Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Mogen jullie Bacardi Breezer drinken?? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=29490)

Sarahke 10 April 2003 10:05

Mogen jullie Bacardi Breezer drinken??

Eeyla,
Kheb een nieuwsgierig vraagske. Moge jullie Bacardi Breezer drinke? (en hoe oud zijn jullie dan?).
Mijn ouders zijn gescheiden, mijn moeder is er fél tege, zegt dat ik pas op m'n 16e Bacardi Breezer mag drinken.:o Nu ja, ni da ik me eraan houd, hoor! ;)
Van m'n vader mag het best, als het maar ni té veel is.
Jullie?

Nightwolf 10 April 2003 10:10

ik hou niet van BrEeZaH

koelkast 10 April 2003 10:16

Wie wil er uberhaupt BAcArDi BrEeZeR drinken

Breeeezaaaah == zeer triest en fout en dat wil je niet drinken. 8|

BlueWolf 10 April 2003 10:17

Mag ik wel maar ik ben dan ook al veeeel ouder :p

meiske 10 April 2003 10:20

zowaar 17

en ik mag het wel wrom niet me broertje van 13 mag het al maar ik drink het niet omdat ik het fucking ranzig vind

geef maar maar BIER :] of smirnoff ice of smirnoff black ice :] :] das echt uber verslavend :D

bloempjuh 10 April 2003 11:05

*Vloek, tier* waarom denkt de gemiddelde 13-jarige dat ze Breezer moeten drinken?? Hallo.. je bent 13! Horeca-instellingen mogen jullie niet eens dat spul verkopen, hou je er dan ook aan joh. Waarom wil je toch met alle geweld aan alcohol beginnen??

Ik was een paar dagen geleden aan het werken, komt er zo'n 10-jarig betwetertje op me af: "Hee, meisje.. geef mij eens een brieeeezer. Want van mijn vader mag ik dat.."
Ik wil best iemand van 15 een flesje verkopen als ze 't normaal vragen, maar 10 is echt te jong.

In 'mijn tijd' dronk je je eerste pilsje als je 15 was, daarvoor was 't shandy! Toen was er nog niet eens flügel enzo..

(Mijn zusje is trouwens 15 en drinkt Flügel op feestjes. "Want da's keeeeei lekker.." en ze drinkt thuis wel eens een slokje bier.)

psychobunny 10 April 2003 11:22

je bent 13, denk dat barbies een beter idee voor u zijn ipv breezer of gelijk wa met alcohol in :|

monolo 10 April 2003 11:26

ik moet toegeven dat ik het best een lekker dranktje vind maar ik hou sowieso veel van zoete dingen.

monolo moet nu wel toegeven dat ze soms met gene een breezer besteld ...damn u BreEzAh -hype..damn u to helll!!!

koelkast 10 April 2003 11:51

Citaat:

Originally posted by bloempjuh
*Vloek, tier* waarom denkt de gemiddelde 13-jarige dat ze Breezer moeten drinken?? Hallo.. je bent 13! Horeca-instellingen mogen jullie niet eens dat spul verkopen, hou je er dan ook aan joh. Waarom wil je toch met alle geweld aan alcohol beginnen??

Ik was een paar dagen geleden aan het werken, komt er zo'n 10-jarig betwetertje op me af: "Hee, meisje.. geef mij eens een brieeeezer. Want van mijn vader mag ik dat.."
Ik wil best iemand van 15 een flesje verkopen als ze 't normaal vragen, maar 10 is echt te jong.

In 'mijn tijd' dronk je je eerste pilsje als je 15 was, daarvoor was 't shandy! Toen was er nog niet eens flügel enzo..

(Mijn zusje is trouwens 15 en drinkt Flügel op feestjes. "Want da's keeeeei lekker.." en ze drinkt thuis wel eens een slokje bier.)

Vroegâh had je nog helemaal geen bReEzAaH toen dronk je nog gewoon een flesje cola

Narya 10 April 2003 12:04

ik hou niet van breezers (bah zoete troep) maar ik mag het wel

ik ben dan ook al 18 he?

Jochemmm 10 April 2003 12:05

Drink maar gewoon limonade, smaakt precies het zelfde en dan heeft je moeder teminste geen dronken tienertjes over de vloer.....

Queenie 10 April 2003 12:33

Citaat:

Originally posted by koelkast

Vroegâh had je nog helemaal geen bReEzAaH toen dronk je nog gewoon een flesje cola

:d LOL

Ps: ja ik mag breezer drinken ben dan ook 19........ Dus dat vinden mn ouders wel ok......

PFP 10 April 2003 13:12

op me echt te dri15e begon ik nken en ja ook breezers

BWM 10 April 2003 13:14

:rolleyes: ?? :rolleyes:

Tuurlijk mag ik geen breezers drinken, maarja, ik ben dan ook pas 18 he...

Queenie 10 April 2003 13:25

Citaat:

Originally posted by PFP
op me echt te dri15e begon ik nken en ja ook breezers
wat staat hier?? T is een beetje scheef getypt maar volges mij begon je op je 15e met drinken ofzowiets

FiZz 10 April 2003 13:25

Uhm... heeeel erg soms drink ik het als ik bij jochemmm ben...

Maar uhm... toen ik 13 was was ik voor de eerste keer zooooo dronken.... Me vader werd 50... nou dat heb ik geweten...

En me ouders hebben me gewoon laten drinken in de hoop dat ik het dan zou afleren (het was wel thuis). Ik ben 3 dagen ziek geweest...

Maar ik heb het niet afgeleerd :+

PFP 10 April 2003 14:01

Citaat:

Originally posted by queenie
wat staat hier?? T is een beetje scheef getypt maar volges mij begon je op je 15e met drinken ofzowiets
gaar :? maar er staat dat ik ongeveer op mijn 15e begon met echt drinken

LoeLoe 10 April 2003 14:01

Ow pllzz geeeeeen breezah..breezah is vies:kots:

Headliner 10 April 2003 14:03

ik mag geen breezers:no:

ik mag alleen sterkere drank:yes:

Babysmurfie 10 April 2003 14:14

Ik mag breezer drinken maar ik doe het niet.

Diz 10 April 2003 14:31

nou ik heb het nog maar es nagevraagd bij mijn mama, maar ik mag dat wel hoor!!!

Ik ben dan ook al 20 en woon al twee jaartjes op mezelf dus maak het lekker helemaal zelf uit

Stapper 10 April 2003 15:26

mogen wel, willen nee
breezer is :kots:

Ssjpan 10 April 2003 15:45

Ja natuurlijk, (15 ben ik trouwens) mag m'n broertje van 13 zelfs, maar mogen is iets anders dan willen he, ik ben er nu wel vanaf die breezers.

