![]() |
BoP de FB?
Zal het niet huh :p
|
dimas en linnea ook :p
|
ach ja...bij deze mijn felicitaties aan de andere kersverse FB's :D O-)
|
Citaat:
dext0r oid.. |
Citaat:
Jaloezie? :) |
gaar :{ dit bevestigd alleen maar mijn beeld van de gemiddelde forumbaas :yes:
|
Citaat:
Linnea is net zoiets als Irene, veel chatten, zo af en toe gooit ze iets op slot.. en dext0r weet toch ook wel het 1 en ander van films en/of muziek? :{ maar ja.. zegt natuurlijk heel wat over het niveau hier :z en nee, ben ABSOLUUT niet jaloers en Dimas.. ze hadden beter Youssef terug kunnen nemen, maargoed.. |
:rolleyes:
Nou jah ze stellen in ieder geval meer voor als jij |
waarop word een forumbaas eigenlijk geselecteerd? :{
|
Citaat:
kom eens met betere argumenten of zeg gewoon niks.. |
Citaat:
Dext0r is een film mind, hij check films, ok jij luisterd muziek? dan hoef je toch ook geen fb te worden. Dimas heb je niet in actie gezien. Geen van alle hier. BoP is een goeie. Dimas en Linnea LIJKT goed. Daarom zijn die fb's. wacht gerust af met oordelen. En dat de mensen geen fb worden die jij wil...das geen nivo. das gewoon pech voor jouw of de mensen die dat zijn... en kheb geen zin om shit meer te posten en deze topic :p |
Citaat:
Tjah, weet het niet echt goed uit te leggen, maar wil verder ook niet tegen het beleid trappen hoor. :* Er zal vast ook niets mis zijn met deze forumbaen zolang het maar blijft bij slotjes zetten etc. etc. Ik denk iig dat Spider hetzelfde denkt als mij maar het ook niet echt goed kan uitleggen. :) |
forumbaas zijn is niet enkel alleen met slotjes gooien imho, een goede forumbaas zorgt ervoor dat er juist niet met slotjes gegooid moet worden :yes:
Trouwens geef deze mensen eens een kans en veroordeel ze niet voordat ze nog niks gedaan hebben, vooroordelen kloppen niet altijd :no: |
Citaat:
|
Bij nader inzien... ik denk dat ik in mijn vorige reply het meer heb gehad over Linnea. BoP lijkt me wel geschikt, van Dimas weet ik niets.
|
Citaat:
|
Citaat:
nu voel ik me vereerd ... kekekeke ;x btw: wat muziek betreft vind ik het een goed idee dat Dimas daarvoor in aanmerking komt, paar dagen geleden nog stuurde ik hem een PM van: kun jij geen moderator muziekforum worden ofzo; en toen bleek dus dat daar al sprake van zou zijn? |
bop en dimas.. okay..
maar Linnea? Nixx tegen haar, maar ik zie haar ECHT niet als forumba(as)(zin) hoor... Ik zie haar nu al slotjes zetten met de reden: Ohh wat lievv :love: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bovendien hangt t dan ook nog van t bepaalde forum af waarop ik zou worden geselecteerd 8) |
Citaat:
Sorry maar Linnea als fb slaat voor mij echt een modderfiguur:rolleyes: |
Ik ga zo dan ff een mooie plaatje maken met linnea erin en haar kut web cam pics, mag ze der eerste slotje uit delen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht dat het al besloten was dat ik het werd?!? :'( :'( ;)
|
dimas vind ik een goede keus, voor muziek iig en serieuzere forums als psychologie & filosofie
linnea weet ik niet echt, alleen voor foto & plaatjes denk ik dat ze wel goed is maar BoP? die komt hier de laatste tijd sowieso al niet meer zo vaak dus daar twijfel ik sterk over |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En trouwens, ik zie jouw probleem niet. Je zit toch bijna nooit op de forums die ik waarschijnlijk ga beheren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oh ja: als je dimas en linnea fb maakt, waarom geen 0vera? :no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
toch vreemd dat zoveel mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen :{
|
als iemand het niet goed doet, kan je die persoon daar toch op wijzen en kan deze dan proberen te 'verbeteren'?!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm ik zie geen linnea en dimas staat als ik bij elk forumonderdeel kijk wie fb er van is :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.leerlingen.com/vbb/showgroups.php?s= |
linnea fb ok, maar k weet niet of foto en plaatjes zo goed is. time will tell
|
Dimas en Linnea? Owh, dan kan ik mischien tog beter weer weg wezen hier, voor ik een ban aan mn ass heb hangen :{
|
zolang je je aan de regels houdt, is er niks aan de hand :wave:
|
Citaat:
|
BoP: Helemaal goed als fb.. alleen jammer dat hij er steeds minder is..
