Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=12)
-   -   fortuyn (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=12278)

girltje155 6 May 2002 17:26

fortuyn

Wie haalt het in zijn hoofd Fortuyn neer te schieten???? Dan ben je toch wel helemaal achtelijk.

LoeLoe 6 May 2002 17:31

Als je het mij vraagt vind ik dat de juiste persoon geraakt is..had altijd een grote bek enzow..wie de bal kaatst kan hem terugverwachten O-)

Nightwolf 6 May 2002 17:35

ja maar dit is ziek Mo.....hij was dan een slechte politicus in mijn ogen, dood heb ik m nooit gewenst |:(

chica 6 May 2002 17:56

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Als je het mij vraagt vind ik dat de juiste persoon geraakt is..had altijd een grote bek enzow..wie de bal kaatst kan hem terugverwachten O-)
ZO DOE FF NORMAAL MAN!!!!!!!!!!!!!

HIJ ZOU NOOIT DE VERKIEZINGEN HEBBEN MOGEN WINNEN MAAR HIJ HOEFT NIET DOOD!!!!!!!!!!!!!!!

Fallen_Engeltje 6 May 2002 17:56

Citaat:

Ach ga toch weg, hij had foute ideeen maar ik schiet iemadn ook niet neer omdat ie me niet aanstaat, en hij had ook echt wel goeie ideen, dit heeft ie absoluut niet verdient, man nederland begint op amerika te lijken, volgende keer word er een school uitgemoord!!!!

The6thgate 6 May 2002 18:00

ok, k ben dan wel anti-fortuin maar t is natuurlijk wel n mens. had m liever op n normale manier de politiek uit zien gaan:{
gaat de goede kant uit met dit land:[

Toto 6 May 2002 18:04

jullie zijn er snel bij zeg!!! ik vind idd dat hij een grote bek had enzo maar dood gaat wel errug ver en eerlijk gezegd had ik vroeg of laat ook wel een aanslag verwacht.....

appelshampoo 6 May 2002 18:05

Hmmz, ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet zeggen....
aan de ene kant, hij is een afschuwlijke man maar aan de
andere kant dood wens je niemand!

Fallen_Engeltje 6 May 2002 18:06

:'( Anti-fortuin? er waren partijen die nog rechtser waren dan hij!!!! En hij had echt wel goeie ideen, ik vond et dus echt wel een goeie gast!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Femz 6 May 2002 18:06

het is natuurlijk belachelijk voor woorden om hem dood te schieten Zoiets doet een gezond mens niet
Ik vind het gewoon eng dat zoiets hier gebeurt
Bah

Fallen_Engeltje 6 May 2002 18:14

:r :r :r :r Gatver, ik walg van die mensen hier:r :r :r :r :r , je gunt het toch niemand om dood geschoten te worden, jullie weten niet waar je het over hebt, okay mischien had hij wat rechtste ideen, maar zelfs de vvd was nog rechster alleen bracht fortuin het anders!!!!Maar hij had ook hele goede ideeen!!!!! Het was een hele goeie gast, hij nooit premier mogen worden, dat was absoluut niet goed geweest, maar hij was een goeie gast!!!!! Echt volgens mij zijn hier erg veel mensen die hun ouders na zitten te praten en niet eens een eigen mening hebben!!!!!

kim13 6 May 2002 18:16

ik vind het wel lullig dat ze hem neergeknald hebben, maar eerst loopt iedereen een beetje op hem te zeiken ( de ministers enzow) en nu issie bijna dood en dan hebben ze opeens spijt van alles en dat klopt in mijn ogen ook niet. maar nogmaals ik wens het niemand toe dat ze neergeschoten worden dus Pim ook niet

moucie 6 May 2002 18:24

dit is gewoon in en in triest. Het had nooit mogen gebeuren. goed hij had veel tegenstanders maar dit gaat veel te ver. vrijheid van meningsuiting noemen ze dat hier in nederland, nou daar ben je dan mooi klaar mee

devilisch_lady 6 May 2002 18:30

het was een goede gast aleeen sommige ideeeen waren ni ok mAAR HIJ HEOFT ECHT NI DOODDDDD |:(

appelshampoo 6 May 2002 18:36

jij hierboven: Je bent ten eerste zelf een racist omdat je iemand beoordeeld op dat hij homo is... en ten tweede: |:( |:( |:( :rolleyez:

The6thgate 6 May 2002 18:39

Citaat:

Originally posted by pimisdood
HEy DIe pim isdood krijgtdie kale flikker eindelijk is wat ie verdiend en als dieleeft dan krijgtie van mij een schop onder zyn grote flikkerde reet zodat iewel weer terug in Coma beland das het enisgte wat ie verdient Vuile rasistisch Honderverkrachterende Inzijnmoedernaaidepijpendepaardeleutertrekkerende slet

Greetz A happy Pim Hater

SUKKEL!
vraag me af wie van de forumleden ff snel een andere naam heeft aangemaakt;)
Ben je wel nieuw, dan kan je meteen ophoeren want gegarandeerd dat je hier dan vanaf nu niet word gerespecteerd.

Fallen_Engeltje 6 May 2002 18:43

Citaat:

Originally posted by the6thgate

SUKKEL!
vraag me af wie van de forumleden ff snel een andere naam heeft aangemaakt;)
Ben je wel nieuw, dan kan je meteen ophoeren want gegarandeerd dat je hier dan vanaf nu niet word gerespecteerd.

/|\
|
|
|
|
|
|
|
|
| Precies ik denk dat hier iemand ruzie heeft is het niet met mij dan is is wel met een ander forum member!!!!!!!!!

Stealth 6 May 2002 18:50

stelletje debielen echt waar.
wie schiet Pim nou neer onze nederlandse held.
Degene die dit gedaan heeft moet dezelfde dood krijgen
als Pim. Zo'n laffe daad.
Het gaat de goede kant op met nederlanders als het zo doorgaat moeten we straks allemaal en pistool gaan dragen.

$$Rijks$$ 6 May 2002 18:53

-welkom in het wilde westen- wat hebben we aan democratie als je mensen neerschiet waarmee je het niet eens bent! dit is een zeer on nederlandse en laffe daad. pim fortuyn was/is een zeer bijzondere man,ik hoop dat zijn partij doorgaat!

Rowies 6 May 2002 18:55

Fortuin sprak de waarheid wat van niet veel politiekers gezegt kan worden, en iemand neerschieten die voor zijn mening uitkomt is heel LAF!!!

moucie 6 May 2002 18:58

weetje nu hij dood is (wat gewoon een zieke actie was) kan het natuurlijk wel zijn patij ten goede komen ik bedoel iedereen gaat nu uit protest op zijn partij stemmen

bennie 6 May 2002 19:04

Mijn medeleven aan pim en familie!

Dit is een schande voor Nederland. Wel hoop ik dat we blijven nadenken over wat we doen!

Fallen_Engeltje 6 May 2002 19:14

Citaat:

Originally posted by moucie
weetje nu hij dood is (wat gewoon een zieke actie was) kan het natuurlijk wel zijn patij ten goede komen ik bedoel iedereen gaat nu uit protest op zijn partij stemmen
Sorry maar zo ligt het niet, er zijn nu heel veel mensen die zoiets hebben wat is lijst fortuyn zonder fortuyn, waardoor ze niet meer op hem stemmen!

DarkAngel 6 May 2002 19:17

Ik die vent mocht ik niet, maar hij moest bestreden worden met argumenten en niet met kogels!!! ik vind dit ziekelijke!!!

Rijntje 6 May 2002 19:24

vind het ebst dat deze topic dr staat maar zodra dr enige flooding nog verder in komt zoals uitschelden, belachelijke opermkingen die niet door de beugel kunnen gaat ie weg (sorry regels)

ik vind het zwaaar nep dat zo iemand neergeschoten word, waar gata het heen met dit land...

Freaky Maus 6 May 2002 19:26

Citaat:

Hij had nog geen rechtse actie gedaan, niemand kwaad gedaan en dan schieten ze hem dood om z'n uitspraken. En jij vind hem de juiste persoon???

En ik zal het nog een keer zeggen(hier staat namelijk die reply van mij NOG niet):
LoeLoe: je bent een D*M W*F!!!
LoeLoe = D*M W*F!!!
LoeLoe staat gelijk aan D*M W*F!!!

Ik heb mijn reply gecensuurd. Zie boven.

kim13 6 May 2002 19:27

[QUOTE]Originally posted by the Phit
[B]het zal wel weer zo'n marrokaanse leeghoofd geweest zijn die niet eens weet hoe hij verkiezingsprogramma's moet lezen.

beetje racitisch..........

Freaky Maus 6 May 2002 19:29

[QUOTE]Originally posted by kim13
[B]
Citaat:

Originally posted by the Phit
het zal wel weer zo'n marrokaanse leeghoofd geweest zijn die niet eens weet hoe hij verkiezingsprogramma's moet lezen.

beetje racistisch, maar wel de realiteit...(helaas)

Rijntje 6 May 2002 19:29

[QUOTE]Originally posted by kim13
[B]
Citaat:

Originally posted by the Phit
het zal wel weer zo'n marrokaanse leeghoofd geweest zijn die niet eens weet hoe hij verkiezingsprogramma's moet lezen.

ben niet kippig

LoeLoe 6 May 2002 19:30

Citaat:

Originally posted by chica

ZO DOE FF NORMAAL MAN!!!!!!!!!!!!!

HIJ ZOU NOOIT DE VERKIEZINGEN HEBBEN MOGEN WINNEN MAAR HIJ HOEFT NIET DOOD!!!!!!!!!!!!!!!

Okay wil onze n00b kleine letters gebruiken? Ik geef alleen maar me mening. Ziek dat deze acties tegenwoordig ook al voorkomen in Nederland. Maar jullie hebben lang niet allemaal in de gaten wat zijn plannen waren op de lange termijn en daar was ik het ABSOLUUT niet mee eens..

LoeLoe 6 May 2002 19:31

Citaat:

Originally posted by Fallen_Engeltje
:r :r :r :r Gatver, ik walg van die mensen hier:r :r :r :r :r , je gunt het toch niemand om dood geschoten te worden, jullie weten niet waar je het over hebt, okay mischien had hij wat rechtste ideen, maar zelfs de vvd was nog rechster alleen bracht fortuin het anders!!!!Maar hij had ook hele goede ideeen!!!!! Het was een hele goeie gast, hij nooit premier mogen worden, dat was absoluut niet goed geweest, maar hij was een goeie gast!!!!! Echt volgens mij zijn hier erg veel mensen die hun ouders na zitten te praten en niet eens een eigen mening hebben!!!!!
Me moeder vind hem juist een goeie gast..dus ik praat me moeder niet na..

cup a soup 6 May 2002 19:32

Hij heeft gewoon gelijk gekregen... hij zei dat het niet meer veilig was, hij zei dat ie bedreigd werd, hij heeft gewoon gelijk gekregen. in zo'n samenleving kan je niet leven.

Freaky Maus 6 May 2002 19:33

Citaat:

Wie heeft het hier over JOU?

