![]() |
Wie neem jij mee?
Oke..
voor de rest van je leven zit je vast op een onbewoond eiland. Je mag 1 iemand mee nemen? (neej ik ga niet vragen een onwijs geil ding van het andere geslacht of een facinerend aardig persoon van het andere geslacht) |
:|
|
Citaat:
|
Mn Lieffiej natuurlijk:yes: Maar dat staat er niet bij:?
Dus heb ik gekozen voor beste vriend...Want dat issies wel n beetje ;) |
Een ongelovelijk lekker ding die je nog niet zo goed kent :yes: :yes: :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik neem me zus mee:)
die is namelijk tevens me beste vriendin. zal dan wel heel moeilijk zijn reni achter te laten, mgoed.. die moet dan maar een speedbootje huren en ook komen;) |
Citaat:
|
Citaat:
nu mag je em invullen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
optie 3:7 |
ouders: :no:
zus: :no: vriendin: :no: (heb ik geen atm) dus ik ga voor een ongelofelijk lekker ding :) als ze niet bevalt kan ik altijd nog zelfmoord plegen.. |
Citaat:
maar dat mag niet;) |
Citaat:
:? |
Citaat:
geintje,, maar ik zou ook nooit me ouders mee nemen.. me zus wel:yes: |
Citaat:
|
me beste vriendin :yes:
|
Citaat:
die heeft examestunds en komt vanavond pas:+ je hebt nog tijd om je mentaal voor te bereiden:+ |
Als ik een vriendin heb ga ik ervanuit dat ze ook mijn beste 'vriend' is, dus kies ik die..
|
dat wordt dus insect Linea want op een gegeven moment ga je het toch dinge uitproberen, of wordt het een koe?
|
toch maar beste vriend(in) :yes:
|
Citaat:
Btw wat als je je ouders meeneemt word dat dan ook incest? Het gaat mij om het feit dat als ik onwijs lekker ding mee neem dat ik dan absoluut nie goed met hem kan opschieten dat ik daar ook nie vrolijk van word, en aangezien me zus me beste vriendin is, wil ik haar dan mee nemen |
Citaat:
ben al trug van die eindexamenstunts, jammer nickchance, geen tijd meer voor mentale voorbereiding. Ik ook met jou zusssieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! |
Citaat:
aaaaaaaaaaah:( :'( :'( |
Citaat:
|
!!!!!
Citaat:
mo.. dan hoeven we niet aan incest te doen;):9~ |
Citaat:
|
wilde eerst een lekker ding doen maar je hebt elkaar niet zoveel te vertellen, hele andere wereldengewoon, dat klikt meestal niet.
vandaar me beste vriend, kan je mee kletsen en als het ff niet lukt kan je naar de andere kant van het eiland gaan en komt na een weekje weer vroolijk terug |
beste vriend(in) 8-)
|
Citaat:
|
nou meestal klikt het niet tussen een lekker ding en mij :p
dus doe maar beste vriend(in) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou mijn vriendje meenemen. En hij is dan ook mijn beste vriend, dus 'k heb voor de eerste optie gekozen.
|
Citaat:
|
Ik zou het niet weten:? Mn ouders kan ik toch ook niet voor altijd missen denk, mn zus ook niet...nou doe maar mn moeder denk! Misschien een stom antwoord maar ik kan zo goed met der opschieten! En anders mn zus of mn beste vriendin...Nou laat maar kweet t niet:p
|
Citaat:
|
E. all of the above :$
ik weet t nie namelijk.. ik denk waarschijnlijk mn beste vriendin maar dan wil ik wel met de andere contakt houden:D |
Mun beste vriend:) of mun mama :D maarja...kdenk niet dat ik die een plezer ermee doe, dus mun beste vriend:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
optie 3 en dan zou ik een nieuw ras stichten (ik heb al een idee wie het moedertje gaat worden) ;)
|
Vind het maar een moeilijke vraag
Ik ga wel alleen:yes: |
mn beste vriend(in)
no way dat ik mijn ouders mee zou nemen |
Citaat:
|
Optie 1.
Zus heb ik niet, dus dan wordt het mijn broer, maar die is bes wel vaak sago en daar heb ik ook niks aan, wil een VROLIJK iemand meenemen!! Ouwe… tjah zelfde als hierboven :) Een onwijs lekker ding, hmm … heb je ook niet veel aan, hij kan dan wel lekker zijn, maar is ie ook liev, kan je er goed mee praten, is ie vrolijk, yep, that’s the question!! Dus daarom kies ik voor lieve vrolijke beste vriendin!! (Alleen moet ik dan nog kiezen welke het word!! :p) |
Citaat:
moettik me nu voorbereiden of gwoon aarbei condooms meenemen :] |
zus mee > geen sex
ouders mee > geen sex beste vriendin mee > waarschijnlijk wel sex ongelofelijk lekker ding > waarschijnlijk wel sex maar het is afw88 met wie.. dus me beste vriendin.. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar had je niet ooit iets anders gezegd? O-) |
Citaat:
maar waarom denk je dat ik een speedboot erbij wil hebben?;) |
GEWOON NIET
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.