![]() |
Koppeltopic 2 ..
en nou wordt er niet gechat verdomme ! (Stijn, Bop, Pau, Lydia ... etc.) :[ |:( :(
ik en Lizzy :7 |
Lizzy en Santos ;)
|
Banaan en Irene (als hij d'r toch gaan ophalen)
|
Citaat:
|
BWM en Bebsy ;)
|
i'm sorry santos..ik zal niet meer chatten :Y) :*
Lydia & RickClan :+ |
Citaat:
|
Sweety_Pauwtjuhh en Banaan (HINT!)
|
Citaat:
en Banaan niet 'chatten'! :[ :p Ti_Mu & Bebsy :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ooit van een pm gehoord :? en doe nou normaal dadelijk is Santos pissed :{ :D
RickClan & Weirdo :Y) |
er mag natuurlijk wel WAT gechat worden, maar niet hele pagina's vol, net zoals eerst met lydia, pauwtjuh en 112 nogwat :{
en trouwens, ik zit er verder ook niet mee, maar het is wel zonde dat zo'n groot topic voor zoiets stoms op slot wordt gegooid he? :{ |:( |
Citaat:
Santos en... Whutever, Banaan en btw, tis 112 0611 (de twee alarmnummers achter elkaar) |
Citaat:
|
Citaat:
HE DARN!!! :( jammer man.. ik wilde nog proberen... maar jah.. nu moet ik die gayparty die ik voor jou had 'besteld' maar cancelen... darn man.. kostte me 1200E man.. inc de 'afterparty' die ik speciaal voor je had geregeld... darn.. nu zal me vriendinnetje boos worden (ik had geld van haar er ook ingestoken.. sorry lyd.. :p) annuleringsverzekering... o ja die heb ik nog jah... maar ok.. andy is geen gay weten we dat ook weer.. :p |
urban...je weet hoe ik over gays denk en dat dat je zo reageert vind ik serieus niet echt leuk :{
|
hehehhehehehehhehe
kan je wel denken? |
He sletten niet sjetten :):)
pauwtjuh en lydia :p |
kampie en de rest van alle jongens op mij, banaan, BoP en 2-d na :]
|
Citaat:
|
Banaan en de-voorzitter-van-de-anti-homo-club (bestaat vast)
|
Citaat:
BWM & Ik_is_gek :] |
Citaat:
ik kan niet lezen.. bijna verkeerde |
als het amar ene meisje is...
|
wat ik dus wilde typen is dat die ene persoon dan meestal ook een man is dus dan ook homo..
dus.. die redenering klopt niet echt... volgens mij |
Citaat:
Urbanlegend & BoP :] :D |
Citaat:
Santos en Lizzy :) |
Citaat:
|
hehe als je jezelf mag koppelen: Ti_Mu84 & spacey!!!
|
Citaat:
BoP en Devilisch_lady |
Citaat:
Santos en Lizzy is wel wat ja:) |
Wie's Lizzy???
Waarom ben ik in dit koppeltopic al vaker gekoppeld dan in degene van 10 kantjes??? Banaan, sorry, tis vast een vent, maar dat zul je niet erg (MOETEN) vinden... Ti_Mu & Tine (diegene die kwam slijmen of we op haar wilden stemmen) |
Citaat:
2-D en Sweety_Pauwtjuhh Miss_Sweetgirl en UrbanLegend Banaan en kim13 Kampie en Sannuh |
Citaat:
|
Citaat:
BWM en Ambypur |
Citaat:
|
Rickclan en Jolijntjer :p
|
Citaat:
Mag ik een foto van Amypur en ik_is_gek (vergeet telkens hoe al die mensen er hier uitzien) Eeeeeeuhm Direwolf & ... Banaan??? Youssef??? [kies maar O-) ] |
Ti_mu en spacey :9
enne.............. ik_is_gek enne banaan lidia enne kampie :? IKKE KAN NIET KOPPELEN DUS :D |
Citaat:
Bird Of Prey & Markiey_nmgn :+ :p :] |
spacey en Direwolf :+
|
hehehehe BoP en Tine's neus :D
|
lol, die neus is iig groot genoeg...