Linnea: Er zijn mensen die commentaar op haar geven.. da's gelul.. ken haar eens beter.. :) Ook goed dus.. Dimas: Ach ja.. als er nix beters is.. :+ :p Nee hoor.. hij is ook goed.. en hij doet het goed.. net hier en dan al fb! Suc6!! |
ik zou voorstellen als er problemen zijn de mensen het niet leuk vinden dan kan bij de volgende selectie toch bij cybertalk een poll kunnen aangemaakt worden en daar de mensen die dan geselecteerd worden in de poll te zetten zodat de normale users/members ook kunnen kiezen.. en
die bijmekaar op te tellen in de crew forum ofzoiets dergelijks... tis maar een id zou misschien wel handiger zijn ofzo minder gezeur verder :) (T)OPPIE :):thumbsup: |
de mensen die t niet leuk vinden moeten maar slikken :)
|
Citaat:
|
tja..
|
:p
|
:Y)
|
Citaat:
|
sorry hoor maar linnea zit hier al een jaar en waarom zou ze geen goede fb zijn? jullie zitten toch ook de hele tijd op LoeLoe te vitten en die is naar mijn idee een prima fb dus sorry hoor :rolleyes:
En ik als forumbaas? :Y) dank voor de eer maar nee hoor :) ik zit hier als lid nog wel ff best. Misschien na verloop van tijd, et lijkt me best leuk iig :Y) enfin mensen, jullie kakelen wel maar ik betwijfel of jullie zelf zulke geweldige fb's zullen zijn :{ |
Ik vind dat je niet kan oordelen voordat je het zelf hebt meegemaakt.
Ik ga mezelf hier in deze post ook niet verdedingen met het zeggen dat ik het best kan. want dat weet ik niet. De staff heeft wel vertrouwen in mij, anders zouden ze met niet hebben gekozen, en ik ben vereerd door deze kans. Maar ik zal wel zien hoe het gaat. Ik ga me best doen, en meer kan ik niet doen. Dus waarom laten jullie het niet eerst een poosje rusten, kijken hoe ik het doe, en trek dan je mond pas open.. |
LoeLoe is weer supermoderater maar het mannenforum is nog steeds weg, goede prestatie :thumbsup:
|
Citaat:
je valt in herhaling. toch reageer je niet op wat ik heb gezegdm, hoewel je mij wel naar beneden probeerte te halen.. er mist iets.. |
Citaat:
Citaat:
Op dat je nog niet weet of je het wel zou kunnen? Of dat je blij bent met deze kans? (alsof fb zijn heel iets is:no: ) Of dat de staff vertrouwen in je heeft? Hoe ik over je denk: De gezellige theeleut die een hoop vriendinnetjes heeft onder de fb's hier, en die dus volgens mij altijd weer de kant van de vriendinnetjes gaat kiezen, ook als die iets verkeerd doen8| Wat dat betreft pas je prima bij de clan.:thumbsup: Je voegt dus weinig toe aan de clan:) |
Ach ga iets nuttig doen :wave:
|
Ach linnea, allemaal leuk en aardig als fb voor kunst of het slijm forum, maar voor het plaatjes forum is ze gewoon een beetje ja hoe zeg je dat, te slijmerig
en natuurlijk haar eigen web cam schuin onder collectie niet te vergeten |
Niemand heeft hersenkrakers zie, mag missoizo die dan? O-)
|
Citaat:
en de Fb van foto en plaatjes post soms ook graag fotoos. nee toch hebben wij ff een foute keuze gemaakt. |
Hele, hele vreemde keuzes :{ Dit ruikt ontzettend naar vriendjespolitiek :no: Maargoed, ik kijk er niet van op..
|
Nightwolf FB+.. :thumbsup: In ieder geval één goed besluit :yes:
|
Citaat:
|
ik gun het jullie helemaal maar denk toch ook eerder richting vriendjespolitiek...
|
Citaat:
Je moet mijn ding niet omdraaien. Een banaan is fruit maar niet al het fruit moeten daarom bananen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat jij nu nog nooit gemeet hebt :rolleyes: |
Citaat:
en de Fb van foto en plaatjes post soms ook graag fotoos. nee toch hebben wij ff een foute keuze gemaakt. --> Dit heb jij toch geschreven, BW :) |
Citaat:
|
Citaat:
Linnea, ach *blaat blaat* lijkt me duidelijk dat het dan linnea betreft niet ? |
Citaat:
|
Citaat:
dat meeten heeft iig niks met zijn Fb te zijn te maken :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach jaaa.. Als ik nu teveel ga zeggen, dan krijg ik ongetwijfeld weer dingen naar mijn hoofd geslingerd van 'het is toch nooit goed', en 'komt hij ook weer'. Dan reageer ik een tikje ge-iriteerd, en komt er een slot op. Zo gaat het meestal, dus zal ik maar niet teveel gaan zeggen..
