![]() |
Mogen jullie Bacardi Breezer drinken??
Eeyla,
Kheb een nieuwsgierig vraagske. Moge jullie Bacardi Breezer drinke? (en hoe oud zijn jullie dan?). Mijn ouders zijn gescheiden, mijn moeder is er fél tege, zegt dat ik pas op m'n 16e Bacardi Breezer mag drinken.:o Nu ja, ni da ik me eraan houd, hoor! ;) Van m'n vader mag het best, als het maar ni té veel is. Jullie? |
ik hou niet van BrEeZaH
|
Wie wil er uberhaupt BAcArDi BrEeZeR drinken
Breeeezaaaah == zeer triest en fout en dat wil je niet drinken. 8| |
Mag ik wel maar ik ben dan ook al veeeel ouder :p
|
zowaar 17
en ik mag het wel wrom niet me broertje van 13 mag het al maar ik drink het niet omdat ik het fucking ranzig vind geef maar maar BIER :] of smirnoff ice of smirnoff black ice :] :] das echt uber verslavend :D |
*Vloek, tier* waarom denkt de gemiddelde 13-jarige dat ze Breezer moeten drinken?? Hallo.. je bent 13! Horeca-instellingen mogen jullie niet eens dat spul verkopen, hou je er dan ook aan joh. Waarom wil je toch met alle geweld aan alcohol beginnen??
Ik was een paar dagen geleden aan het werken, komt er zo'n 10-jarig betwetertje op me af: "Hee, meisje.. geef mij eens een brieeeezer. Want van mijn vader mag ik dat.." Ik wil best iemand van 15 een flesje verkopen als ze 't normaal vragen, maar 10 is echt te jong. In 'mijn tijd' dronk je je eerste pilsje als je 15 was, daarvoor was 't shandy! Toen was er nog niet eens flügel enzo.. (Mijn zusje is trouwens 15 en drinkt Flügel op feestjes. "Want da's keeeeei lekker.." en ze drinkt thuis wel eens een slokje bier.) |
je bent 13, denk dat barbies een beter idee voor u zijn ipv breezer of gelijk wa met alcohol in :|
|
ik moet toegeven dat ik het best een lekker dranktje vind maar ik hou sowieso veel van zoete dingen.
monolo moet nu wel toegeven dat ze soms met gene een breezer besteld ...damn u BreEzAh -hype..damn u to helll!!! |
Citaat:
|
ik hou niet van breezers (bah zoete troep) maar ik mag het wel
ik ben dan ook al 18 he? |
Drink maar gewoon limonade, smaakt precies het zelfde en dan heeft je moeder teminste geen dronken tienertjes over de vloer.....
|
Citaat:
Ps: ja ik mag breezer drinken ben dan ook 19........ Dus dat vinden mn ouders wel ok...... |
op me echt te dri15e begon ik nken en ja ook breezers
|
:rolleyes: ?? :rolleyes:
Tuurlijk mag ik geen breezers drinken, maarja, ik ben dan ook pas 18 he... |
Citaat:
|
Uhm... heeeel erg soms drink ik het als ik bij jochemmm ben...
Maar uhm... toen ik 13 was was ik voor de eerste keer zooooo dronken.... Me vader werd 50... nou dat heb ik geweten... En me ouders hebben me gewoon laten drinken in de hoop dat ik het dan zou afleren (het was wel thuis). Ik ben 3 dagen ziek geweest... Maar ik heb het niet afgeleerd :+ |
Citaat:
|
Ow pllzz geeeeeen breezah..breezah is vies:kots:
|
ik mag geen breezers:no:
ik mag alleen sterkere drank:yes: |
Ik mag breezer drinken maar ik doe het niet.
|
nou ik heb het nog maar es nagevraagd bij mijn mama, maar ik mag dat wel hoor!!!
