![]() |
lievelingsfilm
Yooooooo wie heeft er hier een lievelingsfilm? en zo ja welke en waarom? *) kwestie van wat inspiratie op te doen voor de volgende keer dat ik een film ga huren :p ;) :*
|
oohja :) Mission Impossible 1 ...
|
Gisteravond Fallen gekeken, ontzettend goeie film
Oud maar nog steeds goed: The Game |
euhmmmmm....euhmmmmm....er zijn vele goeie films een klassieker is nog seeds Speed :p
|
hehe humor Ali G ;)
|
yhe game is een gruwlijke film, k ga niet uitleggen waarom, dat moet je zelf maar zien
|
gruwlijk in de zin van? slecht? goed? pff rare reactie hoor!
|
The Skulls met Joshua Jackson!!
Dies echt zooooo gaaf!! |
Citaat:
|
ID!!!
Over een undercoveragent die infiltreert binnen een groep hooligans. Verder vond ik de Green Mile wel goed, maar ook Pulp Fiction blijft een hele sterke film. Als we het toch over speed hebben....!!! |
Moet ik eens huren dan, is ie al heel oud? In DVD ? Maybe DTS? Of alleen Dolby?
|
Bram stokers Dracula, gewoon een meesterlijke film. Lekker scary maar niet te! 10 thing I hate about you! gewoon op zekers leuk:) ennuh...... Sweethearts zwaar depressieve film die gewoon bij mij past, da's dus echt mijn favo film. heb ik minstens 20 keer gekeken., een keer 3 keer op een dag;)
|
Helaas, de film ID is niet meer in Nederland verkrijgbaar.
Hij is één keer uitgezonden op de VPRO en daarna verbannen door de Nederlandse regering. Het zou voetbalgeweld propaganderen. En ik vraag me af naar welke gangsterfilm de kinderen van Balkenende kijken als ze naar 2pac luisteren en roepen dat het leven een gevecht is…… |
Citaat:
|
Citaat:
|
the shawshank redemption
american beauty requiem for a dream donnie darko the usual suspects the matrix le fabuleux destin d'Amélie poulain a Beautiful mind Memento léon |
The 10th Kingdom (deze film duurt wel iets langer dan 7 uur)
Matrix Jumangi twister En zo nog een aantal... Er zijn zoveel films die leuk zijn |
mary poppins... is zoooo leuk om te kunne vliegen :) maar verder uh.. nee niet speciaal
|
Citaat:
|
Mary Poppins is inderdaad wel leuk, en Jumanji ook.
Voor de rest vind ik The Sixth Sense en Moulin Rouge ook wel goe. |
Anna and the king
The Craft American pie 1 (2 heb ik nog nie gezien) Who am I Rush Hour 1 & 2 paar weke trug nog een goeie thriller gezien op tv, hebbe ze ook op dvd..weet alleen de naam nie :S die joey uit Dawson's Creek speelt er in. |
fucking amal
black cat white cat luna papa |
15 minutes ... zo heet ie toch?
|
L.A. confedential
Devils advocate Scarface Heat American History X Face off |
leuk...heksenfilmpies....en high school movies.,*jummie*
[SIZE=1][FONT=courier new][COLOR=orangered]
:9 the craft :9american pie 1+2 :9scary movie 1+2 :9ali g :9bad boys(ook alleen maar voor wil smith en martin lawrence.............*kwijl kwijl*) :9 mission impossible :9die hard(alle delen) en nog veeeeeeeeeel meer.... :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* |
indepence day vergeet ik helemaal!!!!:D:D:D:D
|
.......--> Nieuws, Actualiteiten & TV??:?
|
is er iemand die saving private ryan goed vindt?
en panic room? *) |
Ja, Panic Room is wel goe!
