![]() |
kanslozen poll
wie vind jij nou het meest kansloos hier!
|
0Vera is heel erg kansloos
|
wtf, mijn naam erbij :{.. Maargoed, ik heb natuurlijk Forza_Vitesse gestemd dan maar, alleen omdat hij mij erbij zet, en dan ben je kansloos, verder mag ik m wel trouwens.. :wave:
|
das niet zo moeilijk, forza_vitesse natuurlijk :z
|
Hier zal wel een slotje op komen door LoeLoe omdat dit niet liev is :$
Best lastige poll trouwens.:o |
op de winnaar kan niet worden gestemt..
(hint). |
rickclan (sowwy loeloe...)
|
mezelf natuurlijk :)
|
Ik heb ook gestemd:)
|
ghehe das dan duidelijk
|
is het niet miss ? in plaats van mis ?:?
|
er ontbreken er nog een stuk of 50
Maar het is al moeilijk zat om te kiezen tussen LoeLoe, Rickje en groovemaster toch ga ik voor Loeloe |
ik denk dat ik toch zeker wel in dat rijtje hoor, en dan ook de overwinning zal behalen
:7 |
Ik kan niet kiezen tussen Loeloe en ricKKKlan, doe maar loeloe :+
|
0vera is mijn grote voorbeeld, daar zal ik nooit op stemmen8)
Waarom staat die domme Annestacia / Appelshampoo er niet bij? :no: :no: |
ik sta der niet eens tussen
het is een wonder :) maar ik ga maar voor rick |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.heerenvanh7.nl/smilies/nailbite.gif ga lekker http://www.heerenvanh7.nl/smilies/skatert.gif met je vriendjes |
tis wel vrij duidelijk :thumbsup:
|
Rickclan doet het goed
|
youssef ontbreekt in het rijtje :7
|
uhm jammer dat poll geedit is, maar dan doe ik gewoon niet meer mee, ne staat rick op 1!
|
goh ik vraag me af wie dr met de poll heeft gekloot:rolleyes:
|
geen idee 8) :+
|
Hoezo staat ik der nieet bij :o
Trouwens weet nog niet op wie ik stem... |
Citaat:
|
poll klopt niet... ik sta er niet tussen
|
ik vind dimas aardig kansloos dronken achter msn:+
|
Citaat:
:p :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee ik was t niet
|
Citaat:
kansloos is t idd |
Citaat:
|
hehe.. er is nog twee keer op mij gestemd ook, maar ik heb tog forza gestemd, onzin van ik doe nie meer mee.
je bent gewoon kansloos:):wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weetje wat het leuke is, IK doe geen eens moeite zodat mense me mogen. Ik heb medelijde met die gene die dat wel doen..en kansloos gevote worde
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ja, dit keer is het echt een grapje :* Citaat:
|
forza_vitesse:wave: Juist omdat je geen moeite doet om aardig gevonden te worden wat doe je hier dan:O als mensen je niet mogen lekker gezellig
|
Tis wel geinig als je zo'n thread opent en iederee stemt op je :)
|
Citaat:
:yes: :yes: |
Citaat:
Iemand heeft er mee zitten klooien:z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach, mense met minderwaardigheids complex stemme op mij, omdat ik kritisch ben, en die mense niet tege kritiek kunne. Mensen die goed tege kritiek kunne/goed discuseren, krijg ik van zelfs respect voor en van
|
Citaat:
|
Citaat:
en anders zou je even de correcte stand kunnen melden? :* |
Citaat:
Soms echter wil je die rol teveel doordrammen. Ook wanneer het je mening niet echt is heb ik de indruk. Dat je het alleen maar doet om maar een kritische mening te hebben, en dat is dan ronduit irritant. inderdaad, er zijn mensen hier die ook mijns inziens er alleen maar zijn om vrienden via internet te hebben. Ikzelf zou dat nooit doen, maar als die mensen daar gelukkiger van worden. Laat ze dan toch lekker? Zeg 1 keer dat je dat triest vindt, en laat ze lekker in hun waarde? Maargoed, ik mag je wel hoor :) Liever iemand met een eigen mening die niet altijd van hem is, dan iemand zonder eigen mening :thumbsup: :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan twee keer CTRL-ALT-DEL drukken :+ Liegknuffelbeest. :love: |
ik wil niet lullig doen, maar ik kan t echt niet :?
|
wat boeit t man wie eerste stond. Deze hele poll is sowieso kansloos
|
Citaat:
|
Citaat:
|
trouwens he ff aan iedereen: hoe voelt het nou om met je groepje 1 persoon helemaal de grond in te boren. Voelen jullie je nu de bikkel ofzo? Ik weet niet hoor, maar ik vind dit eigenlijk een beetje zielige manier van elkaar duidelijk maken dat je elkaar nie mag, vooral omdat je hier met al je vriendjes ff op dezelfde persoon gaat stemmen. Als jullie echt zo bikkel zijn, zeg me dan maar via een persoonlijkere manier dat je me niet mag, maar niet zo laf via een poll
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WAHAHHAhahaahHAhahahaahahahah
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
okej ricklan, dat jij niet aan resultaten gekloot hebt geloof ik. Ik heb deze poll zeker niet geopend, om 1 iemand de grond in te boren. Maarja na al die slijm miss/mister verkeizing, kan er ook wel andere verkiezing kome vind ik
|
Citaat:
Jah conclusies trekken op basis van vermoedens DAT is pas laf |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom moeten de mensen het in real life niet kunnen dan :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat vind ik goed van jou :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik sluit dit topic trouwens want er is bijna alleen maar flame hier :wave: plus dat de poll verneukt is
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.