Ik ben dan ook al 20 en woon al twee jaartjes op mezelf dus maak het lekker helemaal zelf uit |
mogen wel, willen nee
breezer is :kots: |
Ja natuurlijk, (15 ben ik trouwens) mag m'n broertje van 13 zelfs, maar mogen is iets anders dan willen he, ik ben er nu wel vanaf die breezers.
|
ik mag het wel drinken, maar ik drink liever fanta exotic --> smaakt toch hetzelfde als die groene breezer, alleen d'r zit geen alcohol in
|
nou ben 18 enne ik mag het al vanaf mn 13e (als er toen al breezer was dan hoor) drink het nml niet ... kan ik net zogoed een fles siroop kopen:rolleyes:
|
Geef mij maar Smirnof ice das wel lekker, van die breezers vind ik eigenlijk alleen die groene lekker:9
Het meest blij maak je me met een fles safarie, das echt lekker spul. Apfelkorntje op zijn tijd is ook wel lekker. En bier vink weer net wat minder, maar dat komt omdat ik de volgende dag dan meestal koppijn heb|:( Ik ben trouwens 19 dusss.......:wave: |
Citaat:
hehehe SMIRNOFF is lekkah ja en tenminste niet zo uber overtollig popie bij 13 jarige ;) :] |
Citaat:
|
Sarah, breezersletje in spee?:z
|
Safari jus :z
|
waarom hebben al die kiendjes de behoefte om breezer te gaan drinken?? Ik snap dat echt niet. is het om stoer te zijn, of omdat het gewoon limonade is met alcohol die je niet proeft en dus makkelijk weg te drinken is, of misschien doet iedereen het?? :?
in ieder geval.. ik drink het niet, en als ik het wel drink alleen de groene maar das ook zelden. Als je dan toch iets in een flesje moet drinken, drink dan smirnoff das nog lekkerder ook. en als je 13 bent.. hou het lekker bij cola of sprite meid.. je kan heel je leven lang nog die breezertjes gaan zuipen |
flikker op met die troep. BIER
|
Citaat:
neej,ik verkies ook nog altijd bier boven al die limonades... maar dan nog liefst malibu,pina colada,boswandeling,batida de coco,... |
Citaat:
|
ik zal niet ontkennen dat ik zoete troep drink, ik vind het gewoon lekker.
|
Citaat:
|
Doe mij maar gewoon een lekkere cola ! Maar dat rode bier (heb geen idee wat het was) in Hungary was ook errug lekker !!
|
kmag gewoon alles drinken. lekker makkelijk
|
Citaat:
|
Ik mag het wel, maar ik drink bijna helemaal nooit alcohol.. alleen soms op een speciaal iets ofzo..
|
ik mag t wel, maar doe mij maar gwoon iets gemixed of bier :)
|
Wodka redbull:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
|
Ik denk wel dat ik alles MAG drinken van mijn ouders. Maar breezer drink ik zowiezo niet.
|
mag wel alleen geen behoefte aan :)
|
Citaat:
:Y) :Y) :Y) |
Citaat:
niet over dingen praten waar je geen kennis van hebt zou'k zeggen... :O dit wordt trouwens geklasseert onder likeur.. |
bacardi vind ik degoutant
en dat smirnof ice gedoe is zielig! Waarschijnlijk kan je het verschil niet proeven tussen sprite (of 7up) en dat smirnof gedoe! zit gewoon beetje alcohol in en is 20 keer zo duur... dat zijn allemaal hype drankjes vind ik... vroeger wast bacardi nu ist smirnoff Geef mij maar een jeneverke :) |
Citaat:
Maar ik mag wel breezer drinken van men ouders doe het alleennooit zo vaak omdat ik het zonde van men geld vind! |
Citaat:
geef u groot gelijk :D smirnof is net hetzelfde als bacardi ma bacardi is nu "uit" en smirnof is "in" :d waarschijnlijk ist zo volgend jaar ofzo wat ben jij nu een "smirnof sletje" drink toch lalakokowakketattetida das pas lekker! :D |
ik drink wel eens breezer ben 14 maar meestal red bull;)
|
Citaat:
|
Citaat:
jenever is echt kei lekker! :d |
Citaat:
ik mag da wel, maar ik wil da ni :p das gewoon limo mee wa alcohol in drink ik nog liever een palmke of een kriekske :d |
Citaat:
|
Citaat:
probeer eens iets anders dan een gewoon pintje? er valt nog veel te ontdekken in de wondere wereld van het bier :wave: :d ( :rolleyes: ) btw jenever is lekkerrrrrrrr mm maar dan wel met een smaakje bij :9~ |
Citaat:
|
Citaat:
en idd belgië heeft biersoorten met hopen :D |
Citaat:
|
Citaat:
als dat moest gebeuren van dat bierproeven zeker proberen : kriek lindemans rodenbach mort subit palm kriek belle vue kriek liefmans euh help! :d er zijn er zoveel :z |
Citaat:
hihi LOL.... Erm kriek belle vue die ken ik wel........Palm ook maar die vinnik niej lekker..... Ach ja.. We'll see. Voorlopig houd ikke het maar ffies bij wijn en andere rotzooiO-) |