Jamiel 10 April 2003 16:00

ik mag het wel drinken, maar ik drink liever fanta exotic --> smaakt toch hetzelfde als die groene breezer, alleen d'r zit geen alcohol in

spacey 10 April 2003 18:48

nou ben 18 enne ik mag het al vanaf mn 13e (als er toen al breezer was dan hoor) drink het nml niet ... kan ik net zogoed een fles siroop kopen:rolleyes:

DaRick 10 April 2003 18:56

Geef mij maar Smirnof ice das wel lekker, van die breezers vind ik eigenlijk alleen die groene lekker:9
Het meest blij maak je me met een fles safarie, das echt lekker spul. Apfelkorntje op zijn tijd is ook wel lekker. En bier vink weer net wat minder, maar dat komt omdat ik de volgende dag dan meestal koppijn heb|:(
Ik ben trouwens 19 dusss.......:wave:

meiske 10 April 2003 19:01

Citaat:

Originally posted by DaRick
Geef mij maar Smirnof ice das wel lekker, van die breezers vind ik eigenlijk alleen die groene lekker:9
Het meest blij maak je me met een fles safarie, das echt lekker spul. Apfelkorntje op zijn tijd is ook wel lekker. En bier vink weer net wat minder, maar dat komt omdat ik de volgende dag dan meestal koppijn heb|:(
Ik ben trouwens 19 dusss.......:wave:

hehehe SMIRNOFF is lekkah ja en tenminste niet zo uber overtollig popie bij 13 jarige ;) :]

DaRick 10 April 2003 19:03

Citaat:

Originally posted by meiske

hehehe SMIRNOFF is lekkah ja en tenminste niet zo uber overtollig popie bij 13 jarige ;) :]

insinueer je dat ik wel uber overtollig popie ben??:[

Elysium 10 April 2003 19:22

Sarah, breezersletje in spee?:z

Jamiel 10 April 2003 19:28

Safari jus :z

L_angeldc 10 April 2003 19:41

waarom hebben al die kiendjes de behoefte om breezer te gaan drinken?? Ik snap dat echt niet. is het om stoer te zijn, of omdat het gewoon limonade is met alcohol die je niet proeft en dus makkelijk weg te drinken is, of misschien doet iedereen het?? :?

in ieder geval.. ik drink het niet, en als ik het wel drink alleen de groene maar das ook zelden.
Als je dan toch iets in een flesje moet drinken, drink dan smirnoff das nog lekkerder ook.
en als je 13 bent.. hou het lekker bij cola of sprite meid.. je kan heel je leven lang nog die breezertjes gaan zuipen

Dimas 10 April 2003 19:55

flikker op met die troep. BIER

psychobunny 10 April 2003 20:50

Citaat:

Originally posted by Dimas
zei de echte vent ;)

neej,ik verkies ook nog altijd bier boven al die limonades...

maar dan nog liefst malibu,pina colada,boswandeling,batida de coco,...

anemic 10 April 2003 21:27

Citaat:

Originally posted by psychobunny

maar dan nog liefst malibu,pina colada,boswandeling,batida de coco,...

over limonade gesproken :wave:

PFP 10 April 2003 21:28

ik zal niet ontkennen dat ik zoete troep drink, ik vind het gewoon lekker.

BlueWolf 10 April 2003 21:31

Citaat:

pina colada,boswandeling,batida de coco,...

niet te zuipen die zooi, dan nog liever spuitwater :yes:

appelshampoo 10 April 2003 21:52

Doe mij maar gewoon een lekkere cola ! Maar dat rode bier (heb geen idee wat het was) in Hungary was ook errug lekker !!

The6thgate 10 April 2003 21:53

kmag gewoon alles drinken. lekker makkelijk

Stapper 10 April 2003 22:22

Citaat:

hmmm, lekker

Irene!!!! 10 April 2003 22:32

Ik mag het wel, maar ik drink bijna helemaal nooit alcohol.. alleen soms op een speciaal iets ofzo..

Plankje 10 April 2003 23:13

ik mag t wel, maar doe mij maar gwoon iets gemixed of bier :)

Queenie 10 April 2003 23:16

Wodka redbull:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Owazeke 10 April 2003 23:31

Ik denk wel dat ik alles MAG drinken van mijn ouders. Maar breezer drink ik zowiezo niet.

Xero 11 April 2003 00:15

mag wel alleen geen behoefte aan :)

BWM 11 April 2003 00:18

Citaat:

:Y) :Y) :Y)

psychobunny 11 April 2003 09:44

Citaat:

Originally posted by anemic

over limonade gesproken :wave:

was jij geen sxe?
niet over dingen praten waar je geen kennis van hebt zou'k zeggen... :O
dit wordt trouwens geklasseert onder likeur..

laurier_garnier 11 April 2003 12:36

bacardi vind ik degoutant

en dat smirnof ice gedoe is zielig! Waarschijnlijk kan je het verschil niet proeven tussen sprite (of 7up) en dat smirnof gedoe!

zit gewoon beetje alcohol in en is 20 keer zo duur...

dat zijn allemaal hype drankjes vind ik...
vroeger wast bacardi nu ist smirnoff

Geef mij maar een jeneverke :)

Annuh 11 April 2003 12:37

Citaat:

Originally posted by appelshampoo
Doe mij maar gewoon een lekkere cola ! Maar dat rode bier (heb geen idee wat het was) in Hungary was ook errug lekker !!
Kriek??? (of is dat nou heel stom:? :) )

Maar ik mag wel breezer drinken van men ouders doe het alleennooit zo vaak omdat ik het zonde van men geld vind!

laurier_garnier 11 April 2003 12:38

Citaat:

Originally posted by chalyken
beginne ze over smirnoff......smirnoff is net hetzelfde in mijn ogen hoor...koop dan sprite ofzo
woeps :) had u post nog niet gelezen :D

geef u groot gelijk :D smirnof is net hetzelfde als bacardi ma bacardi is nu "uit" en smirnof is "in" :d

waarschijnlijk ist zo volgend jaar ofzo wat ben jij nu een "smirnof sletje" drink toch lalakokowakketattetida das pas lekker! :D

rodajcfan12 11 April 2003 13:00

ik drink wel eens breezer ben 14 maar meestal red bull;)

Queenie 11 April 2003 14:16

Citaat:

Originally posted by laurier_garnier

Gatver... Jenever is voor oude mannekes:Y)

laurier_garnier 11 April 2003 14:23

Citaat:

Gatver... Jenever is voor oude mannekes:Y)
alsof dat bier niet voor oude mannekes is :d

jenever is echt kei lekker! :d

bAnAnAqUeEn 11 April 2003 14:27

Citaat:

je bent 13, denk dat barbies een beter idee voor u zijn ipv breezer of gelijk wa met alcohol in :|
:respect:

ik mag da wel, maar ik wil da ni :p das gewoon limo mee wa alcohol in
drink ik nog liever een palmke of een kriekske :d

