![]() |
ik haat die eikels hier!
iedereen zit maar te zeiken dat mijn topics waardeloos zijn en dat ik er mee op moet houden!
|
jah misschien moet je eerst even nadenken voor dat je een topic post of dat topic wel inhoud heeft.
|
En noem me geen eikel;) :]
|
heerlijk als mensen aardig tegen je doen:p
dat je ons eikels noemt vind ik wat minder, voor de rest ik had nix tegen je topics..;) |
Ikke ook niet...ennuh...Sita was great op het Marco Borsato concert afgelopen vrijdag.
Dus Sita rulez! |
jaja, nou ja somige van jullie zijn geen eikels maar sommige ook weer wel!
|
Wie zijn hier dan eikels:? 8{
|
Daar ben ik nu ook wel benieuwd naar:+ :p
|
ik tog niet he want ik heb nooit kritiek geleverd over jouw topics
O-)O-)O-) |
ik ook niet..............sita roeleert!!(over de varkens!)
|
ey man sita is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet cool, ikke heb der 2x gezien
SITA RULEZZZ |
Re: ik haat die eikels hier!
Citaat:
maar ja bijna alle topics die ik van jou gezien heb zijn gewoon kut, ze bestaan uit twee zinnen, gaan nergens over en het zijn domme vragen. misschien tijd om wat inhoudelijker te posten ? als je dat niet doet denk dan maar: iedereen is gek behalve jij en droom verder |
Citaat:
|
nou ik kan al een iemand op noemen die een vette eikel is!
en dat is................................................ .......... KLOOTZAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk niet dat klootzak hier mee zit.:7 Dus laat er maar gaan, is lol:D |
Citaat:
klootzak is wel okey hoor.. |
Citaat:
nou ik zal eerlijk zegge dat het je niet gelukt is maarjah life's goes on |
Citaat:
|
ik weet nog een paar eikels:
annestacia arthur en rickclan! dat waren ze weer voor vorloopig |
Citaat:
tering.. kan je niet gaan vingeren ofzo ? trouwens ik heb wel om je gelachen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmz..Misschien ligt het wel gwoon aan jou
Misschien ben jij de grootste eikel |
|
Citaat:
|
damn hee wil ff norm blijven doen he ..je bent zelf een eikel(ientjuh) tsssss
|
en btw dit is weer een ONZIN topic!
|
Citaat:
|
misschien ben een een extra grote eikels als je dr nog een paar keer uitscheld etc..
we gaan voor ronde twee :) |
Citaat:
LOL kijken of ik ook in de prijzen mag vallen ik heb er wel recht op want ik had namelijk wel dit topic bedacht: http://forum.leerlingen.com/vbb/show...hlight=Marijke |
Hee ik doe ook mee! Sita sucks!!! Het is gewoon een stom varken.
En tegen marijke zou ik heel vriendelijk willen zeggen: http://users.pandora.be/Dr00py/pics/...ur_bitchin.gif |
Citaat:
|
hahahahahaha
probeer het maar maar ik laat me niet boos maken.
wie mij boos krijgt krijgt een prijs! |
Re: hahahahahaha
Citaat:
|
Re: Re: hahahahahaha
Citaat:
je mag uit met marijke, dat lijkt me echt iets voor jou !Y!US!C!30X dus maak er boos |
Re: Re: Re: hahahahahaha
Citaat:
maar goed ik zal me best doen.. ok, zal wel beginnen met me mening over sita, geen talent, dom wijf, ze zal het goed doen op de kinderboederij tussen de varkentjes http://www.koersfarm.nl/varken.jpg ok nu ben ik wel duidelijk geweest, sita zuigt zwaar, zoals je van het plaatje hierboven ziet, lelijk wijf, bah, en muziek ook slecht.. zo genoeg?:] |
|
:{ Dit is echt aartsflauw(slotje?)Suggestie:Marijke begint opnieuw en iedereen probeert niet zoveel kritiek te leveren en misschien dat het dan beter gaat?
|
Citaat:
Citaat:
|
Het blijft flauw...:O
|
okwie mij boos krijgt mag met me uit.
