![]() |
Slik je door of wil je een doekje?
1 Bijlage(en)
:yes:
|
whoehoew! :D
feest :D meer orale seks dus! :d tis voor men gezondheid en die van haar! :D |
Slikken == Goed
Zwanger == Fout :7 |
lijkt me duidelijk vanaf nu O-)
|
Citaat:
|
en dan maar hopen dat de dames dit ook nog geloven :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij is die verhoogde kans op zwangerschap hedentendage een grotere reden om het niet te doen ..
die afsluitingszin van dat artikel vind ik wel errug flauw :P |
minder kans op miskramen :Z oud nieuws
|
Citaat:
:S |
Citaat:
|
liever doekje !
|
Citaat:
|
Klinkt leuk, maar ik geloof t eigenlijk nie... et feit dat het vrouwelijke immuunsysteem dan gewend raakt aan sperma en dus zaadcellen makkelijker toelaat, waardoor de kans op zwangerschap toeneemt? das toch raar, ik bedoel et sperma komt toch negen van de tien keer in de baarmoeder terecht, en daar kan het lichaam dr toch ook aan wennen?
nah goed, ik hoef toch al ni overtuigd te worden hoor :D pijpen met condoom lijkt me echt TE vies en ik heb et al eens eerder gepost, ik slik dus :) |
Citaat:
|
Moet je zeggen dat ie fruit eet van tevoren, dat schijnt te helpen :+ Bovendien geeft het een veel grotere kick als een meisje slikt, hoor :9~ :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mah tis wel leuker om in haar mond klaar te komen voelt gewoon beter aan :) ma of ze slikt of spuwt maakt niet uit :D |
Citaat:
|
Citaat:
*sigh,........* |
Citaat:
|
Citaat:
ja!!! of zo dermee gorgelen en zo omhoog spuwen en trug in der mond laten vallen en dan zo keihard doen alzof ze aan het geilen is en over haar lichaam laten druppen niet dus he :D |
Citaat:
|
Citaat:
hela gij daar! :D |
Citaat:
|
Citaat:
dus tverschil tussen spuwen en slikken is nog wel groot hoor :) |
:Y) ik ben gezond bezig :9
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
shame on you..... :D |
wat ik weet weten zij nieth e :p :* wetet het wel poopzie
|
bij biologie hadden we laatst zo een video gekeken over sperma enzo en dan zie je het vergroot, dan wil je het echt niet meer slikken hoor :kots:
|
Citaat:
|
Citaat:
sperma wel :D dus eigenlijk zoude kunnen zeggen dat vegetariës ook niet mogen slikken :D want das moord :D |
Citaat:
ik zou toch wel zeker weten dat eten leeft en vooral datgene bij de fastfood ketens vandaan :P |
Citaat:
VANAF NU EET IK NOOIT NIKS MEER IN MEN LEVEN!!! :D |
BAH, BAH EN NOG ES BAH!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben nog altij ni echt voor het idee datter iets goor,slijmerigs,en zoutigs recht in mijn keelgat word gespoten :kots: |
Citaat:
Conclusie: mannen mogen niet meer klaarkomen... :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) denk ge woon da ge nog mee iemand een eike mee veel zout moet pelle :p :) bwaaa valt mee zu :) is wel ffie vies en goor enslijmerig en zout :p maar ja :) hij wel bij mij en ik ni bij hem vink wa oneerlijk :) voor wa hoort wa ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 da was nederlands
2 ge moet u ni superieur voele 3 :x 4 as ge der nix van versta, laat mij dan toch gewoon 8| dat hierboven, dat is geen 'nederlands' maar vlaams! |
praat gewoon nederlands, shit hey|:(
|
dat is nederlands....