Freaky Maus 6 May 2002 19:35

Citaat:

Originally posted by cup a soup
Hij heeft gewoon gelijk gekregen... hij zei dat het niet meer veilig was, hij zei dat ie bedreigd werd, hij heeft gewoon gelijk gekregen. in zo'n samenleving kan je niet leven.
Mee eens, hij heeft gewoon gelijk. Als je nu zijn uitspraken ziet komen ze nog uit ook...

LoeLoe 6 May 2002 19:36

Citaat:

Originally posted by Freaky Maus

Wie heeft het hier over JOU?

Als je mijn qoute hebt gelezen, zie je dat ik reageer op de schrijver/schrijfster. Daarin vertelt hij/zij dat velen naar verkeerde programma's kijken en/of teveel luisteren naar ouders..

cup a soup 6 May 2002 19:36

Citaat:

Okay wil onze n00b kleine letters gebruiken? Ik geef alleen maar me mening. Ziek dat deze acties tegenwoordig ook al voorkomen in Nederland. Maar jullie hebben lang niet allemaal in de gaten wat zijn plannen waren op de lange termijn en daar was ik het ABSOLUUT niet mee eens..

nou voor wat voor partij zou jij willen stemmen?? een DEMOCRATISCHE partij en dit is neit echt democratisch volgens mij...

LoeLoe 6 May 2002 19:39

Citaat:

Originally posted by cup a soup

nou voor wat voor partij zou jij willen stemmen?? een DEMOCRATISCHE partij en dit is neit echt democratisch volgens mij...

D66

Fallen_Engeltje 6 May 2002 19:39

Citaat:

Nou dat is dan heel mooi voor jou, en ik ga me voo r de rest niet met jou bemoeien, (vrijheid van meningsuiting)
Maar dan nog je weet nog steeds niet waar je het over hebt, jij staat me ook nie aan, maar goed knal ik jou voor je kop om je ideen, jij mag fortuyn niet, nou dat is een idee, zal ik jou voor je kop knallen, is precies het zelfde, of niet jongen o, nee daar had ie nog nie over na gedacht dat kon ook!!!!!!!!!!!

perseus 6 May 2002 19:49

*is bang*

rockyj 6 May 2002 19:51

Zonde dat hij dood is, maar ik kan er niet van wakker liggen

Fallen_Engeltje 6 May 2002 19:52

Citaat:

Originally posted by rockyj
Zonde dat hij dood is, maar ik kan er niet van wakker liggen
Je hoeft er toch ook niet van wakker te liggen, maar ik kan er gewoon niet etgen dat mensen maar blindelings hun mening gaan lopen geven terwijl ze eigenlijk niet weten wat ze zeggen!

perseus 6 May 2002 19:53

Citaat:

Originally posted by pamela
mijn moeder zegt dat ze op lijst Fortuyn gaat stemmen uit protest... Terwijl ze tegen Fortuyn was...

perseus 6 May 2002 19:56

Citaat:

Wat moet er van jou terecht komen?

LoeLoe 6 May 2002 19:56

Citaat:

Nou dat is dan heel mooi voor jou, en ik ga me voo r de rest niet met jou bemoeien, (vrijheid van meningsuiting)
Maar dan nog je weet nog steeds niet waar je het over hebt, jij staat me ook nie aan, maar goed knal ik jou voor je kop om je ideen, jij mag fortuyn niet, nou dat is een idee, zal ik jou voor je kop knallen, is precies het zelfde, of niet jongen o, nee daar had ie nog nie over na gedacht dat kon ook!!!!!!!!!!!

RED. ==>> Me is a girl..

LoeLoe 6 May 2002 19:57

Citaat:

Originally posted by perseus

Wat moet er van jou terecht komen?

Ik zit op dit moment te leren zodat ik later kan werken in het onderwijs..dat hij helemaal aan gort wou helpen..

miss hutspot 6 May 2002 20:00

ik vind dat zoiets gewoon niet kan, zomaar iemand DOODschieten, ik lig er ook niet wakker van ofzo!
was ook helemaal niet zijn FAN
maar dood schieten is wel heeeel laf ja.

foolproof 6 May 2002 20:00

Citaat:

Niet zo minderwaardig over noob's domme doos !!!
En iemand de dood toewensen is GEEN UITEN VAN MENING!!!

Dit had nooit mogen gebeuren. :[

The.Lost.Soul 6 May 2002 20:00

Citaat:

Ben je ziek in je rottuh kop ofzo. Hij was alleen recht voor z`n raap. :[

perseus 6 May 2002 20:02

Citaat:

Ik zit op dit moment te leren zodat ik later kan werken in het onderwijs..dat hij helemaal aan gort wou helpen..
Dan lopen er strax dus allemaal kinderen rond met jouw ideeen :[

foolproof 6 May 2002 20:03

Citaat:

Maar jullie hebben lang niet allemaal in de gaten wat zijn plannen waren op de lange termijn
Zeker wel... en die plannen waren lang zo gek nog niet...

"Iedere huisvrouw weet dat je eerst de kraan dicht moet draaien, voordat je gaat dweilen" - PIM over het vreemdelingenbeleid

UrbanLegend 6 May 2002 20:04

ik vind het zwak, gewoon neerschieten alleen omdat ie wel wat racistisch overkwam, maar alleen zijn mening wilde doordrammen...
ik vind dat wel ok, en vele zijn tegen hem doordat...
maar dood.. nee
dat is gewoon echt ZWAK! :[

Fallen_Engeltje 6 May 2002 20:05

Citaat:

RED. ==>> Me is a girl..

gek dat berichtje had ik al verwacht!!!!
Alsjeblieft ik kan ook lezen!!!!! get to the point aub, je weet gewoon echt niet waar je het over hebt!!!

cup a soup 6 May 2002 20:08

Citaat:

mijn moeder zegt dat ze op lijst Fortuyn gaat stemmen uit protest... Terwijl ze tegen Fortuyn was...

volgens mij komen LN en LPF terug als nooit tevoren, door dit soort dingen en omdat pims ideeen hierdoor bevestigd zijn

miss hutspot 6 May 2002 20:13

heel veel mensen gaan nu juist op vvd stemmen,
uit protest ofzo!
dan krijgen we een rechtse regering..
dat lijkt me niet zo leuk:{

appelshampoo 6 May 2002 20:58

ik wil niet zeuren hoor, maar jullie zeiken nou wel over vrijheid van meningsuiting en dan Pim daarom nooit had vermoord mogen worden, Maar jullie doen precies hetzelfde bij LoeLoe, jullie schelden haar uit alleen omdat ze haar mening geeft !|:(

rianne12 6 May 2002 21:05

Hij was een goed man .
Ookal was ik het niet met hem altijd eens.
Maar dit vind ik echt te overdreven hij verdind het niet om zo'n dood te krijgen.
Nou PIM rust zacht.O-)

Bird Of Prey 6 May 2002 21:06

Citaat:

tja...maar argumenten moet je met argumenten bestrijden, niet met kogels

je kan dus niet je eigen mening geven zonder de risico's er van in te zien, dan moet je toch wel door een zeer diep dal gaan...

girltje155 6 May 2002 21:14

Kan je eigenlijk nagaan hoe bang mensen voor hem zijn.
Ze doen net of hij een alleenheerser zou worden als hij in de politiek kwam, maar er zijn heus nog wel andere partijen, hij zit niet in zijn eentje daar.
Ik vind dat eigenlijk wel vreemd hoor, en dood moet helemaal niemand.

Je kan nu eigenlijk nooit meer iets zeggen, want er kunnen altijd wel mensen tegen je zijn. Slaat eigenlijk nergens op, maar het komt er wel op neer.

Nou we zullen wel verder kijken hoe het allemaal zal gaan lopen.

Fallen_Engeltje 6 May 2002 21:18

Citaat:

Originally posted by annestacia
ik wil niet zeuren hoor, maar jullie zeiken nou wel over vrijheid van meningsuiting en dan Pim daarom nooit had vermoord mogen worden, Maar jullie doen precies hetzelfde bij LoeLoe, jullie schelden haar uit alleen omdat ze haar mening geeft !|:(
ik heb er niks op tegen dat ze haar mening geeft maar ze moet wel een goede mening geven en niet zomaar iets zeggen terwijl ze niet weet waar het over gaat!!!

appelshampoo 6 May 2002 21:21

Citaat:

ik heb er niks op tegen dat ze haar mening geeft maar ze moet wel een goede mening geven en niet zomaar iets zeggen terwijl ze niet weet waar het over gaat!!!

ging de mening van Pim Fortuyn dan wel ergens over..........

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

dusty2500 6 May 2002 21:22

puur laf

:'( :'( :'( ik vind het zooooo verschrikkelijk dat dit gebeurt is dat toen ik het hoorde een brok van in mijn keel kreeg, ik wil even zeggen dat dit echttttt niet kan in onsss Nederland

foolproof 6 May 2002 21:24

Citaat:

Ja, alleen sommige mensen zijn TE STOM of TE LUI om zijn partijprogramma te lezen en te begrijpen...
Daar val jij dus blijkbaar ook onder...

Fallen_Engeltje 6 May 2002 21:24

Citaat:

uuh.....................................JA natuurlijk kijk is ff hoeveel mensen wel niet treuren om de dood van pim fortuyn zou hij daneen mening geven die nergens over ging???? Ga toch weg, dit bedoel ik nou met stomweg een mening geven zonder argumenten, en nee ik hoef geen argumenten van jou!

appelshampoo 6 May 2002 21:28

Citaat:

uuh.....................................JA natuurlijk kijk is ff hoeveel mensen wel niet treuren om de dood van pim fortuyn zou hij daneen mening geven die nergens over ging???? Ga toch weg, dit bedoel ik nou met stomweg een mening geven zonder argumenten, en nee ik hoef geen argumenten van jou!

hoe zow een domme post, ik geef toch argumenten , jij kunt het gewoon niet hebben als iemand een andere mening heeft als jou !

Fallen_Engeltje 6 May 2002 21:30

Nee dat kan me niks schelen alleen ik kan er niet tegen als iemand gewoon zo gevoelloos reageerd als jullie!!!!

appelshampoo 6 May 2002 21:30

btw. Je moet eens goed lezen: Er staan hier heel veel mensen die wel treuren om zijn dood maar het niet eens waren met zijn ideeen kan dat tegenwoordig ook al niet meer, hioer (WAT EEN DEMOCRATIE) jah sorry ik kan me zo boos maken over types zoals jij !

