![]() |
NIEUWE ENQUETE-UITSLAGEN (ditmaal wel alles :p)
Nah Mandy en ik hebben weer uren van onze (kostbare :+) tijd zitten zwoegen om die antwoorden maar online te krijgen. Ik moet zeggen ik schrok me kapot soms hoor bij die uitslagen want ik heb de ene helft van al die enquetes uit zitten rekenen en Mandy de rest maarreuh...
Resultaten kunnen schokkend zijn voor sommige mensen:{ Ow jah ik hoop trouwens dat die HTML codes het een beetje willen doen:+ Code:
|
1ste reactie :p
Waarom staan er getallen verder naar voren dan de andere :+ |
Sta er toch nog een paar keer in:) , met leukste avatar, en mensen die me weg willen stemmen:*
|
ik met junkie :9 whahah
|
wauw, sta der zowaar een paar keer tussen :+
|
en TOCH blijf ik de grote onbekende :p
|
hhmm...wie denkt er dat IK de grootste vrouwenverslinder ben? :? :S had wel leuk geweest maar diegene kent me dan toch nie helemaal denk ik :o net zoals degene die bij R&B aan mij denkt... :S ;) :)
vind t toch wel jammer dat niemand mij als broer wil, niemand met mij sex wil en niemand bij mij wil uithuilen, had ik toch wel wat meer van verwacht hoor! :[ :( :p nou...ben eerste geworden bij de fb-vraag en de leukste sign (al vraag ik t bij t laatste af hoe en waarom...maja...hoor je mij nie klagen :D), gedeeltelijk 2e bij vriendelijkste lid, was ik de eerste enquete 1e bij geworden, jammer, maar alsnog netjes :) net zoals die (gedeeltelijk) 3e plaats bij de quizvraag en de top 3 leden-vraag ook wel 8-) dat ik 2 keer als president word gekozen, maar er rest mij eig 1 vraagje: wie is er niet zo lief dat die mij wil wegstemmen uit t BB-huis? :? :( :p |
soms komen namen ook vaker voor in 1 rij, en niet cumulatief opgeteld dus ;D
|
Re: NIEUWE ENQUETE-UITSLAGEN (ditmaal wel alles :p)
Nou jah die codes zijn dus niet helemaal goed gegaan maar jah..hier me persoonlijke uitslagen.
Citaat:
|
signature past er mooi bij LoeLoe :+
|
Citaat:
Dus sorry daarvoor |
hahahaha vet grappig om te lezen! sommige uitslagen zijn errug vleiend! :o :) is deze enquete gehouden toen ik ffies weg was ofzo?
|
Citaat:
Wie haat mij? :] |
[QUOTE]Originally posted by LoeLoe
[B] Wie lijkt er het meeste op een vader/moeder figuur? Ben ik ook niet :+ Wie is volgens jou de grootste mannenverslindster? Chesta 1 Welgeteld 1 vriendje voor 6 maanden, jaja :p Wie is volgens jou de grootste vrouwenverslinder? :p Als je naar een onbewoond eiland zou moeten, en je zou 1 lid mee mogen nemen, wie zou dat dan worden? Chesta 1 he, shit, ik wou alleen blijven :( Welke naam komt het eerst in je op als je de volgende woorden hoort: Snoepjes: Chesta 1 :9 Wie heeft volgens jou de leukste sign ? Chesta 1 WAAAAAAROM? :p Ll.com geeft een feest en er word een slow gedraaid.. wie haal je eruit om mee te dansen? Chesta 2 Partiej! Wie vind je het knapste vrouwelijke lid? Chesta 3 Ik dank u zeer De rest komt nog.. moet weg nou. [ |
dit is zoo gaaf :D:D ik sta niet echt bij hle negatieve dinen ofzo:) alleen dat ik mee mag doen aan de forumslet verkiezingen!!:o:o:o
Maargoed, ik mag ook advocaat worden, ik mag meedoen in een quizpanel en ik mag meepraten of de wereldproblematiek...das leuk!8-) En tis niet Jolein maar Jolijn!:[ :p |
:), hey cool, met wie ga je het meeste om, in real life/msn.. 'eelcotje'
Who tha fuck is dat? :) Jochem? ofzo? of wie?:) |
Als je net als bij tv-progamma's mensen mocht weg stemmen
welke 5 mensen zou jij als eerste wegstemmen? YoDePlo 20 1e !!! :D :D dank u allen :D |
Citaat:
En nu: Wat klopt hier niet Code:
Je moet een gewoon lid forumbaas maken (jezelf mag niet), /me is tevereden over de lijst.. *) |
Citaat:
|
Mwa, ik kom op de een of andere manier toch best nog wel vaak voor :{ Had ik niet verwacht eigenlijk. Tja, alleen dat forumkoppel.. Pas dat eventjes heel erg snel aan ;)
|
Citaat:
|
3x erin, mwah.. 2 bij rock, 2 bij hardrock, 1 bij leukste nick..:)
|
*whee* kben zelfs geen forumslet...:'( :9
|
oja dat van grootste mannenverslindster klopt ook nie heb alweer 3 weken mijn lieve vriendje
dat van knapste klopt ook niet en de rest weet ik niet meer :9 |
hey koel ik sta er ook bij :+
|
Wie lijkt er het meeste op een vader/moeder figuur?
