![]() |
Welke kleding draag jij vandaag?
Nou, laat ik dan maar de 1e zijn die dit topic opent op dit nieuwe forumonderdeel..:Y)
Wat heb jij aan vandaag? :) :d |
tijgetje sokken, zwarte adidas superstars
lange spijkerbroek, ietwat gebleekt voorop. blauw umbro polo... en dat omdat ik moest werken vanavond... anders had ik nog wel in me kortebroek hier gezeten :) edit: oja,...foto gevonden kheb nu alleen geen rood haar ;P http://home.quicknet.nl/mw/prive/bei...jn_kotsend.jpg |
Smakelijke foto Dex http://www.click-smilie.de/sammlung/...smiley-039.gif :)
Oh ja, wat ik aan heb: witte tommy blouse roze shirt zonder mouwen sutherland zwarte broek WE (met inmiddels een gat aan de zijkant :{ :d ben blijven haken aan een hek *) |:( ) rode sokken V&D |
licht grijs t-shirt met een of andere vage bedrukking, adidas korte broek en zwarte boxer:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
een zwarte broek (toen strax nog een zwarte rok, omdat ik voor school een rok aan moest) en:
|
Citaat:
ik heb me groene bikini aan, wit hempje, groen open blousje, mint groene broek. zwarte sokken, en me zwarte laarsjes |
paars strak forecast tshirt met v hals
grijze brunotti broek 3 kwart |
tijgetje sokken + superstars wederom,
andere boxer ;) adidas blauwpaarsachtig shirt zwarte Blend 3/4 broek. |
blauw dieselshirtje
vaalzwarte repay spijkerbroek grijze calvinkleinboxer witte adidasschoentjes, geen flauw idee welk type:) en nee... ben helemaal niet zo erg merkbewust als dit lijkt eigenlijk:{ |
een wit shirt zonder mouwen met iets van love, rock, ever en peacteken erop ofzo, ja heb hem bestudeerd:+ rooie trainingsbroek met witte strepen aan de zijkant, uit engeland:p ze hebben hem hier ook maar goed;) met foxy erop en dan ondergoed en sokken en nu geen schoenen:)
|
-blauw/gele protest broek die ik met elastiek tot soort van 3kwartbroek kan maken
-bruin vans t-shirt met een vale wit/blauwe print -sandalen ja ik zie eruit als een duitser |
- motorhead shirt
- vage zwarte broek - geen schoenen 8-) |
Sandalen
witte jeans (wit... vaag man... eerste niet zwarte broek die echt van mij is) sleeveles surfshirtjes... hunt. head |
voetbal broekje van m'n oude club fc omniworld :z
|
zwart t-shirtje met v-hals
nogal kleurige 3kwart rok sandalen |
Lichtblauwe spijkerbroek....... en n zwart topje
|
Citaat:
|
Spijkerbroek, faal aan de voorkant van forecast
Geel Replay t-shirt Zwarte boxer Rooie puma's ,van die lage formule1 schoenen witte sokken Nice picture dext0r :thumbsup: :kots: |
rood/orange/rose achtig:? replay shirtje zonder mouwen, en replay spijkerbroek, zwart ondergoed en zwarte halve sokjes:)
|
Ik heb een rooie overzeas broek aan, met een witte string en zwarte schoenen, en daarop een zwart shirtje met een tribal+roos zoiets
|
zwarte rok, netpanty, rooie converse schoenen, roze sokjes, wit ondergoed, wit sjurtje met bloemetjes, daarover radio 4 sjurt
|
grijze etnies met gele E
zwarte enkelsokjes groene baggy broek met allemaal vakjes en ritsjes enzo groen legerachtig topje met felgele letters en oranje randje pasteloranjeachtig ondergoed (:$:p ) en een zwarte haarstiek |
uh nou jah hier kom ikke
