![]() |
korfbal, jou mening?
Dan start ik de discussie maar weer op!;) :p ..
Maar wat vinden jullie er dus van? Ik heb vanmiddag nog een wedstrijd gespeeld en gewonnen met 9-4...Ging heel lekker, alles ging goed!! Dus ik vind het echt de Coolste sport ever!! Nu jullie mening nog horen! |
alweer?:{ :'( :'( :'(
|
Citaat:
|
jaaa, en we moeten nog de krofbal foto te zien krijgen.:) Korfbal is tegenwoordig best in, ik ken wat mensen die erop zitten, in alkmaar en in uitgeest.:D
|
[QUOTE]Originally posted by thePhit
[B]jaaa, en we moeten nog de krofbal foto te zien krijgen.:) Ik doe mijn best, aleen hoe moet je zo'n foto erop zetten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
maak er dan een poll van
|
Ik blijf bij mijn mening: enkel het gemend douchen is boeiend :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het echt een zuigsport...Maarja mijn mening.
|
Citaat:
|
ik heb het 6 jaar gedaan en ben in die 6 jaar vaak uit geroepen tot waardevolste speler van de divisie O-)
maarja, het is leuk als je in een leuk team zit, ik zat het laatste jaar echt in een k*t team en daar werd het nou niet echt leuker op |
ik ga zo ontzettend op schoonspringen heO-) O-) O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:+ :o |
Schoonspringen ook gemengd douchen :? :)
|
Citaat:
(maar nu heb ik er veel minder last van, maar zit er niet meer op):+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe tja kdacht laat ik dat toch es ff melden hiero O-)
schrijft u allen in.... ;) Citaat:
het is wel een gemengde sport..... trainen gemengd....... toernooien gemengd...... alleen de grotere wedstrijden zijn qua punten en klassering gesplitst, en er worden ook andere eisen gesteld. maja laten we het maar weer snel over korfbal hebben, zou zonde zijn om van dit prachtige onderwerp af te dwalen |
Citaat:
|
wat zal ik doen....
Korfbal of schansspringen? |
Citaat:
|
doet er hier iemand aan sjamboleren? 8*
|
Citaat:
is daar iets tegen dan? geile sport net als korfbal |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
wat gaan we nou krijgen???
niet gemengd????? of jongens met lang haar :{ die dikke en die met die staartjes zijn best wel :9~ |
|
TEERING!
geocities linkt niet h**p://www.geocities.com/astjo/korf2001/DSCF0651.JPG kopier en plak en geniet |
|
:o
http://www.korfbal.be/foto/natrec04.jpg dit is wel van .be dus praten ook vast wel met zo'n geile g als bartje zijn mensen die met een g praten nou zo lelijk of komt het omdat het belgen zijn? |
Het komt dooe geen van beide.. Phitje heb met een Limburgse schone gehad :7 En ken heel wat mooie Belgische meiden.. Dusse komt daat beide niet, Alwin :(
|
hmmm leuke sport korfbal
vooral na het zien van die foto wat kijken ze kanker vrolijk en aan die 2 zittende grietjes rechts kun je ook zien dat de kilo's er vanaf vliegen...(en aan de geel zwarte dames ook...) inspannend :{ |
Ado Korfbal club
http://www.xs4all.nl/~deweger/koag_e1.jpg http://www.vejprtsko.cz/korfbal/stra.../druzstvo2.jpg http://www.vakgericht.nl/wiezijnwij/...groepsfoto.jpg http://www.pkc-korfbal.nl/images/Coachen/selectie.jpg nu weet ik het zeker.... ik ga korfballen en Judith, wil je alsjeblieft zo snel mogelijk jou korfbal foto's hier neerzetten? :9 |
Citaat:
en hoe zit het dan met mevrouw janine van octaaf van samson? |
Hehehe, die Alwin.. Die houdt niet van half werk.. Zie B&A, nu weer korfbal-foto's.. Alsie iets doet doet ie het goed :)
|
Citaat:
zo beginnen ze allemaal in den haag ennuh ali, die 2e foto te zien he... als je zo gaat kijken en je ziet er ook nog zo uit als je korfbalt wil ik ook best wel gaan korfballe ja |
Citaat:
of heb je de foto smaller gemaakt? :? |
Die 2e foto?
zouden ook wel de "Vrouwen van Roda" |
Citaat:
|
kijke die ook zo?
|
Citaat:
Lekker slapen he bart? en je hoeft niet bang te zijn in het donker want je weet het he? "Spoken bestaan niet.... Spoken bestaan niet" (8)(8) kga slapen man daag |
ja ik ga ook maar naar me nest...