Linnea 2 *Ghehe... nooit geweten dat men mij zo kon zien;) Wie is volgens jou de grootste mannenverslindster? Linnea 2 *Ik ow.. ja verschrikkelijk:+ Als je naar een onbewoond eiland zou moeten, en je zou 1 lid mee mogen nemen, wie zou dat dan worden? Linnea 2 *8-) Als er een Big Brother georganiseerd zou worden onder alle forumleden, wie zou er dan gaan winnen denk je? Linnea 2 *ikke? :o Welk mannelijk en vrouwelijk lid zouden volgens jullie nog een goed koppel vormen? artuur & linnea 1 *:p geheheh Stel je voor dat een soort quiz wordt georganiseerd met vragen over de meest uiteenlopende dingen van sport over politiek over auto's naar wiskunde, en je moet deelnemen met een team met 3 leden, wie wil je bij jou in je team? linnea 2 *8-) Stel je wordt (onterecht natuurlijk ) beschuldigd van moord. Je hebt enkel geen geld en kan je enkel een leerlingen.com advocaat aanschaffen, wie van het forum mag dan je belangen verdedigen ? (en je proberen vrij te krijgen)? *ghehe gaat goed hier., ik wil rechten gaan studeren;) Het lekt uit dat het ll.com forum eigenlijk een verzameling is van allemaal Al Quada-leden (terroristengroep) en iedereen moet de gevangenis in.. mannen en vrouwen worden echter gescheiden. Je mag zelf je kamergenoot kiezen (van hetzelfde geslacht dus) .. wie kies je? Linnea 1 *:):) Wie vind je het knapste vrouwelijke lid? Linnea 4 * :o Wie vind jij het vriendelijkste lid? Linnea 3 * :):) Wie van de mensen die je hier al ooit meette zou je graag nog eens meeten? Linnea 1 *Zo jammer dat je dan nie weer wie dit dus gezegd heeft..;) Wie van de mensen die je nog nooit in het echt zag zou je wel eens willen ontmoeten? linnea 1 * Hier zeker.. hint..hint... pm? O-) Als je een top 3 van de leden zou moeten maken, hoe zou die er dan uitzien? Linnea 2 * I'm honored:) Wie van het forum zou je het liefst als broer / zus hebben? Linnea 2 *:) Welk lid heeft de leukste nickname? Linnea 1 * ghehe. naam van hoofdpersoon van me favo boek:) Welk lid is de liefste? Linnea 5 *Dit vind ik pas lief dat mensen me dat vinden:):):) Met welk forumlid zou je wel graag willen samenwonen? Linnea 1 *toevallig huisje op de grens?;) Wat is jouw top 3 meest leipe/aardige/toffe/coole leden? Linnea 1 * Tof!:) Stel, het is na 3 maanden uit met je vriendin van wie je o zo hield en je hebt alleen nog maar je internet verbindinkje met leerlingen.com. Bij wie zou je dan gaan uithuilen? Linnea 2 linnea 2 * :? wel onwijs lief:) En I'm here:) Voor wie van het forum heb je echt respect? linnea 2 * moi?:o ik ben echt verbaasd over sommige uitspraken Nog maals bedankt voor de uitslag Mo en Mandy!:) ennuh. ik ben echt verbaadst!:) |
Gelukkig de persoon die in de vorige enquete mij als koppel zag met UrbanLegend is verdwenen :)
Maarre : Wie wil mij allemaal zo graag meeten ? Op wie zijn kindjes mag ik passen ? Wie wil mij als forumbaas ? Wie denken er bij mij aan hard rock |
Het antwoord is NEEJ! Neej Neej Neej jullie krijgen niet te horen wie op wat heb gestemd :p
Ik heb trouwens al die enquetes allang weer gedeleted:o |
Citaat:
|
Er is 1 x op mij gestemd !! Ik dacht niemand kent mij, maar blijkbaar wel!! Want ik ben een forumslet met 1 stem :( Wat dan?? Ik heb nog maar 2x verkering gehad hoor.. Valt best meej..:(
|
Wie is volgens jou de grootste vrouwenverslinder?
