![]() |
Mannen Forum
Heb speciaal een mannen forum gemaakt.
Iemand die zich Wilt aanmelden????? stuur me een PM 8-) kunnen we er eindleijk op los roddelen |
Ik wil wel ;) :wave:
|
zet me maar op de lijst:7
|
me2 :p
|
ik ook! :wave:
|
hier nog een liefhebber
|
roddelen over wat?
dat je PANTY niet goed zit? of dat je Inlegkruisjes op zijn? |:( :p |
Citaat:
|
btw, dat is dan toch niet op je eigen forum??
want zo ja, dan kom ik niet, moet ik teveel forums bij houden en daar heb ik geen zin in damn, wel dus :[ |
ooooh
|
Re: Mannen Forum
Citaat:
:( Heb jij een volledige admin zooi op dat forum? Die van mij kan ik volledig beheren.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ikke wil ook wel :yes:
|
Citaat:
HET KAN NIET WAAR ZIJN!!! heb ik een ombouwrevolutie in gang gezet doordat ik wegging?! :huh: WIE IS HIER NOG ECHT MAN!!! *steekt hand op* :7 |
tis me eigen forum jah.
trouwens als je je hebt aangemeld stuur me HIER een pm met je gebruikers naam. Dan voeg ik jullie toe aan het forum. |
Citaat:
|
Re: Re: Mannen Forum
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
huh die site doet ut niet bij mij :{
|
welke?
|
Citaat:
|
toch beter..
ik wil geen ranzige verhalen over 'hoe m'n ex me heeft verlaten' :p |
Geen ranzige verhalen he jochies;)
|
Citaat:
|
baluh.. :( :p
|
Ik doe mee, met voorwaarde dat Rickclan of vrienden van 0vera, Linnea, Lizz er niet in mogen :)
|
mik die url hierneer dan!
|
*verkleed zich*
*krapt in broek* mag ik nu ook? :p |
Citaat:
maar kijk eens onder zijn post, bij zijn website, misschien dat je der dan ook komt ;) |
aangemeld O-)
|
denk eerlijk gezegt dat je forum niet lang stand zal houden. Al is t alleen al omdat de load per pagina een halve sec is
|
kzie geen mannenforum :?
|
een jongetje dat een mannenforum maakt. dat moet vast lukken
|
ik ben ook aangemeld :7
|
Vette shit :7
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Ik doe hier niet aan mee:{
Ik wil gewoon een mannenforum hier op leerlingen.com en verder weiger ik op een site van TheGroovMaster te komen:kots: |
hey :) waar is mijn account dan :) lol
|
Citaat:
daarnaast valt het best wel mee.. alhoewel het wel kloterig is dat hij lokaal draait.. |
beetje rustig, maar de topics zijn van een zeer hoog niveau
|
Citaat:
|
Citaat:
reken daar maar op.. ik schat een upload van 15Kb |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zet me er maar bij :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
errmm ermm :) kijkt of noes op het forum is:+ ppsst... jah ;) |
Citaat:
Randy GRRR:Y) |
Citaat:
uh ooh:x 8-) :d |
aanbod geld nog steeds hoor psychobunny
|
Citaat:
lol |
Citaat:
owkeej,goed,in ruil voor naaktfoto's :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar toch,ik wil er in :yes: :z |
Citaat:
|
Citaat:
heb ff forums aangemaakt :P |
[brom stem]dude wat is de url? dan meld ik me wel ff aan 8-) BIIIEERRRTJE?! :9~ [/brom stem]
|
Ik wil praten over mijn pubertijd, mijn eerste zoen, mijn eerste masturberende rsi hand...
IK WIL EEN MANNEN FORUM! |
Citaat:
|
Voor deze ene keer, groovmaster :wave:
|
naja, stuur maar PM met link ofzo...
|
wat voor'n forums moet ik allemaal aanmaken? :+
|
laat t aan Groov over want jij kan t blijkbaar niet goed :no:
|
Citaat:
|
hehe, mannenforum is ruig :Y)
|
Citaat:
nou.. xou zeggen, laat ons maar eens oordelen dan? :p |
er wordt al flink wat afgeroddeld daar :+ en dan doel ik op de vrouwelijke leden :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De pagina kan niet gevonden worden krijg ik telkens :aai:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis iig wel heel cool.. :p
|
Allemaal heel mooi en aardig, maar Groov, kom mij dan niet op MSN lastig vallen of ik nog naakt foto's van Lizz heb :z
|
lol:d
hehe best lache daar:+ |
Citaat:
|
Ik willet niet eens weten:kots:
|
Ik heb nog altijd niks gehoord? :? IK wilde ook lid worden :(
|
Heb me net aangemald ik w8 nog op een pm van groovy, ik ben benieuwd:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Link ofzo :? Enne, remco... :+:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
IS IEDEREEN DOOOOOF :{ IK WIL ER OOOOOOOK IN :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat heeft dat forum met dit forum te maken? en dus met staff? ;/ nu volg ik t ook allemaal ff niet meer :? :{
|
Citaat:
|
Citaat:
en dat gedoe met wolfhawk, dat waren zijn prive-zaken :Z ik vind dit echt triest hoor:no: :| |
he loeloe, moet je mijn wachtwoord ook hebben? dan kun je er gezellig in rondneuzen :{ :{
|
Ze kunnen er niet in dus ze kunnen jullie niks maken
|
Volges mij bedoelde loeloe dat nie :? Hoe dan ook, als daar een soepeler leiding is, dan weet ik t wel :+ Wie weet staat men daar wel open voor de mening van leden
|
hoezo mee bezig in de staff we doen toch niks verkeerds andere mensen kunnen ook in het forum ook vrouwen maar de mannen hebben daar gewoon een eigen afdeling...