Shrek en K-Pax ook! Shrek is zoo grappig, en toffe muziek ook:) |
Citaat:
Final Fantasy is ook kei mooi gemaakt!! Dude, where's my car..is gewoon koowl!! |
yeah
Citaat:
|
the shawshank redemption blijft natuurlijk Numero Uno :)
|
Citaat:
verder: The Matrix The Gladiator Saving Private Ryan LotR Don't Say A Word Shrek Dude, Where's My Car L0ser 3 Strikes Stepmom About A Boy Little Men en nog heel veel andere..:p |
loser moet ik echt wel eens gaan huren....
shrek is beeeeeeestig goed chicken run! die is ook leuk, maar dan in het nederlands ;) :* *) :D |
Fallen heb ik al 342394023849230 keer gezien :{
Vind hem niet zoveel aan, kan je beter the Devil's advocate of End of Days ofzo kijken :x |
Citaat:
"I feel like somebody is playing with my dick and it ain't me" :p |
Citaat:
|
Pfoe, uhm.....
Saving Private Ryan, Cast Away, The Green Mile, Hannibal, Silence Of The Lambs, Enemy At The Gates, Meet The Parents etc.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kweet niet of ie al is genoemd ofzow maarruh:
Legally blond Shrek Matrix Green mile The hurricane Meer kan ik er niet zo snel verzinnen.:D |
ik heb er zoveel..
|
Nog een fucking goeje film =:
BIODOME!!!!!!!!!! Dies egt zoooooo gaaaaaaf! en zucht...Bud is zooooooo moojerig met z'n mooje dreadjes :9~ :9~ :9~ |
Ik heb net the Faculty gekeken dies goed!!!!!
|
Citaat:
mm welke film zouden jullie kiezen om met jullie vriend/vriendin te gaan kijken? :* |
Citaat:
Dit is toch die film over Shadwell ("Shadwell Army...Shadwell Army"), en staat hij toch aan het einde met z'n kale kop in een Neonazie demostratie ("Sieg Heil") ?? Die film heb ik dit jaar nog bij Engels op school gezien Of ik ben in de war met een andere film..... |
Fucking °Am°al (met die bollekes op de a's, maar het lukt me niet).
|
Citaat:
|
Saturday Night Fever en Grease, echte topfilms, kan ik wel duizend keer bekijken (ff een hyperbooltje tussendoor)8*
|
Citaat:
|
mijn lievelindsfilms zijn scary movie en scary movie 2. daar gebeuren zulke geinige dingen in dat ik soms niet meer bij kwam van het lachen.
|
Citaat:
|
ghe ghe...ikke niet! Ik zat met mn pa in de bios keihard et lachen om dat kotsen enzow maar de rest van de zaal kon er volges mij nie echt om lachen:x :D :D :D
|
Citaat:
|
THE CROW
Die is zooo ontzettend cool en die gast is zoo ontzettend lekker!:9 |
About a boy :9~
Chicken run Independence day (of hoe je het ook moet schrijven...) MIB (Will Smith is zooooo lachen!) maar Shrek rulezzzz! |
blade2
matrix(reloaded) independence day MIB(black suits coming) |
patch adams, dat vind ik zoooooooooooooooo'n mooie film, echt zielig op het einde :(
|
save the last dance vink nogsteeds de moojste :)
en pas naar scooby doo geweest, die was ook wel lache alleen veeeeeeeel te kort! |
Citaat:
|
nee,maar de tussen haakjes zijn de vervolgen die me wel cool lijken(aangezien de oude wel cool is)
had ik er wel bij moeten zetten |
Citaat:
|
Pas geleden heb ik Moulin Rouge gezien, was echt supermooi, moet je wel van musicals houden
|
good will hunting.....
omdat je helemaal kunt meefilosoferen metd e hoofdpersoon... goeie acteurs en je begrijpt de mensen die er in meespelen |
he vind niemand
final destanation en deep blue see goed? ik von ze wel goed |
Citaat:
Die zijn bomvet,vooral final destination!8-) |
Citaat:
|
Bijna alle films met Nicolas Cage en dan nog Bridget Jones'diary,American History X,Notting Hill en dan nog de klassiekers zoals Grease,Dirty Dancing en Pretty Woman
|
Ik weet niet of ik al geantwoord heb maar ik heb ff geen zin om te kijken dus hier is mn top10:
1. Pearl Harbor 2. The Silence of the Lambs 3. Meet Joe Black 4. Hannibal 5. Spiderman 6. The Matrix 7. The Faculty 8. John Q 9. Notting Hill 10. Six Days, Seven Nights |
er zijn echt veel te veel films om er een als lievings te kiezen, maar films als Lock, Stock and 2 smoking barrels, Snatch, Pulp Fiction, Reservoir dogs, Mean Machine vind ik wel cool.