remco zegt toch niks nuttigs meer tyfus wat een tijd weer |:( later |
Citaat:
|
Citaat:
|
Korfbal vind ik gewoon leuk, met al die contacten. Met de scheidsrechters (van jou club dan) zijn aardig, je trainers zijn aardig, leert misschien je toekomstige vriend/vriendin tegen....:+
|
heerlijk gemaakte zinnen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wil je voor mij ook geen uitzondering maken :{ |
Citaat:
- heel rijk zijn - er net zoals Vin Diesel uitzien... - Enne.....jah dat was het wel...dusse veel succes...:] |
Citaat:
http://www.anycities.com/vindieselfa...cs/tftf/34.jpg peace of cake |
Citaat:
|
Citaat:
O jah, 1 eis is wel op z'n plaats. Je moet wel op korfbal zitten..:p :+ ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar jah we dwalen van het echte onderwerp af....haha |
Citaat:
|
Citaat:
|
Judith wil je een breezer?
|
Citaat:
|
ik denk dat deze judith ook wel wat voor oizo is:D:D
|
Citaat:
|
Judith is idd best wel een breezer :{
|
Citaat:
Why???? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar blijft de foto nou? :o
|
Citaat:
Enne mijn msn dat moet je maar bartje vragen die heeft het ;) ....mja....Na die foto is het gebeurt, ik ben niet gevallen voor zijn charmes :+ :p ;) |
Citaat:
|
Bertje heeft wel zin om effe lekker te gaan palen he... ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:z
|
Citaat:
|
Judith, wil je voor mij alsjeblieft een verslag maken over hoe een wedstrijddag er voor jou uitziet?
|
Citaat:
ja, dat zou ik ook wel erg graag willen zien... ben erg benieuwd!!!:o |
Citaat:
Zaterdag moeten we tegen de sterkste tegenstander uit onze poule..dus dat gaat me toch een verslag worden :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
korfbal gaat wel, hoe komt t dat het zo populair is in nederland? ik bedoel, in Nederland zijn zo'n beetje alle sporte waar nederland niet zo goed in is is hier weer populair, maar sporte waar nederland heel goed in is, zijn zeer onpopulair
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kan niet wachten..:o dolletjes:+ |
Citaat:
LOL:+ |
Het korfbal topic draait zo te zien alweer op volle toeren :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verslag van 22 februari 2003: :+
Nou we moesten dus tegen de koploper van onze poule. We hebben verloren met 13-4, maar het was een erg leuke wedstrijd om te spelen. Vooral in de tweede helft. Had namelijk best een makkelijk meisje en wist haar geen kans te geven om een (korfbal)bal te ontvangen......Volgende week moeten we in om 19.00uur spelen tegen meeuwen. Daar hebben we wel van gewonnen met 9-4. Dus volgende zaterdag weer een verslagje....8* :+ |
Citaat:
|
Citaat:
Weet niet precies waar de meeuwen vandaan komen. Zeewolde ofzo weet niet precies of Putten..... |
daar moet je voor oppassen die meeuwen.. die zijn vliegensvlug :+
|
Citaat:
|
waarom reageert er niemand meer:(
|
misschien is korfbal te saai....
|
Citaat:
|
Ik denk omdat ze allemaal stil ervan zijn, en omdat de meesten naar t voetbal zijn nu :p
|
Citaat:
|
moe worde van een balletje schoppe ha! ik snap nu eigelijk waar al die rellen op slaan, die 'supporters' vervelen zich, dus gaan ze er maar ff op los slaan, dan hebben ze nog wat te doen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het ging zelfs nog over zijn posts en niet over hem persoonlijkO-) Maar het ging over Korfbal8-) Dat verslag mag wel wat uitgebreider:Y) Hoe kan je een wedstrijd nou leuk vinden terwijl je dik verliest, of kwam dat door de derde helft:Y) |
Citaat:
*genoeg uitgebreid???:+ |
jaaaa laat ik ook maar eens reageren
ik ben mandy en zit al 10 jaar op korfbal :+ geintje...neej ik zit echt op korfbal en ja okal 10 jaar... vele zeggen altijd dat het saai is. maar ikd nek dat dat heel erg dr aan ligt op welk nivo je dat speelt. ik speelde (wnat ik ben tijdelijk wegens omstendig heden gestopt) A1 hoofdklasse . en ik zweer je...blauwe plekken blijven lang zittem. dat is echt zow ruw maar wel onwijs gaaf. Bij ons moet je gewoon een bal van 20 meter afstand dr in kunnen knallen. (try it zou ik zeggen) tegenwoordig heb ik alleen een eigen team de aller jongste (dus 5-6 jaar) en in september weer A1 maja...verwacht maar geen verslag...want dat is saai...het is saai om te kijken maar leuk om te spelen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe dom kan je zijn|:( |
Ja Stuart, wees nou verstandig :'(
Maaruh Judith ik zit er serieus zwaar over te denken om op korfbal te gaan. Zou ik bij jullie denk je misschien een keertje mee mogen proef trainen? Als ik het dan leuk vind ga ik het ook doen en probeer ik bij jou in het team te komen! Ik ben ook 14 jaar dus dat moet kunnen toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ok ik zal jullie s vertelle wat ik, een zeer kritieke en kieskeurige persoon, vind van korfbal: Het is een goede en leuke teamsport (de enige reden dat ik het niet speel is, omdat ik op een martial art wil AKA taekwondo en op een fitnesscetre lid ben en we zijn niet al te rijk, omdat ik, toen ik erop zat, zeer veel last van astma had, AKA grasvelde[heb ik nog steeds, dat astma, alleen minder dan toen:+ ], en omdat ik en enorme slechte conditie toen de tijd had) dus korfbal is een sport om op te gaan (in tegenstelling tot voetbal)
|
Citaat:
|
dat heb ik al gezegt
|
Ik denk idd dat Judith zich heb vermaakt tijdens de 3e helft, en het gemengd douchen dus, Nickchance *) :9
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wist nie dat er gemengd gedouched werd...
