![]() |
welke bandshirt heb je
ik heb
korn->doek nimeer aan iron maiden--->zitten gaten in slipknot x2---->doek zeker nimeer aan high voltage--->lokaal groepje pul orbis--->band van men buur en dan het serieuzere cannibal corpse morbid angel kittie blind guardian slayer thats my list :p nu de jouwe |
keb er eentje van bush, nog van muh zus geërfd...:{
'k wil er eentje van nightwish gaan bestellen bij de large, daar heb je nu ook een girly van dus.:) |
kan ik weer alles gaan opneomen:D
2x Trui Agnostic Front (New York HC en die andere Believe HC) 1x Polo Agnostic Front 1x Trui Rancid 1x Trui Dead Kennedy's 2x T-shirts van The Fuckin Virgins (Laat je oren ontmaagden en die andere Wat zeg je? 1x T-shirt Nas Drovje 1x T-shirt Shandon 1x T-shirt Sick OF It All 1x Basketball shirt Dropkick Murphy's 1x T-shirt Less Than Jake Ik zal er vast nog wel 1 vergeten zijn maar binnekort ga ik weer ff nieuwe inslaan op concerten |
Citaat:
|
1x tshirt van Linkin Park(geen opmerkingen erover plz;) ) draag hem ook meer nauwelijks..
1x tshirt slipknot 1x trui slipknot en ga nog trui van dimmu borgir kopen:) |
Citaat:
|
Shame on you!!!!!
|
Citaat:
|
shirts
Machine Head Tool Biohazard In Flames truien Children Of Bodom Rammstein Iced Earth Soilwork Metallica longsleeves Opeth Pantera en een baseballshirt van Fear Factory |
Citaat:
|
Citaat:
kweni...khad er goesting in :p |
Citaat:
|
Citaat:
oxx{)::::::::> |
Citaat:
|
1 KoRn-trui !
|
1 ash girlie
1 muse girlie 2 linkin park girlies (die ik nooit meer draag) 1 belle&sebastian girlie 1 less than jake girlie 1 andyouwillknowusbythetrailofdead girlie 1 stereophonics girlie 1 das pop girlie 1 incubus girlie 1 deftones shirt 1 incubus shirt 1 ignite shirt 1 deftones longsleeve 1 muse shirt 1 kittie shirt (die ik uiteraard nooit meer draag) 3 slipknot shirts (die ik uiteraard nooit meer draag) en zeker weten nog een paar die ik vergeten ben |
1 Darkthrone (Transilvanian Hunger) LS
1 Brodequin (Festival of Death) tshirt 1 At the gates (TerMinal Spirit Disease) tshirt 1 CoB (Hate Me) tshirt 3 CoB ( 1ste 3 albuMs) LS's 1 Finntroll (Forsvinn) LS 1 ManegarM (Nordstjarnans Tildsalder) LS 1 Marduk (Grande Danse) LS |
1. Slipknot trui
1. Korn trui 1. Papa Roach trui 1. Linkin Park Tshirt plz geen opmerkingen :p |
Incubus - Incubaby Tshirt
Metallica - Master of puppets Tshirt die van metallica is lijp :) want metallica roelt.. dat tshirt had ik altijd al willen hebben :) |
Ik heb geen T-shirt van een bepaalde band maar ik zou wel eentje willen van P!nk.
|
Korn (longsleeve)
Korn (vest) Slipknot (sweater) Kittie Kittie - Oracle Tour Placebo Limp Bizkit - Anger Management Tour (*lol*) After Forever Jack off Jill Tja, dat was t wel zo ongeveer.. Mn slipknot-sweater draag ik alleen als t heel koud is, en limp bizkit.. tja.. dat shirt is bedekt met een dikke laag stof inmiddels.. De rest draag ik nog wel regelmatig.. |
Ow, ik vergat nog 2 Papa Roach - shirts...
|
Citaat:
|
incubus - incubaby tshirt
incubus - hoodie met rits... (sweater...) |
trui
1xpennywise 1xmillencolin 1xlinea77 longsleeve 2xbiohazard t-shirt 1xpulley 5xbiohazard 1xmachine head 2xspineshank 1xstrife 1xagresion 1x(hed)pe <-- mooi shirt kutband 1xDP <----idem ik ga binnenkort ook weer ff inslaan |
he? nou dacht ik toch dat ik hier al in geschreven haD? niet dus
nou dan nog maar een keer: 1 t-shirt van green lizard (draag ik nie meer) trui van green lizard ( die wel) trui van NIrvana longsleeve van Within Temptation t-shirt van Concubine t-shirt van K's Choice t-shirt van NIghtwish und das war es volgens mij |
Heb ergens nog een t-shirt van SlipSnot ... maar die benk kwijt volges mij :) Trek m ook nooit meer aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
d8 dat je van hiphop enzo houdde.. |
Rammstein (2 shirts en een topje)
green lizard (Girly shirt) Spice GIrls;) :p |
1 pennywise t-shirt
2 heideroosjes t-shirts 1 heideroosjes trui (wordt een beetje klein) |
en zondag 2 idlewild-girlies erbij gekocht!