Queenie 11 April 2003 14:29

Citaat:

alsof dat bier niet voor oude mannekes is :d

jenever is echt kei lekker! :d

Bier is voor iedereen behalve voor mij want ik vind het SMERIG... En Jenever vind ik gewoon goor....:kots: ... En ik vind het nog steeds voor oude mannekes

bAnAnAqUeEn 11 April 2003 14:31

Citaat:

Bier is voor iedereen behalve voor mij want ik vind het SMERIG... En Jenever vind ik gewoon goor....:kots: ... En ik vind het nog steeds voor oude mannekes

welk bier drinkt gij dan :s
probeer eens iets anders dan een gewoon pintje? er valt nog veel te ontdekken in de wondere wereld van het bier :wave: :d ( :rolleyes: )
btw jenever is lekkerrrrrrrr mm maar dan wel met een smaakje bij :9~

Queenie 11 April 2003 14:41

Citaat:

Originally posted by bAnAnAqUeEn

welk bier drinkt gij dan :s
probeer eens iets anders dan een gewoon pintje? er valt nog veel te ontdekken in de wondere wereld van het bier :wave: :d ( :rolleyes: )
btw jenever is lekkerrrrrrrr mm maar dan wel met een smaakje bij :9~

Heb van alles geproefd en het bevalt me gewoon niet, wat voor n smaakje er nu aan zit.... Guiness vond ik eerst wel lekker....... hehe de wondere wereld van het bier:d volges mij is er in belgie keus genoeg wat dat betreft....Maar nogmaals bier is niet voor mij weggelegd... Geef mij maar n wijntje... Veel lekkerderder

laurier_garnier 11 April 2003 14:44

Citaat:

Heb van alles geproefd en het bevalt me gewoon niet, wat voor n smaakje er nu aan zit.... Guiness vond ik eerst wel lekker....... hehe de wondere wereld van het bier:d volges mij is er in belgie keus genoeg wat dat betreft....Maar nogmaals bier is niet voor mij weggelegd... Geef mij maar n wijntje... Veel lekkerderder

een wijntje vind ik dan weer keislecht en dat geraakt wel binnen ma ik ga niet zeggen zo van oh nu hebbek wel zin in een glas wijn :)

en idd belgië heeft biersoorten met hopen :D

Queenie 11 April 2003 14:47

Citaat:

een wijntje vind ik dan weer keislecht en dat geraakt wel binnen ma ik ga niet zeggen zo van oh nu hebbek wel zin in een glas wijn :)

en idd belgië heeft biersoorten met hopen :D

Ow jawel hoor.... Ikke wel.... Niet altijd...Maar wijn vind ik beter dan bier..... hehehe dan kom ik es in Belgie bier proeven:Y)(k woon toch dichtbij de grens dus why not....Als ik in belgie naar de bioscoop kan gaan, kan bierproeven erna ook wel..LOL)

bAnAnAqUeEn 11 April 2003 15:00

Citaat:

Ow jawel hoor.... Ikke wel.... Niet altijd...Maar wijn vind ik beter dan bier..... hehehe dan kom ik es in Belgie bier proeven:Y)(k woon toch dichtbij de grens dus why not....Als ik in belgie naar de bioscoop kan gaan, kan bierproeven erna ook wel..LOL)

mja een wit wijntje kan er ook wel in!

als dat moest gebeuren van dat bierproeven zeker proberen :

kriek lindemans
rodenbach
mort subit
palm
kriek belle vue
kriek liefmans
euh help! :d er zijn er zoveel :z

Queenie 11 April 2003 15:05

Citaat:

mja een wit wijntje kan er ook wel in!

als dat moest gebeuren van dat bierproeven zeker proberen :

kriek lindemans
rodenbach
mort subit
palm
kriek belle vue
kriek liefmans
euh help! :d er zijn er zoveel :z

hihi LOL.... Erm kriek belle vue die ken ik wel........Palm ook maar die vinnik niej lekker..... Ach ja.. We'll see. Voorlopig houd ikke het maar ffies bij wijn en andere rotzooiO-)

The6thgate 11 April 2003 15:58

Citaat:

mort subit
dat is LEKKER:d
hebben wij in de zomer wel s, damn krijg dr meteen zin in:yes: :D

Miss_Sweetgirl 11 April 2003 17:55

neh blue curacou is beter:+ :9

Babysmurfie 11 April 2003 18:28

Geef mij maar Fanta:+

Blossom 11 April 2003 20:30

ik mag alleen met oud en nieuw 1 breezer drinken voor de gezelligheid

Mennuz 11 April 2003 20:41

Of ik bacardi Breezer mag drinken. Ik ben 19, ik steek desnoods een crackpijp op als ik zin heb. Waarom wil je in godsnaam perse die zoete troep zuipen. rag als een echt mens een lekkere jager door je strotje. Alsof er een napalmmonster over je tong heen piest :yes: :thumbsup:

redman 11 April 2003 20:42

Citaat:

Originally posted by Mennuz
Of ik bacardi Breezer mag drinken. Ik ben 19, ik steek desnoods een crackpijp op als ik zin heb. Waarom wil je in godsnaam perse die zoete troep zuipen. rag als een echt mens een lekkere jager door je strotje. Alsof er een napalmmonster over je tong heen piest :yes: :thumbsup:
wat zeg je dat toch mooi :yes: :yes: :yes: :yes: :thumbsup: :respect: :respect: :respect: :respect:

psychobunny 11 April 2003 21:46

Citaat:

kan'k geloven,hollands bier is dan ook :kots:
:p

bAnAnAqUeEn 11 April 2003 21:49

Citaat:

idd :kots:
eigenlijk, ik wil niet opscheppen, maar kvind dat België het beste bier heeft.. :$

Queenie 12 April 2003 11:51

Citaat:

Al het bier is:kots: :yes: echt waar

psychobunny 12 April 2003 11:55

Citaat:

Al het bier is:kots: :yes: echt waar
da dacht'k ook,ma wij hebben echt goei bier :yes:

Queenie 12 April 2003 11:57

Citaat:

Zoals ik al eerder zei dan denk ik dat ik maar es ga proeven woon toch dichtbij de grens;)

The6thgate 12 April 2003 12:01

Citaat:

daar kan ik je toch geen ongelijk in geven:yes:
we hebben altijd belgisch bier:d
maja dat krijg je als de bierhandel vlak over de grens en 10 minuten rijden is:thumbsup:

Jeanet 13 April 2003 11:47

mn moeder had een half jaar geleden ofzo breezers gehaald...omdat ze gehoord had dat de jeugd dat lekker vind
maar ik vind d'r geen reet aan, tis gewoon dure sinas en dat kleine beetje alcohol heeft toch geen effect op mij dus waarom zou ik het nemen
biertje daarintegen gaat er wel in maar dat vind mn moeder om de een of andere reden niet goed:{ maakt mij niet uit, als ik behoefte heb aan bier ga ik wel bij vrienden zitten ofzo