Hmm, Markiey_NMGN + Mevr Beyer (hoop dat hij daar les van heeft) {ik ben gemeen} |
Citaat:
|
Banaan en Youssef...........
|
Citaat:
Santos en Miss_Sweetgirl |
Citaat:
Direwolf en Banaan :] |
Citaat:
|
BoP en Banaan
BW en Banaan Stijn en Banaan Koelkast en Banaan Bennie en Banaan mwag genoeg voor zover :+:+ |
Citaat:
Direwolf en de paashaas (vaag verhaal wat er over msn gezegd is) |
kerstman en sinterklaas!
|
Leo Beenhakker&Michael van Praag!
;) O-) |
sweety_paauwtjuh en cookie :] O-)
uhm. jolijntjer en sexy-tommy :] :7 |
RICKCLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!:[:[:[
Rickclan & .... laat maar hijs toch niet succesvol in relatie's :p |
nee ik weet t al :D
RickClan en Ambypur :D:p:p :p |
Citaat:
een vriendin in Amerika hehehe die zie je ook echt zo vaak :] hehehe mis je haar al een beetje rickclan? ;) :D |
Citaat:
|
Andy wel hoor Rick :x :x :x :Y)
Bird Of Prey & Santos *) :z |
Citaat:
!$@#$!@!%@#%@!#$2! :[ :[ :{ :{ |:( |:( :r :r :( :( zegt dat genoeg? Sweety_paauwtjuh en Smaragdje :] :Y) |
Citaat:
Santos & BWM :Y) |
Citaat:
paauwtjuh en bebsy :] zo :Y) |
Citaat:
Santos & Youssef 8-) |
Paauwtjuh en Tofke_H :] :] :] :] :] :]
dat is gewoon het ultieme koppel :Y) :Y) :Y) |
wrom niet Santos en Banaan. Aangezien ze toch beiden op M vallen :]
|
Citaat:
Santos & 1120611 :] En RickClan wies M :? :? |
lasangeopwieltjes en santos
;) |
Citaat:
|
Waarom word ik altijd aan gozers gekoppeld !!!!
ik ben al aan Lizzy en/of Spacey gekoppeld ! :7 meer (mooie) meiden zijn altijd welkom |
Citaat:
Santos & LoeLoe dan :? :p |
Citaat:
|
tís zonde voor lieve santosjuh... *komt voor santos op*:D
|
oei er word nu toch niet gevochten om me he :] :?
|
Citaat:
|
Ti-mu en santos:D:Y)
|
haha LOLZZ
:{ ;) :7 |
Citaat:
|
sweety_paauwtjuh en roodkapje :z
|
Citaat:
helemaal mee eens, en Santos mag wel aan ikke87 gekoppeld worden :) |
of Pauwtjuhh en FreakAzoid :D :]
|
Citaat:
Tuurlijk mag je dan mijn jurk lenen... :) :p Ik ben niet zo goed in koppelen dus koppel ik maar niemand voor de veiligheid... ;) :) :p |
ehmm...
Kampie en alle mooie vrouwen in dit forum (ja toch mooie vrouwen?? :) :) :] ) |
omdat Direwolf nie zo vaak meer genoemd word en hij dat zo graag wil ;) :p :]
Direwolf en Roodkapje Direwolf en MilkyWayz :D :] |
ok, omdat ik hem tenminste 1 goed koppel gun
Direwolf en Sweety_Pauwtjuhh op Jeroen kunnen we toch wel rekenen, he Tijn ;) O-) |
tuurlijk :9 maar wie zegt dat ik t wilde? :? ;) dat ik t er met je over had is een ander verhaal ;) :D
|
Citaat:
Bird en Prey en uhh.. Nymphy :] ;) |
Jullie moeten bannaan niet zo pesten, dat is zielig!!!
P>S> doe ik wel :P Okay Sweety_pauwtje en Banaan BoP en manderijn Spacey en Kampie Santos en Lizzy en ff een vraagje is direwolf een meid of een jongen? |
Direwolf is een meid O-) :Y)
|
|:(
Citaat:
|
We doen het nu anders ..