Loeloe <-- :p Als je naar een onbewoond eiland zou moeten, en je zou 1 lid mee mogen nemen, wie zou dat dan worden? Andy 2<-- leip :) Welke naam komt het eerst in je op als je de volgende woorden hoort Yeah-Dude 1 <-- Pepsie is nie lekka Snoepjes: YeahDude 2 <-- iz me teh snoepje? 8-) Vliegtuig YeahDude 1<--- Vliegangst :( Banaan YeahDude 28<-- BANAAN LEEFT!!!!! Als er een Big Brother georganiseerd zou worden onder alle forumleden, wie zou er dan gaan winnen denk je? Yeah-dude 1<--- wat 1 stem :[ Wie heeft volgens jou de leukste sign ? YeahDude 2 <--- was dat van die kankerallochtonen?? Wie post de leukste/interessantste topics? Robby 1 Yeah dude 1 ________ MEE EENS!! Wie gaat volgens jou in het echte leven later het meest verdienen ? Yeah Dude 1<--mensen ik ben een kanloze persoon, ik heb ech geen toekomst :p Wie is de grootste zeikerd op dit forum? Geen :D:D maar wel vreemd dat Youssef ertussen staat :( Wie zijn afwezigheid valt het meeste op, op het forum? YeahDude 9 <-- is ik nog steeds et actievst? Als je net als bij tv-progamma's mensen mocht weg stemmen welke 5 mensen zou jij als eerste wegstemmen? Yeah-Dude 4 <-- :[ bitchasses Bush wordt neergeschoten.. er is een nieuwe president nodig .. wie van ll.com krijgt jouw stem? FadeofLight 4 <--- FoL 4 President!! Welk mannelijk en vrouwelijk lid zouden volgens jullie nog een goed koppel vormen? wrom staat andy&amberII er nie tussen? Stel je wordt (onterecht natuurlijk ) beschuldigd van moord. Je hebt enkel geen geld en kan je enkel een leerlingen.com advocaat aanschaffen, wie van het forum mag dan je belangen verdedigen ? (en je proberen vrij te krijgen)? Yeah dude 1 <--- ik krijg iedereen vrij :) Het lekt uit dat het ll.com forum eigenlijk een verzameling is van allemaal Al Quada-leden (terroristengroep) en iedereen moet de gevangenis in.. mannen en vrouwen worden echter gescheiden. Je mag zelf je kamergenoot kiezen (van hetzelfde geslacht dus) .. wie kies je? Yeahdude 2 <-- wil je niet :) maar ik weet wel wie mij gekiest hebben :p Wie vind je het knapste mannelijke lid? *rent naar plastisch chirurg voor gezichtsverandering* :p Wie vind je het knapste vrouwelijke lid? amberII :[ Wie is de beste forumbaas? Bluewolf 8 Youssef 6 ____________________>> 8-) Wie vind jij het vriendelijkste lid? :{ Wie van de mensen die je hier al ooit meette zou je graag nog eens meeten? Yeah dude 1 :( Wie van de mensen die je nog nooit in het echt zag zou je wel eens willen ontmoeten? YeahDude 1 <-- ik kook een appel, en jij? Als je een top 3 van de leden zou moeten maken, hoe zou die er dan uitzien? YeahDude 4 <-- nog steeds top 5 Je moet een gewoon lid forumbaas maken (jezelf mag niet), wie maak je forumbaas? yeah dude 2 YeahDude 1 :p Wie van het forum zou je het liefst als broer / zus hebben? Yeah dude 3 <-- dat wil je niet Welk lid heeft de leukste avatar? Yeahdude 1 <--- Youssef had hem moeten winnen (of Groov) Welk lid heeft de grootste mond? Yeah-Dude 4 <-- het K-woord is normaal Wat is de leukste meeting die je tot nu toe mee hebt gemaakt? de andymeeting (?) 