0Vera 13 April 2003 12:12

Et liefst drink ik rode wodka red bull maar als je daar echt teveel van op hebt slaap je verrekte slecht :rolleyes:

En als ze geen flugel hebben drink ik dus breezer ja (alleen peach), alhoewel ik dus heel erg sceptisch aangekeken werd vrijdag, dus toen ben ik maar aan de amaretto gegaan. Ook roelend :Y)

Dimas 13 April 2003 12:15

Citaat:

Originally posted by 0Vera
Et liefst drink ik rode wodka red bull maar als je daar echt teveel van op hebt slaap je verrekte slecht :rolleyes:

En als ze geen flugel hebben drink ik dus breezer ja (alleen peach), alhoewel ik dus heel erg sceptisch aangekeken werd vrijdag, dus toen ben ik maar aan de amaretto gegaan. Ook roelend :Y)

hehehe, verstandige keuze :) Dat breezertje was echt niks

0Vera 13 April 2003 12:35

Citaat:

hehehe, verstandige keuze :) Dat breezertje was echt niks
neu die amaretto sloeg veel eerder in :d :Y)

Dimas 13 April 2003 12:40

Citaat:

neu die amaretto sloeg veel eerder in :d :Y)
tsja, jij goot ze achterover met een tempo dat ik zelfs niet had kunnen volhouden

xlizzx 13 April 2003 13:09

Citaat:

Wodka redbull:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
:yes: :yes:

Plankje 13 April 2003 13:16

Citaat:

:no::no::no::no::no:

0Vera 13 April 2003 15:32

Citaat:

tsja, jij goot ze achterover met een tempo dat ik zelfs niet had kunnen volhouden
:d

anders moest ik dr meer kopen voor tzelfde effect en had ik niet meer kunnen ontnuchteren :( ;)

Dimas 13 April 2003 15:34

Citaat:

anders moest ik dr meer kopen voor tzelfde effect en had ik niet meer kunnen ontnuchteren :( ;)

ok das waar. Handig gedaan :). En nadat we terugwaren van nils wegbrengen was je idd weer ongeveer compleet nuchter. Volgens mij was nils echter niet zo nuchter toen we fietste :d

RandyJC 13 April 2003 15:38

ben 17 en drink heeel soms breezer

dext0r 13 April 2003 19:17

Citaat:

Originally posted by Miss_Sweetgirl
bier + blue curacao + dronken op nieuwjaarswisseling = groene badkamer na het ontwaken 8|

Plankje 13 April 2003 19:22

Citaat:

jij hebt smaak :thumbsup: :yes:

0Vera 13 April 2003 19:48

Citaat:

ok das waar. Handig gedaan :). En nadat we terugwaren van nils wegbrengen was je idd weer ongeveer compleet nuchter. Volgens mij was nils echter niet zo nuchter toen we fietste :d
:d toen was ik dat ook behoorlijk nog nie hoor :z

et scheelde idd wel dat toen we gingen filosoferen in de peli ik weer helder na kon denken want voor Nils wegging was ik echt vet moe man :x :Z

Dimas 13 April 2003 19:53

Citaat:

:d toen was ik dat ook behoorlijk nog nie hoor :z

et scheelde idd wel dat toen we gingen filosoferen in de peli ik weer helder na kon denken want voor Nils wegging was ik echt vet moe man :x :Z

hebben we gefilosofeerd? Waarover dan? Ik kan me dat eerlijk gezegd niet helemaal meer herinneren

0Vera 13 April 2003 20:26

Citaat:

hebben we gefilosofeerd? Waarover dan? Ik kan me dat eerlijk gezegd niet helemaal meer herinneren
praten klonk zo vaag :x :d

Dimas 13 April 2003 20:34

Citaat:

praten klonk zo vaag :x :d
aha :) dat zal het zijn. Maar volgens mij zijn we wat off-topic geraakt.

Ja, ik mag breezers drinken van m'n pappie en mammie.

0Vera 13 April 2003 21:11

Citaat:

aha :) dat zal het zijn. Maar volgens mij zijn we wat off-topic geraakt.

Ja, ik mag breezers drinken van m'n pappie en mammie.

Vet ontopic: ik mag drinken wat ik wil van mijn mammie en pappie, zelfs thuiskomen wanneer ik wil gheheh ach ja volwassen zijn heeft toch wel zn voordelen O-) :Y)

A-Man 13 April 2003 21:25

Ohw..

Jullie vragen dat?

----
Koelkast... *) :d LoL.. :d

jaak_trek_haak 15 April 2003 23:02

Citaat:

bacardi vind ik degoutant

en dat smirnof ice gedoe is zielig! Waarschijnlijk kan je het verschil niet proeven tussen sprite (of 7up) en dat smirnof gedoe!

zit gewoon beetje alcohol in en is 20 keer zo duur...

dat zijn allemaal hype drankjes vind ik...
vroeger wast bacardi nu ist smirnoff

100% met je een :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: bacardi is echt zoiets voor kinderen van 13 14 15 die geen bier lusten wat ik wel normaal vind want er zijn weining kinderen die dat op die leefttijd lusten maar dan toch om stoer te doen zo van die troep drinken waar je je gans maand geld voor moet uitgeven eer je zat bent koop dan liever ne cola

anemic 20 April 2003 10:39

ik drink niets met alcohol.

Dimas 20 April 2003 10:41

Citaat:

Originally posted by jaak_trek_haak
bacardi is echt zoiets voor kinderen van 13 14 15
voor jou dus :)

psychobunny 20 April 2003 11:30

Citaat:

voor jou dus :)
:thumbsup:

SMoKiNG 21 April 2003 15:00

je moe blue curacao met dropshot mengen das pas lekker offe goldsrike is ook wel lekkers:d

supernova 29 April 2003 00:59

Bacardi breezer smaakt niet eens alcohol! das zowat een soft drink! zeg maar tegen je moeder dat ze dat op kinderfeestjes kunnen serveren!

Plankje 29 April 2003 12:19

Citaat:

Originally posted by supernova
Bacardi breezer smaakt niet eens alcohol! das zowat een soft drink! zeg maar tegen je moeder dat ze dat op kinderfeestjes kunnen serveren!
sooow he jij bent stoer zeg

F_asd 29 April 2003 13:07

Nee.

Headliner 29 April 2003 14:10

Citaat:

Originally posted by RickClan
sooow he jij bent stoer zeg
jij ook hoor, hey ik zag laatst een mooie mercedes he? die kan wel een deukje gebruiken 8)

0Vera 29 April 2003 14:55

Citaat:

Originally posted by Spider-Man
jij ook hoor, hey ik zag laatst een mooie mercedes he? die kan wel een deukje gebruiken 8)
echt gozer, sorry hoor kun je nou alsjeblieft niet eens ophouden met dat slappe gezeik daarover? werkelijk IEDEREEN behalve jijzelf wordt er moe van |:( :[
Zelfs mij valt het op en ik heb niet eens met de discussie meegedaan :rolleyes:

Headliner 29 April 2003 15:09

sssttttt... 8) :z

wocky 29 April 2003 15:54

Re: Mogen jullie Bacardi Breezer drinken??

