![]() |
Wat is de mafste plek....
Wat is de mafste plek waar je het ooit gedaan hebt.
Niet dat ik er iets aan heb maar het lijkt me leuk om te weten wat nou echt de mafste plek is..... :) |
is deze vraag al niet es geweest ???
kben maagd dus...... |
hij is al een keer geweest da weet ik wel.
de raarste plek tot nu toe is voor mij op zolder :) |
achtertuin:x
|
uuuuh, op school in het tekenlokaal, op werk, in een restaurant
jaja, ik ben een die-hard!*) |
dude hoe ken je in godsnaam iemand pakken in het tekenlokaal???
|
da's nie zo moeilijk!! ik al een keer een bijna vol school plein :p en dat is nog niet eens m'n mafste plek :)
|
still to come:)
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kijkt teveel Erotic-Dreams , end an droom je er snachts van en als je dan smorgens wakker wordt lijkt het net of je dit echt beleefd hebt. *) |
op een dijk :) en op een picknick tafel op een golfterrein LOLz het golfterrein was grotendeels gesloten die dag btw :)
|
Maniacs, als je nog geen verstand van sex op locatie heb ensow, reageer dan niet...tnx
|
hmmmzz zoals de klok thuis tikt. tikt ie nergens.
ik vertaal dit in: zoals de lul er thuis in tikt. tikt ie er nergens in dus ik doe het gewoon thuis :d |
strand
bos zwembad bed van iemand anders enz. enz. |
Zijn er mensen die het wel eens in het bed van een ex hebben gedaan (dat is lullig)
|
jah idd das lullig maar mij nog nooit overkome.
en hoe the hell ben je daar uberhaupt in terecht gekome???? |
Nee een bed van een ex is me nog niet gebeurd...
Ok, mijn mafste plek: Tegen de voordeur van het huis van dat vrouwtje. (Aan de buitenkant dan :) :) ) Het is echt een fokkin sjieke buurt en dan loop ik een beetje dat vrouwtje bijna door zo'n deur te drukken :p:p :) |
Citaat:
|
In het bos
In een oude bunker in het bos Op het strand tijdens ondergaande zon (niet echt vreemd , maar wel romantisch) Op het bed van haar ouders (die toen in de woonkamer zaten) In de bios Nog wat andere plekken waar ik niet zo op kan komen .. :) |
Citaat:
you r the man! :) hahaha |
Citaat:
ik d8 da in je eige bed normaal was maar da is dus juist NIET meer normaal |
:Z veel jongens die hier hun mafste plek heel openbaar vertellen...
hebben jullie dan niet zo iets van.....euhmmm jah...toch best wel genânt als iemand ons hier ziet.... :? Ik zou zoiest trouwens niet doen denk ik....in het tekenlokaal of op een vol schoolplein hallooooow zeg :Y) |
mmm bed vink toch t allerleukste eigenlijk.
|
Citaat:
Citaat:
|
Re: Wat is de mafste plek....
voor het huis van mijn lief in de auto, aqualibi (six flags), in de garage
|
voorraadkast :D
|
in het bos s'nachts
|
Citaat:
op het burau onder de zonnebank kleedhokje op de trap terwijl schoonmoeder in de kamer zit |
Citaat:
|
idd is al de zoveelste x voor zover ik wete maarja hier mijne, zijn weer wat dingen bij gekomen:
in het bed van me broertje, in het bed van me ouders, in het logeer bed, bij me opa en oma in het bed van me broertje, me eigen bed natuurlijk, haar bed natuurlijk ook, in de douch (was niet echt een succes), euh ff denken, op de zolder met licht aan om 3u (volgende dag de ouders:waarom stond het licht nog aan om 3u???) buiten en andere plaatsen nog niet voor zover mijn geheugen rijkt. |
de duinen.. Al is dat niet zo maf meer na al die keren.:{
|
het bos,auto,bus,picknicktafel (ja er vroeg voor mn leeftijd maar WAS een slet;)
|
Was? Geloof ik niks van..