Citaat:
|
papa roach tshirt met zo'n kakkerlak met gasmasker
peppers tshirt peppers trui system of a down baseballshirt linkin park longsleeve jackass trui (geen band maar goed) |
vrij weinig eigenlijk
2 deftones machine head bloes limp bizkit ozzy metallica en na vrijdag komt daar een nerf herder sjirt bij |
five als groep
five --> abs five --> scott five --> rich kittie nightwish ook ergens vraag me niet waar within temptation spice girls heb ik ook nog jah oja en bsb |
Citaat:
|
soh what?
niet van elke super band heb ik een shirt, en die bovenste was voor me gothic tijd, spice girls, en bsb ook. kittie heb ik gekregen van een vriendin, andere 2 op me verjaardag gekregen, ik koop ze tegenwoordig niet meer. |
Oeh meiske, wat ontzettend evil!!! Tha evil of tha deeeaaththhtht gwaarrr!!!!!!
ok. :rolleyes: ik heb: The Cure capuchontrui Siouxsie and the Banshees capuchon trui Siouxsie and the Banshees girlie Siouxsie and the Banshees girlie (jawel... nog 1) Siouxsie and the Banshees tshirt The Sisters of Mercy tshirt The Sisters of Mercy longsleeve New Model Army longsleeve The Exploited tshirt Misfits tshirt Presidents of the United States of America rokje Dat was het geloof ik wel... dacht ik... hm. |
Citaat:
ik kan alleen nooit shirts vinden van gothic rock/gothic metal bands:{ |
ik vind de meeste bandshirts en dergelijke nooit zo mooi
kep wel wat shirtjes, bijvoorbeeld pulley, incubus en grade zijn de enige die ik echt draag meestal draag je zo'n shirt toch haast nooit, tenminste bij mij en als ik ergens een shirt van wil hebben is dat toch niet te bestellen, want dat moet dan helemaal uit amerika ofzo komen via zo'n dure distro en betaal net zoveel voor de verzendkosten als het shirt zelf |
ik hou opzich niet zo van bandshirts, maar ik heb wel eeen undeclinable bloes :)
|
Wouter heeft:
1 slayer trui 1 Fear Factory trui 1 Finntroll sjurt 1 Dreadlock Pussy shirt 2 Tool shirts!! 1 Korn shirt 1 slipknot shirt 1 my dying bride shirt 1 Ill nino shirt En emperor shirt komt eraan |
Ik heb:
-Nike T-shirt -Kappa TRui/T-shirt -2 CC Blousjes -1 diesel trui en een tshirt -Brunotti trui -Adidas tshirt en de rest ben ik vergeten :x |
Citaat:
wat een goede bands allemaal zeg:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
whehehe ik heb er helemaal geen 1?
|
ik zou graag ene van de peppers hebben met die dit er ophttp://www.davenavarro.de/Disk_RHCP/rhcp.jpeg
|
krezip (je moet wat(
en biffy clyro Wil graag shirt van spirit that guides us. Heb ik nog niet. Ben van mening dat je pas een shirt kan kopen als je ze gezien hebt en dat is nog niet het geval |
Citaat:
|
4x Nightwish
1x Dio 1x Ayreon 1x Star One 1x Iced Earth 1x Tool 1x Rhapsody |
green lizard, gesigneer
limp bizkit koRn papa roach ramms+ein maar de helft van mn shirts zijn al laaaaaaang dood |
Offspring --> Conspiracy Of One
http://store.offspring.com/images/ADOST024_big.gif Offspring --> Nog een shirt :p Offspring --> SMASH (die wil ik :'() http://store.offspring.com/images/smash_bluef.gifhttp://store.offspring.com/images/smash_blueb.gif Offspring --> Bad Habit (die wil ik ook want dies lomp :p) http://store.offspring.com/images/greybadhabit.gifhttp://store.offspring.com/images/greybadhabitb.gif lyrics rule :] A.F.I --> Die wil ik ook nog 1 :) http://afi.cinderblock.com/art/items/AFI-262-X.gif zoiets dus :) |
offspring fan?