ook comedies als Austin Powers(1-2-3), Dumb & Dumber, Ace verntura, Ali G, Road trip geniet ik wel van... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stepmom, legally blond, shakespeare in love
|
The Boondock Saints
Echt een super coole film met een hoop zinvol geweld :). Het verhaal gaat over 2 broers ( of vrienden, ben ik ff kwijt...) die op een dag in aanraking komen met de maffia in een bar. Hier raken ze zo gefrustreerd door dat ze besluiten de hele maffia bende op te rollen en iedereen uit te moorden. Ze doen dit allemaal heel sneaky, door luchtschaten kruipen, met geluidsdempertjes etc... Tijden dit 'moorden' ( helpen van de juten ), blijven ze sterk hangen bij hun geloofsovertuiging. Ze spreken bij iedereen die ze executeren een gebed uit: And sheperds we shall be, for thee my lord for thee. Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command. So we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nummune patre, et fille et spiritu sancti ( ben niet zo goed in dat laatste zinnetje :) ). Op een gegeven moment schakelt de politie een gevreesd moordenaar uit de gevangenis in om de 2 jongens te stoppen... hoe het afloopt, huur de film! :) ( 't was ff wat typen maarja... ) |
Dan heb je ook wat,anyhow,klinkt als een goeie film!
|
ik vond de delen van Austin Powers (alle 3) heel erg leuk en ik vind comedy's zoals
Monty Python films , Robin Hood man in tights en scary movie ook onwijs vet.(Robin Hood man in tights kom vanavond, zaterdagavond dus!) :9~ :p :) *) |
Citaat:
maar de beste fiml ooit gemaakt is Star Wars en LOTR |
Ik vind er zoveel leuk,...ga ze echt nie allemaal opnoemen hoor :D
|
vooor mij toch nog steeds de titanic echt goede herrineringe aan :+
|
Citaat:
ok de scary movies zijn wel grappig ofzo, uiteraard, maar als dat echt je lievelingsfilm is, ... :{ |
Citaat:
idd, dat soort films zijn grappig, netzoals films in de categorie : roadtrip, dude-car, american pie, the guur, zoolander, legally blonde ETC (en waarvan deze alle nog the breakfast club (klassieker) de beste is..) ze zijn grappig... maar zullen het bij mij nooit halen als 'beste' films... evenals dat LOTR absoluut _NIET_ in me top10 staat...de film rondom dit verhaal is naar mijn mening een hype... en OK, ja het is waar dat alles mooi verfilmd is etc....maar t mist allemaal bepaalde diepgang.. (ps: de dvd van LOTR Is wel een must-have ;p ) waarschijnlijk is junkie het op veel punten wel met me eens =p toevallig weet ik ook dat wij veel films van 'meer kwaliteit' in onze top hebben staan, en kunnen ook beargumenteren waarom.. ik ben van mening dat mensen is wat meer 'goeie' films moeten kijken ipv alleen maar comedy-like films.. TTFN (that means ta ta for now ; 0 ), es kijken wat mensen hierop te zeggen hebben ; 0 |
Citaat:
|
Citaat:
|
er zijn er zoveel
the game 40 days 40 nights american pie 1 the green mile austin powers..... (alle filmzz) :+ |
zooooveel mooie films ja!
ff denken, ik vond steal magnolia's wel n goeie jankfilm, grease is ook egh zoo cool, the craft is wel gaaf, maar de mooiste blijft voor mij: American history X N pracht van n film...werkelijk waar !! (fairuza balk speelt egh vet goed!) |
das onmogelijk om t allemaal op te noemen. grease blijft een topper, maar verder..dead poet society vind ik ook erg goed..rain man ook, a beautiful mind vond ik ook erg goed btw..en tsja nog n hoop waar ik nu ff niet op kom
|
Austin Powers... the goldmember,
Ik dacht eerst dat ik die film ging stom vinden maar ik heb echt wel veel gelachen... de tranen liepen langs mijn kaken... Dus... zeker bekijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:* |
iemand al eens ''kids'' gezien?!