Citaat:
hebben wij in de zomer wel s, damn krijg dr meteen zin in:yes: :D |
neh blue curacou is beter:+ :9
|
Geef mij maar Fanta:+
|
ik mag alleen met oud en nieuw 1 breezer drinken voor de gezelligheid
|
Of ik bacardi Breezer mag drinken. Ik ben 19, ik steek desnoods een crackpijp op als ik zin heb. Waarom wil je in godsnaam perse die zoete troep zuipen. rag als een echt mens een lekkere jager door je strotje. Alsof er een napalmmonster over je tong heen piest :yes: :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
eigenlijk, ik wil niet opscheppen, maar kvind dat België het beste bier heeft.. :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
we hebben altijd belgisch bier:d maja dat krijg je als de bierhandel vlak over de grens en 10 minuten rijden is:thumbsup: |
mn moeder had een half jaar geleden ofzo breezers gehaald...omdat ze gehoord had dat de jeugd dat lekker vind
maar ik vind d'r geen reet aan, tis gewoon dure sinas en dat kleine beetje alcohol heeft toch geen effect op mij dus waarom zou ik het nemen biertje daarintegen gaat er wel in maar dat vind mn moeder om de een of andere reden niet goed:{ maakt mij niet uit, als ik behoefte heb aan bier ga ik wel bij vrienden zitten ofzo |
Et liefst drink ik rode wodka red bull maar als je daar echt teveel van op hebt slaap je verrekte slecht :rolleyes:
En als ze geen flugel hebben drink ik dus breezer ja (alleen peach), alhoewel ik dus heel erg sceptisch aangekeken werd vrijdag, dus toen ben ik maar aan de amaretto gegaan. Ook roelend :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
anders moest ik dr meer kopen voor tzelfde effect en had ik niet meer kunnen ontnuchteren :( ;) |
Citaat:
|
ben 17 en drink heeel soms breezer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
et scheelde idd wel dat toen we gingen filosoferen in de peli ik weer helder na kon denken want voor Nils wegging was ik echt vet moe man :x :Z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, ik mag breezers drinken van m'n pappie en mammie. |
Citaat:
|
Ohw..
Jullie vragen dat? ---- Koelkast... *) :d LoL.. :d |
Citaat:
100% met je een :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: bacardi is echt zoiets voor kinderen van 13 14 15 die geen bier lusten wat ik wel normaal vind want er zijn weining kinderen die dat op die leefttijd lusten maar dan toch om stoer te doen zo van die troep drinken waar je je gans maand geld voor moet uitgeven eer je zat bent koop dan liever ne cola |
ik drink niets met alcohol.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
je moe blue curacao met dropshot mengen das pas lekker offe goldsrike is ook wel lekkers:d
|
Bacardi breezer smaakt niet eens alcohol! das zowat een soft drink! zeg maar tegen je moeder dat ze dat op kinderfeestjes kunnen serveren!
|
Citaat:
|
Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs mij valt het op en ik heb niet eens met de discussie meegedaan :rolleyes: |
sssttttt... 8) :z
|
Re: Mogen jullie Bacardi Breezer drinken??
Citaat:
|
ja ik mag, 20
|
Uuh ja, maar ja als je Breezer drinkt kun je net zo goed gewoon frisdrank drinken.. Is nog lekkerder ook..
Nee dan liever wat anders alcoholisch.. |
ik mag het opzich wel alleen aangezien ik aan de pillen zit mag het niet. als ik alcohol neem flip ik.. maar drvoor mocht ik wel gewoon baracdi breezer drinken. bennu 14
|
Citaat:
|
Mijn mama raad het mij af om Breezaaaaah te gaan drinken... ze is ten eerste bang dat ik dat voortaan zO pRaAt, WaT eChT zWaAr IrRiTaNt iS... en omdat ik op kamers woon (over 2 maanden) kan ik maar beter gewend raken aan gewone glaasjes limonade
|
Een kameraad van mij die heeft 20 treetjes van dat spul gekocht (20*12flesjes=240 flesjes)
Gister ff wezen 'bier'drinken.. kom je daar.. kan je alleen maar Breezer krijgen.. :kots: gatver wat is dat smerig.. :kots: |
yupz,
allz gaat erin bij mij.... maar smirnoff ice is lekkerder... en aguardiente |
ik drink liever fanta dan BrEeZaH :{
|
1 Bijlage(en)
Al die alcopops vind 'k niet echt lekker. veel te zoet. zoals bv. passoa diabolo! krijg ik bijna niet leeg! al die suikers. zo'n drankjes steken me tegen na twee slokken.