|
Ikke had 2 van limp bzkit maar die heb k ff ritueel verbrand enzo
Heb nu Slipknot Cradle of filth System of a down En 2 van Anouk (nee k weet t das geen gothic muziek, maar toch wel goed :p ) |
Citaat:
stinkband |
stuur het dan naar polen ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1xdi-rect
1xkorn 1xslipknot en dah was t en owjah ok nog 6 van de backstreet boys van 5 jaar geleden iemand hebben..???:r |
Citaat:
ej ken jij the spirit that guides us? die heb ik deze zomer gezien die zijn echt vet!!als je niets met da kreziptshirt doet ik stel me als vrijwilliger aan!!! :) kuzzz charon |
Ik heb een Blues-night shirt van een kroegentocht niet zo heel lang geleden,er staan een heleboel onbekende(maar wel hele goeie) bands op
|
ohja als we het toch even over bandshirts hebben
bij dat illnino/raging speedhorn concert werd je echt hard genaaid daar betaalde je 25 euro voor een bandtshirt, naaibakken. was ook al het geval bij SOAD het geval, betaalde je gewoon 30 euro ofzo voor een tshirt bij een een normaal concert (punk/hardcore/emocore/of wat dan ook) betaal je gewoon netjes maximaal 15 euro voor een tshirt maar ja misschien ben ik wel te krenterig:? |
Morgen wil ik eigenlijk wel ff een Throwdown trui kopen:)
|
Citaat:
sweet die van oofspring...*) *) *) |
ik wil wel een converge tshirt, hoewel ze niet allemaal mijn smaak zijn, zijn ze wel onwijs vet bedacht, echt gewoon kunst wat er op die shirts staan, ontworpen door de znager van converge overigens! :)
|
Heb nu ook een Born From Pain sweater aan mijn collectie toegevoegd
|
Eej yor ik weet nie of je ut al weet maar Converge heb alle shows afgezegt omdat de gitarist ze vinger gebroken heb... De andere bands in ut winston gaan overigens gewoon door en er komt een nieuwe headliner
|
Citaat:
ja ik hoorde het, lekker #$^&%&*%(&%&(* is dat! ow....ik wilde converge zo graag zien! vette pech |
uik d8 dat ik met 4 T-shirts al aardig veel had, maar dat valt me dus vandaag weer aardig tegen.... nouja, ik draag ze tog niej meer.... Ze kennen net zo goed de kast uit
|
di-rect korn slipknot en linkin park... dah was t geloofik en owjah ok 6 van de backstreet boys van 5 jaar geleden
|
yeahh! heb een death sjurt gekocht in rome!!
ben er wel tevreden over moet ik zeggen |
Citaat:
|
Citaat:
Ill nino rulez!!! bij papa roach was dat owk zo, 25 was het goedkoopste bandshirt en dat liep tot 50 of zo? maar dat was dan voor truien |
Weet ik niet uit mijn hoofd.. maar ik heb nu een sweater aan van Tool :+
|
Citaat:
|
en ik heb trouwes ook een ls van Blind Guardian
|
Citaat:
|
----->
geen:+ |
backstreetboys :D
|
mijn leraar geschiedenis heeft ook altijd van die rockband shirts aan enzo ik kan alleen nooit die namen onthoude maa rhij heeft er in iedergeval heel veel
|
Citaat:
+ dat ik ze nu alleen koop als ze mooi zijn dus niet van die cof dingen met majorgrote prints die linea 77 trui vind ik mooi net als die millencolin trui voor de rest heb ik een mooi pulley shirt met weinig opdruk laatst gekocht. |
Citaat:
|
1X cradle of filth
|
Woei :-) komt mijn zeer verschillende lijstje ;)
MUSE :D tshirt in rood met witte MUSE erop...girlie :) MUSE :yes: tshirt met zwart en koel plaatje erop..en muse natuurlijk :D..oowk girlie:Y) MUSE trui :D hele grote warme lieve trui...met wit+rood muse op voorkant...en op achter plaatj4e van origin of symmetry...uit de binnenkant van het hoesje O-) :thumbsup: |
Citaat:
:respect: |
uberoud topic :(
ik heb zaphod shirt, incubus shirt make yourself, disturbed tour 2002 shirt, en een incubus hoodie met rits... :P om toch even nog wat nuttigs toe te voegen. |
