![]() |
Wie wil jij
een kusje geven???????
|
Angelina Jolie. :yes:
|
jou:love:
|
Citaat:
|
iedereen die lief is :+
|
weet ik veul :?
|
psycobunny
gvd 8| Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 20 seconds. |
Citaat:
|
owjah weet het al:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Men allerliefste moeder! :*
|
Citaat:
|
Citaat:
:* :* :* :* |
Citaat:
iedereen die wel en niet liev is :yes: |
En weet nog wel een paar mensjes... :$ :)
|
Citaat:
|
Re: Wie wil jij
Citaat:
|
Re: Re: Wie wil jij
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:* voor beide dan maar. |
Re: Re: Re: Wie wil jij
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het over men echte nepmoeder hier van het forum or!! ;) |
Citaat:
En ik dan:( |
Re: Re: Re: Re: Wie wil jij
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Wie wil jij
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wie wil jij
Citaat:
|
amber :9~
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wie wil jij
Citaat:
2 : Ben niet een ze , ben een hij |
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wie wil jij
Citaat:
2: ow sowwie |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wie wil jij
Citaat:
|
alle lekkere meisjes en vrouwen die erzijn
|
- Rick, zodat ie de volgende meet misschien is 5 minuten niet aan me kan zitten
- 0vera, tot morgen :) - linnea, veel plezier bij CoB - yo-de-plo, voor de albums - Groovy, for no particular reason |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan Marc..
Omdat hij net zo chagrijnig was.. Niet leuk :( :love: |
aan men vriendin (dUh)
|
Citaat:
|
dan geef ik een :* aan FoL omdat ik zo een ontzettende trut ben |:(
|
Ja als we het zo gaan doen... dan geef ik ee n :* aan helemaal niemand!!
|
ik geef een :* aan COTN omdat ze lief is
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik sta bovenaan:$ :*je terug! En kom es online met msn ofzo... :[ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus: Kus voor DA en ook speciaal voor Kus voor Linnea :* Kus voor AmbyPur :* Kus voor Monica :*:yes: Kus voor iedereeen die ik vergeten ben :* |
Citaat:
kussie terug!! :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
kusje terug aan martijn :9
en aan jo :):* en aan kampie :D :* en laurens krijgt ook een :* |
:* voor Linnea
:* voor Robert :) |
Citaat:
Kusje aan Ireen!! En nog een kusje aan paul:):$ *) |
*gaap* :Z
|
Citaat:
|
Sorry was in slaap gevallen:$
Maar ben gelukkig weer wakker gekust door een knappe prins, thanks Kampie, doornroosje is weer wakker hoorO-) :* |
Citaat:
|
Citaat:
nog een :* aan andy, :* aan COTN, :* aan 6epoort, :* aan 0vera, :* aankampie, :* een groov, en :* aan dimas (jij een 0vera zijn zo lief samen :love: ) |
:* aan iedereen die vanavond NIEt op mn tenen heeft gestaan:?