Het doet er wat mij betreft ook niet zoveel toe, als iemand zich normaal kan gedragen, en normaal zijn werk goed doet, dan hoor je mij niet klagen. Er zit alleen een beetje nare smaak aan, omdat óók in vind dat een beetje dezelfde mensen FB worden gemaakt. Ook merk jke vaak als iemand FB wordt dat ie zich ontzettend veel gaat menen. Ook daar ben ik bang voor. Daarnaast heb ik zo links en rechts verhalen opgevangen, dat bij het stemmen op bijvoorbeeld een nieuwe beheerder iemand bewust niet NW stemde. De reden zat erin dat die dan eerder beheerder zou worden, terwijl ze persoon in kwestie langer lid was. Natuurlijk is dat dan maar een voorbeeld, maar het geeft wat mij betreft aan op welke manier er gestemd wordt. Maargoed, we zien wel.. Ben ik er toch weer te diep op ingegaan :):no: |
Citaat:
En moeten we dan mensen die wel meeten uitsluiten als Fb omdat ze meeten ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
toch even een nieuwsgierig vraagje
wie wordt de moderator van film/tv/radio? O-) 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is vast heel moeilijk uit te leggen dat je het helemaal niet als flame moet opvatten, zie het als opbouwende kritiek. Niet als 'die irritante user'. Deel mensen niet in als 'hielenlikkers van de fb's' en 'de irritante users'. Zie het meer als een user die een eigen mening heeft en helemaal niet bewust elke keer richting de crew trapt. Maargoed, moeilijk uit te leggen aan sommigen omdat ze al een mening hebben gevormd :aai: |
Citaat:
Eens kijken als je namen kan geven waar mensen niet van zouden zeggen dat her vriendjespolitiek is ;) |
Citaat:
Jij beweert indirect, dat Dimas hoe dan ook FB was geworden, of je hem nu gemeet had, of niet. Youssef, en ook ik, zijn van mening, dat je hem bijna niet gekend had, als je hem niet gemeet had, en dus ook niet op het idee gekomen was om hem dan FB te maken. Gesnopen :o |
Citaat:
|
Citaat:
Dus de negatieve gedachte achter vriendjespolitiek mag wel weg. :* |
Citaat:
kben nog niet zo helder,... ;P |
Citaat:
Als je wil kan ik dat bewijzen :) We zijn trouwens vertrokken van 8 namen en hebben gestemd wie ons het beste zou lijken .. das eerlijker dan dat er ooit hiervoor beslist geworden is wie Fb zou worden :p |
Citaat:
|
Citaat:
@ BW, Bartj518 bijvoorbeeld:] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enkel al de andere Fb vonden het geen goed idee :p dus als je iemand Fb maakt die maar 2 van de Fb's kan bekoren .. dat is pas vriendjes politiek :p |
Citaat:
kvind datter een poll over moet komen! |
Citaat:
|
Ik zit hier nu al 2,5 jaar. Dus ik weet echt wel hoe het eraan toe gaat bij een nieuwe fbverkiezing.
Dat deze 3 leden zijn gekozen omdat Nick ze toevallig ooit heeft gemeet, en weet hoe deze personen izjn in real life, is grote onzin. Ik heb ook meer dan de helft van dit forum gemeet (en ook deze 3 personen). Deze personen zijn gekozen met de medewerking van alle forumbazen. Zij kwamen zelf met ideeen aandragen voor nieuwe fbers. Lang niet alle fbers hebben deze personen ooit ook maar in het echt gezien. Dan krijg je een rijtje met namen. Deze zijn netjes opgeschreven in staff room. Daarna moet er gestemd worden. En toen was dit het resultaat. Blijkbaar dacht Dimas altijd met ons mee, gezien de pm's die hij Nick heeft gestuurd de afgelopen tijd, om hem te tippen op topics die weg moesten, of net wat. Hiermee gaf hij gewoon aan dat hij met de fbers meedacht. Ik denk dat wanneer je dat laat zien, dat je dan een grotere kans maakt om uitgekozen te worden voor fber. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bartje je weet wat je te doen staat, Bluewolf gek maken met pm's :yes:
|
Citaat:
|
Eindelijk BoP Fb! Goeie keuze:thumbsup: En wat zou er mis zijn met Linnea? Zij is toch een soort Loeloe en dies toch ook niet slecht? En Dimas ken ik niet echt maar lijkt me ook wel tof:) en goed als fb
|
Citaat:
|
Citaat:
|
youssef en fol terug :( :(
|
Citaat:
ennuh Yo-de-plo 4 FB :p |
Citaat:
|
Citaat:
:* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou dan heb je wat
|
Ik ben het ermee neutraal.