|
* auto
* bossen * bios * zwembad (kleedhokje) * sauna * bed van m'n schoonvader * op de bank * bed van (schoon)ouders * stoomdouche * werk * onder de douche * in bad * in de tuin * bij een ven in t bos |
Citaat:
Zo komt iedereen dr. Anyway Bos kleedkamers bed van vrienden bed van ouders Auto Zwembad School Openbaar wc Festival terein Achter een kerk ( :D ) Ziekenhuis En op mn werk mischien mis ik dr een paar.. nouja, ik kick gewoon op kinky plaatsen :+ |
Citaat:
|
de raarste plek waar ik me heb gerukt was in een kasteel >.<
|
in de koelkast muahahahahhahaaaa
|
Iedereen z'n smaak :P
|
ik vraag me alleen af.. hoe doe je dat ongezien in een zwembad?
|
onder water. broekjes omlaag, lul erin, klaar.
|
Valt vast niet op -.-
|
ja, dat vroeg ik me dus af.. ik snap ook wel hoe het moet, maar dat dat niet opvalt..
|
onder water is zie je alles wat waterig. Dan lijkt het net alsof je heel dicht tegen elkaar aanstaat.
|
boven terwijl er overal door het huis feestende mensjes liepen die hartstikke dronke waren!!!
|
Citaat:
Das een wijze uitspraak :z |
Citaat:
|
Tjah, ik zou't niet kunnen hoor ;P
|
Jup, jullie moeten nog veel leren. :+
|
Spoedcursusje Je reet warm houden?
*Stuurt sollicitatiebrief* |
Citaat:
|
Jaa inderdaad!:)
|
Waarom up je dit met zo'n post..
|
Als het nou een nuttige post was... :p
|
in het zwembad bij ons is het makkelijk er is een kleine waterval waar je achter kunt schuile :p was eens met school gaan zwemmen ging er perongluk in omdat ze stroming in dat bad gedaan hadde ( was een bad die ovaal was met warm water ) ik kwam daar onder en zei kreunen maar stil :p
|
I lol'd. Het blijft een belg he :')
|
ja hoor in de bios!!!
zeker daar in de wc toch want ik neem aan dat je het niet voor de publiek in de filmzaal doet hè |
Bij een film ga ik meestal niet naar het publiek kijken, maar naar de film :')
|
Hahahahahaha :')
|
Was niet echt als grap bedoelt :')
|
Ja, maar hoe die Dark-Arts dat dan ook zegt en dan die master opmerking van jou :')
|
Citaat:
|
op de wc in de Mac DOnalds.. (h)
|
ik win toch wel van jullie allemaal!! mwuahahah
VUILNISBELT IS DA PLACE |
Vuilnisbelt is echt dus niet nize
|
Citaat:
ohja en ik hoorde ergens ginds schapen.. volgens mij was er ergens een boerderij niet ver vandaan.. telkens ging t zo; aahh (meehhh) AAHHH (meehhh) aldus da place .. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dat je dat niet snapt blabla :no:
|
ik spreek geen weerleggertaal
|
jammer
|
In de duinen, zo'n bankje ofzo.
Rond 2 uur 's middags. Er liepen dus wel nog gewoon mensen langs van een afstandje. 8| |
Citaat:
|
maagd ^^
|
Citaat:
|
in een bed in frankrijk met 2 andere mensen in de kamer ^^
d roddel ging opt school eens rond dat we ook in het judolokaal hadden gevreen, maar das nie waar ;) en op een eiland ^^ (www.lakonia.com) |
- op een parking 's nachts, tussen een paar auto's
- in de lift van een (ondergrondse) parking 's nachts na een feest - in een bos - achter het bushokje, samen wachtend op de eerste bus |
op de tribune van een voetbal vereniging is denk ik mijn vreemdste..
