![]() |
Wat is jou sport??
Welke sport is jou absolute nummer 1?!
Plaats het hier in jouw eigen sport top3: Hier komt die van mij: 1.korfbal natuurlijk :+ :+ :+ 2.wedstrijdzwemmen 3.tennis |
|
De rechtse :yes: Valt mij 100% mee, jullie jongens? :)
|
Citaat:
bart dus niks zeggen he?!:no: |
Ik zeg niet wie ik ben...Jullie kunnen ook niks weten...*)
|
25 euro op de linkse en 50 euro op de rechtse
de mooiste is te moeilijk om te kiezen hoor en de lelijskte, dat is die roze bank |
als je de linkse bent, ben je lelijk...
Hoeveel van deze kut-topics hebben we nu al gehad? |
Citaat:
|
het rechter meisje lijkt me wel een lief meisje
|
breezahhhh :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jij bent 4e meisje
en 3e meisje is echt lekkerr volges mijjjj (Y)(Y)(Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
tennis en fitness
|
Wat doet die webcam linksboven in?
Jullie zitten stiekem geld bij te verdienen he? En die hand is raar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet zeggen dat op die foto jij, Judith dus, wel het knapste bent :yes:. Alleen beetje erg jong :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
July 4, 1985 succes :thumbsup: |
Citaat:
|
zo judith, jij bent die rechter dus. :):) knappe meid... stappe? 8-)
|
ohja , mijn top3 sport is:
tadaaaaaaaaaa :+ 1. Uitgaan 2. Hardgaan 3. Slapengaan |
:p ff denkuh...bazzemans 17/18 *) Wat ben ik toch weer slim*) *) *) *) *) *) *) 8) 8) 8) nee hoor geintjuh...Enne Phitje hoe oud ben jij dan 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat?:? :x lieg niet... probeer hem niet stoer over te laten komen, phit is 12 joh... en ik ook! |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
1e foto:
|
1 Bijlage(en)
2e foto:
|
1 Bijlage(en)
3e foto:
|
1 Bijlage(en)
4e foto:
|
1 Bijlage(en)
5e foto:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet iedereen komt hier om het uur 8)
|
Geweldige foto's :respect:
Alleen wat vaker in de lens kijken, en wat minder naar de korf hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
|
prachtige fotows meid, alleen die kleuren teneus zijn wat minder, maar verder in 1 woord geweldig :respect:
|
Citaat:
|
Citaat:
aah, dat moet natuurlijk ook gebeuren:thumbsup: |
mensen ff een vraagje :{ :$
Nu ik de foto's bekijk vind ik dat ik wel een heeeeeel kort rokje draag....wat vinden jullie er eingelijk van....stel ik me gewoon aan?????:x |
Citaat:
oh en over dat rokje, neh hoe korter hoe beter is het motto bij vrouwenkleren |
Citaat:
hehe, je stelt je gewoon aan miep ;) |
Citaat:
|
Citaat:
fotoO-) |
Die nieuwe rokjes (strakke... zonder plooi) staan niet ontspannen bij de meeste vrouwen/meiden. Zijn wel mooie rokjes maar moeten wel goed passen.
Je kunt beter een iets te lang rokje hebben dan iets te kort, en dat is niet voor mijn kijkplezier... leuke foto's trouwens |
Citaat:
|
ik neem aan dat iedereen nu wel weet wie judith is op de 1e foto (de allereerste, de rechtse, met blond haar dus).
En ff mijn sport benoeme: Taekwondo, gotta luv it!!!!! |
bah rotsport 8)
|
Citaat:
oO0u-Tiger0Oo can't we all just get along? zegt: er zijn wel een paar raare gaste op die forum zeg, dat hun zo gek in hun hoofd zijn dat ze jou knap vinde... *kotst op de grond* (¯`·._.·[Judith]·._.·´¯) traltraltraltral zegt: alsof jij er (¯`·._.·[Judith]·._.·´¯) traltraltraltral zegt: eruit ziet....man....kraak maar weer af hoor..... (¯`·._.·[Judith]·._.·´¯) traltraltraltral zegt: je gunt niemand iets....alleen jezelf oO0u-Tiger0Oo can't we all just get along? zegt: ik zeg helemaal nie dat ik er goed uit zie wat een loser.....niet van dat sommige pipo's mij er leuk uit vinden zien......maar omdat ie me altijd afzeikt:[ |
Ik heb zo'n idee dat Urban Tiger gewoon jaloers is omdat hij jou ook stiekem een lekker ding vindt judith ;)
|
8| 8| 8| 8| 8| 8| 8| 8| 8| 8| 8| 8| 8| 8| 8| 8| 8| 8| 8| 8| 8| 8| 8| 8|
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( ik ben een loser, ok dat geef ik toe, maar Fade Of Light, Niemand Beledigd Taekwondo!!!!!!!!!!!!! |
Stuart kan mij vast wel vertellen wie die andere knappe meisjes zijn
|
Citaat:
|
je speelt in het geel/zwart... dat maakt t net ff iets minder leuk :p nee hoor leuke foto's, maar ik kan echt niet precies zien op de korfbalfotos wie jij bent ofzo.... :$