1 <-- :D:D:D Met welk forumlid zou je wel graag willen samenwonen? Yeahdude 1<-- wie heeft dees gekozeN?? Wat is jouw top 3 meest leipe/aardige/toffe/coole leden? Yeah-Dude 7<-- ik ben de coolste :{ Stel, 1 van de leden moet mee gaan onderhandelen over de wereldproblematiek, wie zou je dan kiezen? Yeah-dude 1<-- wat houd deze vraag in Voor wie van het forum heb je echt respect? Youssef 6 <-- DE grote voorbeeld voor allochtonen 8-) Als je later met je man/vrouw kinderen hebt en je hebt het allebei hartstikke druk. Je hebt enkel de beschikking over een paar leerlingen.com oppassers. Wie mag dan jouw zoontje/dochtertje iedere avond gaan voorlezen? YeahDude1 *Probeerd lach in te houwe* Aan welk lid denk je bij de volgende muzieksoort/b] Hardcore>> welke hartkoooor bedoelen zu Hardrock Yeah dude 2 :) Rock Yeah-Dude 3 <-- aight 8{ Hiphop Yeahdude 3 <-- Alleen GangstaRap plz R&B: YeahDude 3 :r :r ______________________________________________ FoL is beroemder geworden :p En ik ben cooler dan LoeLoe :{ :( |
Je moet een gewoon lid forumbaas maken (jezelf mag niet),
wie maak je forumbaas? Bird of Prey 9 Stapper 2 lol :) Dance :r Stapper 1 ik hou niet van dance Stel, 1 van de leden moet mee gaan onderhandelen over de wereldproblematiek, wie zou je dan kiezen? Stapper 3 LOL |
Citaat:
trouwens dat er dubbele namen staan klopt wel als er namelijk heel veel namen zijn met 1 stem en j moet elke keer die lijst al gaan dat is heel veel werk dus denk je eerder heb ik die al gezien of niet??? als je denkt nee dan schrijf je die naam opnieuw dat betekend als er 2 keer je naam staat moet je die score OPTELLEN :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nounou, dr word ook niet veel aan mij gedacht :)
Mja, misschien is dat maar beter ook??? En who the fuck denkt er aan mij bij Hip-hop :D |
Citaat:
|
Citaat:
heb hem trouwens niet ingevuld, was teveel werk :z |
Oke Top40, Dance, Trance, Hardcore :) geen problemen mee...Maar R&B....:?:?:?
Enne..Hellep...21 stemme voor forumslet :'(:'( Lizz en Junkie staan nu bovenaan LOL :) Ik weet nog hoe erg het vorge keer was O-) |
Citaat:
|
whoei, ik sta bijna overal wel in :D
|
kmis m'n eigen stem bij "met wie zou je wel eens sex willen hebben?" :?
|
Wat is jouw top 3 meest leipe/aardige/toffe/coole leden?