BlackAngel 6 May 2002 21:31

Ik was het echt niet met alles eens wat hij zei maar sommige dingen waren echt niet verkeerd (zoals betere beveiliging). En kijk als je 't dan niet met hem eens bent moet je lekker zelf weten, maar dan ga je iemand toch niet neerknallen?? Ik bedoel heeft diegene ooit gehoord van de vrijheid van meningsuiting?????
Enne nog ff tegen iedereen die op dit forum zit te lullen over dat het zijn verdiende loon enz is. Waar zit jullie verstand??? Ik bedoel ik kan me zo kwaad maken om mensen die iemand dood willen hebben om de manier waarop diegene denkt!! Als iedereen 'tzelfde zou denken, nou dat zou goed wezen!! Hij heeft sommige dingen gewoon heel direct gezegt (en ik geef toe sommige dingen iets te direct en daar was ik 't ook niet meej eens) maar 't was nodig. Ok ik heb wel weer genoeg gezegt ook al zou ik nog heeel lang door kunnen gaan maar jah..

appelshampoo 6 May 2002 21:31

Citaat:

Nee dat kan me niks schelen alleen ik kan er niet tegen als iemand gewoon zo gevoelloos reageerd als jullie!!!!
gevoelloos ? Ik ben niet zo iemand die op een begrafenis zegt: Wat was hij toch altijd eerlijk als die gene altijd heeft gelogen, daar houd ik niet van, dat is mijn mening en ik heb recht om die te uiten: vrijheid van meningsuiting weet je nog wel :[

spearitt 6 May 2002 21:36

PF was volgens mij iemand waar je niet om heen kon, daarom kwam er ook zoveel protest tegen hem, en bedreigingen. Dit ontstond natuurlijk ook doordat hij juist wel een mening had, en die ook duidelijk naar voren bracht. hij ging ergens tegenin, en kreeg daardoor wel veel aandacht(kijk maar naar loulou - of hoe je het ook schrijft - zij doet een uitspraak die erg tegenstrijdig is en opvalt, waar het veel mensen niet mee eens zijn, en zij krijgt wel de aandacht - ik vind haar uitspraak trouwens niet goed want je kan altijd nog met RESPECT over mensen praten), dan krijg je steeds meer protesten. Dat er DIT gebeurt is eigenlijk zo bizar... zo idioot. Ik was ook niet voor de ideen van hem, maar daarvoor mag je hem gewoon niet zoiets aandoen. alleen maar omdat hij zijn mening geeft.

appelshampoo 6 May 2002 21:41

Citaat:

trouwens: Ik heb nooit gezegd dat ik het niet erg vind hoor lees al mijn posts maar !

pamela 6 May 2002 22:14

falen engel

als ik een berichtje 1000 keer wil herhalen dan doe ik dat en daar hoef jij je niet mee te bemoeien ok en hou het een beetje gezellig je hoeft niet gelijkte gaan schelden ok

spearitt 6 May 2002 22:18

1. waar is iedereen ineens? zo weinig reaxi!
2. pamela: wie houd het nou gesjelli?
3. pamela: omdat het gewoon niet noodzakelijk is een bericht vaak te herhalen, dit kan namelijk gewoon storend zijn, het is niet nodig om dit te doen. dit forum is ervoor zodat iedereen zijn mening kan geven, maar het is logish dat je dit dan duidelijk zegt en niet steeds onnodig herhaald.
oja, val me nou niet aan ofzo didis nie echt lullig bedoeld ofzo.

Plusj 6 May 2002 22:45

Mr. Fortuyn, dood, om zijn gedachten te stoppen die door vele Nederlanders gedeeld werden.
Reactie? Nog meer rechtse gevoelens onder de Nederlanders.
En dat dankzij één enkele idiote neanderthaler die niet verder kijkt als zijn neus lang is.

Primitief is dat.

The.Lost.Soul 6 May 2002 22:48

Het moet echt wel een enorme idioot |:( zijn die Pim Fortuyn heeft neergeknald. Ik snap echt niet dat dit zomaar kan gebeuren in Nederland:[

2-D 6 May 2002 22:49

ik ben geen fan van pim maardit wens je niemand toe.

ik ben benieuwd hoe dit al gaat lopen in de komende dagen, ook in verband met de verkiezingen van volgende week.

dit zal voorlopig nog wel in een hoogtepunt uit het nieuws blijven.

Freaky Maus 6 May 2002 22:50

Citaat:

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Ja, want wij geven argumenten. LoeLoe zegt dit:

"Jammer dat ie dood is, maar de dader heeft gelukkig wel goed gericht."

Vind het nog wel kunne dat je dat denkt, maar waarom moest ie dood dan?
En was ie slecht dan? Rot op, hij zei alleen de waarheid.
Bv: "buitenlanders moeten vanaf nu buiten blijven."

Veel mensen denken er zo over, maar niemand in de politiek zegt dit omdat ze bang zijn om daardoor stemmen te verliezen.
Pim zei dit vrijuit en daarom vind ik hem goed, waarom moest ie dood?

Hij lijkt racist, maar is het niet. Hij zei zijn gedachten vrijuit, die van bv de SGP denken die dingen volop maar houden der bakkes. Stelletje lafaards, net als die dader.

Moet je iedereen afmaken die je niet aanstaat? Dan blijft er bij mij toch verdomd weinig over.

DaSlayer 6 May 2002 23:30

Pim zei wat hij dacht en wilde doen wat hij gezegd zou hebben en heeft gezegd. daar heeft hij alleen nooit de kans voor gekregen.
Pim werd verkeerd voorgesteld. toen ik hem voor de eerste zijn naam hoorde vallen, d8 ik: wa een Jõrg Haider-type, maar toen ik hem hoorde viel het handig mee. hij was geen rasist, hij wilde het vreemdelingenbeleid aanpakken op een politieke manier en je kan veel zeggen, maar NL is een toevluchtsoord geworden voor zo ontieglijk veel nationaliteiten. en wij maar betalen voor betere asielen ed. ik ben geen rasist, mijn beste vriend kwam uit somalie, maar het wordt ook te veel en hij was gewoon toevallig de eerste die het lef had om het op dat niveau te zeggen. en zijn ideeen over d e veiligheid waren zo goed onderbouwd, die kreeg je niet om met de grootste lading C4 die er is.

'You Don't know what you've got untill It's gone'
Ik denk dat NL nooit meer hetzelfde zal zijn. (hey! misschien gaan we beter voetballen!!)

eleanor 7 May 2002 00:24

Citaat:

Je hoeft er toch ook niet van wakker te liggen, maar ik kan er gewoon niet etgen dat mensen maar blindelings hun mening gaan lopen geven terwijl ze eigenlijk niet weten wat ze zeggen!

nee wakker zou ik er misschien nie van liggen maar hij wist echt wel wat ie zei
hij is gewoon eerlijk geeft zijn menig die andere mensen niet durfen te uiten ik vind gewoon dat pim een toffe vent was hij had gewoon gelijk maar had het anders kunnen formuleren|:(

eleanor 7 May 2002 00:28

Citaat:

Originally posted by Freaky Maus

Ja, want wij geven argumenten. LoeLoe zegt dit:

"Jammer dat ie dood is, maar de dader heeft gelukkig wel goed gericht."

Vind het nog wel kunne dat je dat denkt, maar waarom moest ie dood dan?
En was ie slecht dan? Rot op, hij zei alleen de waarheid.
Bv: "buitenlanders moeten vanaf nu buiten blijven."

Veel mensen denken er zo over, maar niemand in de politiek zegt dit omdat ze bang zijn om daardoor stemmen te verliezen.
Pim zei dit vrijuit en daarom vind ik hem goed, waarom moest ie dood?

Hij lijkt racist, maar is het niet. Hij zei zijn gedachten vrijuit, die van bv de SGP denken die dingen volop maar houden der bakkes. Stelletje lafaards, net als die dader.

Moet je iedereen afmaken die je niet aanstaat? Dan blijft er bij mij toch verdomd weinig over.

ben het helemaal met je eens ik bedoel hij is eerlijk geeft zijn mening die andre niet durfen te uiten en hij had het misschien iets anders kunnen formuleren maarja das verleden tijd en wat dan nog het is nog geen recht om iemand dood te schieten daar he je nie alleen pim en zijn nabestaanden mee maar ook de schutter en de familie |:(

eleanor 7 May 2002 00:31

Citaat:

Originally posted by The.Lost.Soul

Ben je ziek in je rottuh kop ofzo. Hij was alleen recht voor z`n raap. :[

:[ :[ :[ :[ :[ :[ voel je je wel helemaal fris ofzo niemand moet dood en vooral pim nie hij was eerlijk en uitte zijn mening die andere nie durfden te uiten en hij had het misschien allemaal een beetje anders kunne formuleren maar hij had gewoon gelijk alle illegalen ERUIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:[ :[ :[ :[ :[ :[ |:(

Nightwolf 7 May 2002 01:19

*zucht* |:(

is tegenwoordig normaal discusseren er niet meer bij ofzo waarin er niet word gescholden naar elkaar? :{

Pim gaf idd z'n mening over bepaalde zaken en vertelde waar t op stond....verder hoefde hij idd niet dood, alleen maar omdat hij eerlijk was en z'n mening gaf....iedereen die er zo over denkt heeft wel gelijk maar niet al z'n ideeën waren perfect...misschien zoals van t onderwijs zoals LoeLoe aangaf maar ik weet niet meer wat daar zijn idee daarover was....ik wilde t opzoeken op t internet maar alle pagina's van hem die ik via startpagina kon vinden waren vervangen door die condoleanceregisters :{

als dat hier al is gezegd dan kan dat wel want ik had geen zin om al die posts door te gaan lezen

koelkast 7 May 2002 01:57

Verschrikkelijk, er zijn geen worden voor en tog zal het onder woorden moeten worden gebracht. Een mens van vlees en bloed vermoord door een ander mens van vlees en bloed puur en alleen om de ideeen en het boegbeeld van ideen waar pim voor stond. en dat in nederland,

Wat nu zonder een pim, zo onwerkelijk pim die vernieuwing en verandering in de politiek zou brengen wat nu nu hij weg is wie kan het doen er is geen vervanger we zijn gestoken door een mes in ons rug

Niet alleen pim is vermoord maar hiermee ook zijn aanhang zijn ideaal en zijn ideeen zijn vermoord want wie zal het nu kunnen en durven om in zijn voetsporen te treden..

Nederland schijnheilig land van democratie hoe veel duidelijker moet het nog worden. PIm heeft zijn leven gelaten met er bij het bewijs dat NL verziekt en onveilig is en de

raxhel 7 May 2002 07:21

dit gun je toch niemand

Citaat:

:'( Anti-fortuin? er waren partijen die nog rechtser waren dan hij!!!! En hij had echt wel goeie ideen, ik vond et dus echt wel een goeie gast!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'(

ik vond hem altijd wel een beetje rascistisch enzo maar ik bedoel dit gun je niemand!!:{ ik was geen fan maar ik haatte hem ook niet.ik hoop niet dat het een buitenlander izz tja klinkt heel raar maar dan gaat de maatschappij echt helemaal naar de klote...het word een zooitje allemaal hoor gaat lekker met nederland!:[ :[ :[

LoeLoe 7 May 2002 07:28

Citaat:

Jah okay Pim is dood en de manier waarop is gewoon niet normaal doordat, zoals jullie het zelf al zeggen, niemand meer zijn mening geven. Maar ik zeg: als je het mij vraagt hebben ze dan wel de goeie te pakken.

Jullie beginnen gelijk blablabla me helemaal af te kraken, maar bekijk het eens van een andere kant :? Neej dat doen jullie ook niet. Ik probeer jullie argumenten ook van een andere kant te bekijken en sommigen van jullie geef ik ook wel gelijk.

Maar sommigen van jullie zitten mij met woorden de grond in te boren..boeit me opzich niet, maar dan zijn jullie geen haar beter dan die schutter van Pim..