(zoals ze dat bij ons in de klas vaak zeggen na een uur lange discussie over nixx :P) |
Citaat:
ik moet zeggen dat iedereen wel een mooie mening heeft maar uiteindelijk blijven nieuwe fb's altijd omstreden, omdat ze uiteindelijk meer 'macht' krijgen dan andere leden en ik kan me voorstellen dat dat altijd discussie uitlokt. Maar dat meet-geblaat vind ik dus klinkklare onzin. Meeten heeft er gewoon helemaal niets mee te maken, en ik snap ook niet dat dat erbijgehaald wordt :{ |
ach...wat je ook doet, kritiek krijg je toch (bijna) altijd wel, vooral met Nederlanders, die over t algemeen altijd wel wat te zeiken hebben :)
maar goed...mensen hebben nou eenmaal een mening, ook dus met de benoeming van nieuwe fb's, en of die meningen nou juist zijn of onjuist, dat moet maar ter zijde blijven de tijd zal het ons leren of er een juiste of een onjuiste beslissing gemaakt is, als het juist is, dan is het gewoon juist en zo niet, dan valt er altijd te leren van de gemaakte fouten |
Een mening is in de regel nooit juist of onjuist :{
|
Beetje makkelijk om op voorhand kritiek te leveren.. Dat ben ik dus niet van plan, als ik het idee heb dat een van de drie nieuwelingen fouten maakt als crewlid, dan hoort hij/zij/het dat vanzelf wel...
Wat betreft promoties.. NW vind ik een goede keuze op het moment.. Moet naar mijn mening wel beter opletten met het voor zijn beurt praten en de argumenten, maar dat is niet zo heel belangrijk.. Zie ik wel zitten. LoeLoe weer promoveren vind ik waardeloos. Nog maar een paar maanden terug maakte ze een zeer grove fout en daarvoor werd terecht haar plusje afgenomen.. En nu weer ineens terug? En dat wat ze kapotgemaakt heeft niet? Heeft ze goed gelobby'ed voor zichzelf als ze haar 'collegas' zo ver heeft gekregen.. of heeft het een andere reden? Koelkast beheerder... Ik vind hem een goede forumbaas. Hij gaat een discussie niet uit de weg en heeft de nodige technische kennis.. Daar staat tegenover dat hij mijns inziens totaal niet kijkt naar argumenten van anderen en in zijn eigen wereldje leeft... Dat kan op het eerste gezicht niet zo belangrijk lijken, maar het zorgt met grote regelmaat voor conflicten tussen hem en users als ene Tyskie ;) Niet sfeerbevorderlijk, maar hopelijk komt het helemaal goed.. het kan wel ;) Maar goed, nieuwe rondes, nieuwe kansen.. Succes allen met deze nieuwe taken... en we komen elkaar vast nog wel tegen als ik het ergens niet mee eens ben ;) Hopelijk ga je me daarom niet haten... En nog een puntje: waarom staat dit op ADB en niet op Feedback!?!?!? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is al 2 keer eerder in staff aangegeven dat er rare dingen waren gebeurd in dat forum...mijn actie was de druppel. En als ik het niet had gedaan, dan was iemand anders het wel geweest..ik kom voor me geslacht op:thumbsup: :wave: |
Zal ik me anders maar niet meer laten verleiden erop in te gaan? :? Straks ben ik namelijk weer de sfeerverzieker :z
|
Citaat:
|:( |
Citaat:
En LoeLoe, het is niet vriendelijk om zo te praten over mijn hersenen... Het had op een geheel andere manier gekund, maar blijkbaar wilt dat ook niet tot jouw onderontwikkelde (;)) hersentjes doordringen... |
Citaat:
Als jij een nieuwe kans verdient, waarom het mannenforum dan niet? |
Ik heb niet gezegd dat dat niet meer kan.
Ga maar naar de beheerders toe, zij beslissen, ik niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.