![]() |
aanemlding mister forum verkiezingen
zet hier je EIGEN naam neer als je mee wilt doen alleen MISTERS hier. Op vrijdag 10 januari om 9:00 smorgens sluit de inschrijving. Ik maak een poll in ''foto en plaatsjes forum'' Hier kunnen de deelnemers hun foto's plaatsen. Hebben we eindelijk eens een serieuze poll daarover ok? vanaf nu kunnen jullie aanmelden!
|
hierbij meld ik mijzelf aan...
|
'meld aan'
|
meld zich
|
meld aan
*benoemt zichzelf tot winnaar* |
Citaat:
|
Hmmz
Als je dan toch bezig bent maak der dan ook eentje voor de vrouwen. Ik doe wel meej..maak wel even fototjuh van de week |
Citaat:
had ik al aangemaakt |
ik doe ook wel mee :+
(dus jullie zijn dan al bij voorbaat kansloos, maar goed..:D ) |
Citaat:
doe ook wel mee voor de gein :+ |
zal ik me wel of niet aanmelden. Mwa ik meld me ook maar aan
|
ach aangezien ik toch nix beters te doen heb meld ik me ook aan:)
|
eigenlijk is zo'n verkiezing voor een handjevol lui handig om je eigendunk op te krikken en voor de rest om jezelf de grond in te boren :)
|
mwah....ik ga t echt nie serieus zien :D
|
Citaat:
|
K meld me aan, geinig een keer :)
|
ach ja, ik ook wel, als ik verlies zeg ik dat het discriminatie is en als ik win zeg ik dat het is omdat niet willen discrimineren :p
|
neej als je wint dan kunnen we altijd zeggen dat je de stemmen hebt veranderd :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wees gerust, ik win toch nie :D |
ik wed iig dat je minstens 3e staat dan :+
|
Ik doe ook mee, maar dan moete er wel wat mensen op me stemme anders ga ik huile
|
Citaat:
|
ok ff tussenstandje
inschrijvingen anemic dextor stapper thegroovmaster junkiexl nightwolf rickclan the6thgate fonzie18 bluewolf brendovic spread the word moeten er nog veel meer worden voor vrijdag! |
Ik meld mezelf niet aan hoor, ben niet zo bekent, en zal dus ook wel weinig stemmen krijgen :o. Maar het valt me op dat mega-players Stefie en Joy zich nog niet hebben aangemeld hierzo :?. Valt me toch tegen van ze |:( Dus meld ik ze bij deze aan ;)
|
ach jah wrom nie :p voor de lol
|
Citaat:
|
ik doe wel mee.
|
ik doe alleen mee als ik niet laatste word :)
|
Citaat:
|
Zij kwam op de fiets voorbij, en lachte tegen mij!! Dat Roeie Klied dat Roeie mos stong vaastgenageld an de grond says:
stef, meld je ff aan op cyber talk voor de mister verkiezing hehehe, ik moet me aanmelden.O-) (meld zich bij deze dus aan) :p |
Stephaville :) - Forever young zegt:
moet jij je niet aanmelden op de mister forum verkiezingen? Ondanks dat ik de bescheidenheid zelve ben, kan ik zo'n verzoek niet weerstaan, en wil ik wel als opvulling van de poll dienen O-) |
Yeah right, dit fictief persoon zegt zogenaamd ook tegen mij dat ik me moet aanmelden says:
Meld je ff aan neh, daar is niemand bij gebaat :7 |
Maar in dit geval was de persoon niet fictief, maar toch echt The Phit :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oh en bij deze nodig ik rekz/alwin, tank/remko, bazzemans/bas, Ilcapi/remco uit om zich ook ff aan te melden *) 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de vriendjespolitiek komt al naar boven 8-) :z
|
anemic
dextor stapper thegroovmaster junkiexl nightwolf rickclan the6thgate fonzie18 bluewolf brendovic thePhit Ar-tuur Dimas Chalyken Sick-dude onduidelijk Timu-84 Bartje 518 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:Y) |
Remco says:
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=24867 hoi says: nee heb geen foto om mee te doen |
ik doe niet mee.