|
Citaat:
|
daar zijn we weer.......een nieuwe dag....en nieuwe kansen 8) 8) 8) 8) 8)
|
Prachtige foto's 8) Het kost even tijd, maar dan heb je ook wat 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
marre de 1e (van links) is eveline de 2e is cecilia de 3e is catharina |
Urban tiger zit in de fase van wat kleine jongentjes wel vaker hebben, dan zijn alle meisjes 'stom' ;) geeft niets hoor, dat hebben normale jongens wel vaker :yes:
eigenlijk zeg ik dus nu dat ik niet normaal ben?! :? :+ |
het is een wijf zonder tiete :x
maar leuke fotooos hoor :+ |
Citaat:
|
Citaat:
Das een mislukt meisje :+ Nee hoor geintje |
Citaat:
|
ooit gehoord van het woord geintje :p
Vrede stuwie?? O-) :d 8-) |
Citaat:
Wat vind jij nou niet leuk aan Judith???? |
Citaat:
|
heej van de topic titel vind ike rg weinig terug maja zal wel aan mij ligge
top3 American football " " " " |
Citaat:
|
Mensen, op woensdag ga ik op korfbalkamp (:d ) en dan ben ik tot en met zaterdag weg....Ik zit dan in Verweggistan...genaamd Lemele....Mja..ik ga daar foto's van maken, dus die krijgen jullie dan wel te zien :d *) Als ik jullie, maandag, dinsdag of woensdag middag niet meer spreek....dan alvast dit: DOEI DOEI spreek jullie snel weer :wave: :d
|
ONZIN PRATEN...EN ZEUREN.....DAS MIJN SPORT!!! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ze hebben daar trouwens wel een leuke tent zaal dijk moet je eens gaan stappen judith, is leuk :yes: ;) |
Citaat:
|
Citaat:
oja en ontopic : sport...wat is dat? :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
Goedzo, voortaan eerst ff melden als je gaat, want anders zijn we allemaal bang dat je iets is overkomen |
Citaat:
MORGEN EINDELIJK OP KAMP :d :yes: |
Hej mensjes, over 2 uur en drie kwartier ben ik naar (korfbal)Kamp JIPPIIIEEEEEE........ik ben te bereiken op me mobiel maar het nummer weten jullie lekker niet hehe:]
Nou, zondag krijgen jullie wel een verslagje over kamp doeiiiii :wave: |
Citaat:
Ik hoop op een lang en uitgebreid verslag:$ |
Citaat:
|
Citaat:
Nu zijn we wel heel nieuwsgierig wat jij hebt uitgespookt tijdens dat kampf |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry, grapje... nog steeds even goede vrie... nee wacht.... kenni...nee...euh......klasgenoten??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Stef en ik staan er wel in :yes::love: 8)
|
Online:
(f)(¯`·._.·[Judith]·._.·´¯)(f)(6)(*)KAMP WAS VET!!!!!!!!:D:D:D(f) Vera - MOGGUH PONK! (kamp was 'n toppertje) - ------------> Toeval? :? Straks meldt Arie zich aan --> Arie Kamp was erg leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zie de koppen al in de krant: Jongen vermoord klasgenote met ondertitel: vanwege uit de hand gelopen grap op een forum En judith: je hebt ze wel gescoord daaro he ? :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
neeeeee niet doen.... ik hou van je:'( :'( :'( ga niet ons aller enorm gemiste vriend oizo achterna, please:'( |
Citaat:
Judith je moet echt blijven hoor, we vinden je topic allemaal echt vettttt cool |
Ballet nogsteeds een toffe sport.
|
en als ik zou zegge dat ik weg ga van dit forum zouden jullie me juist aanmoedigen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iig iemand met een complexje blijkbaar:)
|
Citaat:
|
Judith14 40
Fade of Light 10 Phitje 9 urban-tiger 9 bartje518 7 Arie-Kanarie 5 HugoBoss 5 Bazzemans 5 Nickchance 5 Bon 3 MarkNMGN 2 Forza_vitess 2 wocky 2 bruggi 1 theo tank 1 Christiaan 1 AntiKezman 1 Superjood 1 monolo 1 admiral95 1 TallDude 1 GekkeWaus 1 Het bewijs dat Judith echt nauwelijks post in andere topics dan die van haar :no: |
ik ben de laatste, want ik ben de luiste 8)
|
Citaat:
en de conclusie daarvan is?:? |
Citaat:
|
Citaat:
6660 is de pincode van me ma em 2639 die van mn Rabo pasje 8| :huh: |
Citaat:
|
*reageert even ONtopic*
mijn sporten zijn tae kwon do/hapkido, dansen en naar school fietsen.. voor zover dat laatste een sport is :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bartje...dus eigenlijk zeg jij...dat ik ook ff in andere topics moet posten..is goed hoor...:{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.