The6thgate 5 whoei:+ |
valt verder ook niet op dat Loeloe bijna overal bovenaan staat he? O-)
|
Citaat:
ten eerste mocht je niet op jezelf stemmen (dat zei Mo iig tegen mij toen ik er naar vroeg) en ten tweede ist toch ergens wel triest dat je op jezelf gaat stemmen op de vraag met wie je wel ns sex zou willen hebben, alsof je al verwacht dat je daar totaal nie hoog gaat scoren :S :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
best vaag,,.,, bij heel veel uitslagen sta ik eerst met 2 stemmen, en daarna komt mijn naam nog een keer met nog een stem ofzoiets, mijn naam komt dus meerder keren voor bij de uitslag van 1 vraag :?
maarja bedankt voor de mensen die op me gestemt hebben! :)8-) |
Citaat:
vorige keer was het ik en sgatje nu ik met jou next?? :? :z |
Citaat:
eej ik zie degen er neit in waar ik op heb gestemt snap je |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij deze verklaar ik den enquête-uitslag voor totaal onrelevant :'(
|
Citaat:
|
Oke, uit verschillende bronnen :+ blijkt dus dat er geen reet van klopt :?
Ergens ben ik blij dat ik hem niet eens gekregen heb :{ |
Citaat:
ik heb alle uitslagen van de sportforummers gedaan dus als er iets mee was is dat mijn schuld. ik heb op mo dr acount gezeten en ze van daaruit bij de lijst gevoegt als mo ze dus gewist nu heeft kan ik daar niets aan doen dat spijt me dan... mocht er een andwoord niet zijn en je weet het zeker en je heb jou enquete nog kun je hem wel ff pmmen dan kan ik het dr bij voegen nogmaals als het mijn fout is geweest spijt me dat enorm |
Code:
Wie is volgens jou de grootste vrouwenverslinder? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, ik spreek zo Mandy of Mo nog wel aan op msn voor de verandering met daarbij m'n eigen enquete die ik heb ingevuld in Word |
Citaat:
|
Tijn weet niet precies wie jouw enquete nou nagekeekt heeft
Daarbij wil ik zeggen ik ga geen enquete organiseren en vervolgens mezelf super popi maken ofoz..zo laag ga ik niet:{ Dat jullie dat dan weer denken van me...vinnik wat minder. Ik heb nog een aantal enquetes in me trash can liggen ofzoiets en als der van die snotneuzen zijn hiero die me niet geloven omdat ik bijna overal bovenaan sta of in die burut (kan ik wat aan doen wil je zeggen :?) dan mag je zelf zelf nog gaan nakijken want ik zweer je dat die antwoorden allemaal van andere users zijn. Daar kan ik verder ook niks aan doen MAar voor de mensne ndie me niet geloven ze mogen me wachtwoord hebben en al die pm's zelf gaan nachecken hoor. Jezus stront voor dank krijg je hier van sommigen:{ |
Citaat:
|
Ik wil verder niemand beschuldigen, maar mij valt het ook op dat LoeLoe erg vaak bovenaan staat. Wat overigens niets wil betekenen. En dat ik mijn antwoorden bij somige vragen mis. Wat ook niets wil betekenen. Maar je kan er natuurlijk wat bij denken :9
|
alleen bij snoepjes wordt er aan mij gedacht... snif... :(
maarreeeeee wie denkt erdan bij mij aan snoepjes?? :9 |
Maar ik wil echt weten wie er met mij wil dansen (slowen) en wie mij wil meeten 8-)
|
Citaat:
MAar dat heb ik gedaan omdat het niemand eigelijk wat aan ging en niemand er wat aan had.. Nogmaals je mag de stemmen zelf gaan natrekken als je me niet gelooft. Dat antwoorden uit zijn gebleven....kan gebeuren denk ik. Al was dat niet de bedoeling dan. Ik heb der ook weleens dubbele antwoorden tussen zitten omdat je gek wordt van zo'n heel rijtje namen. Volgende keer moeten we zoiets toch maar wat anders aan gaan pakken. Met een poll of iets dergelijks. Maar goed. |
ja, wie wil eigenlijk mij meeten :D?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
I'm sorry. Ow jah je moet dan ook nie gaan denken dat ik ook nog voor alle 78 deelnemers hun antwoorden heb onthouden want dat heb ik ook niet.. Ik weet zelf niet eens meer op wie ik allemaal heb gestemd:{ |
Citaat:
|
Citaat:
owja: MO EN MANDY HARDSTIKKE BEDANKT VOOR DIT ZWARE WERK :* :* :* |
Citaat:
misschien wil iemand het zelf wel vertellen? :) |
Citaat:
|
Citaat:
Tjah dat laat ik aan diegene over die gestemd heb..:) |
Citaat:
maar goed...mij maakt t nie uit, tis ook geen enquete van t CBS of de NIPO ofzo geweest, twas gewoon een enquete voor de lol en twas geloof ik nooit de bedoeling om dit allemaal zo serieus op te vatten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie kunnen ut gewoon niet hebben dat Mo zo populair is !