|
Re: Wie wil jij
Citaat:
Forum: essebes, lizz Algemeen: Elles, Meggie |
Citaat:
|
niemand van het forum 8)
nicole :* chantal :* cynthia:* thalita:* niet dat ze dit ooit lezen, maar goed:z |
m'n hondje :yes: :d :aai:
|
Citaat:
|
Re: Re: Wie wil jij
Citaat:
|
* eclipse :D :*
|
:* Voor Bartje... Veel sterkte kerl:aai:
en ook nog n :* Voor mn lieve vriendje omdat ie vandaag zo lief is |
Ik geef bartje ook een :* en een heele dikke knuffel er bij :)
|
ehh... doe eens een gok...O-)
|
:*
|
grooviebeejbie *tongdraai*
kusje voor cotn: omdat ze liev is :) kusje voor irene, ook daarom :) kusje voor men vriendje,omdat ie zo lekker en lief is :$ kusje voor elysium : omdat ze mn poepkonijntje is :z kusje voor bartje518, omdat ik hem bijna niet meer hoor :( en kusje voor alle lieve mensen op het forum,omdat ze lief zijn :) |
Gaëtan Englebert
|
:* aan alle mensen die mij hebben moeten aanhoren enzo :) Erug lief.. :yes:
|
Bij naam genoemd:
queenie, lizz en phitje :) |
:* Karma Killer ---> omsat zij lief is:yes:
:* Cotn -----> zelfde reden:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tuurlijk: Bartje! :*
|
Citaat:
:* aan DS, aan Dimas :* ofcoz :D Linnea :* omdat ze t zo leuk heeft bij CoB :) en :* aan Ireen :) En aan t hele meidenforum ook :*!! liefe meissiejs :aai: :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan BoP, Tijn, Irene ( ze is gewoon schattig:* ), 6e poort ennuh aan de rest:*
En buiten het forum aan Saskia, Isabelle, Lotte, Wesley en aan Mark:* |
:* aan linnea omdat ze fucking cool en aardig is 8-)
:* aan 0vera omdat ze de zus is van linnea :p :* aan Groov omdattie gewoon überübercool is :p :* aan Irene!!!! omdat ze me forummaatje is :p :* aan Dimas omdattie teveel gelopen heeft zonder een biertje :p :* aan Iris omdat.............. :* aan amber II omdat ze heeeeeeeeel kewl is!!!! 8-) :* aan DarkAngel, omdat ze in me msn is :* aan de gene die zich nu minderwaardig voelen!(zullen wel weinig zijn maarjah :p) |
Citaat:
(Sick-Dude dus..) :* aan Bw, omdat ze smsje gister8-) was.. laat maar 8-) \Kusje aan Jenny omdat ze heel heel erg lief is. :* aan Vera, she rocks./ |
:* aan Linnea omdat ze super lief is en heel gezellig onder het bellen met al der verhalen en omdat ik moet blozen van der lieve smsjes!! :$ :)
:* aan 0vera omdat ze ook lief is en de zus van Jo is ;) :* aan Dimas omdat ie coole muziek heeft en met Ineke heeft ;) :* aan DarkAngel omdat ze lief vaag is :p :* aan Fade of Light omdat ie dat ^ ook is :p :* aan Bird of Prey omdat ik hem zo weinig meer spreek :( en omdat ik wil dat ie weer voor me gaat zingen :) :* aan Nightwolf omdat we nooit meer bellen :( en ik wil zijn stem weer horen :) :* aan Irene!! omdat ze lief is :* aan Psychobunny omdat ze lief en melig deed pas op MSN ,daar houwden we van ;) :D :* aan Miss_Sweetgirl omdat ze ook lief is!! :* aan The6thgate&Spiderman omdat ik zo onverstaanbaar praat :p en ik vind hun schattig!! :* aan iedereen die der nog 1 van me willen, omdat ik nu geen tijd heb om verder te gaan want ik gaat douchen :) :D |
Citaat:
:* ook aan Andy omdat ik em gister aan mn msnlijst mocht toevoegen :d en nog maar een :* aan Dimas, omdat et fijn was gister, gezellig weer eens bij elkaar, helaas voorlopig ff de laatste keer zo voor examen :( |
Citaat:
|
:* aan Vera. Love you :)
:* aan linnea. Omdat ze het leuk had bij CoB-concert :* aan COTN. Vanwege haar kusje en het feit dat ze van goede muziek houdt :* aan Sick-Dude. Omdat ie weet dat ik het irritant vond dat ik geen biertje heb gehad :) :* aan Groovy. Om hem te pesten :) :* aan dext0r. Omdat ie zo verdomd vrouwelijk is :* aan Rick. Dis de allerlaatste die je krijgt van mij. Vraag voor meer mo maar :* aan BlueWolf omdat ik niet met em heb gepraat op de meet :* aan iedereen die zich nu achtergesteld voelt omdat ie niet persoonlijk genoemt is |