Citaat:

Originally posted by Sarahke
Eeyla,
Kheb een nieuwsgierig vraagske. Moge jullie Bacardi Breezer drinke? (en hoe oud zijn jullie dan?).
Mijn ouders zijn gescheiden, mijn moeder is er fél tege, zegt dat ik pas op m'n 16e Bacardi Breezer mag drinken.:o Nu ja, ni da ik me eraan houd, hoor! ;)
Jullie?

ik mag alleen sapjes drinken van m'n moeder

TheGroovMaster 29 April 2003 16:23

ja ik mag, 20

Maren 29 April 2003 18:40

Uuh ja, maar ja als je Breezer drinkt kun je net zo goed gewoon frisdrank drinken.. Is nog lekkerder ook..

Nee dan liever wat anders alcoholisch..

dyfusica 2 May 2003 13:25

ik mag het opzich wel alleen aangezien ik aan de pillen zit mag het niet. als ik alcohol neem flip ik.. maar drvoor mocht ik wel gewoon baracdi breezer drinken. bennu 14

girlkisser 3 June 2003 23:17

Citaat:

Originally posted by meiske

haha breezer is wel heel erg popie bij 13jarige jah,ik ben dan 16..dus IK mag alcohol(gelukkig):p en ik ben ook op mn 13e ongeveer begonnen met drinken,dus zo bijzonder is da nie,k ben maar 1x echt heel bezopen geweest,en dat heb ik geweten ik kon egt nix meer k zat te kotsen op de wc en kon geen stap meer zetten|:(

TallDude 5 June 2003 11:07

Mijn mama raad het mij af om Breezaaaaah te gaan drinken... ze is ten eerste bang dat ik dat voortaan zO pRaAt, WaT eChT zWaAr IrRiTaNt iS... en omdat ik op kamers woon (over 2 maanden) kan ik maar beter gewend raken aan gewone glaasjes limonade

Kampie 5 June 2003 11:50

Een kameraad van mij die heeft 20 treetjes van dat spul gekocht (20*12flesjes=240 flesjes)
Gister ff wezen 'bier'drinken.. kom je daar.. kan je alleen maar Breezer krijgen.. :kots:

gatver wat is dat smerig.. :kots:

eN-Jee 6 June 2003 14:54

yupz,
allz gaat erin bij mij....
maar smirnoff ice is lekkerder... en aguardiente

biffyclyro 6 June 2003 18:05

ik drink liever fanta dan BrEeZaH :{

bootje 6 June 2003 18:11

1 Bijlage(en)
Al die alcopops vind 'k niet echt lekker. veel te zoet. zoals bv. passoa diabolo! krijg ik bijna niet leeg! al die suikers. zo'n drankjes steken me tegen na twee slokken.
liever pepsi maaaaaaaaax

Saarah 17 August 2003 15:34

Citaat:

Ahum... denk t NI...
kbedoel, er zijn veel 13-jarigen die al weed smoren!!! ik ken er trouwens zo veel... Wat is dan Bacardi Breezer?

Saarah 17 August 2003 15:34

Citaat:

Originally posted by bloempjuh

Ahum...
kbedoel, er zijn veel 13-jarigen die al weed smoren!!! ik ken er trouwens zo veel... Wat is dan Bacardi Breezer?

Dimas 17 August 2003 15:36

Citaat:

Originally posted by xxxSarahkexxx
Ahum... denk t NI...

1) 1 post is ook wel goed hoor...
2) smoren kent niet iedereen. En als daarmee wordt bedoeld dat 13-jarigen al wiet roken, zijn het stakkers
3) stoer doen dat je niet weet wat bacardi breezer is is ook kansloos

Saarah 17 August 2003 15:40

Citaat:

Originally posted by Elysium
Sarah, breezersletje in spee?:z
Tis ni zo da ik keiveel drink...
Op de kermis (Berlaar-Hei kermis, kei bekend, word veel drugs gedeald, geblowd, keiveel gedronken) heb ik er 1 gedronke en die heeft m'n vader aangeboden!!
Op een fuif op de manege had ik er wel 3 op maja... twas de eerste keer da ik ze dronk en kvon t zaaalig... nu drink ik er af en toe es 1tje... in m'n hele leve heb ik er mss 8 op ofzo... dussss...

Wrom zou t ni moge?? ik ben nog nooit van m'n leve dronken geweest, pak geen drugs, ...

Dan moete toch ni zage over Bacardi Breezer? Er zijn véél 13jarigen die blowen, of zelfs snuiven, ...

bootje 17 August 2003 15:41

Citaat:

Tis ni zo da ik keiveel drink...
Op de kermis (Berlaar-Hei kermis, kei bekend, word veel drugs gedeald, geblowd, keiveel gedronken) heb ik er 1 gedronke en die heeft m'n vader aangeboden!!
Op een fuif op de manege had ik er wel 3 op maja... twas de eerste keer da ik ze dronk en kvon t zaaalig... nu drink ik er af en toe es 1tje... in m'n hele leve heb ik er mss 8 op ofzo... dussss...

Wrom zou t ni moge?? ik ben nog nooit van m'n leve dronken geweest, pak geen drugs, ...

Dan moete toch ni zage over Bacardi Breezer? Er zijn véél 13jarigen die blowen, of zelfs snuiven, ...

kijk naar jezelf en niet naar een ander

Saarah 17 August 2003 15:54

Citaat:

1) 1 post is ook wel goed hoor...
2) smoren kent niet iedereen. En als daarmee wordt bedoeld dat 13-jarigen al wiet roken, zijn het stakkers
3) stoer doen dat je niet weet wat bacardi breezer is is ook kansloos

1) ja sorry... :$

2) Bij ons wordt met smoren 'weed roken' bedoeld.
En ik ken idd véél mensen (wel vooral jongens) van 13-14-15 die weed roken hoor!