Thanx Mo en Ma :* |
ik ben te lang van het forum geweest volgens mij (ik sta nergens) maar geen nieuws is goed nieuws:) (tenminste dat hoop ik:{ :?
|
Citaat:
En ik zal niet de enige zijn :x |
Citaat:
|
Citaat:
ok...hij komt evengoed veel voor, maar jij steekt er gewoon met kop en schouders bovenuit :D maar goed...ik ga geen (valse) conclusies trekken, t valt idd op jah, dat jij zo vaak bij de resultaten staat, maja...tis al te merken dat je niks te verbergen heb, en tis dus nooit de bedoeling geweest om t zo serieus op te vatten lijkt me? :) alleen iets om te leren voor de volgende keer is om wellicht die PMetjes met de antwoorden nie zo snel weg te gooien, desnoods sla je ze ff op in Word, dan kan er, mocht er ns iets fout gaan t ff met de volle zekerheid nachecken ;) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ok, ik geloof jullie wel :)
|
ik weet nu iig wel dat ik mijn enquete nu anders zou invullen, maar das voor een volgende keer ;)
|
hmm, heel vaag. Ik kreeg van verscheidene mensen te horen op welk onderwerp genomineerd was. Maar bijvoorbeeld bij vrouwenverslinder zie ik me 2 x staan, terwijl ik door zeker 4 mensen daar ben genomineerd. :o
wat wel opvalt is dat ik vaak ben genomineerd bij trance :D:D terwijl dat nou gewoon een van me vele muziek smaken is. en de enige van veel andere forummers. :{ |
waar is eigenlijk het onderwerp: op welke forummer/ster ben jij eens verliefd geweest nou? :+
|
tussenuit gelaten.....net als de vraag Ben je wel eens echt verliefd geweest op een lid? :)
edit: ohnee ik bedoel Als je Fb zou worden op ll.com, van welk forum zou je dat het liefste zijn? |:( |
WTF wil mij in de wereldproblematiek laten oplossen??
Mag ik die persoon er even op wijzen dat ik een pokkehekel heb aan de wereld... (tenminste, de menheid) --- En wie komt er bij mij uithuilen?? ~~sorry, je staat niet in mijn MSN-lijst, NIEMAND van dit forum staat in mijn MSN-lijst, dus succes met uithuilen.. :p~~ |
Citaat:
|
BWM is jou naam toevallig ward- wenst iedereen een fijn week-end toe?