----------------------- http://home.planet.nl/~breug201/zooi/logo.gif nieuw certificaat binnen! |
Citaat:
2. dacht t wel :) |
Hehehe.. Nou vooruit dan, ik doe wel mee :o
|
laatste avond om aan te melden jongens
|
allthough I'm affraid of the results...ik zal wel mee doen :x
|
kdoe ook wel mee
|
Nou ik moet er toch nog een nachtje over slapen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Wist je al dat ik morgen geen school heb en dus om 09:00 nog lekker in me bedje leg? |
dextor
stapper thegroovmaster junkiexl nightwolf rickclan the6thgate anemic fonzie18 bluewolf brendovic thePhit Ar-tuur Dimas Chalyken Sick-dude Bartje 518 Djordi Fade of light Yor onduidelijk Timu-84 (indien geen bericht geen aanmelding) |
Rekz man doe niet zo flauw joh, meld je aan O-)
|
Waar zie ik Theo Tank in de lijst staan?
|
meld zich aan (gedwongen door anemic)
|
Citaat:
|
Citaat:
doe nou gewoon mee................... (btw volgens mij vergeet je kezman in het rijtje) |
Ja, AntiKezman doet ook mee :o En Theo en Alwin natuurlijk ook :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet zeggen dat Anke wel een geweldige wil om te winnen heeft en aan inzet geen gebrek
(zou ik ook graag bij Feyenoord zien) dus doe ik mee MAAAAAAAAAAAR dan doe ik mee met deze foto als dat niet mag van de heer anemic, tja dan gaat het hele feest niet door http://members.lycos.nl/janpeterdevr...etdezefoto.jpg |
Hehehe, kerl.. Er komt meer kijken bij zo'n verkiezing :p. Zo moet je ook lingerie-foto's hebben O-)
|
Nu kán het niet anders of RemKo doet ook mee *)
|
Citaat:
(duidelijke foto hier verkrijgbaar :p ) |
Citaat:
Rekz weet je wel zeker dat dat de bovenkant is? :D |
http://members.lycos.nl/janpeterdevr...ies/ofdees.jpg
of dees hoe verder je van je monitor vandaan gaat hoe duidelijker die wordt.... anke mag beslissen welke van de 2 foto's meedoet |
Citaat:
geloof het wel |
Hehehehe, oké. Theo Tank en Rek_x doen bij deze ook mee. Met deze 2 foto's.
Duidelijker foto's zijn te halen bij BRuGGi. Doet MSN bij jullie trouwens ook brak? :( |
Citaat:
jah jung waar blijvie nou op msn? |
Citaat:
|
Citaat:
Mmmm....ik ontvang dus ook niks meer, wil ik me opnieuw aanmelden lukt het niet :S Dat verschil zie je toch wel, hooguit is het dat die tweede foto een beetje overbelicht is en dat je daardoor in de war zou kunnen raken. En nee, ik doe niet mee :+ |
Citaat:
Citaat:
Lezen.... :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
Met dit soort opmerkingen kan je alle steun vergeten :* ;) |
Citaat:
Dan doe ik, hoewel kansloos, ook wel ff mee... dus: Bazzemans |
ik ben ook kansloos.. doe dus ook mee...
dextor stapper thegroovmaster junkiexl nightwolf rickclan the6thgate anemic fonzie18 bluewolf brendovic thePhit Ar-tuur Dimas Chalyken Sick-dude Bartje 518 Djordi Fade of light Yor Bazzemans JoY_RFJK |
wat ben ik toch blij mijn naam daar niet tussen te zien staan zeg :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
dextor stapper thegroovmaster junkiexl nightwolf rickclan the6thgate anemic fonzie18 bluewolf brendovic thePhit Ar-tuur Dimas Chalyken Sick-dude Bartje 518 Djordi Fade of light Yor Bazzemans JoY_RFJK REKZ-X Theotank Antikezman nog 40 minuten :D |
Citaat:
rekz maakt nie uit welke foto je neer zet, bartje en ik zorgen wel voor extra fotomateriaal als naslagwerk ;) |
van tank hebben we uiteraard ook nog voldoende liggen :*
|
tis negen uur schatjes van me 8-)
|
Inderdaad DIT is het rijtje deelnemers
dextor stapper thegroovmaster junkiexl nightwolf rickclan the6thgate anemic fonzie18 bluewolf brendovic thePhit Ar-tuur Dimas Chalyken Sick-dude Bartje 518 Djordi Fade of light Yor Bazzemans JoY_RFJK REKZ-X Theotank Antikezman wat mij betreft mag dit topic gesloten worden op naar foto's en plaatjes forum |
zo goeiemorgen zeg
uuuh ik zal voor tankie en mezelf ff die meeting foto's weghalen voor het geval jullie ze nog niet hebben opgeslagen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik meld me nu ook aan... hmz en ik hoop dat ik nog kan meedoen?!?!?! :o O-) :Y)
|
Citaat:
|
ow maarr flexe rekz ik heb er nog wel eentje voor je :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dies al 3 jaar oud hehe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.