![]() |
goeie daggggg
hellow
mensen ik ben Terrorpinda :] en ik ben nieuw nou jah nieuw ik was hier heel vroeger ook maar das alweer heel lang geleden!! maar nu ben ik er weer ben inmiddels 17 jaartjes oud!! en heb idd een nieuwe naam ik wisd niet zo goed waar ik het zetten moest dus doe ik het hier maar!*) als jullie vragen hebben vraag maar raak!!:yes: Kusjes van mij! okey heb ff wat bij veranderd.. whahaha |
Re: goeie daggggg
Citaat:
leuk om weer een nieuw lid te hebben, maar ff een kleine tip, spellingscontrolle! ohja, foto zou ook wel leuk zijn :) |
send to aan de bar :yes:
|
Citaat:
hoi:wave: |
Citaat:
|
je bent hier vroeger geweest maar je weet niet waar je het neer moet zetten?
naja iig welkome :) |
eeej eej WELKOM
TO HELL :] |
­
|
jah jah jah
ik zie het sorry sorry sorry.... :$ alleen ik was ff zwaar in de stress en had geen tijd voor andere dingen wand ik was weer es druk!!|:( een foto? van mij? whahaha durven jullie dat wel aan? okey wel ff wachten dan moet even op een foto wachten die ik nog moet krijgen van me vriend!! dan heb ik weer leuke foto's!! En jah ik ben nog steeds een meisje! echt waar!! en verderzzz iedereen bedankt!! |
Wat was je nick vroege rdan?
|
Ze zegt me niks in ieder geval :{
|
uhmmm...
ff kijken Dreamstar Dreamgirl Sweetsixteen Djodjo Foxychick denk dat eentje er wel van klopt.. hoe heet dat ene meisje uit amerika ook alweer? met haar zou ik nog een tijdje die nieuwsbrief doen alleen dat ging niet echt bij mij door school!! ben ook nog mee geweesd naar six flags!! jaja |
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: goeie daggggg
Citaat:
|
Citaat:
Maarre welkom!! :) |
lekkkere slet van, kom es hier krijg je geile zoen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
of was het niet tegen mij?? :'( |
Dreamgirl of zoiets staat me nog wel wat van bij.. Hoe dan ook.. Ooit van bartje518 gehoord anders? :?
|
Citaat:
zeg maar waar je woont, als et niet te ver weg is kom ik em brengen |
ALMERE!!! KLote stad!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar dan in almere?
wat is zijn achternaam? |
hij woont op het stationsplein, that's all I know
|
Dat wist ik zelfs geeneens..
Ik weet van 3 leden geloof ik de straat: Rijksweg (Maastricht) Stationsstraat?! (Heiloo) Schans (Veldhoven) Da wast geloof ik :) |
hoi
|
Citaat:
|
Citaat:
|
okeyyyyy
en van wat voor muziek houden jullie?? zijn hier nog mensen die lekker van hardcore/ terror houden lekker stampuhhhhh |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hardstyle:yes:
|
dus echte hardcore/ terror???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze jongen wel 8)
|
Citaat:
|
lekker hoor
|
Citaat:
:'( |
Citaat:
maar om even terug te komen over het muziek van wat voor muziek houd de rest dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gaat er nog iemand naar defqon-1 dan?
|
Citaat:
Pavo Gizmo en Luna |
Citaat:
|
whahahaha lekker maar weer hoor
nmoet ik wel wete welke marco.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hasselt roeleert meestal wel :thumbsup:
|
Ik hou van beetje softtrance, punk, top40 shit, eigenlijk heel veel wel, wil ook wel eens beetje luisteren naar hardstyle
|
Terreur boven alles.
Maar Bart... Raving Nightmare is de 30e gewoon in jouw stad en daar hoor ik je niet over, maar wel dat trancefeest :? :no: |
Citaat:
|
ohw, ik haalde ze altijd bij de videotheek maar dan praten we over een jaar of 8 geleden.
http://www.ravingnightmare.nl kijk dan... HEERLEN |
Citaat:
Peppermill :no:.. Moet nog zien of ik er heen ga.. :| |
TJa de line-up is ook niet geweldig, maar voor een thuisfeest zou ik het niet kunne laten schieten :o
In heerlen mogen ze niet eens Roda shirts aan: Min age: 18j (bring your ID), Stringent searches at the door, NO political statements, NO Footbal shirts, NO Army boots with red or white laces, NO Celtic signs, NO fascisme and rascisme outings. Right of admission reserved ZERO TOLERANCE !!! :no: |
sjet sjet sjet sjet sjet
Case closed. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.