|
Citaat:
|
Als je later met je man/vrouw kinderen hebt en je
hebt het allebei hartstikke druk. Je hebt enkel de beschikking over een paar leerlingen.com oppassers. Wie mag dan jouw zoontje/dochtertje iedere avond gaan voorlezen? LoeLoe 10 Manderijn 5 Irene 4 Ambypur 2 Fizz 1 Yodeplo 1 Chesta 1 Blossom 1 Chca 1 Junkie 1 YeahDude 1 Nightwolf 1 meiske 1 Antikerzman 1 the phit 1 bon 1 robbie 1 annestacia 1 ruffryder 1 niet nog zo'n jengelend kind dat je oren van je kop af schreeuwt hoor, heb aan dat mormel hier al genoeg tijd verspilt en ga nog meer tijd verspillen eraan :{ |
Citaat:
|
Ok, ok ok, wie heeft er ingevuld sex met mij te willen??:{
|
ik sta der maar 1 x in , en dat is op de derde plaats van wie ze weg willen stemmen :( , ze vindne me niet aardig :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op wie zijn kindjes mag ik nou passen ?????? :Y)
|
Citaat:
|
welk ontzettend achterlijk figuur kan mijn naam niet ff normaal schrijven dan?? |:(
O-) |
orginele vraag :p
wie heeft er allemaal bij mij gestemd bij de volgende dingen?? :) ben nieuwschierig Code:
Welke naam komt het eerst in je op als je de |
Citaat:
|
Citaat:
Waarover dan?? |
Wordt nog best eens genoemd ook :o
Toch geinig zo'n enquete :+ Citaat:
:o :) 8-) Citaat:
O-) |
Citaat:
|
Citaat:
stuur me die fotows trouwens nou es op :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
foto's ? O-)
|
Citaat:
|
:z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Darkangel en FoL zijn flauw :(
en tijn heb je bij al die vragen een keer op mij gestemd :? of bedoel je dat niet ? zoja, waarom ik als dj, ik erger me heel snel aan bepaalde muziek dus ga ik dat niet draaien :p en je wil niet met mij in een gevangenis zitten... waarschijnlijk sla ik door en ga'k in een hoekje zitten staren :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en waarom DJ? je hebt een betere muzieksmaak dan ieder ander van dit forum zover ik weet :+ en die van die gevangenis.....ach ik heb erger meegemaakt :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is dan niet vreemd dat ik dan sterke twijfels begin te krijgen over de objectiviteit van het onderzoek, danwel de capabelheid van hen die de enquête nagekeken hebben. Als dan een of ander mens mij daarom snotneus noem omdat ik niet boven de 10.000 posts uitsteek of zoiets, dan zegt dat meet over die persoon dan over mij. Zo, dat moest ik even kwijt :). |
En wie vulde mij in als forumslet trouwens? :?:{
|
Volgende keer gewoon in php maken die zooi. Is het niet veel werk en je kunt makkelijk vaker een enq. houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
:{ |
en wie denkt er nou bij snoepjes aan mij???????? :{
|
Met welk forumlid zou je wel eens sex willen hebben?
Chesta 1 Wie dit is heeft heel groot pak slaag nodig... :[ :+ |
Citaat:
|
Citaat:
Maar daar heb ik verder geen verstand van dus daar ga ik me niet mee bemoeien |
Citaat:
|
ik sta er zowaar een paar keer tussen
*huilt tranen van blijdschap* :( :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Top 40
ChildoftheNight 1 top40 wannabe alto 8-) |
Citaat:
Jij zeker?? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: NIEUWE ENQUETE-UITSLAGEN (ditmaal wel alles :p)
Citaat:
|
WHOOOOOO!!!
Ik sta er gewoon 4 keer in!!!:) |
ik sta er best wel vaak in :o cool 8-)
mgoed.. ik mag met iemand mee naar de gevangenis.. 8-) en mensen vinde me vriendelijk :o en er zijn verdorie wel 3 mensen die met me willen samenwonen.. damn.. wie? ;p oef wie wil mij als dj dan?? onverstandig :] en ik mag oppassen... jeej :D en wie o wie denkt er bij mij aan dance?? leuk hoor... :p en niet bij de forumsletverkiezingen.. beter... :D thnx allemaal hoah :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Krijg de kleren (nee niet de mijne :+)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: Re: NIEUWE ENQUETE-UITSLAGEN (ditmaal wel alles :p)
Citaat:
|
Citaat:
alle positieve dingen komen van mij ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
... Dus ik heb je eruitgeflikkerd :p |
Citaat:
|
vast nie....als ik een enquete verstuur onder mijn naam, staat mijn naam echt nie ergens bovenaan :{
|
Citaat:
|
alsof me dat iets boeit :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee :? waar heb je me dat zien zeggen? :?
|
Gaaf hoor 8)
|
Wat een Loeloe-getinte enquête 8)
|
Dit herinner ik me nog wel..
Iemand mocht mij niet...:{ :'( :rolleyes: |
Ik kan het begrijpen dat je graag iets hoog houdt Arie maar deze threat is daar niet voor geschikt
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.