ja, topics uppen is niet lief :no:
maar ik heb wel interpol en radio 4 erbij :yes: |
ik heb er een give up the ghost shirt bij
oja en snapcase, boy sets fire deze is echt oud jah :D |
toegevoegd
1 x Nirvana 1 x NoFX en ik had een mooi snapcase-shirt maar die is stuk gegaan bij Osdorp omdat ik niet van plan was in de pit te gaan die avond maar ik dat tijdens het concert ineens straal vergeten was :x nou jah dan maar w88 tot Snapcase weer eens komt :yes: |
Citaat:
:[ |
1x Marduk - Jesus Christ Sodomized longsleeve
1x Dimmu Borgir - Mankind innocence is mankind's guilt longsleeve 1x CoF - Bitter Suites To Succubi longsleeve 1x Slayer - Crucified Jesus shirt 1x Rollins Band - Come In And Burn shirt 1x Deicide - In Torment In Hell shirt 1x Marilyn Manson - group shirt 1x Marilyn Manson - Antichrist Superstar shirt 1x Limp Bizkit - Significant Other shirt |
1 sjirtje maar :|
Mobb Deep - 1st Infantry shirt ;x |
Rancid - Fuck Globalisation
Type '0 Negative - Skeleton Crew Offspring - Smash Sex Pistols - God Save The Queen Primus - Antipop Primus - Rhinoplastic Korn - 200? tour Nirvana - Kittie Pettin... etc (het standaard shirt jah) Peter Pan Speedrock RoadCrew Bush - Razorblade Suitcase Guns 'n Roses (4x) |
Ikke heb nu nog drbij:
3x Cradle of filth 1x children of bodom :9 1x Kurt Cobain |
boy sets fire trui
cave in trui give up the ghost trui give up the ghost shirt razor crusade shirt snapcase shirt volgens mij zijn dat de nieuwe, en het leuke is, niemand weet dat het bandshirts zijn hehe ohja, kep ook een shirt van Jim, telt dta ook? :) |
ik vind het geen echte muziek
|
1 x dissection (rulerend mooie longsleeve)
http://www.xs4all.nl/~displeas/catal...s/dis_grim.jpg 1 x Nasum (inhale /exhale, met de gasmaskers :+ ) http://www.xs4all.nl/~displeas/catal...s/nasum_ie.jpg |
Citaat:
|
3x motorhead
1x hiphopquotes 1x the used 1x 59times the pain ook me oude maar die draag ik nooit meer :p draag zowiezo heel weinig band shirts tegenwoordig, |
Citaat:
edit: vette band ook natuurlijk |
Citaat:
|
Disgorge (long shit)
Korn (2x) Limp Bizkit Rammstein Second Change Mudvayne Soilfly |
Citaat:
|
een linkin park tshirt (van 1,5 jaar geleden ofzo)
een papa roach tshirt een incubus tshirt (mijn favo :D) een green lizard girlie en binnenkort een less than jake tshirt.. als ze leuke hebben opt concert |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga 5 juni naar ze in tilburg en dat wordt echt te gek natuurlijk :d maar als ze daar geen leuke shirts hebben, of verschrikkelijke dure, dan zou ik die van jou zeker wel willen hebben :) |
IK HEB HIM EN 3X KURT COBAIN!!!
|
HEB 5 SLIPKNOT SHIRTJES!!!!
EN 2 VAN KORN!!!! EN 1 VAN AFTER FOREVER!!!!! METAL!!!!! |
zucht.. zucht.. zucht..:loser:
|
wat ik momenteel nog draag
shirt - malkovich - stretch arm strong - pulley - north - daily fire - gutg - snapcase - boysetsfire - disgrazia legend overig - hope conspiracy zip-up - linea 77 hoody - millencolin hoody vast wel wat vergeten.. |
Citaat:
|
Ik heb het idee dat we hier in de maling worden genomen :+
|
Citaat:
dan is dat wel way down the regenboogalto-drain |
tja, wat moet je nou op zo'n gast zeggen
|
Citaat:
get back to music class.. |
Citaat:
ik bedoel als deze persoon echt serieus is.. waar gaat het dan heen met de wereld? :+ |
Citaat:
je zal nog versteld staan :) |
Ik heb bandshirts van uhm:
Lorentz (bandje uit dordrecht) en heb vast nog wel ergens een shirt van Fear Factory liggen ow Him en Dreadlock Pussy hebben we ook nog.. Maar ik draag eigenlijk nooit meer bandmerch.. Alleen wel vaak sport shirtjes maar daar gaat het hier niet over. |
Heleboel.