en ik ben het nog steeds niet ik heb hier best lol in!:) |
dan moet je zorgen dat ze een beetje inhoud krijgen (simpel of niet)
|
Citaat:
een prijs ? zelf als ik 6 miljoen toe krijg zou ik dat nog niet willen. godverdomme zeg, das gewoon goor. |
Ja tis jammer voor marijke maar ze kan gewoon op geen andere manier iemand krijgen klootzak...
|
Citaat:
|
wat een topic:z :Z :z :Z
|
Citaat:
Ik vind het wel een van de leukste topics op ll.com:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het iemand van degenen die kritiek hebben op Marijkes topics al opgevallen dat ze nu een vermakelijke topic gemaakt heeft(ook al zijn dit keer de reacties juist flauw)!???
|
Ik haat meisjes die nog op de basisschool zitten, die graag naar sitamuziek luisteren en alle eikels hier haat :{
|:( :z |
Citaat:
*kijk ff na geboortedatum* Birthday: June 4, 1990 dat is nu 12 jaar, ach dan heb je al beetje muzieksmaak ontwikkelt..:) |
Citaat:
|
Citaat:
Moet je us naar Edjuh forum gaan, dat vin je dan vast wel leuk :p |
Citaat:
sita is egt een kutwijf,ze maakt van die lompe kinderliedjes,een beetje in de trant van K3 maar dan in het engels...i hate her!!!!!!:] |
nou als dit allemaal waardeloze topics zijn wat zijn dan wel goede topics.
(er word er veel op mijn topic gereageerd dus dan moet ie wel goed zijn:] ) |
Citaat:
Die van jou in ieder geval niet:r |
Ik vind de kritiek op Sita onterecht.
Sita is een goede zangeres en absoluut niet K3-stijl(:r ). Haar song Happy vind ik in ieder geval geweldig! Zo,dat is eruit |
Citaat:
|
dis ook weer zo domme topic waar slaat dat op dat we allemaal eikels zijn ik heb er een(kweet niet hoe het met de rest van de jongens zit)maar ik ben er geen
weetje wat ook een tip is ZOEK EEN(hier komt mischien een woord die je niet kent): SOCIAAL LEVEN |
vrpeg u iets anders toevallig:[ |:( :r
|
Citaat:
|
ik had het tegen die ene die ons eikels vind O-) 8{
|
Citaat:
|
Citaat:
He kijk es voor de oplossing bij je pm etjes deze link: http://forum.leerlingen.com/vbb/private.php?s= |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heheeh ik zag vanmiddag een aapje op tv met de naam sita*) |
he marijke je kan ook naar een msn-chatbox gaan, van die 10-12 categorie :]
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :p |
Citaat:
|
Citaat:
en waarom moet ik uitgaan met iemand van 11? ze komt nog niet eens een snackbar met flipperkasten binnen :O en in het uitgaansleven draaien ze geen sita :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
STOMME B**CH..
In plaats van dat je gewoon even vriendelijk vraagt waarom mensen jou topics stom vinden, scheldt je iedereen uit voor eikels en roep je dat iedereen loopt te zeiken op jou... NOU F*** MAAR LEKKER OFF! beetje iedreen lopen uitschelden en dan ook nog eens pist zijn dat ze je topics stom vinden... *mopper*mopper* |
Citaat:
|
hahahahahahah
als jullie met toch boos krijgen hoef ik lekker geen prijs weg te geven want jullie willen toch niet met me uit lekker rilext zo!!!!!!!8-) 8-) 8-) :D :D :D :) :) :) 8-) 8-) 8-) *) *) *) :Y) :Y) :Y) 8-) 8-) 8-) |
Citaat:
Citaat:
|
-
FORZA SITA! en iedereen die loopt te fucke schop ik
|
ken jij niet gebanned blijven,forza?:{ :O :x
|
Citaat:
hij is gebanned maar alleen voor aan de bar op de andere dingen kannie gewoon posten. |
ff een korte vertaling van hello:
