![]() |
in het openbaar :D
ja kunnen jullie geen leuke voorbeeldjes geven van plekjes om "het" te doen op welke manier dan ook... :D wij ;) dachten aan bv....
-in kleedkamer van sportcentrum -kleedkot van zwembad -opt wc ergens :D gelle ook geen leuke gedachten ofzo? :D |
op de dam in a'dam
|
Re: in het openbaar :D
Citaat:
|
bus/trein/vliegtuig, parkeerplaats langs de snelweg :p
|
Re: Re: in het openbaar :D
Citaat:
das idd niet in het openbaar he ! ma in de douche of in bad zie ek ook wel zitten ;) daarbij die douchekop hier bij ons heeft zo verschillende standen dus das al een speelgoed op zen eigen :p ma ik bedoel dus int het openbaar he :D en iets mensenlijks he niet op een marktplijn ofzo he :D |
Citaat:
|
Citaat:
dat zijn ook wel leuke ideetjes ! :D ma dan moeten we nog eerst samen in vliegtuig zitten! :D trein is wel doenbaar :] ben ook just op een zalige gekomen! :D in de cinema :D |
in de taxi, pashokjes (afgezaagd ;)) in een park, op de wip in een speeltuin
|
Citaat:
in een park is mss nod doenbaar (denk aan dat brugje :z ) :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
openbaar is altijd wel lastig :{
in t zwembad zelf, 's avonds, als er weinig mensen zijn :o offuuh in n steegje, in de auto, publieke douche, op je ouders' kamer :p een pashokje in de C&A hehehe *) |
donker steegje, ergens op een bankje :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 praat NL
2 Mensen die nog nooit een meisje zonder trui hebben gezien, noem geen namen, zeg niks. Grote Neckerman-ruk fantasie. 3 Waaarom zo moeilijk man, gewoon thuis :yes: |
midden in de kantine op school
en nog 1 tip: PRAAT NEDERLANDS :O |
Citaat:
|
andere plek idd.....maar niet openbaar :p
|
Citaat:
Maarruh mweet ik veel op plekjes die 's avonds echt super donker zijn dat geen mens je ziet..skatebaan bijvoorbeeld. Die zijn 's avonds vaak niet verlichtO-) |
Citaat:
waarom nu? :D bedoel das toch is spannend om "het" ergens anders dan in je eigen bed te doen :D in paskotje van klerewinkel is echt wel TE he ... denk beetje na he tmoet doenbaar zijn he :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op een kerkhof :x
|
doe mij maar lekker thuis:yes:
|
Citaat:
way to creepy |
Citaat:
|
openbaar??
Int bubbelbad, ergens achterin bij een zwembad ofzo :p, lol.. beetje knutselen :) lukt denk ik wel (edit: maar ik doe dat zelf maar niet int openbaar) |
h heb t wel us in de duine gedaan was ook wel leuwk.. En in de douche op de camping...
|
Citaat:
in de duinen vindek ook wel super gedacht! :D zo s'avonds in verre duintjes :D is goe gedacht voor als we naar zee gaan met de paasvakantie vinde niet partnertje ;)? |
[list=1][*]Strand][*]Duinen[*]Kleedkamer van een zwembad[*]in de keuken[*]naast het hotel op straat[*]in het bos[*]in de tent op de camping (was luidruchtig)[/list=1]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar ik leuke herinneringen aan heb is
-in het bos -op het strand -in de parkeergarage -in de bioscoopzaal -in de bios-wc -in een pashokje van de c&a -op een bankje in het park -in een steegje uhh weet ff nix verder :Y) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:z Ik vind dat zooooow vervelend.. als we het zo hard doen dat je wel zeker weet dat je ouders het horen... :x |
Citaat:
|
Citaat:
ooit is voorgehad met een ex :) we waren niet echt aant neuken ma zo aant foefelen ;) en zo doen alzof zo weetge :) ma wij hebben een keidunne vloer :D en de minste beweging voelde beneden :D mijn ouders bekeken ons nogal raar toen we beneden kwamen :p en den dag nadien vroeg mij ma zo "hebben jullie al seks?" :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
btw :d op da kerkhof alleen aan te rade as ge mee halloween zware seks wilt :d |
Citaat:
|
Re: in het openbaar :D
Citaat:
Bubbelbad lijkt me ook wel wat:+ en tsja voor de rest de meeste leuke plekken staan al in dit topic:p |
douche rulet echt zwaar :z
|
Citaat:
mja in een openbaar plaats moet ook cool zijn :D moet wel een kick geven :D en achteraf elkes keer als ge daar dan passeert moet ge daar dan aan denken :D *schwing* :D |
Citaat:
Citaat:
super,wij kunne gewoon gans ulder sexleven meevolgen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
s |
Een tent op de camping? ja ach dat kan :) ik heb da een hele week lang gedaan, en me vriendin en haar vriend waren mee nou ik had haar stiekumpjes gevraagd of ze t ooit gehoord hadden, nou neej dus :) dus zo luidruchtig is et ni, en een luchtbed kraakt toch ni :?
laurier: een kleedhokje in een winkel niet haalbaar? tuurlijk wel :Y) |
Citaat:
in een pashokje?! :s komaan! :D 1 die zien toch dat er twee voeten onder dat doek zichtbaar zijn 2 na nen tijd komen ze toch kijken waarom het zolang duurt 3 meestal kan zo een paskotje niet perfect toe en kunde langs de zijkant nog zien enzo 4 wat als ze komen kijken :D |
1) Pashokjes met lange doeken/meske optillen, zodat er maar 1 stel voeten staat
2) Waarom dat dan?? Wie zou er moeten komen kijken?? 3) Tsja, dit ligt dus aan de slechte kwaliteit pashokjes in België denk ik ;) 4) Vragen of ze meedoen :) of eeeuh, aanklagen wegens ongewenste intimiteiten... |
de eigenaar van de winkel houd meestal de pashokjes wel int oog zenne :D
wie heeft dat al gedaan? ik bekijk het echt wel als te extreem wegens teveel gevaar voor betrapt te worden :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
in de auto op parkeerplaats*)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.