Een paar: Truien: Satanic Surfers Good Riddance The Toasters Lagwagon Shirts: Tool Madcaddies Good Clean Fun En nog ene boel, maar mn geheugen laat me in de steek :p |
hmmm...
t-shirts: disgrazia legend malkovich razor crusade daily fire the hope conspiracy pulley anemic good riddance grade give up the ghost truien: boy sets fire cave in give up the ghost converge en most precious blood trucker cap maar heel veel dingen draag ik eigenlijk niet meer zo vaak |
dat komt omdat dat niet kakker is, roy ;)
|
wiehoe lang leve de mensen die topics uppen ;)
|
Van Krezip!!!!!!
|
Citaat:
|
mark foggo's skasters (girlie)
nofx nirvana (trui) KoRn (trui) the spades heideroosjes casualties the bips |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ach joh, je bent gewoon jaloers |
Citaat:
Uitleg, ben me van geen kwaad bewust? Ik kom uit vrede.... :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
magoed ik heb wel een paar bandshirts |
Ik heb:
Dimmu Borgir Cradle of filth (4) Marilyn Manson (4) Count nosferatu kommando Slipknot (2) Immortal En nog wat bands, maar daar kan k ff niet opkomen. Wil nog hebben: Anorexia nervosa (mega graag zelfs) Wumpscut Das ich Otep |
Ik heb er een van After Forever :+ 8-)
Strak meisjes-model nogwel :d Maar hij is te heet gewassen dus te klein.. |
Ik wil een mooi strak t - shirtje waarop staat :
Chemical Brothers ( Dat logo wat je ook altijd op de cd's vind ) Maar wel een mooi t shirtje. |
1 tshirt van de heideroosjes
1 tshirt van de dropkick murphys 1 tshirt van rockband tush => groepje van mijn achterneef ;) |
jr ewing shirt gescoord
|
Kill your idols,
The Promise, Walls Of Jericho In Arms Reach zaterdag gekocht allemaal. |
Ik heb wel een hoop lelijke bandshirts heb ik tot mijn spijt ontdekt
|
the bronx tshirtje
|
Géén
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
nog een razor crusade shirtje
|
Citaat:
Ik heb zelfs een lelijk Tool shirt :'( |
Citaat:
Was een van de eerste band-shirts die ik kocht, is 6 jaar oud ofzo en hij is nog steeds goed :) Vet goeie kwaliteit. |
nieuwe nirvana shirtje
|
Citaat:
|
Citaat:
er komen wel andere mooie Tool shirts :) |
Citaat:
Ja ik moet maar eens een nieuwe kopen.. |
1x Lamb of God
2x Cradle of Filth 4x Marilyn Manson 2x Soulfly 1x Dimmu Borgir 1x Murderdolls 1x Children of Bodom 1x Graspop Metal Meeting 2004 Kweenie misschien nog wel meer t zal wel :9~ |
T-shirt:
Satyricon - Now, diabolical Iron Maiden - Run for your lives Longsleeve: Children of Bodom - Children of bodom hatecrew (wit) en voor de rest nog n paar slecht t-shirten die ik ni meer aandoe. |
AC/DC 'for those about to rock'
en nog een mooie ook! |
hmm .. ik heb er ook aardig wat
- zut van NIN - zut van nirvana - RATM - muse - green day - shit ik vergeet een zut |
Ik denk dat ik binnenkort een Linkin Park shirt ga kopen... Hoe anti m'n vrienden ook mogen zijn :P
|
ik heb er ehmm.. 4 shirts van tokio hotel
2 truien van korn 1 shirt van good charlotte 1 trui van tokio hotel en wil nog van panic! at the disco, fall out boy, arctic monkeys, plus 44, blink 182, bla bla veel dus =) |
Eh tja.
- Slipknot vest (blegh, nooit meer aan) - 2 Cradle Of Filth shirts + Longsleeve - Dark Funeral shirt - Guns 'N Roses shirt - Therion shirt - Collison shirt - Morbid Angel shirt - Nirvana trui (ook blegh) |
band shirts
hmm niet veel
2van mooi wark normaal + bretels :thumbsup: golden earing band zonder banaan + leipe zonne bril 8-) hmm dat wast zo ongeveer ik hoop dat er nog wel een paar bij kome: jovink hoken in de keuken schort en mischien iets van greenday rhcp acdc u2 ofzo :rolleyes: |
T-shirts:
Slayer Cannibal Corpse Lamb of God (draag ik nooit, ik had de band even verward met Arch Enemy :P) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.