3)Nee, ik bedoel ermee van: "daartegenover is Bacardi Breezer toch nix"
Was idd mss wat onduidelijk

Saarah 17 August 2003 15:56

Citaat:

Originally posted by bootje
kijk naar jezelf en niet naar een ander

Maar ik wìl mezelf vergelijken met anderen, snapje? :)

psychobunny 17 August 2003 17:58

Citaat:

Maar ik wìl mezelf vergelijken met anderen, snapje? :)
kind,vinde da nu zelf ni zielig?ge zijt 13jaar,en ge gelooft da al uw vriendjes al smore,snuive en bolle pakken?grow up,en zei ni zo naiëf,want da is ni zo! en anders ej wel grof marginale vriendjes...

bartje518 17 August 2003 18:00

Citaat:

Nu nog goed leren schrijven en je bent een hele grote meid :thumbsup:

Ontopic, ik mag van mezelf die rotzooi niet drinken :no:

Saarah 18 August 2003 14:09

Citaat:

kind,vinde da nu zelf ni zielig?ge zijt 13jaar,en ge gelooft da al uw vriendjes al smore,snuive en bolle pakken?grow up,en zei ni zo naiëf,want da is ni zo! en anders ej wel grof marginale vriendjes...

Ik zie wa ik zie... en t zijn ni al m'n vriende, maar toch een paar...

Netrocker 18 August 2003 14:18

Re: Mogen jullie Bacardi Breezer drinken??

Citaat:

Originally posted by Sarahke
Eeyla,
Jullie?

Ja...

maar ik vind het 3x niks.

offtopic: het lijkt wel een puber drankje ofzo,
alle pubertjes drinken het en vinden het ook super lekker.

littlelucille 18 August 2003 15:20

Mijn ouders hebben me met uitgaan nog nooit wat verboden op het gebied met drank en alcohol (hun hebben zo iets van ze merkt het vanzelf wel wat te veel is of niet)

bootje 18 August 2003 15:46

Citaat:

meiske, mocht ik aan een drugs verslaafd zijn hé, kan ik ook naar andere mensen verwijzen die het nog erger stellen en nog zwaardere verslavingen hebben. dat is geen manier om jezelf te rechtvaardigen! je moet naar jezelf kijken en niet naar wat anderen doen! de wereld heeft nu eenmaal uitersten!

psychobunny 18 August 2003 17:58

Citaat:

dan emmek wel grof medelijden me u,kind,ge zijt 13,ga me uw poppekes spelen ofzo...

PV-tje 20 August 2003 02:25

*proest*

ik wil het niet eens drinken

maar ik mag het wel ja, ben 18

Helenaa 20 August 2003 16:19

Hm, ik mag het wel ja.. Eerst mocht ik altijd niet meer dan 2 alcoholische drankjes per avond, maar mn moeder controleerd niet ofzo.. Al weet ik wel dat ik niet straal bezopen thuis moet komen, dan benk de lul..

Maar breezer lus ik niet meer. volgens mij als je dat 1x teveel hebt gedronken ben je voorgoed genezen ervan

Plum 20 August 2003 19:59

ja ik mag dat...zit er nu 1 te drinken..maar ja ik ben ook al 18 *)

CharmedOne 20 August 2003 20:04

Ik mag het wel, maar ik vind het maar :kots:

psychobunny 20 August 2003 20:10

Citaat:

Originally posted by Helenaa

Maar breezer lus ik niet meer. volgens mij als je dat 1x teveel hebt gedronken ben je voorgoed genezen ervan

hoe kun je nu teveel limonade drinken? :{

CharmedOne 20 August 2003 20:15

Citaat:

Juist :thumbsup:
Ik heb 1 x een Breezer gedronken Rasberry ofzo en dat was net Cassis..

Helenaa 20 August 2003 21:37

Citaat:

nou ja, blijkbaar heel goed.

Bird Of Prey 20 August 2003 23:09

Citaat:

door er van over je nek te gaan misschien? ;)

bruggi 20 August 2003 23:22

Citaat:

het smaakt misschien als limonade maar ondertusse nheeft de alcohol (al is het niet heel veel) echt wel zn effect :{ 8)

ik drink die dingen trouwens niet :no:

PFP 20 August 2003 23:28

Ik drink breezers alleen op feestjes, dan zijn ze wel lekker en anders vind ik ze gewoon te duur

weirdo1 21 August 2003 03:02

hmm...

'k mag al wijn drinken, 'k heb zo'n van een zwitserkand gedronken (gouden verpakking) en da's kei lekker, passoa gedronken (totaal ni mijn smaak), en bacardi, ben te lui om dat te kopen :p ben 15, mocht dat al op m'n 14de :)

psychobunny 21 August 2003 10:43

Citaat:

Originally posted by Helenaa
nou ja, blijkbaar heel goed.
offtopic: waarom heb ik nu zoiets van 'breezerslet'? :z

Queenie 21 August 2003 11:19

wat is er nu zo mis met breezer? omdat het geasocieerd word met breezahlsetjes.... Om eerlijk te zijn ik lust best op zn tijd wel n breezahtje hoor... Of ben ik er nu ook een:O

Ikke007 21 August 2003 16:54

Niet zo zeuren... Ik ben 12 en k mag Bacardi Breezer drinken, is daar iets mee???:7 :wave: :rolleyes:

psychobunny 21 August 2003 17:40

Citaat:

Originally posted by Queenie
wat is er nu zo mis met breezer? omdat het geasocieerd word met breezahlsetjes.... Om eerlijk te zijn ik lust best op zn tijd wel n breezahtje hoor... Of ben ik er nu ook een:O
zus,je bent een even grote breezerslet als ik ;)

psychobunny 21 August 2003 17:41

Citaat:

Originally posted by Ikke007
Niet zo zeuren... Ik ben 12 en k mag Bacardi Breezer drinken, is daar iets mee???:7 :wave: :rolleyes:
je bent 12 en in je profiel staat dr '87?iets klopt niet :{

Helenaa 21 August 2003 18:03

Citaat:

offtopic: waarom heb ik nu zoiets van 'breezerslet'? :z
Weet ik veel, omdat ik geen breezer lust?

xlizzx 21 August 2003 18:07

Ik mag het wel.. Maar ik moet toegeven dat ik van breezer echt heel snel op me kop sta.. Stijg heel snel naar mn hoofd :9
drink liever iets anders alcoholisch.

Plankje 21 August 2003 18:18

hmz ik snap niet dat mensen breezer niet lekker kunnen vinden, want in principe heeft een breezer een erg neutrale smaak en daarom is het idd zoals sommigen al zeiden net frisdrank. Ik bedoel: ik ken niemand die geen fanta of sprite lust hoor.

Natuurlijk kan het wel zo zijn dat sommige mensen liever voorkeur geven aan iets met een sterkere smaak omdat ze niet geassocieerd willen worden met de term breezerslet. Om hun voorkeur extra aan te sterken gaan ze dan maar roepen dat ze geen breezer lusten, maar dat is in 99% van de gevallen tog echt 100% bullshit.

Verder zijn er ook nog van die stoere lui die roepen dat ze geen breezer drinken omdat je er niet dronken van wordt. Volgens mij hebben diegene niet zo goed opgelet op school. Dat een breezer erg naar frisdrank smaakt, houdt niet in dat er geen alcohol in zit. Sterker nog: het drinken van 1 breezer komt ongeveer overeen met 2 flesjes bier.