zoen voor joshua :* :9
en kusje voor de mensen uit hengelo :) en vooruit, omdat je me zo aardig vind, voor psychobunny en buiten het forum om : voor michaeltje, martin, sebas en andere vrienden :)8-) |
Citaat:
btw, waar is zij eig gebleven? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
niemand, want ik steek iedereen aan met mijn ziek-zijn :yes:
|
:* aan boertje, omdat hij weer terug is:)
|
Citaat:
|
aan linnea en aan bop tuurlijk en eclipse zoals ik al eerder zei :)
|
:* aan Meiske omdat we elkaar nog keer zouden gaan zien in de super!! ;) ;> :) =)
|
samson :love:
|
Citaat:
:* trug meid, za moet ik hele dag komie dan lang op me kaartje staat a.middelhoek (bij toetjes hé ;)) |
Citaat:
|
:* aan me vriendje, omdat ie gewoon liev is
:* aan me beste vriendin, om de zelfde reden :* aan me danspartner, omdat ik zoooon lol met m heb :* aan remco, zomaar :* aan marco, die ik al heeel lang nie meer heb gesproken :* aan alle andere lieve mensen van hier |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
:D als weereens meeting in adam is kom k weer keertje bij je slapen hoor bopie ;) :*
|
Citaat:
|
Citaat:
:* terug aan Chica omdat ik haar niet meer zal pesten met e-cards ;) :p :* aan 0Vera, m'n mammie :Y) :* aan linnea, m'n tante :+ :* aan kleine Irene :] ennuh.....voor de rest rest ook die m wilt :o |
Citaat:
|
wheheh je luchtbed lag goed hoor ;) :D
|
bartje518: :(
|
:* voor alle lieve mensjes hier:*
|
:* aan x-lizz-x omdat:
Lizz zegt: Ik heb nog geen kusje van jou gehad in het kusje topic (6) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, kwor bijna nie genoemd terwijl ik wel superlievies ben:(
Nah in ieder geval voor de mensjuhs die me wel genoemd hebben een :* en een :aai: omdat jullie zo lievies zijn En de mensjes die ik wel aardig vin en die ik niet aardig vin hetzelfde. Zo hoeft niemand te zeggen dat ik geen kuzz heb gegeven:9 |
Citaat:
|
Citaat:
Savonds als me dinnetjes komen -> kom we gaan naar de super, moet even iem. spreken haha :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
:* aan Loe omdat ze superlievies is!! ;) :)
|
Citaat:
:* aan ehm...mezelf (vuile narcist dat ik ben :d) |
Citaat:
@LoeLoe: ik gaf kusje aan t hele meidenforum, daar hoor jij ook bij:) maar nog speciaaaaal :* voor jou, ook ff van jo die nu heel druk is omdat dr vriendje dr is :p |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
:* aan psychobunny want zij is gewoon cool8-)
:* aan bart om hem sterkte te wensen :) :* aan chica want zij is heel erg lief! :yes: :* aan biffyclyro omdat ze ziek is :( :* aan Nightwolf omdat ie Iris dr kanarie heeft ingepikt :] |
Citaat:
|
Een :*je voor de mensjes van mijn vereniging om het allemaal een beetje gezellig te maken :)
|
:* aan rickclan, ookal bennik bang voor hem. maar we zijn getrouwd enz :(:'(
(ok hij vroeg et ook op msn :p) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en NW: ik lees je reakties wel hoor, ik let alleen niet altijd even goed op :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kusje:* kusje:* kusje:* :)
|
Citaat:
|
Citaat:
:* terug :* aan lizz, omdat ze denkt dat ik haar niet mag, maar dat is niet zo :( :aai: :* aan de rest nog :z edit: nog een :* aan miss_sweetgirl, omdat ik haar gisteren had gezien, en ze er toch wel leuk uitzag O-) :7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:*
|
Citaat:
|
150 :rolleyes: :{
|
Citaat:
|
k wil ook ff mn beste vriendinnetje n :* geven omdat zij zo lief is en omdat haar vriendje nu heel ver weg in Afghanistan zit en zij hem 3 maanden moet missen............