waarom zou ik gaan waarom zou ik me erom druk maken hoe kon ik t weten t was niet eerlijk .....(tekst week nie)..... hallo ik ben diegene waar je naar zocht ik wet dak gelijk heb laten we gaan ik weet niet of we zeker zijn ik heb geen idee ********************************** en verder hebk geen zin om de tekst uit te typen...mn tante is op bezoek en die had die cd van :rsita:r in dr autoradio zitten(ben je er iig gegarandeerd van dat je auto(radio) niet gestolen wordt) en die hebk ff geleend...nou alstie van mezelf was hak m gelijk de vuilnisbak in ge$#%@#%erd... |
he traantje je wou tog psychologe worden kun je gelijk op marijke testen volgens mij heeft ze geestelijke problemen
|
Citaat:
Als dit dan haar eerste patient is dan wil je meteen nooit meer iets met mensen te maken hebben.:p Je zou die marijke maar onder handen moeten nemen dan sluit elke psycholoog zichzelf op. |
okee mn praatuurtje begint:
*pakt lange lig sofa voor marijke* gaat u maar liggen,mevr ik-haat-iedereen-die-iets-tegen-me-heeft-behalve-forza-want-die-is-bijna-net-zo-irritant-als-ik. *marijke gaat liggen* gna:] |
3 uur later:
sorry,jongens,er valt niet met dr te praten...ik ga nu zelf naar een inrichting....*degene die ervoor gezorgd heeft dak met dat gedrocht ging praten krijgt binnen 5 minuten een gros rotte tomaten naar zich toe*.....oei wat een leuke eerste patient : rolleyes : |
Citaat:
|
okee nu ben ik boos:
Punt 1: ik ben een meisje,kan dus geen eikel zijn Punt 2: degene die zn lul in je moeder eheeft gestoken is een eikel want anders hadden wij jou nu niet hier gehad Punt 3: okee,komtie hoor: WAAR DENK JE NOU GVD WAAR JE EME BEZIG BENT?NIET IEDEREEN VINDT DEZELFDE DINGEN ALS JIJ LEUK EN NIEMAND VINDT SITA LEUK DUS HOUD GEWOON JE ROTKOP DICHT EN FUXK LEKKER NAAR T SCHOLIEREN.COM FORUM DAAR PAS JE LEKKAH BIJ EN HOUD AL ZEKER JE BRUTALE TERINGSMOEL TEGEN MIJ DICHT SLETTEBAK EN ZEIK NIET ZO OVER IEDEREEN EN IK BEN N MEIJSJE,IK KAN DUS GEEN EIKEL ZIJN,EN ALS MEISJES DAT WEL ZOUDEN KUNNEN ZIJN: JIJ BENT HIER GVD DE ENIGSTE EIKEL DAN PLEURT LEKKER NAAR SCHOLIEREN.COM GA ZE AAR LEKKER VEREVELEN TERINGJONG jesus wat een grafteringjong is dat zeg |
Citaat:
|
hehe ja he
ey !Y!US!C!30X : hoeveel jaar cel staat er op het vermoorden van een minderjarig meisje?;) |
Citaat:
|
:D:D:D
dikke lol hier :Y) |
Citaat:
hmm stuur haar nou maar niet naar s.com want misschien krijgt tofke dan nog een date dat gun ik hem niet:p |
ja !Y!US!C!30X
ik ga t proberen strax als ze zo doorgaat HEEEEEY SLETTEBAK NU BEN JE INEENS STIL BEN JE NOU GEBLEVEN???NIET PAPA ERBIJ ROEPEN,HOOR,DAN GAATTIE VIEZE SPELLETJES DOEN.. ja vink ook santos:D |
Citaat:
|
Citaat:
je bent wel erg kwaad op 'r he:D |
traantje haalt ongeveer hetzelfde niveau als marijke....
Gefeliciteerd meid ik had niet kunnen denken dat er twee van zulke simpele zielen hier zouden zijn.....:O |
hey theo mag ik ff een ding zeggen:
met die "eikels" in de naam van het topic bedoelde ze ook jou,ik verdedig hier iedereen die ze eikel noemt,en als ik dat dan verkeerd zeg,zit ik op hetzelfde niveau als haar?dus als ik NU een new thread toevoeg met de anam: THEO TANK IS EEN EIKEL en ik scheld je voor alles uit wat je lief is,dan mag neimand terugschelden want dan heb je t zelfde niveau?nee sorry hoor dar ben ik t niet eme eens. en nog zonder te vloeken ook..goed van mij he;) |
Van mij mag je gerust zo'n topic openen, ik zou er alleen maar om kunnen lachen.