Hoe kan dat nou? Er zit tog volgens het etiket maar 5% in? Nou antwoord is heel simpel. Er zijn 3 redenen.
1) Breezers worden vaak geserveerd met rietjes. Zoals algemeen bekend word je van het drinken met rietjes veel sneller aangeschoten/dronken, omdat de alcohol veel geconcentreerder naar je hersenen wordt vervoerd.
2) In Breezers zit ontzetten veel suiker, dit suiker reageert ook tot alcohol zodra je het hebt gedronken, maar omdat het nog geen alcohol is zodra het in het flesje zit, wordt dit dus ook niet tot de alcoholpercentage gerekend.
3) Omdat Breezers zo'n neutrale, zoete smaak hebben, heb je het amper door dat er alcohol in zit en tik je het veel sneller achterover. Probeer maar eens 3 flesjes bier in 1 keer achterover te tikken en 3 flesjes breezer. Menig persoon zal bij die 3 flesjes bier tog eerder kotsneigingen krijgen dan bij die 3 flesjes breezer (hangt natuurlijk ook deels af hoeveel bier je op zich op kan).

Just my 2 eurocents :)

Jamiel 21 August 2003 18:28

Citaat:

Originally posted by Jamiel

VintageStars 22 August 2003 10:05

Ik mag het wel, maar ik doe het niet :)

hardcorebabe 22 August 2003 10:49

ik mag nooit geen alcohol van mijn ouder, maar op kamp en als ik naar een fuif ga doe ik het toch!
breezer orange is best goed :)

Queenie 22 August 2003 22:35

Citaat:

zus,je bent een even grote breezerslet als ik ;)
hehe LOL we took the quizz didn't we bunny?;)

Chesta 23 August 2003 11:03

Ik mag alles... Zolang ik mijn eigen kots maar opruim :+

Op mijn vijftiende dronk ik af en toe wat zoets..

favo: witte wijn, sex on the beach, champagne en misschien af en toe nog zoiets zoets

psychobunny 23 August 2003 11:38

Citaat:

hehe LOL we took the quizz didn't we bunny?;)
true,true ;)

Queenie 23 August 2003 12:00

Citaat:

true,true ;)
:+

jaak_trek_haak 24 August 2003 01:18

bacardi sux :wave:

ik_ben_de_man 24 August 2003 10:44

ik mag het , ik lust het ook maar ik vind een pilsje toch wel lekkerder ( en goedkoper )

Karma-Killer 24 August 2003 21:23

toen ik 13 was (das pas 2 jaar geleden 8) )waren er volgens mij nog niet eens breezers? Op m'n 13e begon ik met sneeuwwitjes op speciale gelegenheden (lees: kerstmis en nieuwjaar) op m'n 14 mocht ik wat vaker bier gaan drinken (of ik deed het gewoon en zei tegen mn ouders dat ik cola dronk met af en toe een slokje bier (verklaart de bieradem)). Op 't eind van mn 14e ging het al helemaal fout met mij :p nu ben ik al effe 15 en als ik maar nie te zat word mag ik gewoon alcohol drinken. Wa da betreft zijn mn ouders best relaxed :)

Meidje, hou ut nog effe lekker bij de limonade!

Queenie 25 August 2003 20:39

Citaat:

Originally posted by Karma-Killer
toen ik 13 was (das pas 2 jaar geleden 8) )waren er volgens mij nog niet eens breezers?
:* wel dus! Toen was ik 18... En die waren er zelfs al toen ik 16 was:+

Karma-Killer 26 August 2003 16:36

Citaat:

:* wel dus! Toen was ik 18... En die waren er zelfs al toen ik 16 was:+
Zie je hoe braaf ik was, ik wist niet eens dat ze bestondenO-)

sunnyflower 26 August 2003 19:54

ik ben 15 en mag het eigenlijk een btje zelf weten als ik maar niet dronken word en breezer drink ik bijna nooit

Queenie 26 August 2003 20:05

Citaat:

Originally posted by Karma-Killer
Zie je hoe braaf ik was, ik wist niet eens dat ze bestondenO-)
hehehehe volgens mij bestonden die zelfs al toen ik 14 was heb toen ook mn eerste gehad O-)

anemic 28 August 2003 10:45

een vrouwelijke collega (17 jaar) van een vriend van me heeft een bacardi breezer tattoo laten zetten van 20 bij 10 op haar rug... hoe zielig ben je dan |:(

Karma-Killer 28 August 2003 11:19

Citaat:

een vrouwelijke collega (17 jaar) van een vriend van me heeft een bacardi breezer tattoo laten zetten van

20 bij 10 op haar rug... hoe zielig ben je dan |:(

:huh: :? dat is echt té erg:huh:

psychobunny 28 August 2003 11:25

als het dat vleermuisje is vindik dat eig. niet zo erg,vind ik wel mooi,hoewel ik tattoo's zo al dom dom dom vind..

Queenie 29 August 2003 22:18

Citaat:

een vrouwelijke collega (17 jaar) van een vriend van me heeft een bacardi breezer tattoo laten zetten van 20 bij 10 op haar rug... hoe zielig ben je dan |:(
Diep triest. maar dan ben je wel TRUE BREEZAAAAH

(maar of je daar nu zo blij mee moet zijn)

Jamiel 29 August 2003 22:48

Citaat:

En als je per se een alcoholisch drankje wil hebben om dronken/aardig aangeschoten te worden, drink dan gelijk twee colajong achter elkaar, 35% (dat heb ik geweten ook :{ bij 1 zoown glas al)

The6thgate 29 August 2003 22:51

Citaat:

35%
hehe daar ben je toch nie dronken van na 1 glas:?

-baerd 30 August 2003 12:39

DaMnZzZ mAnG!~!!! BrEeZaH iS uBaHLekKaH!~!!! TuUlK dRiNk Ik DiE sHiT MaNg!~!!!

Dimas 30 August 2003 14:13

Citaat:

Originally posted by -baerd
DaMnZzZ mAnG!~!!! BrEeZaH iS uBaHLekKaH!~!!! TuUlK dRiNk Ik DiE sHiT MaNg!~!!!
weet je, ik geloof je nog ook

biffyclyro 30 August 2003 16:27

ik vind dit niet echt een cOoLiOz topic

Queenie 1 September 2003 00:21

Citaat:

Originally posted by Chesta
Ik mag alles... Zolang ik mijn eigen kots maar opruim :+

:d :+

koelkast 1 September 2003 07:59

iemand een bacardi rico dan? is geen breezer maar wel nieuwe party drank van bacardi. Wat gaat dit worden wordt dit het anti breezer drankje of wordt dit ingelijft bij de breezer cultuur?

someone 1 September 2003 22:25

ik was een paar weken geleden in denekamp (1 km voor de duitse grens) een weekje in een huisje, en toen gingen we in duitsland boodschappen doen, zag ik ook die Bacardi Rico liggen, heb er 2 fles(jes)(en) (tis maar net wat je wilt, kleiner dan de 1 liter, groter dan de breezer :o ), was best lekker idd, maarja. qua alcohol zijn mijn ouders eigenlijk heel erg makkelijk (ik ben 16), maar toen ik rond de 14 was kreeg ik eigenlijk alles, maar dan ging het wel, je drinkt het he-le-maal op, ook al vind je hetniet lekker! Ga je kotsen? je weet waar de poetsspullen liggen. (gelukkig nog nooit gebeurd, alleen in de buitenlucht op stap :7 ) dus sja, tis maar wat je zelf wilt.