!Y!US!C!30X 7 May 2002 07:33

Citaat:

Originally posted by koelkast
Verschrikkelijk, er zijn geen worden voor en tog zal het onder woorden moeten worden gebracht. Een mens van vlees en bloed vermoord door een ander mens van vlees en bloed puur en alleen om de ideeen en het boegbeeld van ideen waar pim voor stond. en dat in nederland,

Wat nu zonder een pim, zo onwerkelijk pim die vernieuwing en verandering in de politiek zou brengen wat nu nu hij weg is wie kan het doen er is geen vervanger we zijn gestoken door een mes in ons rug

Niet alleen pim is vermoord maar hiermee ook zijn aanhang zijn ideaal en zijn ideeen zijn vermoord want wie zal het nu kunnen en durven om in zijn voetsporen te treden..

Nederland schijnheilig land van democratie hoe veel duidelijker moet het nog worden. PIm heeft zijn leven gelaten met er bij het bewijs dat NL verziekt en onveilig is en de

heb er niks meer aan toe te voegen...goed gezegd..

koelkast 7 May 2002 10:05

Citaat:

verdiep je er dan ook in want dit is ONZIN

wat wilde ie : --> Geld naar onderwijs dicht geen extra eld er meer bij

hij wil dat een school directeur niet 3 ton per jaar verdient en in dure jaguar rijdt op kosten van de staat omdat ie school directeur is die man moet les geven en iets meer betaald krijgen dan een leraar omdat ie vaak ook nog bezig is met andere dingen dan les geven

Waarom worden voor eindexamens altijd boeken aanbevolen van de duurste soort die dan gekocht moeten worden wat ook heel veel kost omdat die uitgevers lekker afspraken maken dat zou niet meer mogen

Van het geld dat dan bespaard wordt is het heel makkelijk om onderwijs op een goed niveau te brengen

Dit was zijn plan hij wilde het wel beter maken het onderwijs alleen op een andere manier dan er simpel nog meer geld in te pompen

Mag misschien een slecht idee zijn maar wie o wie zegt er dan dat ie onderwijs stuk ging maken

lieve colafles 7 May 2002 10:12

ik vind het verkeerd dat die man is doodgeschoten om zijn mening.
het beangstigd me.
dat hij foute gedachtes had zet ik nu ff aan de kant.
de moordenaar heeft hem waarschijnlijk alleen gedood om zijn mening, maar daar achter niet gezien wat voor een mooi mens het eigenlijk was.

ik heb respect voor hem, heel veel respect voor hem. omdat hij zich staande kon houden in een vingerwijzende politiek die tegen hem gericht was.
ik heb respect voor het feit dat hij zijn eigen mening maar vooral zijn eigen humor behield onder een zware last media.
en ik heb respect voor hem omdat hij vrijwel vrij is gebleven van het wijzen naar een enkel persoon (ipv een partij)waar de rest van de politiek wel aan deel heeft genomen.
ik denk dat er achter die harde meningen en die kale kop een hele mooie man schuilde.

ik wil graag mijn steun betuigen aan de naasten..
en aan pim fortuyn zelf al mag hij het niet meer horen

toch vind ik dat we hierbij ook stil moeten staan bij de rest van de mensen die vermoord zijn/worden..
want pim fortuyn was bij lange na de enige niet helaas.

ik ken twee gevallen van mensen die vermoord zijn in mijn omgeving. en ik heb kennisgekregen van het leed wat daarbij de naasten hebben. en ik zeg een ding want ik heb er eigenlijk maar twee woorden voor: MOORD NIET

mijn steun aan alle gevallen

xxxEllen15xxx 7 May 2002 10:27

LOELOE jij had geraakt moeten en PIM NIET en wie is het daar mee eens???????? loeloe je moet je bek houden! stom wijf ik wou echt dat jij de kogels had gevangen!

bennie 7 May 2002 10:30

zouden we elkaar niet beter kunnen blijven respecteren!

We willen toch juist een betere samenleving??

lieve colafles 7 May 2002 10:34

Citaat:

Originally posted by xxxEllen15xxx
LOELOE jij had geraakt moeten en PIM NIET en wie is het daar mee eens???????? loeloe je moet je bek houden! stom wijf ik wou echt dat jij de kogels had gevangen!
mens nu ga je te ver..
er had helemaal niemand geraakt moeten worden :[ :[

als je dat soort verwensingen uitspreekt kan je wachten op een tegenactie..
dat leverd alleen maar woede op..
woede is slecht..

loeloe is niet slecht
Pim Fortuyn is ook niet slecht.

iemand de dood in wensen is echt slecht.
dat is nou echt een actie van GEEN RESPECT VOOR IEMAND ANDERS

dus leer eens een beetje te respecteren.. zoals bennie al zei

Fallen_Engeltje 7 May 2002 10:34

Citaat:

Beetje rustig!!!!!!!AUB Ze geeft aleen der mening............
Maar wel een mening die nergens over gaat, loeloe vind dat pim allerlei foute dingen heeft gedaan, maar dat is dan nog geen exxuus voor de moord absoluut niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :[

koelkast 7 May 2002 10:44

Citaat:

Originally posted by bennie

helaas is dat met de ingebakken mentaliteit van de gemiddele nederlander niet meer mogenlijk zonder radicale veranderingen ben ik bang

Fallen_Engeltje 7 May 2002 10:49

Citaat:

helaas is dat met de ingebakken mentaliteit van de gemiddele nederlander niet meer mogenlijk zonder radicale veranderingen ben ik bang

Daar ben ik et mee eens

nevaeh1987 7 May 2002 10:51

Tis gewoon... belachelijk! Het is toch gewoon verschrikkelijk om mensen met een andere mening te gaan vermoorden. Jezus, ik ga loeloe toch ok nie kogels door d'r kop schieten omdat ze er anders over denkt. Sjee... niet normaal.

LoeLoe 7 May 2002 10:58

Citaat:

verdiep je er dan ook in want dit is ONZIN

wat wilde ie : --> Geld naar onderwijs dicht geen extra eld er meer bij

hij wil dat een school directeur niet 3 ton per jaar verdient en in dure jaguar rijdt op kosten van de staat omdat ie school directeur is die man moet les geven en iets meer betaald krijgen dan een leraar omdat ie vaak ook nog bezig is met andere dingen dan les geven

Waarom worden voor eindexamens altijd boeken aanbevolen van de duurste soort die dan gekocht moeten worden wat ook heel veel kost omdat die uitgevers lekker afspraken maken dat zou niet meer mogen

Van het geld dat dan bespaard wordt is het heel makkelijk om onderwijs op een goed niveau te brengen

Dit was zijn plan hij wilde het wel beter maken het onderwijs alleen op een andere manier dan er simpel nog meer geld in te pompen

Mag misschien een slecht idee zijn maar wie o wie zegt er dan dat ie onderwijs stuk ging maken

Ik ken geen een directeur die 3 ton per jaar verdient en in een dikke jaguar rijdt maar dat kan ook aan mij liggen :?

Fallen_Engeltje 7 May 2002 11:03

Citaat:

Ik ken geen een directeur die 3 ton per jaar verdient en in een dikke jaguar rijdt maar dat kan ook aan mij liggen :?

Loeloe laat nou aub je comenetaar voor je, ooit van het begrip bijwijze van spreken gehoord????

nevaeh1987 7 May 2002 11:05

Citaat:

nou moet je mij nie gaan napraten!!!!

damn... denk jij nou echt dat ik geen eigen mening kan hebben? Laat maar trouwens... je denkt mar... I don't care

Fallen_Engeltje 7 May 2002 11:08

Citaat:

Originally posted by nevaeh1987

damn... denk jij nou echt dat ik geen eigen mening kan hebben? Laat maar trouwens... je denkt mar... I don't care

you don't care waarom reageer je dan klopt niet helemaal!!!! Maar ja i don't care!!!!

Nightwolf 7 May 2002 11:27

Citaat:

you don't care waarom reageer je dan klopt niet helemaal!!!! Maar ja i don't care!!!!

eej doe ff normaal jij.....iedereen heeft hier een eigen mening dus zij ook. bevalt je dat niet, dan ga je maar weg. |:(

koelkast 7 May 2002 11:29

Citaat:

sjees venray steekt echter achter kranten papier..

Neem de hogeschool rotterdam, de directeur komt echt wel met jaguar naar school daar, leraren rijden niet minder dan mercedes

en neem dan de cijfers van onderzoeken lees eens voor de grap op de oerheid websites de begroting van minister zalm afdeling onderwijs en jeugdzaken daar valt het onder zie hoe veel geld er gaat naar salaris management dat kopje moet je hebben

klik dan even verder en zie hoeveel mensen er vallen onder management

deel dat bedrag over die mensen en schrik niet je komt dus op 3 ton per jaar per persoon

koelkast 7 May 2002 11:31

waarom moeten we eigenlijk verdedigen WAAROM het SLECHT is dat de democratie en een menselijk wezen is vermoord

de democratie omdat deze nu bewezen is dat deze faalt !

en een mens dat vermoord is om zijn mening..

Waarom moeten we BEWIJZEN tegen mensen dat dat SLECHT is
is het zo moeilijk dan

chica 7 May 2002 11:38

sommige beginnen hier gewoon op elkaar te schelden en dat is ook niet goed, maar loeloe had het wel ff ANDERS kunnen formuleren met der: wie de bal kaatst kan hem terugverwachten...

de persoon die dit gedaan heeft is gewoon ZIEK en het had NOOIT mogen gebeuren, sommige vinden dat pim slechte ideeen had en sommige ideeen van hem waren ook iets te radicaal maar dan had die persoon met argumenten moeten komen je gaat iemand toch niet doodschieten omdat hij zijn mening uit?!?! Ik vind dit echt ziek, en sommige mensen hier bijv die pimfortuynhater--------------------->wat een LUL sorry maar dat is echt TE erg...

Fallen_Engeltje 7 May 2002 11:43

Citaat:

Originally posted by Direwolf

eej doe ff normaal jij.....iedereen heeft hier een eigen mening dus zij ook. bevalt je dat niet, dan ga je maar weg. |:(

Ik weet niet of het je is opgevallen maar bij de nadere topic had ik al precies hetzelfde gezegd we hoefen niet 6 keer et zelfde te zeggen vind je niet?

Fade of Light 7 May 2002 11:50

Citaat:

waarom moeten we eigenlijk verdedigen WAAROM het SLECHT is dat de democratie en een menselijk wezen is vermoord

de democratie omdat deze nu bewezen is dat deze faalt !

en een mens dat vermoord is om zijn mening..

Waarom moeten we BEWIJZEN tegen mensen dat dat SLECHT is
is het zo moeilijk dan

een mens die de WAO voor sommige mensen maar wilde stilzetten en GELD WILDE BESPAREN OP DE GEZONDHEIDSZORG...ga eens na hoeveel doden dat zou kunnen veroorzaken...gewoon ff relativeren Ik ben het overigens niet met de moord eens, maar ik zie er (helaas?) wel enkele voordelen bij uit komen. Klinkt misschien hard, maar dat is het niet.

Ook faalt de democratie niet. Het loopt hooguit een duek op. Als 1 moord, 1 persoon een democratie van 16 miljoen mensen omver kan werpen, dan was er al iets mis. Maar dat gebeurt niet.