Geef nu aan, aan wie je zélf het liefst gekoppeld zou willen worden Dus koppel nu jezelf ;) |
Citaat:
|
ik koppel mezelf aan: lydia, de rest van de meiden en de rest van de meiden :p
|
Ja, misschien een idee voor een jongensforum? :z
en om ontopic te blijven Lizzy Spacey Devilish lady Irene dat zijn er wel ff genoeg :) |
Om gewoon anderen te koppelen:
Indolicious & XTA-rulezzz zie http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=13819 En om mezelf te koppelen, zou ik kiezen voor: DarkAngel (duh), [grote stilte] Nevaeh1987 [weer grote stilte] Weet ik veel wie dan... |
Jaaaa Santos en Nevaeh :)
|
mezelf koppelen? :? wat worden je topics steeds meer bizar :? :p
maar goed.....umm.....ff denken Pauwtjuh Jolijntjer LoeLoe Linnea Nevaeh1987 zo nu heb ik wel genoeg fantasie gekweekt :p |
jo dan,
we hebben toch een datingforum ? |
dit is alleen maar voor de gein ;)
|
Citaat:
|
misschien dat ik uit dat rijtje naast Paula geen nee zou zeggen.....maar daar gaat t nou nie om :p
dus neuj......nie jammer :) |
Citaat:
(ja ik ben aandachtsgeil) |
oh je wilt gekoppeld worden? zeg dat dan meteen :]
Lizzy en klootzak :p |
Citaat:
|
goed...aan wie ik wel gekoppeld zou willen worden:
WC-eendje (wat een verassing ;)) Lydia (no offence michel :)) Pauwtjuhh vinnik ook best Nymphy zit ik ook nie mee Nevaeh Irene LoeLoe Manderijn ben er nu vast nog een aantal vergeten, maar goed...*word wakker, pakt wekker en zet m uit ;)* |
Citaat:
|
owja en aan wie ik gekoppeld zou willen worden :? :D
santos.....:D Ti_Mu....:D dat was t ff :x O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
haha ik wordt aardig vaak genoemd in dit soort topics :o *blooooos*
|
Citaat:
|
euhm... ik zou mezelf koppele aan
Reynout BWM Direwolf Klootzak [groot leeftijdsverschil, maar tis toch voor de fun] Santos |
Gaan ze nog hunzelf koppelen ook :{
|
Bleu Wolf en marijke :p
|
ik met mezelf :+:+
|
santos en melkopwieltjes :+ ;)
|
weet je wie mijn het perfekte koppel lijkt?
Direwolf en Sebazz :] |
Citaat:
|
Banaan & bAnAnAqUeEn ofzoiets.......:D
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
maar goed...als wij dan maar weer anderen moeten koppelen aan elkaar: Blue Wölf en BaNaNaQuEeN ofzoiets :) :] O-) |
Ja, laten we nu maar weer anderen gaan koppelen :z
Irene en melkopwieltjes :] |
ehhehe
weer eens blijf ik gelukkigerwijs buiten schot.. en ik wil er ook niet meer terug inkomen ook... stelselmatige blessure :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
u***zz.
banaan & smaragdje ¿¿ melch & Loeloe ¿¿¿ dag hoor... kan nog steeds niet koppelen.......:x :7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Spacey en forza_blondjes ;)
|
:'( :'( ....snik......
|
Citaat:
|
ah joh je moet haar nie zo pesten :+
RickClan en Jolijntjer :] |
Citaat:
|
Citaat:
|
neuj maar je had toch een hekel aan 'kakkers'? :+
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blossem & Ti mu 84 :D
de rest ken ik nie en ga ik geen oordeel over vellen :D |
Citaat:
|
Citaat:
0.29 posts per dag? das toch een heel verschil met die 137.99 op scholieren :Y) :{ :O |
Citaat:
|
Santos & traantje :o ;)
Kampie & Ambypur O-) |
Citaat:
Ik zeg niks O-) O-) RickClan heeft me opgedragen mijn mond te houden vandaar :x :p :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
kben nog maar een keer genoemd, zijn jullie mij een beetje vergeten?