[edit]
heb die rico trouwens nog niet hier in nederland in de winkel zien liggen?
[/edit]

Saarah 2 September 2003 20:04

Citaat:

meiske, mocht ik aan een drugs verslaafd zijn hé, kan ik ook naar andere mensen verwijzen die het nog erger stellen en nog zwaardere verslavingen hebben. dat is geen manier om jezelf te rechtvaardigen! je moet naar jezelf kijken en niet naar wat anderen doen! de wereld heeft nu eenmaal uitersten!

ze zijn ni verslaafd, en t zijn geen uitersten. waar ik woon zit het er vol mee. BIJNA IEDEREEN die ik ken hiere blowt op z'n minste. (blowen = weed roken dus :) ) en ik bedoel er ni mee da ik t doe, want ik doe t helemaal NI!!

Maar ik vind t dus ni abnormaal da mense van mijn leeftijd da doen, ik ken er zelfs veel. maar dus wel vooral jongens.

Forza 2 September 2003 20:23

Citaat:

Al die alcopops vind 'k niet echt lekker. veel te zoet. zoals bv. passoa diabolo! krijg ik bijna niet leeg! al die suikers. zo'n drankjes steken me tegen na twee slokken.
liever pepsi maaaaaaaaax

pepsi max zit ook veel suikers in.

en wat dacht je, pasoa diablo okej zit veel suikers in, maar als je zelfde hoeveelheid bijvoorbeeld wiskey neme, is dat veel meer suikers, omdat wiskey meer alcohol is, en alcohol wordt gemaakt van suikers

Chrizlybeer 2 September 2003 21:10

Geef mij maar gewoon bier, of een beetje gold strik, of een lekkere scheut rode wodka, of.....

Die bacardi lime shit (die grote fles, niet gemengd met die priklimonande) is ook wel lekker

anemic 2 September 2003 23:52

Citaat:

Originally posted by Forza
pepsi max zit ook veel suikers in.

en wat dacht je, pasoa diablo okej zit veel suikers in, maar als je zelfde hoeveelheid bijvoorbeeld wiskey neme, is dat veel meer suikers, omdat wiskey meer alcohol is, en alcohol wordt gemaakt van suikers

pepsi max is suikervrij schat

Demandela 3 September 2003 00:03

http://www.alcofielen.com/pics/forum...ay/gayness.jpg

silverchair 7 September 2003 16:43

doe mij maar n biertje :9

Saarah 21 September 2003 13:28

Passoa Orange is ok zaaalig ze :) ;) mmmmmmmmmmmmmmm

dext0r 21 September 2003 13:41

ranja

8)

Jan Lul 23 September 2003 15:40

Soms, als ik een feest heb mag het wel eens, maar niet altijd.
Ik wou dat ik nu al 16 was

miesje 28 November 2003 18:40

ik lus bijna alles met alchol maar breezer enzo ben ik egt zo beu gezopuh dat ik dat gewoon nie meer drink

Desert Rose 28 November 2003 18:45

Citaat:

Originally posted by Jan Lul
Soms, als ik een feest heb mag het wel eens, maar niet altijd.
Ik wou dat ik nu al 16 was

Stoer!! 8)

Citaat:

Originally posted by miesje
ik lus bijna alles met alchol maar breezer enzo ben ik egt zo beu gezopuh dat ik dat gewoon nie meer drink
Ja joh ben je dan egt zo beu gezopuh?? 8)

miesje 28 November 2003 18:48

Ja joh ben je dan egt zo beu gezopuh?? 8) [/B][/QUOTE]

ja egt en dan vooral orange :kots:

BlackMystery 28 November 2003 18:49

do mij maar een pintje dan nog liever :)

annomeisje 28 November 2003 20:07

Drinken en blowen is bij ons toe gestaan.
Alleen ik heb medicatie waarmee dat erg misgaat.

WishfulDreaming 29 November 2003 14:55

oude topic geupt?

Ik drink nog steeds wat ik wil :p

Chrizlybeer 30 November 2003 19:40

Citaat:

Originally posted by annomeisje
Drinken en blowen is bij ons toe gestaan.
Alleen ik heb medicatie waarmee dat erg misgaat.

Nou in dat geval neem er nog eeen paar :O

greeneyegrl 3 December 2003 21:29

en als ik dat wel
drink ik het nog ni eens!
:O

Easy_loverke 13 December 2003 23:13

Ik ben 13 en ik mag van mijn ouders Bacardi Breezer drinken (niet overdreven veel natuurlijk maar toch...)
Ik vind dat normaal en ik doe dat ook niet zo heel veel. Ik zou het erg vinden als ik dat niet zou mogen. Mijn ouders vertrouwen mij daarin dus...

CharmedOne 13 December 2003 23:37

Ookal is een bacardi breezer net limonade, toch vind ik je te jong....

Mozzel 18 December 2003 08:49

dat gif komt bij mij niet binnen

JEANUS 18 December 2003 18:30

Geef mij maar.........

APPELSAP :Y)

Suepahfly 22 December 2003 10:26

kben 16, en tminste alcohol dat ik aanraak, vliegen de meppen rond men oren.:{

Kmag er dus echt niet aankomen,niet da ik er echt behoefte aan heb, ik kan me gerust amuseren met een cola:yes:

The Phit 22 December 2003 10:41

ja, ik mag. Ik mag de rum ook puur drinken. :7

Sanne 30 December 2003 17:54

Ik mocht eigenlijk al vrij vroeg (13 ofzo) alcohol drinken, als ik maar niet kotsend tuis kwam. En Breezer vind ik echt helemaal niks!Geef me dan maar gewoon limonade.

electricity 30 December 2003 19:01

en als ik t niet mocht deed ik t nog. ben volwassen ej!O-)

maar breezer is niet te zuipen. geef mij maar amaretto cassis!:9

jojanneke90 30 December 2003 19:08

K mag het ook niet!
Mag het ook pas op mijn zestiende! STOM HE:[
Maar ja ik denk maar zo je kan je hele leven nog drinken(hoop ik)
en anders kan ik het nog stiekem doen!
Greetz
Jojanneke

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:52.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.