liever pepsi maaaaaaaaax |
Citaat:
kbedoel, er zijn veel 13-jarigen die al weed smoren!!! ik ken er trouwens zo veel... Wat is dan Bacardi Breezer? |
Citaat:
Ahum... kbedoel, er zijn veel 13-jarigen die al weed smoren!!! ik ken er trouwens zo veel... Wat is dan Bacardi Breezer? |
Citaat:
2) smoren kent niet iedereen. En als daarmee wordt bedoeld dat 13-jarigen al wiet roken, zijn het stakkers 3) stoer doen dat je niet weet wat bacardi breezer is is ook kansloos |
Citaat:
Op de kermis (Berlaar-Hei kermis, kei bekend, word veel drugs gedeald, geblowd, keiveel gedronken) heb ik er 1 gedronke en die heeft m'n vader aangeboden!! Op een fuif op de manege had ik er wel 3 op maja... twas de eerste keer da ik ze dronk en kvon t zaaalig... nu drink ik er af en toe es 1tje... in m'n hele leve heb ik er mss 8 op ofzo... dussss... Wrom zou t ni moge?? ik ben nog nooit van m'n leve dronken geweest, pak geen drugs, ... Dan moete toch ni zage over Bacardi Breezer? Er zijn véél 13jarigen die blowen, of zelfs snuiven, ... |
Citaat:
|
Citaat:
2) Bij ons wordt met smoren 'weed roken' bedoeld. En ik ken idd véél mensen (wel vooral jongens) van 13-14-15 die weed roken hoor! 3)Nee, ik bedoel ermee van: "daartegenover is Bacardi Breezer toch nix" Was idd mss wat onduidelijk |
Citaat:
Maar ik wìl mezelf vergelijken met anderen, snapje? :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic, ik mag van mezelf die rotzooi niet drinken :no: |
Citaat:
Ik zie wa ik zie... en t zijn ni al m'n vriende, maar toch een paar... |
Re: Mogen jullie Bacardi Breezer drinken??
Citaat:
maar ik vind het 3x niks. offtopic: het lijkt wel een puber drankje ofzo, alle pubertjes drinken het en vinden het ook super lekker. |
Mijn ouders hebben me met uitgaan nog nooit wat verboden op het gebied met drank en alcohol (hun hebben zo iets van ze merkt het vanzelf wel wat te veel is of niet)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*proest*
ik wil het niet eens drinken
maar ik mag het wel ja, ben 18 |
Hm, ik mag het wel ja.. Eerst mocht ik altijd niet meer dan 2 alcoholische drankjes per avond, maar mn moeder controleerd niet ofzo.. Al weet ik wel dat ik niet straal bezopen thuis moet komen, dan benk de lul..
Maar breezer lus ik niet meer. volgens mij als je dat 1x teveel hebt gedronken ben je voorgoed genezen ervan |
ja ik mag dat...zit er nu 1 te drinken..maar ja ik ben ook al 18 *)
|
Ik mag het wel, maar ik vind het maar :kots:
|
Citaat:
|
Citaat:
Juist :thumbsup: Ik heb 1 x een Breezer gedronken Rasberry ofzo en dat was net Cassis.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik drink die dingen trouwens niet :no: |
Ik drink breezers alleen op feestjes, dan zijn ze wel lekker en anders vind ik ze gewoon te duur
|
hmm...
'k mag al wijn drinken, 'k heb zo'n van een zwitserkand gedronken (gouden verpakking) en da's kei lekker, passoa gedronken (totaal ni mijn smaak), en bacardi, ben te lui om dat te kopen :p ben 15, mocht dat al op m'n 14de :)
|
Citaat:
|
wat is er nu zo mis met breezer? omdat het geasocieerd word met breezahlsetjes.... Om eerlijk te zijn ik lust best op zn tijd wel n breezahtje hoor... Of ben ik er nu ook een:O
|
Niet zo zeuren... Ik ben 12 en k mag Bacardi Breezer drinken, is daar iets mee???:7 :wave: :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mag het wel.. Maar ik moet toegeven dat ik van breezer echt heel snel op me kop sta.. Stijg heel snel naar mn hoofd :9
drink liever iets anders alcoholisch. |
hmz ik snap niet dat mensen breezer niet lekker kunnen vinden, want in principe heeft een breezer een erg neutrale smaak en daarom is het idd zoals sommigen al zeiden net frisdrank. Ik bedoel: ik ken niemand die geen fanta of sprite lust hoor.
