![]() |
het "Note to youself" topic
schrijf hierin wat je moet onthouden van wat je later op de dag of van de week nog moet doen :7
*belangrijk emailtje schrijven naar iemand* |
op report to moderator rammen bij elk topic van funfair met dit of een lager gehalte van inteligentie. :]
|
jonguh..
daar heb je post-its voor.. :{ |
*7uurwerken*
*strandgaan* Heb dit weekend eig bes wel weinig om te onthouwen!! Ohja: *Laurabellen* *Nienkebellen* En dan ook meteen Marco, Remco en Bob bellen!! :) Kijken of ze opnemen... :p |
Citaat:
|
danku funfair, ik herinner me ineens weer dat ik nog iets moest inpakken :*
|
Citaat:
|
- Morgenvroeg rijles
- Morgenmiddag vakantie boeken - Morgenavond feest bij een maar - Zaterdag kleren kopen - Zaterdag naar joodjes - Zondag uiteten met mijn opa die jarig is - maandag huiswerken - rest van de week school :? |
slapen...
slapen... slapen.. opstaan tandenpoetsen.. weet ik veel.. slapen... |
note: niet teveel drinken zaterdag :yes:
|
-morgen zo laat mogelijk op staan.
-hele dag niks doen -rond 17:45 eten -om 18:35 de bus naar t station halen -trein van 18:08 halen -in heerlen bus naar n klasgenoot halen -hele avond wat indrinken en dan naar de vizion8-) -verder niet meer slapen die nacht -trein van 08:18 naar maastricht -werken, dat word nog wat:no: -rest van het weekend lekker niks doen |
Citaat:
Komt door t weer :yes: je weet van warmte gewoon ni meer wat je aan moet, en bovendien had je halverwege de week gewoon n zomerse outfit nodig terwijl je winterse outfit nog ni in de was hoefde naja dat had ik tenminste :$ uhm wa moe'k ni vergeten? Lidy moet me bellen zaterdag, profielwerkstuk, Frans dossier EN ckv moet af! en verder hm, ni vergete Reni ze geld te geven :) moest ik nog meer? ow gelijk maar ff een tip doneren hier: Mensen tis pasen he, veel eitjes ete!!!! :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wilde mezelf er gewoon aan herinneren, aangezien ik nu pas weer thuis ben... (en ik weiger om die email te versturen, maarjah) :p |
Note to myself: als ik thuis ben, stop m'n gsm dan altijd in die fucking oplader :[
|
Citaat:
|
morgen kijken of FiZz nog leeft :thumbsup: :p
|
*vergeet niet te slapen*
gaaap.. :O |
Citaat:
|
brief op de bus doen:yes:
|
Citaat:
maar ik moet vandaag nog een strippenkaart halen :z |
- aankleden
- vriendjuhs uitzwaaien - naar de markt - zonnen - opruimen - naar de fisio - uitgaan maar met wie :? zaterdag - naar de stad voor kleding en ik denk dat ik dat maar de hele dag moet gaan doen zondag NIET VERGETEN OM GELD MEE TE NEMEN!!! |
* half 1 Fleur bellen
*1uu naar de stad |
- strippenkaart+beltegoed halen
- verjaardagkaart voor Sander kopen+ versturen - pakjes drinken kopen voor morgen - Sietske bellen - logeerbed klaarzetten+dekens+kussen - voor mn moeder nog wat vergeten boodschapjes halen - niet vergeten het drinken te verversen van mn valkparkiet - geld pinnen voor morgen :) |
opzoeken hoe de tent waark vanavond heenga heet :p
logeerbedje klaarzetten bikini aandoen :D |
Citaat:
|
*genoeg geld mee nemen om leuven onveilig te maken
*sigaretten en boekjes kopen voor op de trein *pielen voor discman niet vergeten :) |
danielle van het station te halen..