Ook een keer op een trampoline, maar toen vroren mijn ballen er af :notgood: heb ze er overigens wel weer aan kunnen lassen |
Lol
|
deegbal, wat is jouw mafste plek??
|
hij is nog maagd.
|
ik ook :p
mare jij niet precies? :D En hoe weet je dat zo goed?? |
ik neem het aan als ik zijn posts lees en leeftijd bekijk.
nee ik niet. maar ik verlaag mezelf niet tot het posten in een topic als dit. |
Citaat:
|
Ik ga me leeftijd dan maar snel naar 3 aanpassen ^^
|
heb iets anders aangepast
<---- zieje het? |
Waarom in hemelsnaam? :')
|
dan denkt ie dat we hem koel vinden.
|
He failed :')
|
:yes:
|
Volgende keer beter.
|
zo meneer, u bent ernstig grappig
nu weer OT of gtfo |
wat is OT?
|
On Topic, dus als ik zeg 'OT' bedoel ik dat we weer over het onderwerp moeten gaan babbelen
|
op de motorkap van een auto... niet echt praktisch hoor maar wel spannend!
ook es op de salontafel, was best spannend want voetgangers die voorbij gingen konden door het raam kijken... |
Citaat:
|
chill? het was spannend, niet ontspannend :P
er is wel een gordijn voor het raam hoor... maar toch, als er iemand echt door het raam kijkt en goed kijkt kan hij echt wel zien wat er binnen gebeurt.... |
je weet zeker dat je niet op youtube staat? :+
|
Citaat:
|
Ehhm.. Nou Komt het dan :)
Raarste plek was op school in de gangen onder de les.. Oww, en op de Wc op school.. Maar altijd gestoord worden he.. Erg iritant.. ;) Scheelt dat een Wc deur op slot kan :P Toch stinken die dingen erg dus is het maar niet daar gebeurd.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maraska die gast lult uit zn nek.
net zoals de informatie op zn profiel bullshit is. |
:yes:
|
Citaat:
Ik laat maar zien hoe interressant dit topic is en zorg dat het niet naar beneden zakt :) dat is juist aardig ofniet :thumbsup: |
In de Mac.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is gewoon een schizofreen. That's it. |
Mijn mafste plek:
Masturberen: Zwembad onder water. Iemand vingeren: Discotheek. Neuken: Langs een rivier in Frankrijk. |
Maagd -a-
|
maagd ftw.
|
Maagd :d
|
Kan toch ook gewoon masturberen zijn? Is ook seks, maar dan met jezelf.
|
Dus je neukt jezelf?
|
Go fuck yourself
|
Citaat:
Dat kan toch helemaal niet? :huh: |
Citaat:
|
8|
|
Citaat:
|
Oh nee? :d
|
Nee.
|
Keuj. :p
|
Anders ga ik lang op vakantie zoals Td het zou formuleren.
|
:') Hawaii?
|
België?
|
Ardennen? Kan je mn mobiel gaan zoeken :love:
|
Citaat:
|
Wooee.. Snel zoeken. Camping de ster. :')
|
Citaat:
|
:(
|
alleen als ik op doorreis ben
|
kleedhokje in het zwembad :+
|
Citaat:
|
Jij niet dan?
|
niet in een zwembadhokje nee.
|
in het bos
in een kelder op een bouwplaats |
oooooow! was jij dat!
|
op een buiten tafel
|
Wat is dat, een buiten tafel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wow creeps xD wuahha.
Ehm ik heb eigenlijk nog geen rare plaatsen meegemaakt ;p ik heb alleen sex gehad in bed, in bad en in de douche. maargoed ik ben ook nog niet zo lang sexueel actief ;p |
Dat jij het al doet is raar genoeg.
|
Ik heb ooit sex gehad in mijn dromen.:D
|
Lowlife emo :loser:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:wave: |
Weiland, was dan ook de eerste keer. Nee, er was geen vee enzo XD.Gwn een veld met bomen erom heen.
|
Wut? x'D jouw eerste keer was in een weiland?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.