Natuurlijk kan het wel zo zijn dat sommige mensen liever voorkeur geven aan iets met een sterkere smaak omdat ze niet geassocieerd willen worden met de term breezerslet. Om hun voorkeur extra aan te sterken gaan ze dan maar roepen dat ze geen breezer lusten, maar dat is in 99% van de gevallen tog echt 100% bullshit. Verder zijn er ook nog van die stoere lui die roepen dat ze geen breezer drinken omdat je er niet dronken van wordt. Volgens mij hebben diegene niet zo goed opgelet op school. Dat een breezer erg naar frisdrank smaakt, houdt niet in dat er geen alcohol in zit. Sterker nog: het drinken van 1 breezer komt ongeveer overeen met 2 flesjes bier. Hoe kan dat nou? Er zit tog volgens het etiket maar 5% in? Nou antwoord is heel simpel. Er zijn 3 redenen. 1) Breezers worden vaak geserveerd met rietjes. Zoals algemeen bekend word je van het drinken met rietjes veel sneller aangeschoten/dronken, omdat de alcohol veel geconcentreerder naar je hersenen wordt vervoerd. 2) In Breezers zit ontzetten veel suiker, dit suiker reageert ook tot alcohol zodra je het hebt gedronken, maar omdat het nog geen alcohol is zodra het in het flesje zit, wordt dit dus ook niet tot de alcoholpercentage gerekend. 3) Omdat Breezers zo'n neutrale, zoete smaak hebben, heb je het amper door dat er alcohol in zit en tik je het veel sneller achterover. Probeer maar eens 3 flesjes bier in 1 keer achterover te tikken en 3 flesjes breezer. Menig persoon zal bij die 3 flesjes bier tog eerder kotsneigingen krijgen dan bij die 3 flesjes breezer (hangt natuurlijk ook deels af hoeveel bier je op zich op kan). Just my 2 eurocents :) |
Citaat:
|
Ik mag het wel, maar ik doe het niet :)
|
ik mag nooit geen alcohol van mijn ouder, maar op kamp en als ik naar een fuif ga doe ik het toch!
breezer orange is best goed :) |
Citaat:
|
Ik mag alles... Zolang ik mijn eigen kots maar opruim :+
Op mijn vijftiende dronk ik af en toe wat zoets.. favo: witte wijn, sex on the beach, champagne en misschien af en toe nog zoiets zoets |
Citaat:
|
Citaat:
|
bacardi sux :wave:
|
ik mag het , ik lust het ook maar ik vind een pilsje toch wel lekkerder ( en goedkoper )
|
toen ik 13 was (das pas 2 jaar geleden 8) )waren er volgens mij nog niet eens breezers? Op m'n 13e begon ik met sneeuwwitjes op speciale gelegenheden (lees: kerstmis en nieuwjaar) op m'n 14 mocht ik wat vaker bier gaan drinken (of ik deed het gewoon en zei tegen mn ouders dat ik cola dronk met af en toe een slokje bier (verklaart de bieradem)). Op 't eind van mn 14e ging het al helemaal fout met mij :p nu ben ik al effe 15 en als ik maar nie te zat word mag ik gewoon alcohol drinken. Wa da betreft zijn mn ouders best relaxed :)
Meidje, hou ut nog effe lekker bij de limonade! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben 15 en mag het eigenlijk een btje zelf weten als ik maar niet dronken word en breezer drink ik bijna nooit
|
Citaat:
|
een vrouwelijke collega (17 jaar) van een vriend van me heeft een bacardi breezer tattoo laten zetten van 20 bij 10 op haar rug... hoe zielig ben je dan |:(
|
Citaat:
|
als het dat vleermuisje is vindik dat eig. niet zo erg,vind ik wel mooi,hoewel ik tattoo's zo al dom dom dom vind..
|
Citaat:
(maar of je daar nu zo blij mee moet zijn) |
Citaat:
|
Citaat:
|
DaMnZzZ mAnG!~!!! BrEeZaH iS uBaHLekKaH!~!!! TuUlK dRiNk Ik DiE sHiT MaNg!~!!!