|
Citaat:
|
weer stilte, ligt het nou aan mij, offe hebben jullie geen zin meer in dit topic??:(
|
1 Bijlage(en)
tadaaa, geen foto van m'n team, maar wel een korf waar de bal in moet ;)
|
tadaa, hier is mijn team dan:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar zaterdag of zondag wel, want dan maakt mijn vader een foto van ons team, en dan zet ik hem er gelijk op:D |
Nog steeds geen foto :'(:(
|
Citaat:
|
ben vandaag naar korfbal wezen kijken
ga me denk ik opgeven kan ik beetje meelullen met jou toch? |
Citaat:
|
Ik hou niet van korfbal, ben namelijk bang voor water... :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk da Bon het ook met name vanwege het gemengt douchen doet, niet Bon? *) :9~
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://images.cu2.nl/cu2.nl/126/561/7/pics/0.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben benieuwd of er een korfbalclub in de buurt van Silvolde of Ulft is 8-)
|
Citaat:
|
ZzZZzZzzzZZ ik zie niet echt veel meningen hier tusse staan, dus dan maar de vraag wie van jullie zit er op korfbal?
|
Citaat:
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :x |
Citaat:
|
dikke liefde haat relatie hier, retestrak woar
|
Citaat:
Ja ik kon het al niet vinden! ik overal zoeken naar ASVD en begonnen ze me raar aan te kijken :[ |
Citaat:
|
Ja inderdaad, kan iedereen gebeuren.
Sorry dat ik zo naar je uithaalde |
Citaat:
nee hoor, tis al goed....:D |
Hihi,
maar stiekem ben je wel een beetje verliefd op hem he? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(8)Tis stil bij het korbaltopic(8):(
(8)Tel me way(8) Korfbal is toch leuk...om over te praten en te spelen natuurlijk:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 of 2 eigelijk goede redenen waarom t hier zo rustig is.... ze zijn dr ff nie, of er moet meer motivatie komen voor korfbal...
|
Citaat:
|
Citaat:
Just kiddin' |
Citaat:
|
nou ik woon in Nijmegen Juudje, dus ik denk niet dat we tegen elkaar mogen treden, maargoed ik moet er nog heel even over nadenken maar hoe jij erover praat lijkt het me wel een ontzettend leuke en vooral gezellige sport! Er stond gister toevallig een stukje in de Brug('krant' van Nijmegen zeg maar) over een korfbalvereniging(elke week wordt er een vereniging in het zonnetje gezet, je kent het wel) KV Nijmegen ofzo... en die mensen in die advertentie zagen er wel apart uit, en die foto's die Aliwin plaatste waren ook best apart, dus dan vraag ik me af waarom? want toen ik ging kijken was iedereen wel normaal...:?
maar oke ik ga op korfbal denk ik en niet om het gemengd douche, behalve als ali en tank ook op korfbal gaan ;) morgen ga ik naar een training kijken koel he :) |
Citaat:
tank is bang voor water |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar ligt Ulft dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er geen animo voor is moet je dit topic rustig dood laten bloedenO-) Zoek het dan op, op internet ofzo of in een atlas. :O |
Dat staat er toch al :??! Ulft ligt in het oosten des lands, en is dé absolute metropool van Nederland. ook kent Ulft een voorstad (zoals je in parijs heb met Saint Denis en Saint Germain), namelijk Silvolde, en een andere stad, Varseveld.
|
Citaat:
P.S.: Nog 2 a 3 dagen voordat de teamfoto er is:D |
judith...ik snap dat je dit topic helemaal geweldig vind...maar elke keer als het wat stil word is het dan echt nodig dat je het upt met de mededeling dat het stil is?
als een topic dood bloeit bloeit het dood hoor... en kom niet zeuren dat ik dan niet genoeg van korfbal houd...wnat iemand die 6 dagen met korfbal bezig is heeft er echt wel iets voor over maar overdrijven is ook een kunst (of is 6 dagen bezig met korfbal zijn ook overdreven :p) |
Citaat:
En als ik lekker een berichtje wil plaatsen met de vraag waarom het stil, laat me lekker dan. En als je er last van heb, dan heb je pech gehad.... |
ik ga strax korfballen met me vriendje. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zeg niet dat je het doet...ik zeg het voordat je het doet en ik zeg ook niet dat je niets mag plaatsen..maar je moet het niet steeds uppen.. en als ik er last van heb..dan sluit ik um..dus dan heb ik geen pech maar jij tering hey...hoe iets verkeerd kan valle bij iemand :/ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.