Nightwolf 7 May 2002 11:51

Citaat:

Ik weet niet of het je is opgevallen maar bij de nadere topic had ik al precies hetzelfde gezegd we hoefen niet 6 keer et zelfde te zeggen vind je niet?

kan me niks schelen.....iedereen mag hier z'n mening geven of had je dat nog niet door?

Fade of Light 7 May 2002 11:53

Citaat:

welke conclusie trekken veel mensen uit de moord op fortuyn? Dat hij vermoord is omdat hij zijn mening uitsprak.

Wat doet loeloe? ze spreekt haar mening uit en wat wil ellen15? die wil haar dood hebben.

Conclusie? ellen15...je bent een muts

Fade of Light 7 May 2002 11:54

Citaat:

Originally posted by foolproof

Niet zo minderwaardig over noob's domme doos !!!
En iemand de dood toewensen is GEEN UITEN VAN MENING!!!

Dit had nooit mogen gebeuren. :[

Ze voreg om met kleine letters te schrijven, niks minderwaardigs aan.

Nightwolf 7 May 2002 11:55

Citaat:

Originally posted by Fade of Light

welke conclusie trekken veel mensen uit de moord op fortuyn? Dat hij vermoord is omdat hij zijn mening uitsprak.

Wat doet loeloe? ze spreekt haar mening uit en wat wil ellen15? die wil haar dood hebben.

daar ben ik t mee eens....sommige mensen zijn hier echt achterlijk |:(

Fallen_Engeltje 7 May 2002 11:55

Citaat:

kan me niks schelen.....iedereen mag hier z'n mening geven of had je dat nog niet door?

Ja nee echt dat was me nog niet opgevallen, wat denk je dat ik doe mijn mening geven!!!!!

Fade of Light 7 May 2002 11:55

Citaat:

dan is jouw moeder NIET SLIM. Daar schiet je namelijk nisk mee op, behalve een afwijkend beeld van de politiek DE KOMENDE VIER JAAR. Stem gewoon op de partij op wie je al zou stemmen en niet ineens massaal op iemand stemmen uit protest. HET GAAT HIER GVD om een heel land OM 4 JAAR

Fade of Light 7 May 2002 11:57

Citaat:

gek dat berichtje had ik al verwacht!!!!
Alsjeblieft ik kan ook lezen!!!!! get to the point aub, je weet gewoon echt niet waar je het over hebt!!!

Size 1 is ook gewoon leesbaar dus doe ff normal of gebruik [b] [/ b] om iets aan te duiden, want zo kom je over als een schreeuwerig klein kutkind

Fallen_Engeltje 7 May 2002 11:57

Citaat:

dan is jouw moeder NIET SLIM. Daar schiet je namelijk nisk mee op, behalve een afwijkend beeld van de politiek DE KOMENDE VIER JAAR. Stem gewoon op de partij op wie je al zou stemmen en niet ineens massaal op iemand stemmen uit protest. HET GAAT HIER GVD om een heel land OM 4 JAAR

Ja daar heb je dus wel gelijk in, he, nou wat ons pap gaat doen als de verkiezingen door gaan, die gata gewoon blanco stemmen, maar dat is ook vooral omdat ie nu niet meer weet waar die op moet stemmen, maar goed!O-)

Nightwolf 7 May 2002 11:58

Citaat:

Ja nee echt dat was me nog niet opgevallen, wat denk je dat ik doe mijn mening geven!!!!!

en wat doet zij dan? zij geeft toch ook haar mening of niet soms? en dan lopen je te blaten dat ze je napraat......dan denken jullie gewoon (ongeveer) tzelfde.....kan toch of niet soms?

Fallen_Engeltje 7 May 2002 12:00

Citaat:

[B]

Size 1 is ook gewoon leesbaar dus doe ff normal of gebruik [/ b] om iets aan te duiden, want zo kom je over als een schreeuwerig klein kutkind
Nou opzich ben ik ook best wel een schreewerig klein kut kind, maar weet je wat et si ik ben redlijk prikkelbaar op dit gebied, want ik baal flink, net zoals veel mensen, met de dood van pim, maar goed als dan iemadn zegt hij het verdient blahblah, dan denk je niet na, want niemand verdient et om vermoord te worden, get the point?dan neem ik aan dat je ook wel snapt waarom ik redelijk prikelbaar ben, en graag wil laten merken wat ik vind!!!!!

Fallen_Engeltje 7 May 2002 12:02

Citaat:

en wat doet zij dan? zij geeft toch ook haar mening of niet soms? en dan lopen je te blaten dat ze je napraat......dan denken jullie gewoon (ongeveer) tzelfde.....kan toch of niet soms?

kan inderdaad, en o ja ik blaat niet, ik praat net zoals iedereen hier probeert te doen, maar aangzein hier iedereen ineens comentaar heeft op wat andere zeggen en meteen zich overal mee gaan bemoeien, zijn hier weinig mensen die nog willen praten,!!!!!!!

Fade of Light 7 May 2002 12:04

Citaat:

Nou opzich ben ik ook best wel een schreewerig klein kut kind, maar weet je wat et si ik ben redlijk prikkelbaar op dit gebied, want ik baal flink, net zoals veel mensen, met de dood van pim, maar goed als dan iemadn zegt hij het verdient blahblah, dan denk je niet na, want niemand verdient et om vermoord te worden, get the point?dan neem ik aan dat je ook wel snapt waarom ik redelijk prikelbaar ben, en graag wil laten merken wat ik vind!!!!!

Citaat:

Gezegd door de heer Kok:
Laten we onze kalmte bewaren

Nightwolf 7 May 2002 12:05

Citaat:

kan inderdaad, en o ja ik blaat niet, ik praat net zoals iedereen hier probeert te doen, maar aangzein hier iedereen ineens comentaar heeft op wat andere zeggen en meteen zich overal mee gaan bemoeien, zijn hier weinig mensen die nog willen praten,!!!!!!!

ja omdat jij dingen op de verkeerde manier zegt.....ga discusseren in plaats van commentaar hebben op anderen...daar is t discussieforum voor en niet om op elkaar te gaan afreageren :x

Fallen_Engeltje 7 May 2002 12:11

Citaat:

ja omdat jij dingen op de verkeerde manier zegt.....ga discusseren in plaats van commentaar hebben op anderen...daar is t discussieforum voor en niet om op elkaar te gaan afreageren :x

Wat doe jij nu dan, ik weet niet hoor maar waar gaat dit over, je scjijnt het nogal leuk te vinden, om mij de les te lzen maar ik vindt et eigenlijk niet zo boeiend dus kappen nou!!!! irri personen hier

Fallen_Engeltje 7 May 2002 12:12

Citaat:

Ik ben kalm, maar ik snap niet waarom iedereen zich met iedereen loopt te bemoeien!!!!

Fade of Light 7 May 2002 12:13

Citaat:

Ik ben kalm, maar ik snap niet waarom iedereen zich met iedereen loopt te bemoeien!!!!

omdat dat kan gebeuren bij geovelige discussies

Fallen_Engeltje 7 May 2002 12:19

Citaat:

omdat dat kan gebeuren bij geovelige discussies

klopt, maar begin jij er dan is mee om je er niet mee te bemoeien pleassssssssseeeeeeeee?????????

Nightwolf 7 May 2002 12:27

Citaat:

Wat doe jij nu dan, ik weet niet hoor maar waar gaat dit over, je scjijnt het nogal leuk te vinden, om mij de les te lzen maar ik vindt et eigenlijk niet zo boeiend dus kappen nou!!!! irri personen hier

ik lees jou de les omdat jij niet normaal discusseert....dat zou ik bij iedereen doen die net zoals jij deed

ik ga met Fade's quote mee

Citaat:

Gezegd door de heer Kok:
Laten we onze kalmte bewaren

Fallen_Engeltje 7 May 2002 12:32

[QUOTE]Originally posted by Direwolf
[B]

ik lees jou de les omdat jij niet normaal discusseert....dat zou ik bij iedereen doen die net zoals jij deed[QUOTE]

Dan mag je nu beginnen en morgen klaar zijn lees de forum maar ff door!

Nightwolf 7 May 2002 12:34

leuk geprobeerd |:(

Stepelreeltje 7 May 2002 12:34

Fallen_Engeltje heeft voor 110% gelijk!!!

Fallen_Engeltje heeft volkomen gelijk met wat ze zegt...

Het is toch g*dverdomme niet meer normaal dat als je je eigen mening uit dat je een paar kogels door je pleuris krijgt!!!
hij heeft in heeeeel veel dingen gelijk, en zo denken volgens mij nog 10miljoen mensen hier in Nederland, maar die durven er niet voor uit te komen!!!

En het mooiste is hij wil wat voor heel Nederland betekenen en het mooiste ervan maken en wat heeft ie nu NIKS HELEMAAL NIKS MEER!!! omdat ene mongool met een pistool denk dat ie leip is!

Weet je wat ze moeten doen:

De naam van de Dader niet bekend maken!!!
want dat is misschien nu net wat ie wil
zo van kijk ik heb de 2de "Hitler" doodgeschoten!!! 'I'm The Man !!!! ohhhhh jeah ik ben ruig!!!

Met deze vent moeten ze precies hetzelfde doen !!!

Dit is gewoon niet goed te praten!!!

hierbij alle steun aan Pim's familie, vrienden, kennisen en andere betrokkenen.....PIM REST IN PEACE

en Fallen_Engeltje laat je niet gek maken door van die zielige die denken dat ze ruig zijn met hun ruig gelul !!!
ik wil niet spotten maar het moet je vader maar wezen die daar ligt dan piep je wel anders!!!

-greetz StepelReeltje
O-) :[ :'( O-) :( :'( :[

lieve colafles 7 May 2002 12:35

uhhhh back to topic?

chica 7 May 2002 12:36

beetje offtopic geloof ik:?

tiger 7 May 2002 12:41

kutzooi

wie doet nou zo iets achtelijks hij was een aardige man maar maakte soms rot opmerkingen maar dan is ie het nog niet waard gdvrdomme jezus moet ik ook met een kogel vrij vest gaan lopen of zo tering je bent echt niet meer vijlig hier he in nederland:x :[

LoeLoe 7 May 2002 12:53

Citaat:

Loeloe laat nou aub je comenetaar voor je, ooit van het begrip bijwijze van spreken gehoord????

Ow nou jij doet het met woorden,..die schutter met kogels..geen vrijheid van meningsuiting hier ofzo:p?

Fallen_Engeltje 7 May 2002 13:09

Re: Fallen_Engeltje heeft voor 110% gelijk!!!

Citaat:

Originally posted by Stepelreeltje
Fallen_Engeltje heeft volkomen gelijk met wat ze zegt...

Het is toch g*dverdomme niet meer normaal dat als je je eigen mening uit dat je een paar kogels door je pleuris krijgt!!!
hij heeft in heeeeel veel dingen gelijk, en zo denken volgens mij nog 10miljoen mensen hier in Nederland, maar die durven er niet voor uit te komen!!!

En het mooiste is hij wil wat voor heel Nederland betekenen en het mooiste ervan maken en wat heeft ie nu NIKS HELEMAAL NIKS MEER!!! omdat ene mongool met een pistool denk dat ie leip is!