|
Citaat:
|
ik vind dit niet echt een cOoLiOz topic
|
Citaat:
|
iemand een bacardi rico dan? is geen breezer maar wel nieuwe party drank van bacardi. Wat gaat dit worden wordt dit het anti breezer drankje of wordt dit ingelijft bij de breezer cultuur?
|
ik was een paar weken geleden in denekamp (1 km voor de duitse grens) een weekje in een huisje, en toen gingen we in duitsland boodschappen doen, zag ik ook die Bacardi Rico liggen, heb er 2 fles(jes)(en) (tis maar net wat je wilt, kleiner dan de 1 liter, groter dan de breezer :o ), was best lekker idd, maarja. qua alcohol zijn mijn ouders eigenlijk heel erg makkelijk (ik ben 16), maar toen ik rond de 14 was kreeg ik eigenlijk alles, maar dan ging het wel, je drinkt het he-le-maal op, ook al vind je hetniet lekker! Ga je kotsen? je weet waar de poetsspullen liggen. (gelukkig nog nooit gebeurd, alleen in de buitenlucht op stap :7 ) dus sja, tis maar wat je zelf wilt.
[edit] heb die rico trouwens nog niet hier in nederland in de winkel zien liggen? [/edit] |
Citaat:
ze zijn ni verslaafd, en t zijn geen uitersten. waar ik woon zit het er vol mee. BIJNA IEDEREEN die ik ken hiere blowt op z'n minste. (blowen = weed roken dus :) ) en ik bedoel er ni mee da ik t doe, want ik doe t helemaal NI!! Maar ik vind t dus ni abnormaal da mense van mijn leeftijd da doen, ik ken er zelfs veel. maar dus wel vooral jongens. |
Citaat:
pepsi max zit ook veel suikers in. en wat dacht je, pasoa diablo okej zit veel suikers in, maar als je zelfde hoeveelheid bijvoorbeeld wiskey neme, is dat veel meer suikers, omdat wiskey meer alcohol is, en alcohol wordt gemaakt van suikers |
Geef mij maar gewoon bier, of een beetje gold strik, of een lekkere scheut rode wodka, of.....
Die bacardi lime shit (die grote fles, niet gemengd met die priklimonande) is ook wel lekker |
Citaat:
|
|
doe mij maar n biertje :9
|
Passoa Orange is ok zaaalig ze :) ;) mmmmmmmmmmmmmmm
|
ranja
8) |
Soms, als ik een feest heb mag het wel eens, maar niet altijd.
Ik wou dat ik nu al 16 was |
ik lus bijna alles met alchol maar breezer enzo ben ik egt zo beu gezopuh dat ik dat gewoon nie meer drink
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja joh ben je dan egt zo beu gezopuh?? 8) [/B][/QUOTE]
ja egt en dan vooral orange :kots: |
do mij maar een pintje dan nog liever :)
|
Drinken en blowen is bij ons toe gestaan.
Alleen ik heb medicatie waarmee dat erg misgaat. |
oude topic geupt?
Ik drink nog steeds wat ik wil :p |
Citaat:
|
en als ik dat wel
drink ik het nog ni eens! :O |
Ik ben 13 en ik mag van mijn ouders Bacardi Breezer drinken (niet overdreven veel natuurlijk maar toch...)
Ik vind dat normaal en ik doe dat ook niet zo heel veel. Ik zou het erg vinden als ik dat niet zou mogen. Mijn ouders vertrouwen mij daarin dus... |
Ookal is een bacardi breezer net limonade, toch vind ik je te jong....
|
dat gif komt bij mij niet binnen
|
Geef mij maar.........
APPELSAP :Y) |
kben 16, en tminste alcohol dat ik aanraak, vliegen de meppen rond men oren.:{
Kmag er dus echt niet aankomen,niet da ik er echt behoefte aan heb, ik kan me gerust amuseren met een cola:yes: |
ja, ik mag. Ik mag de rum ook puur drinken. :7
|
Ik mocht eigenlijk al vrij vroeg (13 ofzo) alcohol drinken, als ik maar niet kotsend tuis kwam. En Breezer vind ik echt helemaal niks!Geef me dan maar gewoon limonade.
|
en als ik t niet mocht deed ik t nog. ben volwassen ej!O-)
maar breezer is niet te zuipen. geef mij maar amaretto cassis!:9 |
K mag het ook niet!
Mag het ook pas op mijn zestiende! STOM HE:[ Maar ja ik denk maar zo je kan je hele leven nog drinken(hoop ik) en anders kan ik het nog stiekem doen! Greetz Jojanneke |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.