mijn fav |
Citaat:
erg goed |
Citaat:
Citaat:
|
1. Shrek
2. Hercules tekenfilm alleen in het engels 3. MIB 2 :) |
Citaat:
en jij niet? lekker interessant same counts for music en volgens mij is ''goeie films'' best wel een mening (+spelfout) kijk pulp fiction eens of kids, of trainspotting. Low-budget, maar jij wil beweren dat ze slecht zijn? |
Citaat:
|
Mijnes zijn.
The Matrix Saving Private Ryan Gladiator Fast And The Furious Signs (Die gaat nog wel) Die Hard (Alle versies) Top Gun (Vet ouwe film was me eerste film die ik keek) AArgh ik had der nog meer ben ze vergeten :[ |
Ik heb zeker niet één lievingsfilm, het is altijd ook zo'n lastige vraag. Altijd noem ik de mooie film die ik het laatst gezien heb, terwijl je zoveel goede films ziet en ik vergeet er altijd wat. Heb er effe over nagedacht (en nog vergeet ik er zeker een paar) en kwam tot dit rijtje:
Saving private ryan The longest day American history X The matrix The rock A bridge too far Band of Brothers Face|off Die Hard (3 geloof ik, iig die met Simon Says :) ) Independance Day Shrek The Hurricane En nog wat waar ik nu natuurlijk weer niet opkom:{ Wil ook zeker nog wat films zien die vaak worden genoemd bij beste films... |
Citaat:
Pfffffff er zijn zoveel goede, thriller/horror: silence of the lambs american psycho I en II comedie: silence of the hambs Nederlandse film Zusje Amsterdamned Animatie Animal Farm pff dit was ff iets, Skins is eerder al genoemd, tja echt superfilm, kwas 12 toen ik heb zag en zat een jeugdverbod op haha maar was goed! Er zijn er natuurlijk meer, misschien later! Racing Bartander |
SAVE THE LAST DANCE!
echt de mooiste film die ik ooit heb gezien ook al ken ik hem nu echt dromen! K denk dat ik hem zo weer ffies ga kijken:) |
ja save the last dance roelt!!!
|
American Beauty, The Matrix, American History X, Good Will Hunting, Crazy/Beautiful......nog wel meer ofzow, dit schiet ff in m'n head right now
|
mijnes is teveel op op te noemen, maar Hacker, The Matrix, practical magic etc
|
Re: lievelingsfilm
Citaat:
40 DAYS AND 40 NIGHTS WITH JOSH HARTNETT :9~ :9~ :9~ :9~ |
Re: Re: lievelingsfilm
Citaat:
een film is niet per definitie goed omdat er een van je geile hunks in speelt hoor je moet naar verhaal opbouw kijken, film skillz, camera punten, effecten, en natuurlijk alle punten die een goed spel tot zijn geheel maken (de 5 bedrijven...) |
ik heb laatst ''the doors'' gekeken en dat vond ik toch wel een erg leuke film! echt freaky, met ook toffe live optredens.
Moeten jullie ook is kijken |
Lord of the Rings
Harry Potter Beiden voorspelbaar, beiden favoriet Shrek (Zelden zó erg gelachen) Star Wars II Schindels... Shlinders slist... whatever :? Speed MIB About a boy Independence day En nog veel meer, wordt vervolgd... :) |
Re: Re: Re: lievelingsfilm
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: lievelingsfilm
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: lievelingsfilm
Citaat:
well ty |
Nieuws AQcutaliteit en... nog iets MOVED
|
Citaat:
|
Alle Friends-video's zijn gewoon zwaar goeie humor :7
|
Citaat:
Zou wel leuk zijn Friends: The Movie:D |
Ali G in dA hous en Houw High :thumbsup:
|
welja.. een jaartje oud :{
|
Citaat:
open maar nieuw topic dieterke moet ff stoppen met oude topics uppen, nog een keer en hij heeft een waarschuwing te pakken 8| |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.