AAAH |
note: boek voor nederlands en 2 boeken voor engels lezen :|
|
vandaag:
*kalinda bellen *in de tuin zonnen (geen zin om naar het strand te fietsen vandaag) *mensen bellen om wat te gaan drinken vanaaf morgen: *mensen bellen om naar braband te gaan *schoenen kopen |
* Direct vriendin bellen
* Vanmiddag naar vriendin toegaan * Maandag niet per ongeluk naar school gaan maar thuis vakantie vieren :) * Morgenavond TMF awards kijken want Gareth komt :) * Ehm.. tsja.. Dat was wat ik misschien per ongeluk zou kunnen vergeten :yes: (Oke, die van vakantie niet :)) |
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
*zonnen zodra het wat minder waait*
*ook nog wat leren* |
*onthouden dat ik de cmos moet resetten en de vidkaart opnieuw moet insteken als de pc 4 piepjes maakt met 1 seconde interval nadat ik een nieuwe koeler heb geinstalleerd waardoor er kortsluiting is ontstaan :{*
|
Note: na GTST aanfietsen naar Carlijn en lekker met een mega groep naar de bioscoooop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
|
een weekend naar Denekamp gaan.. 8|
|
Bruine muntjes van de Kings in mijn portomonee stoppen.:yes:
|
Kamer opruimen, koffers pakken, zingen, naar de kerk zondagochtend, morgen werken, nog ff op stap..weet ik veel wat
|
Citaat:
oww note to myself navragen hoelaat de winkels dichtgaan ivm drank.. |
[list=1][*]Vanavond douchen want heb morgenochtend geen tijd[*]Morgen hele dag werken[*]Morgen vreetwerk en drank in huis halen[*]Kwart voor 8 morgen komt isa me ophalen want we gaan met zn allen TMF-Awards kijken, niet vergeten..[*]Informatica PO maken[*]Wiskunde PO beetje uittypen[/list=1]
|
-trein later pakken omdat ik het niet red met eten:+
|
oh ja, drank en chips inslaan, tmf awards wil ik voor geen goud missen! stel je voor zeg ... :( :no: :z
|
- voor me wiskunde pw leren :yes:
- bruin worden (maar zonder zon lukt dat niet he :[ ) |
hehe, ik lees het de hele tijd verkeerd, denk dat er staat:
Note to youssef |
Citaat:
|
ik moet ook nog een pop up killer downloaden en em meteen weer deleten :{ (don't ask)
|
Citaat:
|
heel erg logisch Irene :?
Note to myself, niet vergeten om voor morgen een fles drank te kopen :no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
misschien dat ik t bij Twentemeeting opnieuw probeer :+ nee maar ik denk dat ik passoa meeneem want die vind ik wel lekker i.c.m. sap :p ohja de reden....morgen moet ik naar t Vondelpark toe voor een feestje en ik neem dan eigen drank zodat de jarige niet voor alle kosten hoeft op te draaien :thumbsup: |
-een voetmassage regelen
*auw* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Houwitser downloaden :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- vaker op t forum komen (na een dag alweer 10 nieuwe topics ofzo pfff)8{
|
-voor het eind van dit jaar beslissen of ik nou wel of niet doorga met deze opleiding
|
Citaat:
- Is deze studie nuttig voor mijn latere beroep? - Is deze studie eigenlijk wel leuk? Volg je hart8-) |
- niet vergeten cd te branden voor Susanne
- niet vergeten het verslag uit te typen voor school voor trajectbegeleiding - niet mijn huissleutels vergeten :) |
-niet vergeten morgen 1e uur op te staan
|
Citaat:
|
absoluut niet vergeten: verjaardag van m'n allerbeste vriendin ter wereld a.s. donderdag!! |:( |:(
|
ademen
en zaterdag zuipen omdat ik jarig ben en morgen wakker te worden paracetemol kopen laatste uur spijbelen:d |
Citaat:
|
Citaat:
|
ten eerste
niet vergeten te ademen niet vergeten hoe ik me moet voortbewegen.. welke been eerste vooruit etc.. niet vergeten dat ik nog moet poepen nog even iets moet gaan eten :Y) niet vergeten hoe ik de tv aan moet doen niet vergeten om het op de juiste zender te zetten niet vergeten om mezelf voor de tv te planten en vooral niet vergeten me ogen open te doen als ik tv kijk :z :9 :9 O-) |
-niet vergeten hier in te posten
-mail sturen (doe ik toch niet) -ajax kijken -inkopen doen voor vanavond -koken -afwasmachine aan zetten |
- nichtje bellen
- koffer verder inpakken - vriendin bellen - werken - beetje op tijd gaan slapen voor n x - kamer stofzuigen :( - vrijdag nacht de wekker om 3 uur zetten - op vakantie gaan!!(niet dat ik dat vergeet, maar toch :p) |
niks doen :Y)
|
Citaat:
|
- Nieuwe Formule 1 halen
- Vreten - Niet vergeten om vanaaf de belg op te zetten (en dus een super-wedstrijd te zien :7) - Niet vergeten dat ik bij beide wedstrijden een 1 had :yes: - Niet vergeten dat ik morgen half 12 op school moet zijn - En moet werken - En niet vergeten dat ik mijn nieuwe schoenen nog moet ophalen bij Ruud Camps :yes: - Zonnebril moet ik ook nog kopen :7 - Lijkt wel een WJD :{ - Houdoe :* |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.