rood ondergoed(ben der eigenlijk niet meer zo blij mee als toen ik 't kocht) zwarte lage sokjes me adidas schoenen van die witte met blauwe strepen(vooral niet uitdoen) een zwarte 3/4 broek van karen kevin een groen/zwart achtig t-shirt mijn horloge(zonder dat ding ben 'k naakt) mijn flowerpower ring ;) i know i know dat ding komt uit de oertijd, en mijn flowerpower hangertje nog z'n echt ''orginele'' van vroeger uit die tijd. verder me bril anders zie ik niks, moeten jullie ook mijn mascara en de rest weten of moek dat ook neer planten? dit ben ik dus kwa kleren :rolleyes: |
Citaat:
|
Lichtblauwe tommy Hilfiger broek met witte strepen...donkerblauw esprit shirtje erop plus het nodige ondergoed
|
vandaag heb ik een rode broek aan en een blau/wit/rood t-shirtje met een 3-d van van het zelfde textuur links onder me schouders.. ow en mn tijger pantoffels :D
|
dat truitje op de foto was vet mooi Ireentje!! :D :thumbsup:
ik heb een spijkerjassie aan, met daaronder een blauwwit gestreept truitje a la schooluniform, wit kraagje, heel cute :) daaronder een zwarte dunne broek en daaronder witte sandalen. Ja ik weet t, rare combi maar ik heb gewerkt vandaag en daar heb ik geen gewone kleren aan en ik moest na mn douche naar de bloedbank dus heb ff wat uit de kast gerukt :p |
Citaat:
Heb je die bij de Tommy-shop gekocht?! :) |
groen shirtje, beige grote mannenbroek, koston sk8schoenen :)
oja en armbandjes ofcorz en surfkettingkje :d |
Citaat:
|
donkerblauwe levi,zwarte pull,zwarte marilyn mansont-shirt,zwarte kousen met witte bolletjes op,timberlands,uurwerk,zwarte string,bordeau bh
|
rood kuyichi shirt
vaalblauwe bigstar spijkerbroek blauwwitte puma's zwarte CKboxer jeej:wave: |
3/4 broek
boxer en me lacoste schoenen, verder atm niets.. ik zweet me de pleuris ;p |
3/4 broek, lichtbruine kleur
Juventus shirtje met Davids nr 26 achterop :7 |
eum ik draag een bh, een onderbroek een rood iets van spagettibandtopje maardanlang.. plus een oude broek van mijn moeder
|
Citaat:
|
Ik draag een beige kleurige, beetje wijd vallende broek van Esprit met een simpel strak zwart hempje
|
-donker blauwe (lange broek komt door werk)
-zwarte "born to be wild" boxer -wit t-shirt -horloge -paar zweet druppels -adidas deo |
Citaat:
Vandaag heb ik een grijs united color of benneton shirt aan.. En een zwarte esprit broek.. Lekker zomers he..O-) |
Citaat:
|
Citaat:
Nu heb ik een roze korte broek aan, met een donkerrood polotje erop, heb getennist zonet. |
ik heb vandaag een lichtblauwe broek aan, roze sokken, wit ondergoed, rode converse-schoenen, zwart-grijs-witte stropdas met zo'n blousje blauw-grijs-zwart-wit. :p
|
Citaat:
|
Ikke heb donkerblauwe broek van cars, zwarte sokken, zwarte nikes, wit shirt van lonsdale.. da wast :) Oh ja, wit boxershort O-)
|
3-kwart donkerblauwe overzeas broek
Roze kinder-sokken met bloemetjes, olifantjes en nog meer crap rode nep all-stars zwarte boxer zwarte bh roze shirtje met turkoois biesjes en print van che roze haarelastiekje zwart zweetbandje houten kralenketing |
witte blend driekwartsbroek
rood met witte puma sparco's zwarte fundamentals:? boxer donkerblauw g-star shirt |
g-star spijker broek, zwart spaghettiband hempje en daaroverheen een zwarte replay blouse.
|
momenteel
alleen diesel spijkerbroek |
- witte adidasschoentjes met blauwe strepen
- lichtblauwe jeansrok (vanvoor afgebleekt) - lichtblauw snoopy-ondergoed;) - grijze bh - roos topjen and that's it, 'k moet toch niet buiten komen studeren :'( |
Ik heb vandaag mijn mooie roze ralph lauren sport blouse aan en een donkerblauwe spijkerbroek van euhhh esprit geloof ik..
