![]() |
Op welke plekken wil je nog es sex hebben?
here my places to be
[list=1][*]Vliegtuig[*]Trein[*]Kerkhof[*]Auto (kweet niet fijn maar wil et nog wel es)[*]Lift[*]op de eet tafel...[*]alle meubels[*]niet persee neuken maar in de bus opgeilen[*]op een speel plaats[*]in een boom[/list=1] zoiets.... zoals gewoonlijk zullen er nog wel weer wat dingen bijkomen |
1 in de douche
2 in maïs veld 3 eendert waar alsek maar seks heb :D 4 in de duinen 5 in de kleedkamer van de sporthal ;) 6 in de living 7 in appartement aan zee 8 int zwembad 9 in een park 10 ergens in de struiken op een fuif dat ist ongeveer op meer kannek niet direct komen :D |
struiken wil ik ook wel... en dan moeten er veel mensen langs lopen... maakt het extra spannend:thumbsup:
|
Citaat:
|
auto moet je echt NIET doen
jeetje mina.. je zit onder de blauwe plekken:( vet zuur.. |
in de tuin van de buren lijkt me wel wat :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het verloop van dit avontuur is te bestelling in pocketvorm bij de bruna :+ (bovenste rek :P) j/k
|
Citaat:
|
Citaat:
oh het boek...sja, ben bang dat dat gebeurd...foto's komen het boek zeker niet ten goede? :Y) :p |
Uhmm... *waar wil ik sex hebben*... overal! :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hmm maargoed we gaan beetje off topic ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
zo topic doorlezend, heb ik al een stuk of 7 plekken gehad.:o O-)
nog welleens willen doen plekken: op school, op t strand, hooiberg. :) |
Cliché ja, tis er vorig jaar vakantie nie van gekomen, sabs wilde nie op t strand, maar die wil ik graag welles :yes:
|
gewoon simpelweg overal, als er maar geen mensen bij zijn :)
|
zwembad zwembad zwembad zwembad :D :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
O-) |
Dat water is sowieso al ranzig. Denk aan de mensen die hun reet nie goed afvegen enzo :kots: Of al da zweet en ga zo maar door, daar kan best wel wat zooi bij van geslachtsgemeenschap, hehe :x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu kom ik waarschijnlijk zo gefrustreert over... |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
maarruh ik vind het bed wel leuk om een keer uit te proberen :7 |
Citaat:
en boeiend dat je m'n nichtje bent :? je bent toch een meisje? :? :p |
Citaat:
|
op t strand... :yes:
|
op het keuken-aanrecht :yes: :yes:
|
hehe op me werk :7 :Y)
|
een pashokje, strand, in het water, op een afgelegen en zonovergoten plek.
|
Citaat:
|
op JOU bed :]
|
momenteel bennek gefrustreerd en willek gewoon seks maakt niet uit waar en hoe :D (enkel met wie maakt uit :D)
-op school zie ek ook wel zitten :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
laat ik eens beginnen op mn bed.... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
hehe dan moet gij een sekspartner zoeken he :) |
jij anders toch ook :? :+
|
kheb dat al :)
enkel dees weekend niks gehad ma dat was door omstandigheden ze kon der niks aan doen :) |
ken ik d'r? :]
|
Citaat:
|
heb ff heen en weer gepmt en tis d'r nie hoor :) gelukkig :p
|
privezwembad :9
in de zee in een boot :9~ |
Citaat:
|
Citaat:
:* :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mja tis haar niet zenne :) wij zeveren gewoon nogal veel :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
mag ik dan ook es neuke in jullie zwembad?
|
Citaat:
laurier, denk maar terug aan die laatste pm's van gisteren :) |
Garnier: school lijkt mij idd ook nog wel wat... maar dan heb ik nu nog 4 weken, en waarschijnlijk nooit een gelegenheid :(
Maaruh die sexpartner zou idd wel handig zijn :p hoewel ik niks tekort kom O-) |
sekspartner is cool (maar das een ander discusie waar ik niet over ga beginnen :D)
dat van dat school :) kvind dat een cool idee en ik had al gedacht aangezien sekspartner niet bij mij op school zit is de enige mogelijkheid met de opendeur dagen ofzo of met rapportuitrijking :D |
Citaat:
|
Citaat:
En sgool ja.. open dag lijkt me NI cool :no: |
Op de wasmachine/ wasdroger, als die aanstaat natuurlijk;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar ff ontopic, waar wil je nog wel es sex, Lokaal 130!
