![]() |
wanneer ga je op vakantie, hoelang en waar naar toe
duidelijke vraag en een verwachte eerste topic :d
ik ga 7 juli op vakantie, tot 25 juli (ongeveer) en ga crossen door engeland met een gehuurd busje, dus dat word spookrijden |
ik ga heel misschien vanaf 11 augustus een week ofzo naar Tsjechië
|
niet? of wel? dat is nog de vraag...
hoe dan ook werk ik heel veel in de zomervakantie, .. voor mij zit er in ieder geval een weekendje lowlands in... 2 daagjes nijmegen met ambur 8) (dit al over 2 weekjes.. ;P) en hopelijk met amber ook nog ergens naar toe kunnen, lijkt me sweet,....plannen zijn er nog niet concreet.... en met 2 vrienden wellicht gewoon ergens naartoe rijden met de auto.. we'll see ;) |
Ik ben gister teruggekomen van 5 dagen Parijs met vrienden!:) Supergaaf...! Ik ben een maand geleden een week naar Engeland geweest, en ga over ongeveer 3 weken weg richting Den Haag:)
|
2 augustus Lorett de mar met vliegtuig
en 11 aug weer thuis ofzo dacht ik party!!!!:yes: :yes: :thumbsup: |
Ik ga in juli twee weekjes naar Fort Lauderdale.
Dat ligt in de staat Florida (USA) 8-) Voor de zee van FL verwijs ik je naar mijn usericon ;) |
28 Juli - 10 dagen - Calella - met 4 vrienden :7
|
Citaat:
Ik ga 22-28 juni ofzo naar Nederland dan ga ik 10 augustus naar new york en vanaf new york gaan we dan naar nederland...voor goed dit keer :o |
ik ga 20 juni richting maastricht (midsummer hardcore party)
vandaaruit de 22e door naar Roskilde Fest in Denemarken. Week er na nog voor een weekje naar iets daar in de buurt. eind augustus weekende pukkelpop |
Ik ga 21 juli met de bus naar Torbole in Noord-Italie met 3 andere gasten en de 31ste kom ik terug volgens mij.
|
Citaat:
Sjarkie, Ar-Tuur en ik (Bazzemans) gaan er een heerlijke vakantie van maken :). Ik kan niet wachten, de vakantie is bijna betaald dus het sparen voor de nodige alcoholische versnaperingen kan beginnen :). |
Citaat:
tis dat ik te moe ben om te lachen maar hij is leuk :yes: :d Ga ik op vakantie, ja natuurlijk:D ik heb er al vier daagjes zuipen/nietslapen/spelletjesdoen opzitten dat was supergaaf, en nu lekker werken tot ik mn uitslag weet. Vanaf 12 tot en met 26 juli ben ik op vakantie naar Renesse met mijn alom bekende zusje en haar beste vriend (DarkSilence). :) heb er echt uberzin in :yes: :Y) |
29 juni
10 dagen Engeland :) |
2 Weekjes naar Italie
En nog 2 weken naar Zwolle..wordt retegaaf:yes: En nog een week weg :) |
ik ga een maand interrailen door spanje, portugal, marokko, italië en griekenland. van 27 juli tot 27 augustus.
|
Citaat:
|
Citaat:
behalve dat ik dan een paar daagies wrsch nog wel overal in nederland te vinden ben (misschien in belgie) bij vrienden logeren:) |
28 juni 4 weken zweden en 10 augustus 7 dagen aruba 8-)
|
Citaat:
http://www.peppermill.nl/nw4/foto/pi...964%20copy.jpg Die 2e van rechts gaat ook mee, hehe.. 10 tegen 1 dat ie in aanraking komt met de politie :no: |
5 Juli, Tunesie (JAJA alweer..Hammamet :)) We gaan nu een MAAND!!!!!! 4 hele mooie gezellige weken daar!
|
11 juni
3 weken Los Angeles |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga niet:) volgend jaar misschien!