net zoals de vrouwen hierhebben |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik verwacht dat je welicht de keuze krijgt: of je doet het mannenforum daar weg, of je krijgt hier een ban.. Zo'n hoge pet heb ik op van een aantal beleidbepalers.. Maargoed, die hebben net zo'n hoge pet van mij :wave:
|
Citaat:
toch?? ik krijg net een beetje het gevoel dat ik me wel thuis voel op het forum:S |
Citaat:
|
dan zou ik hier een ban moeten krijgn denk ik.... ga me forum niet weg doen....
of iets anders, ga het niet meer het mannen forum voor ll.com noemen maar s.com ofzo :* |
en zoiets sstaat dacht ik nix van in de regels dus dat zou ook wel vreemd zijn.
|
Ha! :D ik zie een Nederlands gedoogbeleid ontstaan. Zullen we de wiet legaliseren zodat we het onder controle kunnen houden, of laten we het verboden en kunnen we het niet onder controle houden... mensen handelen illegaal/er komen verkeerde dingen in verslaafde handen..
Zullen we het mannenforum legaliseren zodat we het in het oog kunnen houden of moeten we het verbieden en het risico lopen dat er buiten het forum om een oncontroleerbare mannenforum ontstaat wat weleens tot opstand kan leiden... :thumbsup: :7 |
Citaat:
:thumbsup: vett |
Citaat:
|
ik ben wel tevreden zo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar je weet het wel.. anders kan je het er niet over hebben in Staff.. En waar hebben jullie het dan over? Jullie weten nix... OK ik zal 1 tipje van de sluier oplichten: Er gaat een topic over Jennifer Love Hewitt.. :o:o :x |
Het forum is dope en het gedeeltje waar JLH staat is dope!
|
Citaat:
|
Citaat:
en die topic van jennifer love hewit is van mij :z :d |
Citaat:
|
Citaat:
moet je op cybertalk kijken:) |
Citaat:
|
Lol, ik zie et ja :d
|
wanneer kan ik op het manneforum
|
Mijn interesse/nieuwsgierigheid is ook wel gewekt onderhand O-)
Effe Groovmaster pm'en dan maar:o |
Als der werkelijk nisk aan de hand zou zijn..wat doen die naaktfoto's van Lizz daar dan?
Ik bedoel, jullie zullen vast wel niet aan haar gevraagd hebben of ze daar gepost mochten worden of wel soms?:{ Heb trouwens niks tegen JLH en dergelijke:Y) Ik heb ook niks tegen andere 'mannelikjke' dingen. Waar ik wel wat tegen heb, is dat een klein gedeelte van de jogenns hier toen in dat jongensforum een aantal meiden ontzetend belachelijk hebben gemaakt. En dat vind ik gewoon zwaar minder. Verder heb ik niks tegen dat heel mannenforum, dus laten we dat misverstand meteen oplossen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
LoeLoe, je bent je momenteel wel erg populair aan het maken he? :thumbsup: GEdraag je niet zo zielig, je wil eigenlijk per se weten wat daar gebeurt en gooit het telkens op 'misbruik van meisjes', maar het kan je eigenlijk gewoon geen fuck schelen. Je bent gewoon een nieuwschierig dom wicht die zich maar blijft bemoeien met dingen die totaal niet je zaak zijn.
Tyft op! :wave: |
Citaat:
|
Loeloe, stom jaloers bemoeizuchtig mens dat je bent, waarom kun je het nooit laten om je een keer NIET met zaken te bemoeien wat je geen f*ck aangaat? :[ :[ :[ :[
damnit:| |
Citaat:
|
Ik vind het erg laag van loeloe dat ze alles eraan doet om erachter te komen wat wij vertrouwelijk tegen elkaar zeggen.
|
ik heb net gelezen dat ze het weer eens niet kon laten om er in rond te neuzen 8| :| :kots:
(vandaar mijn reactie hierboven) |
LoeLoe, vies bemoeizuchtig wijf :wave:
|
Citaat:
Okay vanaf nu ga ik me der niet meer mee bemoeien..heb wel wat beters te doen met dit mooie weer:thumbsup: Everybody happy:) |
Citaat:
|
Citaat:
maar heel goed dat je er niet meer mee bemoeit :thumbsup: al vraag ik me heel erg sterk af of je nu de waarheid spreekt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik haat mensen die anderen vals beschuldigen! |
Ik heb ook over foto's gehoord en ik wil dat ze meteen weg gehaald worden... Jullie weten allemaal wat voor een problemen ik daar bij het vorige mannenforum mee heb gehad.. Dus ben zo aardig en haal ze weg.
|
Citaat:
Zou wel eens willen weten wie zulke onzin verspreid.. :) |
wie kent lizz goed en wie kent loeloe goed...... beethe uitfilteren wie het is
Probleem is iig opgelost dus geen geziek meer. dankje |
Ik kon er volgens mij niet meer in? :o Oh, kan wel weer. :)
|
Mo maakt zich nie echt populair :) Maar om nu zulk soort bewoordingen te gebruiken :no: Hoewel ik het in de kern wel met jullie eens ben :wave:
|
Citaat:
...en een harde kern O-) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.