|
in bad
in de duine |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maakt me niet uit waar als het maar een sneaky plek is hihihi :D
|
op bureau van het vriendje zn directeur (binnenkort :p)
tegen een bar op mijn werk :d |
- waterbed
- hangmat -> wel lastig volges mij |
op het forum :p
|
Citaat:
hoe gade dat flikken :p achter u pc neuken en dan foto's/film maken en hier posten ofzo :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe :D al een geluk dat dat scherm zo sterk is om twee man op te kunnen gaan zitten :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja het moet wel een speciale ervaring zijn :) online neuken :D ge kunt mss zelf nog ondertussen msn'nen ofzo? :D |
Citaat:
|
Citaat:
of een mp3'tje opzetten ofzo :) een beetje drum&base om het tempo aan te geven :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nah ik had het er ff met me vriendin over... enne me vriendin wou de lift, kleedkamer, weilandtje, strand, bubbelbad, en de sauna in ieder geval ook nog eens proberen...
*) JoY vindt het allemaal wel best... *) |
Citaat:
Citaat:
online msnnen zag ik ook nog staan, lijkt me leuk, dan moet je et staande doen terwijl ie je dus achterlangs neemt ghehe, en als je als jongen neukende moet typen moet je je vriendin heeeeeeeeeeel erg laten bukken ofzo, zodat JIJ bij et toetsenbord kan :D:Y) ach ja wat er allemaal ni gedaan wordt tegenwoordig om de sleur eruit te halen he ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
whahaa... ik kom hier echt niet meer bij.. ik hou me van dat soort toeren wel ffies buitne |
Citaat:
|
Citaat:
maar voor dat soort doeleienden gebruik ik dat niet hoor |
haha weetje je vriendje in de appelboomgaard pijpen kan ook opwindend zijn :yes: hahahaa:thumbsup: zeker weten wel.
Of als je met een groep ergens slaapt en dan heerlijk onderde dekens gebeft worden :9 mmmmmmmm :love: heerlijk nou kussies mij :p |
Citaat:
|
Citaat:
ervaring, jochie? O-) ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in de trein, alleen die wc hokjes zijn zo klein :[
en anders nog een keer op het strand ofzo O-) |
in de trein!!! :yes: is al lekker ritmisch en dan afentoe en flinke ruk de ene kant op en dan de andere kant op :]
|
bed....
|
overall :D
|
Citaat:
moet je even naar de lokale boer gaan ofzo, of misschien heb je er thuis nog wel eentje liggen :Y) |
Citaat:
Doe mij maar strand ofzo, of gewoon buiten op straat :p Eigelijk zou het voor mij niet zoveel uitmaken, LoL, zolang er maar niemand bij is ofzo ;) :) |
Citaat:
|
Op het strand lijkt me best wel leuk alleen niet in het zand maar op een hele grote doek ofzow (moet wel beetje de ruimte hebben :d) en ook niet waaien want dan krijg je nog zand tussen het scharnierende gedeelte :huh:
|
Citaat:
|
hehe :Y)
|
1. in bad
2. zwembad 3.keukentafel |
Citaat:
Weet jij hoe vies dat is? De zee? Misschien in de zee van spanje ofzo... Maar de Belgische Zee is vies, ze ziet bruin, groen en ze stinkt like hell :o No thnx Geef mij de zandkorrels toch maar hoor :p Straat = :] :+ |
tuinhuisje O-)
owneej, been there , done that. |
Citaat:
|
humz.. het kamertje van de teamleider !
|
Citaat:
|
m
s
|
mm
Ik zou graag op deze plaatsen sex willen hebben:
1. buiten in een bos 2. pashokje van lingerie winkel |
Citaat:
dubbele beglazing, kabel tv enzo 8) |
1. strand
2. duinen 3. kleedhokje zwembad 4. Auto 5. Zee//zwembad |
Citaat:
nee hijs wel knap (echt) maar veelste oud |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.