Weet je wat ze moeten doen:

De naam van de Dader niet bekend maken!!!
want dat is misschien nu net wat ie wil
zo van kijk ik heb de 2de "Hitler" doodgeschoten!!! 'I'm The Man !!!! ohhhhh jeah ik ben ruig!!!

Met deze vent moeten ze precies hetzelfde doen !!!

Dit is gewoon niet goed te praten!!!

hierbij alle steun aan Pim's familie, vrienden, kennisen en andere betrokkenen.....PIM REST IN PEACE

en Fallen_Engeltje laat je niet gek maken door van die zielige die denken dat ze ruig zijn met hun ruig gelul !!!
ik wil niet spotten maar het moet je vader maar wezen die daar ligt dan piep je wel anders!!!

-greetz StepelReeltje
O-) :[ :'( O-) :( :'( :[

Hey eindelijk iemand die mij begrijpt!!!!!!!! Thank you very much!!!:)

Little Angel 7 May 2002 13:40

Cin, luister eens, ik snap dat je het met andere mensen niet eens betn, maar dan is het niet de bedoeling om hun van jouw mening te overtuigen. Hun hebben ook hun mening en jij hebt eigenlijk geen recht om daar kwaad om te worden, sorry dat ik het zeg hoor, maar houd je een beetje in!!!;)

Fallen_Engeltje 7 May 2002 13:53

Citaat:

Originally posted by Little Angel
Cin, luister eens, ik snap dat je het met andere mensen niet eens betn, maar dan is het niet de bedoeling om hun van jouw mening te overtuigen. Hun hebben ook hun mening en jij hebt eigenlijk geen recht om daar kwaad om te worden, sorry dat ik het zeg hoor, maar houd je een beetje in!!!;)
Volgens zien jullie het verkeerd ik word helemaal niet kwaad of wat dan ook, alleen ik heb altijd op school geleerd bij een discussie mag je altijd mensen van je mening proberen te overtuigen!

Little Angel 7 May 2002 13:58

Citaat:

Volgens zien jullie het verkeerd ik word helemaal niet kwaad of wat dan ook, alleen ik heb altijd op school geleerd bij een discussie mag je altijd mensen van je mening proberen te overtuigen!

This vakantie..........(dat houd in, GEEN school):p

Fallen_Engeltje 7 May 2002 14:06

Ja he voor jou niet maar ik ben op dit moment dus fijn een werkstuk aan et maken, dat god*****me mee telt met et examen|:( |:( :r |:(

Little Angel 7 May 2002 14:09

Citaat:

Ja he voor jou niet maar ik ben op dit moment dus fijn een werkstuk aan et maken, dat god*****me mee telt met et examen|:( |:( :r |:(
Hehe, lekker voor je!!! IK ga dadelijk lekker in het zonnetje liggen, denk ik........:p :p :p :p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

Fallen_Engeltje 7 May 2002 14:11

Citaat:

Hehe, lekker voor je!!! IK ga dadelijk lekker in het zonnetje liggen, denk ik........:p :p :p :p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

Ja vrijf het er maar in:) :) :( :( :) :) |:( |:( :r :r

Little Angel 7 May 2002 14:13

Citaat:

Ja vrijf het er maar in:) :) :( :( :) :) |:( |:( :r :r

Hehe....(kappen dit is meer chatten->spammen)

sophilady 7 May 2002 14:36

Overdreven

Als iedereen nu ff gewoon had nagedacht zou iedereen erachter gekomen zijn dat ookal zou Fortuyn veel stemmen krijgen dan nog zou ie niet alles kunnen doen wat ie ook maar in gedachten had.en wat ie vind, vind ie goed.
en niemand kan zeggen dat ie een slechte politicus is, want hij is gewoon een goede!!! zijn dood was absoluut niet nodig.

LoeLoe 7 May 2002 14:37

Ik wou al vragen of jullie niet offtopic wouden gaan..

mindstorm 7 May 2002 14:44

Oproep tot stille tocht in Rotterdam

Onbekenden willen dinsdagavond in het centrum van Rotterdam een stille tocht houden ter herdenking van Pim Fortuyn. Voor het stadhuis aan de Coolsingel worden daartoe oproepen verspreid. De pamfletten zijn niet ondertekend.

Volgens de flyer begint de stille tocht om 20.00 uur bij het stadhuis. Via het Weena en de Westersingel moet de tocht weer naar de Coolsingel teruggaan. De Rotterdamse politie is op de hoogte van de oproep. ,,Het is aan de burgemeester om te beslissen of de stille tocht mag worden gehouden'', aldus een woordvoerder.

De oproep is in ieder geval niet gedaan door Leefbaar Rotterdam, laat een woordvoerder weten. ,,Maar we zijn er wel blij mee.''

sophilady 7 May 2002 14:45

tja

Citaat:

hahahahaha

Tyskie 7 May 2002 14:46

Citaat:

sjees venray steekt echter achter kranten papier..

Neem de hogeschool rotterdam, de directeur komt echt wel met jaguar naar school daar, leraren rijden niet minder dan mercedes

en neem dan de cijfers van onderzoeken lees eens voor de grap op de oerheid websites de begroting van minister zalm afdeling onderwijs en jeugdzaken daar valt het onder zie hoe veel geld er gaat naar salaris management dat kopje moet je hebben

klik dan even verder en zie hoeveel mensen er vallen onder management

deel dat bedrag over die mensen en schrik niet je komt dus op 3 ton per jaar per persoon

Ik heb nog niet de hele thread gelezen, maar hier moet ik echt even op reageren. Een directeur van een basisschool verdient GEEN 3 ton per jaar en heeft het verschrikkelijk druk met zijn werkzaamheden als directeur. Het is dan ook DE GROOTSTE KLETSKOEK dat hij ook nog eens gewoon les zou moeten gaan geven!! En geen geld meer naar het onderwijs? Laat me niet lachen! Fortuyn wil het hele systeem veranderen en wil dat zonder geld doen? Jammer dat hij dat niet meer kan gaan proberen uit te voeren, want hij was afgegaan als een gieter.

xxmandy16xx 7 May 2002 15:04

Citaat:

dit slaat gewoon nergens op je hoeft niet iemand dood te schieten om zijn mening, dit heeft hij niet verdient !!!Ook al mag je de man niet ut is wel heel laf om um dan maar te dood te schiete :[

Little Angel 7 May 2002 15:05

Citaat:

Originally posted by xxmandy15xx

dit slaat gewoon nergens op je hoeft niet iemand dood te schieten om zijn mening, dit heeft hij niet verdient !!!Ook al mag je de man niet ut is wel heel laf om um dan maar te dood te schiete :[

Niemand verdient het om doodgeschoten/vermoord te worden......

chica 7 May 2002 15:15

Citaat:

Niemand verdient het om doodgeschoten/vermoord te worden......

nou osama bin laden wel!!! maar dies ook de enigste en dat willen wel meer mensen denk, maar oke back to topic...

Coralie 7 May 2002 15:30

Dat dit gebeurd is is niet normaal, iemand wordt vermoord omdat hij zijn mening verkondigd, terwijl wij in dit land altijd pleiten voor vrijheid van meninsuiting! Pim Fortuyn had lang niet altijd goede ideeen, maar ik had zeker wel sympathie voor hem en voor de manier waarop hij 'aanwezig' was in de politiek, hij maakt de politiek interessanter. Hij was een man die zijn idealen waarmaakte, idealen die, zoals bleek een groot gedeelte van de Nederlanders met hem deelden. Om die reden mag je niet zo aan je eind komen, dus mensen, heb een beetje respect voor hem!

ssjoerd 7 May 2002 15:39

Citaat:

WTF!! weer zo iemand... |:(

Eindelijk had Nederland eens een persoon die zij wat andere mensen alleen maar durfden te denken, (half Nederland zo'n beetje, want de rest is allochtoon) deze man was echt een wereldvent.

Een ontzettend groot verlies! :(

koelkast 7 May 2002 15:47

Citaat:

Originally posted by tyskie

Ik heb nog niet de hele thread gelezen, maar hier moet ik echt even op reageren. Een directeur van een basisschool verdient GEEN 3 ton per jaar en heeft het verschrikkelijk druk met zijn werkzaamheden als directeur. Het is dan ook DE GROOTSTE KLETSKOEK dat hij ook nog eens gewoon les zou moeten gaan geven!! En geen geld meer naar het onderwijs? Laat me niet lachen! Fortuyn wil het hele systeem veranderen en wil dat zonder geld doen? Jammer dat hij dat niet meer kan gaan proberen uit te voeren, want hij was afgegaan als een gieter.

kun jij wel lezen ?

zo ja lees dan me post nog een keer als je het aantal euro's verdeeld wat naar management gaat in onderwijs deelt over het aantal mensen wat in onderwijs management werkt dan heb je een gemiddelde

dat betekend dat iedereen evenveel zou krijgen en dat zal best niet dat iedereen precies evenveel centjes krijgt een bassisschool directeur zal idd veel minder krijgen maar een lid management van een universiteit misschien wel het dubbele

als je dan wil reageren lees dan de post goed..

Daar komt bij hij wilde de 2e fase terug draaien en naar ik begrepen heb van de mensen die de 2e fase onderwijs volgen zijn die het dan allemaal met hem eens (heb nog nooit iemand gehoort die 2e fase goed vond)

LoeLoe 7 May 2002 16:06

Citaat:

Originally posted by ssjoerd

WTF!! weer zo iemand... |:(

Eindelijk had Nederland eens een persoon die zij wat andere mensen alleen maar durfden te denken, (half Nederland zo'n beetje, want de rest is allochtoon) deze man was echt een wereldvent.

WTF!! weer zo'n n00b die denkt dat hij met 2 posts mag zeggen dat ik me eigen mening niet eens mag publiceren hier..

Voor de 100e keer. Ik ben het absoluut niet eens met de manier waarop het gegaan is, had liever gezien dat hij gewoon weg werd gestemd, maar er zijn duidelijk meer mensen het met mij eens dat hij gewoon niet spoorde in mijn ogen..

Na jah het is gebeurd..we kunnen het niet meer terugdraaien en ik heb geen zin meer om er ook nog maar wat over te zeggen want een paar van jullie snappen niet hoe ik het bedoel en zullen het ook nooit snappen omdat ze denken dat ze met hun grote bek overal en altijd iemands mond kunnen snoeren..

Nightwolf 7 May 2002 16:12

Citaat:

WTF!! weer zo'n n00b die denkt dat hij met 2 posts mag zeggen dat ik me eigen mening niet eens mag publiceren hier..

Voor de 100e keer. Ik ben het absoluut niet eens met de manier waarop het gegaan is, had liever gezien dat hij gewoon weg werd gestemd, maar er zijn duidelijk meer mensen het met mij eens dat hij gewoon niet spoorde in mijn ogen..

