel abrupt vliegt:P |
yes eindelijk niet allen wakker want chitesel is er nog! :d chitesel hoe spreek je jouw nick uit chitesel? :d chitesel :d
|
oeh en dinges is er ook! :d :d
|
Hahahaha en ik dacht dat ik de enige was die al iets op had :z
Julie blijkbaar meer dan ik lol :P Hoi dinges! :d |
nee kheb vandaag nieuwe medicijn gekregen :d ben ziek en kan niet slapen en er is niemand op msn :d maar jullie zijn geweldig!! :love:
|
Citaat:
ofzoies. |
Citaat:
Dat je ziek bent is alleen niet nice :{ Jij bent ook geweldig :love: Wat voor medicijn dan eigenlijk? :7 |
Citaat:
|
hahhaa
ik ga dat pufje ook eens aanschaffen, volgens mij wordt je daar best blij van XD lololol |
nee niet ziek worden! :o
|
Dat pufje mag je toch ook wel gebruiken zonder dat je ziek bent? :7 Of ligt dat niet aan dat pufje bij jou dat je zo blij bent nu? XD
Wel lief dat je niet wil dat ik ziek wordt heur :3 |
weet ik niet ik ben helemaal niet blij? Huh :P ben jij ook nog steeds in the mood? :$ steeds langs die post scrollen hahah :d:d;d
|
Hahaha :P zo lijkt het iig wel xd
Of course I am! :d what bout you? |
Nou ik ga eens slapen, anders kom ik alsnog niet aan me slaap toe :P teheh
Ciaooooo |
Citaat:
|
probeer surrogaat pedobear.
|
Ik ben blei! :d
Geen idee waarom maar ik heb een smiiiilee op mn faaaace. Nicee |
Dat ik aantrekkelijk ben omdat ik zo onvoorspelbaar ben.
sure, whatever she says. ik klaag niet. |
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk Ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit \o/
|
Zin in morgennnn! :d
Wordt weer lekker weer, de hele dag zon! Dus lekker op de strip in de zo'n chillen en beetje vliegen :love: en dan in de avond bigga parteh wat door 7 man gegeven wordt, dus dat wordt Parteh Partehhhh! |
2e Gaatjes in mijn oren laten schieten vandaag. :) En heerlijk naar zee geweest.
|
bovenin? Of gewoon normaal zegmaar? :) ik wil bovenin gaatjes :P
|
Gewoon normaal. Ik wil ook nog rechtsbovenin! :love:
|
zoo, even wat nieuwe hardware in deze roestbak gemikt :9
|
Azaz Syndrom Vs Bliss!!
|
Citaat:
Das zonde :( |
Zonondeju beetje te laat gemaakt met een vlieginstructeur wat drinken.. Nu maar richting school kakken en helpen op de open dag. Zin in!
|
Citaat:
Versta jij wiet ook onder medicijnen? Want volgens mij ben je zo stoned als een garnaal, als ik al je posts lees |
zal ook niet voor het eerst zijn :')
|
Citaat:
ot: straks feestjeeee en zit nu heerlijk int zonnetje te genieten van buitengeluiden :d |
Bier en tieten, lalalalaaa.
|
even op mn gemak gaga gekeken op bnn.
|
Citaat:
|
^Ik kan m'n eigen zelfs vasthouden, mocht ik daar zin in hebben!
|
Citaat:
Maar van de ander zijn natuurlijk altijd lekkerder of niet. |
Citaat:
|
Per 1 Juni woon ik weer op mezelf :d
|
Citaat:
|
15 :yes:
|
Citaat:
|
Ik heb hiervoor ook op mezelf in Amsterdam gewoond. M'n baas betaalt m'n kamertje.
|
Citaat:
|
Aardige meneer :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.