|
Ik was ffies bang dat ik Mo vergeten was:$ maar niet dus:) gelukkig
nog kusje aan mo omdat ze zoo fucking lief is, en ik de foto's heb:) Kusje aan Meiske, omdat we snel weer us gaan sjoppen:) En giga groot kusje aan Paul. omdat ik wel 30 min bij em geweest ben:):) (maar het wel heel gezellig was) cozy...:) en ik heel flieft ben:$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
:* aan Jo en Ineke en Tijn omdat het bellen heeeel gezellig was!! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*Geeft stiekem toch :* op Bart zen wang:)* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kusje aan Ren;e omdattie online is
Kusje aan Bartje omdat iedereren em schijnd te vergeten Kusje aan Forza, omdattie ook wel lief kan zijn;) Kusje aan Jenny, omdat ze meeeega lief is |
Citaat:
|
:* aan Vera, het was leuk dat je hier was gister die spaarzame uurtjes :)
:* aan Jo, omdat ze teveel met d'r hoofd in de wolken loopt :* aan Groovy, omdat ie binnenkort m'n keyboard komt brengen :* aan LoeLoe omdat ze zich achtergesteld voelde |
(HAHAHA je kunt wel zien wie wie gemeet heeft qua ik geef die een kusje)
buiten het forum: emmy linda annelies denise suzanne marlou iris lisette paula karin natacha (je gaat trouuweee!!!) arianne kapinga maaike marieke jeroen ben mark mark milan robbie pieter leo nicky kevin roy en de rest :D binnen het forum... loeloe, rick, wesley, linnea, ireen, en de rest |
wat een sletten zijn jullie allemaal zeg, iedereen pakt iedereen en dan tegen mij zeggen dak teveel play 8)
|
Citaat:
|
sjit busted :+
|
Citaat:
|
:* aan Bartje518 voor dat erge gebeuren :(
:* aan Bird of Prey om zijn lolly te proeven ;) :D :* |
Jeah 8) Spontaan aan mij denken :yes:
:* Aan iedereen dan die spontaan aan bartje dacht O-):9 |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe ook een :* aan bartje :yes: :)
|
Citaat:
|
hmmz mezelf
(eigendunk):D |
Had ik al :* gegeven?
Nou bij deze dan: :*!! Aan iedereen die graag van mij een :* wil hebben.. :) |
:* aan linnea omdat we gaan shoppen again (maar wel pas na me examens plzz) :)
|
Citaat:
|
Dikke :* aan Jo, omdat we elkaar gezien hebben!!!! :D :D
*JeuJ* zooooo cool!! :) *) En we hebben ook bes wel beetje geshopt!! ;) :) |
Citaat:
|
:* Voor Marco, omdat we de volgende keer langer gaan bellen :) het was nu dus niet zo heel lang, maar wel heel gezellig!! :)
:* Voor Remco, omdat ie al zo lang vrijgezel is en die niet wil verhuizen ;) maar ik wil wel maar mag niet :p :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik hoop dat jullie heel gelukkig worden:* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kusje terug |
Citaat:
en ik d'r gebeld had toen, en dat me heel erg opgelucht heeft:):* |
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt ut zelf mee gemaakt!! |
Citaat:
Twas meeega cool:):) En kusje omdat je lief bent:) |
5 posts achter elkaar O-) Lijkt wel alsof je de WJD-thread wilt inhalen :Y)
|
Biffy :*
|
Citaat:
|
Citaat:
Hierbij geef ik en kusje aan BW:):) |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.