|
27 juli bijna 4 weken naar indonesie :thumbsup: :)
|
eind juli, 2weken, zuid frankrijk (bij de kust)
|
Citaat:
ik ga t nu voor t eerst doen en kijk er echt naar uit! |
van 4 juli tot 18 juli naar italie met elysium :yes:
|
2 weekjes Turkije en 1 weekje Zeeland.... dan in Oktober ofzo nog n paar daagjes Ierland...
|
van 17 juli 3 weekjes spanje:)
|
11 oktober (dan pas) naar florida! Voor 16dagen, daar rond crossen in een gehuurde auto! Dat wordt dus vet lachen, ga met vrienden. :7 Maar misschien ga ik daarvoor nog, last minute ofzo....
|
1 tm 10 aug. naar calella met nog 6 vriendinnen :):)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga 3 weken naar domburg
|
6 t/m 18 aug
GRAN CANARIA!!!!:d |
ik ga van 10 juli t/m 23 juli naar SCHOTLAND!
ik heb er echt zin in, en lekker naar t in the park; festival waar veeeeel van mijn favoriete bandjes spelen |
weetiknogniet
hangt van mijn ouders af ga wel waarschijnlijk met vriendinnen op vakantie voor een weekje ofzo.. willen blijven logeren bij een vriendin in heere(n??)veen, die we al kei lang neit gezien hebben |
Citaat:
|
voor 'onbepaalde' tijd naar zwitserland
|
ik ga naar mallorca, voor 2 weken, en 4 dagen naar engeland, en ik ga weekje naar zee met wat vriendinnen
|
ik ga niet
|
Citaat:
ga er september 04 voor 9 maanden heen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Das net als de Carabinieri in Italië, geen "lieverdjes" zoals dat heet :) In Italië heb je ook verschillende soorten politie. Van laagst naar hoogst resp. verkeerspolitie en carabinieri. Dat maakt ook een heel groot verschil. Maarehm, ik heb er zeker ook zin in *) |
Vanaf 11 Jul 3 weken naar Zuid-Frankrijk, op de camping waar ik ieder jaar kom. Met dus heelveel bekende.... ----> zuipen
|
Citaat:
ff relexjes op ut strand chillen, feesten en meiden checken..:):Y) |
Citaat:
|
28 juni 15d naar kreta
|
Citaat:
Basje was vanmiddag nog wel zo zeker van ze zaak :no: Maargoed, Bas, je Spaans is ook nie meer wat t geweest is zeker :+ |
|
Citaat:
|
gezien ik en een duitser geen zin hebben in het buitenland hebben we besloten om in nederland te gaan camperen ofzo, Terschelling, of een andere jongerenkamping ofzo. Lekker goedkoopie en plezier maken en zuipen. :+
|
van 28 julie ofzo en dan 2 weken
In blanes in spanje :D |
15 dagen Bodrum. turkije een dag na de 4-daagse. volgens mij 19 juli
|
20-22 juni naar Rucphen
7-29 juli naar Italie. Ergens in het midden. Dichtsbijzijnde grote stad is Perugia |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
Bartje: Lloret Arthur, Thijs, Wouter en ik: Calella |
Citaat:
|
uhmm waneer i dunno maar 3 weken naar turkije :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat wist ik echt wel :), hoezo kansloze fout :). Ik haalde natuurlijk Zuid-Europa en Spanje door elkaar. Er zit ook nog wel zo'n mooi kaartje bij waarop je duidelijk kan zien dat het Noord-Spanje is :d. LOL @ my mistake |
Citaat:
|
Citaat:
|
ikke naar hongarije, bij men tante *jej* 8| maar ach, dat word wel leuwk *hoopik* ik blijf er dan ook niet de hele vakantie, gwn lekker 10 daagjes. nèt lang genoeg om vrienden te maken óf mensne ontlopen. dat zie ik daar wel :thumbsup: *mwah*
|
Spanje-gangers, waar jullie denk ik meer voor op moeten passen is dat jullie niet met maar 2 man ofzo 's nachts door lege achteraf-straatjes moeten lopen. Er willen daar nog wel eens groepen plaatselijke inboorlingen staan die je af willen slaan om je portemonnee te jatten. Althans dat is mijn ervaring.