Maar die posts daarnet hadden lekker veel inhoud, met grote letters een beetje lopen schreeuwen dat het een 'slettebak' is. T kind is 12, daar laat je je toch niet door opfokken. Ik lig iedere keer weer in een deuk als ik zie hoe dat kind (marijke) weer hapt, en dat zij iedereen dan eikels noemt vind ik alleen maar grappig en een bevestiging dat we het goed doen. |
ja dat begrijp ik ook wel,maar daarom hoeft ze toch niet zo kinder8ig te doen?
laat maar........gooi dr maar een slotje op |
Citaat:
|
nee geen slot*)
|
Citaat:
|
grrrrrrrrrrrrrrrr
*gooit rotte tomaat naar 1120611* ik EIS een slotje:):D |
Citaat:
|
mooi zo, hij is weer open, top:D http://forum.leerlingen.com/ubb/images/icons/icon14.gif
|
gvd 1120611...wrom dee je dat nou:(
|
wrom !Y!US!C!30X????why is that a good thing?:?
|
Citaat:
Haha omdat ik het een leuk topic vind, haha maar nu niet meer of topic gaan jij anders gaat ie weer dicht. Nu niet je kans grijpen door offtopic te gaan;) , want dan vraag ik een ban voor je aan op alleen klaag corner:9~ :] |
Citaat:
maar nu niet meer offtopic gaan.. |
maar dan is het topic niet leuk meer :(sniksnik:(
okee kga ff ontopic: tja,marijke,dan moet je je topics wat meer inhoud geven misschien? :[.......i hate being nice.........:[ |
je mag rustig vermoorden want
1* er staat nix in de wet over het vermoorden van aliens 2* ze is een vieze vuile k*nk*ert**f 3* je doet heel veel mensen er een plezier mee |
YEAAAAAAAH thnxxxxxx Xzibit!!!!!!:D:D:D:D:D
okee teef waar zit je????? *pakt mes* gna:] |
ja,waar?!
*pakt shotgun* |
*laadt shotgun*
be prepared:] |
haleloeja!
|
ik verklaar hierbij dat de marijke jachtseizoen is begonnen
*schiet met geweer in de lucht* |
he marijke ik :r op jou
|
hey jongens en meiden van deze forum als iknou alles terug trek wat ik heb gezegt vandat eikels en van dat sita gedoe kunnen jullie me dan vergeven:'(
|
geef je je over zo vroeg al
|
10000000000000000000000000000000000000000000000000 00000000000000000000000000000000000000000000000000 00000000000000000000000000000000000000000000000000 00000000000000000000000000000000000000000000 maal sorry jullie zijn geen eikels maar ik
|
Citaat:
|
voor jou misschien voor ons niet :]
|
kunnen we ff terug komen op mijn vraag?
|
kweet niet vraag maar aan traantje daar heb je ruzie mee :]
|
Citaat:
(ben dan nog wel ff bezig) maar ja dat ia het nadeel en alles heeft voordelen en nadelen |
Ah, she's grown up :D
begin je nu pas te beseffen dat je behoorlijk fout zit als je naar sita luistert? 8{ :Y) |
Citaat:
|
kindespeel uurtje??
volgens mij zoek heb jij je lesje nog niet geleerd *pak zweep* *probeert te slaan* |
oh ja en het boeit ons nix wat jij er van vind:) je moet maar nadenken voor dat je iets doet of zegt :{
|
[QUOTE]Originally posted by Xzibit
oh ja en het boeit ons nix wat jij er van vind:) je moet maar nadenken voor dat je iets doet of zegt :{ [/QUODAT HOEF JE MIJ NIET TE VERTELLEN! ik zie toch dat ik het nie meende en ik hebg niemand gehoor die er erg gekwetst door is en als je denk dat je nu moet gaan doen of je gekwetst bent heb je het gruwelijk mis |
OF ik ken geen nederlands OF jij ken geen nederlands marijke....welke van de 2 isset:D:]
*pompompom tromgeroffel* en t is nr 2:] |
rare geintje dan maar zoals ik al zei zegt maar tegen traantje want die is een beetje heel erg woedend op jou
|
*pakt shotgun van Xzibit af,en schiet in marijke's knieschijf*
gnagna |
Citaat:
|
EEN BEETJE ERG WOEDEND?!?!?ik ben RAAAAAAAZEND|!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D
|
Citaat:
10000000000000000000000000000000000000000000000000 0000000000000000000000000000000 maal |
Citaat:
|
hey er moet hier toch een oplosing voor zijn!