Nou ja.. als ik mezelf zou moeten koppelen zou het aan uh... BlueWolf (Als allereerste natuurlijk;)) !Y!US!C!30X RaisedFist (hmmzz.. denk niet dat ut zou werken mgoed..) klootzak (qua innerlijk enzoo kan goed met em praten zou misschien wel werken (Theoretisch gezien dan he?;)) hmmzz.... veder... weet ik ut ook niet, verras me maar;) |
Linnea - Klootzak vinnut wel een leuke combi O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
uhm . .. direwolf en marijke |
:Y)
|
Citaat:
|
Neej Jolijntje ik blijf niet van hem af! Niemand bedondert mijn lieve ireentjuh!! :[ :[
Ennuh ik weet wel bij wie IK pas ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
weet niet :?
ik bedoelde trouwens Raisedfist :Y) |
okkej ik ga koppellen let op:
direwolf + loeloe klootzak + lydia santos + traantje banaan + pauwtjuhh banaan + bananaqueen bleuwolf + manderijn aardbei + blossom kampie + smagradje raisedfist + linnea ti_mu + chica 1120611 + jolintjer daantjuh + santos someone + dasuperevy Neveah1987 +musicbox (met veel vreemde tekens :p) rickclan + irene Isaac + Marijke ( ik heb niet veel inspiratie mer :p) Denden 100piek + develisch lady Boertje + Spacey Urbanlegend + Sannuh Youssef + Amby Pur Dark Angel + Bwm Bird of prey + Fallen engeltje Markiey_NMGN + lovely one koelkast+ ik _ is gek The phit+ punckrockgirl Ruffryder + Beatrice QQQ + Chickel TrekkurK + girltje 155 zo dat was het weer voor vandaag :+ |
Citaat:
|
zozo ben 2 of 3 keer gekoppeld zo te zien...aan dezelfde pesroon.....:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahahaha
Ik vind dat Santos en Traantje! Zijn btw heel aardige gasten !!! |
is er wel eens een stelletje ontstaan ofzo met dit koppelen?
|
ze eb dr zin nie afgemaakt(lovely-one) ze is ook n halfbloedje hor ;);) BTW ik ken haar IRL:d
|
Ja vast geloof je het zelf. Ik zie het al voor me: He ik zag dat we gekoppeld waren in het koppeltopic. Zullen we het dan maar proberen? |:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja waar doen jullie het dan voor? is het gewoon leuk om 2 namen naast elkaar te schrijven dan?
is er dan wel eens een koppel ontstaan zonder te koppelen hier? zoals banaan en pauwtje |
Citaat:
|
Citaat:
nou.. dan zouden sommige het aardig druk krijgen! |
!Y!US!C!30X en Blossom :p
|
Citaat:
|
!Y!US!C!30X voeg ik aan mijn lijstje toe :o :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ok |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga ook ffies iets leuk bedenken hoor:
BLossom & BlueWolf;) Chica & Ti_Mu84 (hijs er nu niet om iets erover te zeggen *) Miss Sweetgirl & Klootzak (die namen passen gewoon top bij elkaar) 1120611 & Lydia RickClan & uh..khou ut maar op irene;) MarkieyNMGN & sweety_pauwtje:) hmmzz.. verder heb ik geen denderende ideeen;) |
Bird of Prey / Blossom :Y)
Trekkurk / Chickel QQQ / Marijke Direwolf / Jolijntjer Ampypur / 1120611 ok? 8-) |
ok O-) 8-)
|
ik aan bird of prey??????
dat is eerder gebeurd, maar uiteindelijk is het toch niks geworden! Waarom worden Lu-cky en Brendovic niet gekoppeld?? |
Citaat:
Lu-cky en Brendovic :p |
is Lu-CKy een meid? of Brendovic geval? :o
|
Citaat:
het zijn allebei jongetje:p nu nog 2 meisjes |
Citaat:
|
Citaat:
komt omdat die namen..d0h!:p niet meteen boos worden, ik ben ook aan allemaal mensjes gekoppeld:p enzo erg is ut niet om aan klootzak gekopppeld te worden hoor,, zullen we de regel tog invoeren? Een week proberen:+ keej.. kben maf aan doen:) |
vraag me af of dit wel serieus is :p beniwued welk strel dr uitkomt die ook echt wat krijg :)
|
Citaat:
maar goed, maakt ook niet uit, heb nu al met iemand anders waar ik ook ooit ns aan gekoppeld werd :) O-) |
Lol, dus je bent geen vrijgezel meer? :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.