Na jah het is gebeurd..we kunnen het niet meer terugdraaien en ik heb geen zin meer om er ook nog maar wat over te zeggen want een paar van jullie snappen niet hoe ik het bedoel en zullen het ook nooit snappen omdat ze denken dat ze met hun grote bek overal en altijd iemands mond kunnen snoeren..

vooral al die nieuwelingen denken zo |:(

!Y!US!C!30X 7 May 2002 16:19

Citaat:

Originally posted by ssjoerd

gedeeltelijk heb je gelijk.. maar niet alle nederlanders waren het met hem eens.. maar weinig zoals ik hier hoor.
ook al in me eige omgeving is haast iedereen voor hem,
Ik ook, ik d8 zelf dat er nu iemand was die er iets aan ging doen..
En word die neergeknald..pff de maatschappij hier in nederland klopt ook nix van, hoop dat LPF gewoon doorgaat en de ideeen van Pim behouden..

Little Angel 7 May 2002 19:31

Citaat:

Originally posted by chica

nou osama bin laden wel!!! maar dies ook de enigste en dat willen wel meer mensen denk, maar oke back to topic...

Die is volgens mij allang dood, maarja.......

Dan nog........ Ik zei: NIEMAND!!!!|:(

kadafi 7 May 2002 20:18

ik vindt het klote dat pim is neergeschoten ik was voor hem en als ik mocht stemmen zou ik wel op hem stemmen...
hij is de enigste die durft te zeggen wat hij denkt (ook al is het niet altijd correct)...
maarjah tegenwoordig als je een keer iets hard op denkt krijg je meteen een mes of lood in je lijf (heel jmmr voor nederland maar wel realiteit)..
die andere zeikerds van de pvda zijn allemaal achterbaks en durfen niet te zeggen wat ze denken.. stelletje lafaards..
pim was niet extreem rechts hij zei wat hij d8 wat het beste voor nederlands was....
zoiets moet je respecteren...
de media maakte hem maanden lang zwart daagden hem uit en provoceerden hem...
ook verdraaiden ze zijn woorden en legden hem dingen in de mond....
ik zelf ben geen rasict en zal dat ook nooit worden en ik veroordeel niemand...
maar pim fortuyn gaat de geschiedenis in als de grootse man die een schok veroorzaakte in de nederlandse politiek...door hem praat de jeugd weer over politiek...
ook voelde hij zelf aankomen dat hij vermoord zou worden dat weet ik zekerz hij zei zelf al dat de linkse partijen schuld zouden hebben aan zijn dood als hij veroord zou worden...

pim fortuyn werd 54 jaar en nederland zal hem noooit vergeten...!!!!

Sheila 8 May 2002 18:39

euhm, waarom maakt iedereen elkaar af hierzow, tis toch je eigen mening?

!Y!US!C!30X 8 May 2002 18:43

Citaat:

Originally posted by Sheila
tja... omdat de meeste hiero nog wel gezond zijn misschien?:?

Nightwolf 8 May 2002 18:51

Citaat:

Originally posted by Sheila
sommige lopen hie te schelden naar elkaar.....die kunnen dus niet discusseren |:(

TheGroovMaster 8 May 2002 20:36

zo ik ben 1 dag in duitsland en er gebeurt gelijk wat. word die gast afgemaakt. tering, kwist ff niet wat ik dneken moest. arg vind het gewoon een kut streek dat die gast zo word afgemaakt....

dat hoort gewoon niet in een democraties land als nederland!!!! gewoon onzin!! F*CKING BULLSHIT
dat hoor je gewoon niet te doen, ook al is het een racist of een extreem rechtste gast.

RESPECT

Fade of Light 9 May 2002 09:14

Citaat:

Originally posted by kadafi
maarjah tegenwoordig als je een keer iets hard op denkt krijg je meteen een mes of lood in je lijf (heel jmmr voor nederland maar wel realiteit)..
goh wat een naieveling....je moet schrijver worden van doomscenarioboeken :P

Ik bedoel daarmee, dat je zwaar overdrijft

!Y!US!C!30X 9 May 2002 09:19

Citaat:

goh wat een naieveling....je moet schrijver worden van doomscenarioboeken :P

Ik bedoel daarmee, dat je zwaar overdrijft

Waarom is pim dan nu dood?

Nightwolf 9 May 2002 09:26

ja omdat ie hard 'op dacht' maar hij heeft t blijkbaar over ALLE Nederlanders. als ik iets denk, dan word ik toch ook nie gelijk afgemaakt of wel soms? |:(

conclusie, t is zwaar overdreven :x

Fade of Light 10 May 2002 11:17

Citaat:

Originally posted by !Y!US!C!30X

Waarom is pim dan nu dood?

Zoals direwolf al grotendeels aangaf. Er wordt 1 moord gepleegd door 1 iemand en HEEL NEDERLAND is maar een verneukte boel....
Door mensen met gedachten zoals jij wordt het alleen maar erger. Want je maakt van een probleem een GROOT probleem, die er helemaal niet hoefde te zijn.

Miss_Sweetgirl 10 May 2002 14:46

Citaat:

ow en dan moet hij metteen dood?? zouden we jou ook moeten dood schieten omdat ik het niet met je eens bent:?

Ivo 10 May 2002 16:13

Citaat:

Heh met jou hoef ik niet meer te praten.

kadafi 12 May 2002 20:07

Citaat:

ja omdat ie hard 'op dacht' maar hij heeft t blijkbaar over ALLE Nederlanders. als ik iets denk, dan word ik toch ook nie gelijk afgemaakt of wel soms? |:(

conclusie, t is zwaar overdreven :x

srry maar volgens mij snap jij het niet helemaal...
jij wordt niet dood geschoten omdat jij geen macht hebt en ook niet binnenkort krijgt...
pim was bezig om premier te worden of in het kabinet te komen

snapie..?

!Y!US!C!30X 12 May 2002 20:11

Citaat:

jij wordt niet dood geschoten omdat jij geen macht hebt en ook niet binnenkort krijgt...

snapie..?

Hij heeft wel gelijk..:)

Je kan je mening geven hoelang je maar niet als te beroemd bent of iets gaat bereiken zoals pim deed..

Nightwolf 12 May 2002 20:29

Citaat:

snapie..?

wrom zeg je t dan op die manier? |:(

Esther 12 May 2002 21:12

mening.

Hoi, ik wil even zeggen dat alle mensen die pim fortuyn een racist vinden niet weten wat een racist is!!!!!.
Hij zei op een gegeven moment "die rotmarrokanen" maar toen had hij het (ik heb dat moment gezien) over echt een specifieke groep, van vandalisten, maar dat wordt zo vervormd en verdraaid dat het lijkt alsof hij alle marrokanen rot marrokanen vind.
hij zei ook nog: "ik vind de islam een achterlijke godsdienst" waar ik het best wel mee eens ben want ze lopen wel echt EEUWEN achter, en je bent toch ook achterlijk als je vrouwen zo achtersteld, en vind dat een vrouw minder is. EN in de koran staat letterlijk dat alle niet islamieten satanskinderen zijn en flink minder zijn dan wel-islamieten, en moeten branden in hel. maar dat allemaal terzijde.
Kijk ik was het met bijna al zijn plannen wel eens, want hij zei alles wat stiekem toch ontzettend veel mensen ook vinden, hij drukte zich alleen zo ontzettend extreem uit.
Maar ik vind het foute aan hem dat hij altijd wegliep als iemand die veel meer voorstelde dan hijzelf een kritische vraag stelde.
En hij gaf bijna nooit echt regelrechte antwoorden op een kritische vraag.
En ik vind het wel een beetje makkelijk om alles te roepen wat het volk wil horen, en allemaal zeggen ja ik ga het allemaal verbeteren, terwijl er gewoonweg niet genoeg geld is voor al die plannen en sommige plannen gewoonweg niet reëel zijn.
Maar wat ik nu eng vind is wat er nu gaat gebeuren, want al die mensne in zijn partij zijn gefrustreerde mannetjes en vrouwtjes, die ontzettend nodig hun zin moeten doordrijven, en pim was de enige in die partij die hersens had.
Maar we will see, als je het mij vraaagt is er geen enkele goede partij op het moment, ik bedoel pvda is echt niets, en groenlinks...mwa, vvd, ja best ok maar die lijsttrekker is ook een nul, cda, no way ik zou op niets stemmen wat met godsdienst te maken had, en d66 is al helemaal neits, sp vind ik ook niet zo, maar dat is mischien nog de minst rotte appel.
Naja gelukkig hoef ik de komende 4 jaar nog niet te stemmen!
x ik ga nu slapen

Nightwolf 12 May 2002 21:49

tja....zo kan je zeggen dat alles word verdraaid als een 'blanke' iets zegt :x

koelkast 12 May 2002 22:01

Citaat:

tja....zo kan je zeggen dat alles word verdraaid als een 'blanke' iets zegt :x
doen de "zwarten"niet hetzelfde dan

Werkgever : Sorry ik neem je niet aan omdat je te weinig opleiding hebt gedaan voor deze baan

Solicitant : Heej jij discriminere mij jij domme kaaskop wacht maar ikke kome terug....

en hoppa nederlander die weer discrimineert discriminatie is een vervaal begrip gewroden in de samenleving,

Nightwolf 12 May 2002 22:14

das waar......wel leuk hoe je sommige dingen kan brengen :D :9

koelkast 13 May 2002 07:03

Citaat:

das waar......wel leuk hoe je sommige dingen kan brengen :D :9
er is altijd een actie reactie effect natuurlijk,

Wat mij echter op valt is dat het woord rassisme en discriminatie vaak gebruikt wordt als een excuus om iets goed te praten wat helemaal niet goed is. Zodra sommige alochtone mensen op hun fouten worden gewezen of als hun acties aan de kaak worden gevoelt, of als er iets is wat hun niet goed uit komt en ze krijgen het niet voor elkaar dan komen ze aan met het machtige wapen discriminatie

Beetje jammer want zo is de waarde van dit woord voor mensen die echt gediscrimineerd worden al helemaal afgeslapt en 3x niks meer waard.

Fade of Light 13 May 2002 09:37

het valt me wel op dat iedereen die op pim stemt/van plan was om hem te stemmen/achter zijn plannen staan
allemaal gaan voor zijn allochtonenbeleid....