En om dan naar de politie te gaan heb je helemaal niks, want die gasten zijn daar nog luier als hier. Ze verstaan amper Engels en echt snel lijken ze ook niet te willen werken. Maar goed, het gaat natuurlijk om zon, zuipen en veel feesten en wat dat betreft zit je goed toch! Ik ga in augustus met negen man naar Marmaris in Turkije. Lekker warm weer, lekker veel biertjes drinken, en lekker veel stappen. Nu nog een manier om die vakantie te bekostigen.. :{ |
18 augustus weekie to Terschelling das zat. :wave: en nog ff naar brabant denk ik
|
ik ga 11 augustus 17 dagen met n stel vrienden naar Salou :D heb r nu al zin in :D
|
nog 4 nachtjes slapen :D
|
27 juli vertrekken we naar Luxemburg voor 1 week.:)
|
Citaat:
ben ik 3 jaar achtereen geweest |
Citaat:
|
wiehie ga 15 dagen naar andalucie (<- Costa del Sol <- Zuid-Spanje). Zit in het plaatsje Isla Canela. Ga weg op 30 juni.
*w00t* |
Deze jongen gaat 3 weken naar spanje....
21 juli vertrek en of ik nog terugkom dat weet ik niet :wave: :thumbsup: |
1 Bijlage(en)
Ik zit ook bij jullie in de buurt ik zit in pineda
psies dezelfde tijd als jullie allemaal... :thumbsup: :thumbsup: |
Citaat:
|
Het wordt nog gezellig in Spanje :d
|
18 juli, 1 weekje zantvoort.. met beste vrienden// verder nog niks geplant
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga 2 augustus.
3 Weken lang. Naar Kenia. |
Citaat:
|
19 juli naar... RIMINI =) t/m 10 aug ofzo..
|
Goh, ben ik weer orgineel :p
5dagen weg (26-31 juli) naar Büllingen (Duitstalig België) Met 15 kindjes tussen 5 en 7jaar (jeugdbeweging) *grin* :Y) 8-) |
Citaat:
ik ga er heen die kindertjes komen gewoon in eigen dorp... twee weekjes lang zalig gewoon de heletijd kindertjes op je schoot:love: ik ga van 4 aug t/m 15 aug. + op bouwen en afbreken= ikke weg van 31 juli tot 17 aug. heel misschien dat ik afentoen nog ff kom maar dat zal alleen in de weekende zijn...(meestal lig ik dan te pitten mahjong die kindertjes matte je af!) |
Vanaf woensdag (morgen) 3 weken naar Italie :)
500 meter van het meer van Trasimeno |
Ik ga zondag drie weken naar Zuid-Frankrijk.. En daarna nog naar het roggefeest (op Ameland) met wat vrienden.. erg leuk :)
|
vertrek zaterdag op surfkamp in het zuiden van frankrijk:) yéééééééééééééé
|
van 10-15 augustus met 3 vriendinnen naar wassenaar----> duinrell eerst eigelijk naar zeeland maar da ging weer s nie door:[ HEEeeeeeeeeeeel jmmr:'(
|
Ik ga 2 augustus week naar zeeland en ben dus 9 augustus weer terug:)
|
ik
|
ik ben 2,5 week naar hongarije geweest
twas super gaaf! |
Ben 2 weken naar Italië geweest naar het Lago di Trasimeno.
't was er warm, maar zaaaaaaaaalig !!! 'k heb daar in een B&B gelogeerd. Zeker een aanrader !! 8{ 8{ 8-) 8-) 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.