niet zo agresief zijn he mensen |
Citaat:
t is net een soort van phonetische uitspraak , alleen dan met een twist die half te begrijpen is. |
Citaat:
:aai: |
Citaat:
komop ontopic is voor iedereen leuker :wave: |
jeps :)
kzal anders een vrij ontopic vraag stellen :) wat doen jullie als hij komt....(stoppe,voortdoen,hand,slikke,spuwen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
neuh slikken :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet dat het mij stoort he! :D kvind het eigenlijk nog wel lekker :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maaruh sperma heeft een bepaalde bittere nasmaak, als je et slikt, en das mwah nou... niet direct echt lekker... et gaat mij vooral om de ervaring dr van.. maar een meisje smaakt helemaal ni bitter, meestal smaakt een meisje wel lekker, hoewel ik van een ex van mij gehoord heb dat ie voor mij een vriendin had gehad die echt niet-lekker smaakte, en dat kan ik natuurlijk niet beoordelen :p, en voor de flauweriken weer gaan zeuren, hij zei dat dat van mij wel lekker was ;) enfin maar een jongen kan net zo goed weigeren, maar ik bedoel als je een jongen alleen pijpt zonder dat ie komt, dan komt er OOK voorvocht uit en als je dat ni wil heb je daar een condoom voor, net als dat een jongen voor het beffen een beflapje zou kunnen gebruiken... ..hoewel ik dat superonzin vind :rolleyes: sex is sowieso een kleffe ranzige bedoeling :D dus waarom dan moeilijk doen over een beetje vocht van t een of t ander :Y) alleen voor zwangerschap oppassen ofcoz |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet of jij zelf weet hoe jij smaakt, maar ik weet et wel van mezelf hoor :+ en oke smaak is persoonlijk maar als ik dat van hem zelfs nie vies vind, EN hij tegen mij zegt dat ie niet met zn tong naar binnen gaat als ie et vies vindt smaken en vervolgens bij mij vrolijk met zn tong naar binnengaat naja, dan mag ik toch wel concluderen dat t van mij wel meevalt :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus: spuit niet te hard geeft kotsneigingen :d bwaja ;) kwestie van tongtechnieken! :) heb er al iets op gevonden :) (is dus vrij snel :p) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee hoeft niet :) maar wel laten weten hoe het is gegaan:p |
Citaat:
ma lijk dak tege uw lief ook bezig zit,wa als da mis ga en ik kots op zn schoene ofzo? :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) ja is waar wat hij zegt :) of doe het eens met een condoom? |
Ik heb makkelijk praten, maar zó goor lijkt t me nu ook weer nie?! :?
|
Citaat:
|
Citaat:
en nee, als er iet slijmerigs,zouts in uw keelgat wordt gespoten is da echt ni goor :kots: maar ik ga ervoor :) |
Citaat:
|
Citaat:
altijd ze ;) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen roept wel zo hard dat er 'in je keel gespoten wordt' maar et spuit echt nie zo mega-hard, en tis ook niet zo megaveel als jongens graag beweren :)
niet dat dat boeiend is ofzo, maar jongens zeggen et nu eenmaal graag geloof ik.. :p |
Citaat:
is idd niet veel! is maar een vingerhoed of twee :) ofzo |
Citaat:
NOT :D |
Citaat:
:z |
Citaat:
bovendien mag je ook net te veel verlangen van een ander wanneer je t zelf niet zou weten zeg maar...., althans das dan mijn mening :P |
ik zou niet verwachten dat als ik een vriendin had dat ze het zou slikken... zelf zou het me heel smerig lijken... vooral omdat ik niet van glibberige zoute dingen houdt...:kots: dus doe maar een doekje voor de toekomstige mevrouw :) of ze moet het natuurlijk lekker vinden, maarjah.. :rolleyes:
het lijkt me ook echt niet aantrekkenlijk ofzow als ze het zou doorslikken.. eerder goor :{ en in kids vertelden ze dat ze een complete maaltijd moesten eten voordat die smaak uiteindelijk uit haar mond is duss..... das nie liev :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik slik ni omdat de jongen dat zo geweldig vind, ik slik omdat IK dat geweldig vind :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
for those who care,tis goed afgelopen :z
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dat wistk eigenlijk al :p |
ik weet t ni hoor, van die vingerhoed. condoom zit ook nooit zo vol, maar een vingerhoed is erg klein. Laten we t er maar op houden dat twee vingerhoeden misschien wat aan de krappe kant zijn als je erg lang omhoog zat, maar over t algemeen moet t wel lukken :Y) Kan zo gauw ook geen universeel klein voorwerp noemen waar t nou psies wel in past eigenlijk :{ :x
|
Citaat:
|
Citaat:
neem dan eerder een eetlepel. en dat zou nog niet eens zo gek zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.