BEst triest eigenlijk als je kijkt dat dat maar een klein deel is van alle beslissingen waar ze over moeten gaan

koelkast 13 May 2002 10:28

nu verwijt je ons weer dat we het alleen over zijn alochtonen beleid hebben en niet kijken naar al zijn anderen punten terwijl duidelijk eerder in deze discussie werdt genoemd dat het over het alochtonen beleid ging,

ALs je om thee vraagt moet je niet gaan zeuren als je thee hebt gehad over de koekjes die bij de koffie hadden gezeten :Y)

Fallen_Engeltje 13 May 2002 15:11

Citaat:

nu verwijt je ons weer dat we het alleen over zijn alochtonen beleid hebben en niet kijken naar al zijn anderen punten terwijl duidelijk eerder in deze discussie werdt genoemd dat het over het alochtonen beleid ging,

ALs je om thee vraagt moet je niet gaan zeuren als je thee hebt gehad over de koekjes die bij de koffie hadden gezeten :Y)

Hey dies goed moet ik onthouden, en je hebt trouwens wel gelijk!!!:p

Fade of Light 14 May 2002 14:43

Citaat:

deels heb je gelijk :)
Ik heb namelijk niet gezegd dat ik jullie verwijt dat jullie het alleen over het allochtonenbeleid hebben, maar dat de meeste die op pim stemmen, op hem stemmen vanwege dat beleid (en nauwelijks vanwege de andere punten). Mijn opermking is dan waarschijnlijk beetje misplaatst in dit topic :)

ennuh thee met koekjes? :)

koelkast 14 May 2002 18:27

Citaat:

deels heb je gelijk :)
Ik heb namelijk niet gezegd dat ik jullie verwijt dat jullie het alleen over het allochtonenbeleid hebben, maar dat de meeste die op pim stemmen, op hem stemmen vanwege dat beleid (en nauwelijks vanwege de andere punten). Mijn opermking is dan waarschijnlijk beetje misplaatst in dit topic :)

ennuh thee met koekjes? :)

waar baseer je op dat de LPF stemmers alleen LPF stemmen om wille van het alochtonen beleid ik heb dat onderzoeks raport dan echt gemist hoor :+

Thee hoort met koekjes anders kom ik niet :Y)

Fade of Light 16 May 2002 20:03

Citaat:

waar baseer je op dat de LPF stemmers alleen LPF stemmen om wille van het alochtonen beleid ik heb dat onderzoeks raport dan echt gemist hoor :+

Thee hoort met koekjes anders kom ik niet :Y)

Waar ik dat op baseer? niet op onderzoeksrapport (is dat dan alleen een geldig bewijs? dacht het niet), maar op de zeker honderd mensen die ik heb horen zeggen dat ze op pimmeke stemmen met als reden het asielbeleid.
En meer dan enkelen, die alleen vanuit die visie keken.

Dat onderzoek kon je zelf verrichten door TV te kijken.

Doe maar rode wijn en een hostie :P

Bebsy 25 May 2002 17:59

Citaat:

Ach ga toch weg, hij had foute ideeen maar ik schiet iemadn ook niet neer omdat ie me niet aanstaat, en hij had ook echt wel goeie ideen, dit heeft ie absoluut niet verdient, man nederland begint op amerika te lijken, volgende keer word er een school uitgemoord!!!!

ALS ZE EENS HOGERE STRAFFEN HIER ZOUDEN GEVEN DAN GEBEURT ER NIKS MEER MAAR NEE HOOR IN DE KUT LAND DENKEN ZE ALTIJD MAAR AAN DE MOORDENAAR VOOR WAT DIE BIJVOORBEELD VOOR JEUGD HEEFT GEMAAKT.. DAT IS GEWOON BOELSHIT ik hoop dat die volkert echt zwaar gestrafd word maar het zou toch wel over vijf jaar op vrije voeten lopen

Bebsy 25 May 2002 18:01

Citaat:

Originally posted by kim13
ik vind het wel lullig dat ze hem neergeknald hebben, maar eerst loopt iedereen een beetje op hem te zeiken ( de ministers enzow) en nu issie bijna dood en dan hebben ze opeens spijt van alles en dat klopt in mijn ogen ook niet. maar nogmaals ik wens het niemand toe dat ze neergeschoten worden dus Pim ook niet
ja dat zijn nou eenmaal schijnheilige mensen.. en zou zijn bijna alle mensen

Bebsy 25 May 2002 18:04

Citaat:

Originally posted by moucie
ja maar die doen het dan om medelijden en dat is helemaal niet slim

Bebsy 25 May 2002 18:08

Citaat:

vertel dat dan eens wijsneus.? jij weet zeker wel wat zijn plannen waren he.? JE KOMT ECHT OVER ALS EEN BETWETERTJE

The6thgate 25 May 2002 18:10

Citaat:

Originally posted by Bebsy

ALS ZE EENS HOGERE STRAFFEN HIER ZOUDEN GEVEN DAN GEBEURT ER NIKS MEER MAAR NEE HOOR IN DE KUT LAND DENKEN ZE ALTIJD MAAR AAN DE MOORDENAAR VOOR WAT DIE BIJVOORBEELD VOOR JEUGD HEEFT GEMAAKT.. DAT IS GEWOON BOELSHIT ik hoop dat die volkert echt zwaar gestrafd word maar het zou toch wel over vijf jaar op vrije voeten lopen

denk je nou werkelijk dat als er hogere straffen komen, dat er dan nix meer gebeurt?|:(
en zet je caps ook s uit:{

Bebsy 25 May 2002 18:23

Citaat:

Originally posted by pamela
falen engel

als ik een berichtje 1000 keer wil herhalen dan doe ik dat en daar hoef jij je niet mee te bemoeien ok en hou het een beetje gezellig je hoeft niet gelijkte gaan schelden ok

IK HEB NERGENS SCHELDWOORDEN GEZIEN DUS WAT LUL JIJ NOU..?

Bebsy 25 May 2002 18:26

Citaat:

Originally posted by the6thgate

denk je nou werkelijk dat als er hogere straffen komen, dat er dan nix meer gebeurt?|:(
en zet je caps ook s uit:{

NATUURLIJK GEWELD EN ZO BLIJFT ALTIJD BESTAAN.. maar ze moeten gewoon hoge straffen geven.. want het is boelshit om iemand vijf jaar te geven terwijl ze bijvoorbeeld twee personen hebben vermoord.. ze horen gewoon voor de rest van hun leven vastzitten :]

LoeLoe 25 May 2002 18:27

(offtopic)

Okay Betsy nog een zo'n knullige actie van jou en ik ban je..okay?:{

Bebsy 25 May 2002 18:33

Citaat:

Originally posted by bennie

hebben we volgens mij nooit gehad een goeie samenleving.. ..

Bebsy 25 May 2002 18:37

Citaat:

Originally posted by nevaeh1987
Tis gewoon... belachelijk! Het is toch gewoon verschrikkelijk om mensen met een andere mening te gaan vermoorden. Jezus, ik ga loeloe toch ok nie kogels door d'r kop schieten omdat ze er anders over denkt. Sjee... niet normaal.
mensen die al iemand vermoord zijn niet normaal

behalve de mensen die het doen om hun te eigen te beschermingen

kijk als jij thuis lekker loopt te slapen en je hoort beneden iemand rotzooien (kortom een inbreker) en je gaat naar beneden en je word aangevallen en daarna pak je bijvoorbeeld Een fles en sla het op zijn kop en hij gaat dood ben je geen moordenaar want je deed het om je eigen te beschermen

Bebsy 25 May 2002 18:38

Citaat:

(offtopic)

Okay Betsy nog een zo'n knullige actie van jou en ik ban je..okay?:{

PARDON WAAROM OMDAT IK IETS ZEG WAAR JIJ HET NIET MEE EENS BENT.??

Bebsy 25 May 2002 18:52

wat ik nu ga zeggen heeft niks met pim te maken maar ik wil het toch even kwijt.

ik vind al heel lang dat mensen elkaar niet meer echt respecteren...en accepteren.. we kunnen er helaas niks tegen doen..we moeten er mee leven vrees ik
ik denk dat het ook nooit weg gaat maar ik hoop het wel..
ik weet niet hoe het vroeger was.. mijn ouders zeiden dat het prima was en dat er geen geweld was enzo maar dat is denk ook boelshit ik denk dat geweld enzo altijd al in de wereld heeft gezeten en wat er al duizende jaren in zit kun je er nooit uit krijgen het is zo iets als een kind kun je wel uit de oorlog halen maar een oorlog niet uit een kind en gaat her ook een beetje met geweld/discrimanatie.. en het is boelshit om te zeggen dat mensen dat doen omdat hun ouders dat deden of dat het iets met de opvoeding te maken.. een demonstraties of acties tegen zinloos geweld of discrimanatie levert echt niks op.. ook willen we het wel.. ik heb ook een hekel aan racisten en ****,s maar ze blijven bestaan..

we hebben geen nette beschaving meer.. als bijvoorbeeld een discussie groep bij de alains word gehouden denk dat ze zeggen over de aardbewoners dat we gevaarlijk zijn.. en weet je als de dieren wisten wat wij allemaal hun aan deden was de mensheid verdwenen..

Bebsy 25 May 2002 19:03

over het pim fortuyn gedoe wil ik dit nog zeggen:

ik heb nooit intresse gehad in de politiek.. wist soms niet eens wat het was.. :) maar pim fortuyn heeft het wel even wakkergeschud.en door pim had te jeugd ook meer intresse in politiek op tv/internet/kranten/tijdschriften/boeken..
pim was in..!! ook al was/ben je het niet eens met zijn mening.!!
ik vind dat we ook in deze kwestie elkaar mening moeten accepteren.. dus kortom ook wat Loe-Loe zei.. het is haar mening en dat horen we de accepteren het is moeilijk maar als jij het probeert.. proberen mischien anderen het ook bij jou.. En ga er gewoon niet op in als iemand het niet eens is met jou mening je verspilt gewoon tijd eraan.. ik weet het is moeilijk om elkaar met rust te laten inverband met meningen maar doe het nou gewoon en dan ondek je gewoon dat anderen mensen het ook bij jou doen.. al ben je het er niet mee eens.. ik weet ik doe het ook hoor tegen iemand mening inpraten en ik heb er ook oprecht spijt van.. want ik hoor het gewoon te accepteren wat anderen denken..ik wil het proberen.. mischien komt de betere samenleving wel terug als je gewoon anderen accepteerd

Bebsy 25 May 2002 19:04

Citaat:

Originally posted by Bebsy

vertel dat dan eens wijsneus.? jij weet zeker wel wat zijn plannen waren he.? JE KOMT ECHT OVER ALS EEN BETWETERTJE

een loze opmerking van mij.. ik had verder moeten kijken dan me neus lang is want je anderen post naar deze bericht waren toch beter.. sorryzzz :(

LoeLoe 25 May 2002 19:06

Mjah je gaat dus toch door..wat je wil

Ik irriteer me mateloos aan jou en wel hierom
  • Je haalt topics van jaaaaaaaren terug naar boven
  • Iedereen moet JOUW mening maar goed vinden, ze mogen niet eens commentaar hebben, anders ga jij weer eindeloos repleyen over niks
  • Je weet vast niet waar de CapsLock zit...
  • Je bent irritant
  • Ik waarschuw je 100 keer en nog ga je door
  • Mjah het is nu een beetje te laat voor je om sorry te zeggen dus..Bye Bye Betsy

Bebsy 25 May 2002 19:24

Citaat:

Mjah je gaat dus toch door..wat je wil

Ik irriteer me mateloos aan jou en wel hierom
  • Je haalt topics van jaaaaaaaren terug naar boven
  • Iedereen moet JOUW mening maar goed vinden, ze mogen niet eens commentaar hebben, anders ga jij weer eindeloos repleyen over niks
  • Je weet vast niet waar de CapsLock zit...
  • Je bent irritant
  • Ik waarschuw je 100 keer en nog ga je door
  • Mjah het is nu een beetje te laat voor je om sorry te zeggen dus..Bye Bye Betsy

:?

niemand hoeft mij mening goed te vinden.. voor mij part vind je het slecht ik wil gewoon dat mensen elkaar mening accepteren of je het nou eens bent of niet meer niet en over ik topics van jaren terug naar boven hem gehaald was omdat ik me verveelde ik weet dondersgoed wat capslock is.. ik ben door jou niet 100 keer gewaarschuwd. mischien een keer ja . en het is bebsy

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:58.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.