|
ja we maken jou gewoon af weer een probleem minder op deze forum :p
|
ja hoor......en ik weet er wel een.......je wordt gestenigd door Xzibit,ik en de rest die boos op je zijn..
oftewel:(voor als je t nie snapt) we binden je vast aan een stoel,we pakken stenen,en we gooien die naar je toe totdat je stopt met ademen:] hehehehe |
Citaat:
ik wil het gewoon goed maken en ik wil dat iedereen belijft leven |
nee das te zielig we dippen haar in honing en we gooien haar in een kooi vool bijen is tog veel leuker
|
ja eigenlijk wel....
maar tis leuker als ze ook nog es allergisch is voor bijensteken:] |
Citaat:
|
we douwen haar in een kamer vol stoom we laten haar daar een paar uurtjes zitten en voila gestoofde marijke
|
mmmmmmm das ook nog leuk ja....
maar ja,als je er niet meer dan 50 hebt(dartpijltjes) dan gaat ze nie dood.......http://forum.leerlingen.com/ubb/rolleyes.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
laten we haar eens gaan frituren of in een bak vool schorpioenen
|
Citaat:
[zingt]geen wooooorden maar daaaaaaaden...[/zingt] sorry,teefje,maar woorden gaan bij mij t ene oor in,t andere uit...dus....IK WIL DADEN:]:] ja schorpioenen...mmmmmm.....ben je daar allergisch voor,teeffie? |
laten we haar in zo dwangbuis doen en een heel vervelend liedje opzetten
|
Citaat:
zonder dood te gaan! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb nog een goede idee om haar af temaken we maken een paar sneetje in haar armen en benen dat ze gaat bloeden en gooien haar dan bij de haaien
|
*pakt dwangbuis*
*denkt:mhmhm dat ding is toch nog ergens goed voor* *pakt cd van jantje smit uit t huis van dr oma* *doet die in de cd speler* *doet marijke in dwangbuis* *zet cd aan,volume op 100* smeken,teef,smeken:] |
Citaat:
|
ze heeft het op haar hand geschreven
|
Citaat:
|
kap eens met dat gechat :[
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry,direwolf
SHIT marijke is erachter gekomen dat ze het niet goed kan maken....wat nu?!?!?!?!?:'( ;) :] |
Citaat:
|
hey jongens dit is dus niet meer leuk zo ik kan tog op houden met dit gedoe en dan gaan we gewoon gezelig in de forum verder
|
Citaat:
|
Citaat:
heehehehhe idd.... je zit hier nog nie zo lang he marijke??? *doet veel gebaren met dr handen en behandeld marijke als een of andere mongool* WEET JE WEL DAT JE LEEFT MARIJKE???? VERSTA JE ME??? JE WEET TOCH WEL WAT CHATTEN IS?? :] |
we gaan kiijken of een aal echt electriciteit geeft :]
|
Citaat:
|
hahahahhaahha ja is goed......:D:D:D:D:DD:D:D:D:D
|
we stoppen je in een cel vol ratten
|
Citaat:
*stotterd: * oooo ja? w-w-w-wat d-d-d-dan w-w-w-wel??? ;):] |
Citaat:
|
geef die oplossing dan he he he
|
Citaat:
|
Citaat:
|
XZIBIT HET IS TIJD VOOR HARDE MAATREGELEN...WAT AGAN WE MET DR DOEN?:]
|
ik weet wat we stoppen mij in een kooi boven een vijver piranjaas en we zetten vreselijke muziek op en als ik dan niet smeek dan word ik bij de piranjaas gegooit
|
hebben jullie me niet begrepen ofzo? moet ie dicht?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.