En mijn bruine bladelli laarsjes, die zijn echt gaaf...8-) Mijn digitale cam is ff uitgeleend, anders had ik wel een foto gemaakt..:7 |
Citaat:
wat heb ik aan, sjah een nachthemd en een onderbroek :{ en ik ben kapot, tien uur gewerkt :Z |
eenn kort spijkerbroekje van ehm Lee en een zwarte haltertop
|
Lange, beetje vale spijkerbroek van Chasin'.
Shirtje van forecast |
Citaat:
en fundamentals ja :> dat is van de WE :) |
Citaat:
|
tijgetje sokken
zwarte boxer zwarte adidas superstar schoenen beige katoenen fundamentals broek :yes: incubus tshirt, zwart overhemd ;x |
- grijze miss sixty broek
- zwarte riem - domme kousen met een hond op - zwarte adidas schoenen - zwarte lingerie - zwart topje - en seffes nog zwart pulletje - en ook oorbellen, horloge, ringen, .... |
-geen schoenen en sokken
-grijze drie kwarts broek -zwarte boxer -horloge -zwart t-shirt met CHAOS der op |
ikke een blauw chiuwawa truitje met een hangertje "paul frank is your friend" 8) echt een geweldig cool truitje
zwarte rok zwartwit gestreepte sokken sacha-slippertjes met vlindertjes 8) wit ondergoed |
Ikke blauw/beige cars-broek
zwarte sokken en schoenen wit ondershirt (te warm :no:) blauw nike-shirt, met op de mouwen een beige streep met daarop rode en blauwe strepen :+ Zwarte zonnebril, naja, buiten dan :7 |
lichtblauwe minirok,donkerblauw topje van killah babe,zweetbandje van sergio t., zwarte bh,witte snoopystring
|
Een of andere goedkope boxer
Oude spijkerbroek met lapjes Witte sokken, tenminste... wit.... :{ Blauwe super goedkope schoenen Zwart Brother Inferior Shirt (Anti-Corporate, Anti-Fascist, Anti-Christian, Anti-State) :) |
Hoe vinden jullie mijn nieuwe gympjes!?!
http://members.lycos.nl/kavos00/gympjes.jpg Gaaf he 8-) Voor de rest een blauw sutherland jurkje en een mintgroene polo tommy...:) |
Citaat:
|
Niet waar..:p
Wat heb jij aan?! :love: ;) |
ik vandaag wit truitje met spaghettibandjes
lichtblauwe broek slippertjez witte bh, blauwe string stropdas 8) |
zwarte perry slippers
blauwe boxer groene korte broek rood onemen t-shirt mijn ik doe nix vandaag outfit |
1 Bijlage(en)
ik heb mijn broek uit bussum aan :Y) een stretchspijkerbroek met bruine suede-achtige 'vlammen' bij de zakken, echt koel ding :7
verder een schooltruitje met blauw-witte strepen (ach dat had ik al eerder eens gepost geloof ik:p) en een spijkerjassie met een sleutelhanger met 'I'm sexy' dr op, in t roze :+ van vriendin gekregen voor mn verjaardag :o :d verder mn zwarte reebokjes, korte zwarte sokjes, een zwarte bh die ik altijd aan heb :) en een wit klein onderbroekje met pijpjes, die zitten zo lekker :z verder heb ik een KOELE ketting van mama gekregen voor mn verjaardag om, ow ff showen hoor :D en mn enige stel BrEeZaHsletoorbellen :Y) die staan wel koel bij die ketting 8-) |
3/4 fel gele overzeas broek en koekiemonster shirtje :+ en witte sokken
|
rood met blauw gestreepte rl polo, diesel spijkerrok, zwarte halve sokjes en ondergoed
|
zwart kuyichi shirt
vaalblauwe dieselbroek roodwitte puma sparco's blauwe CKboxer |
- Oud hippie shirt van mijn vader :) Het is met een vredesteken in alle kleuren van de regenboog
- Een 4/5broek die eerst een tuinbroek was - Een riem met de kleuren: Rose, geel, groen, wit en blauw - Halve grijze sokjes - Nieuwe nep-allstars met bloemetjes - Armbandjes - Houten kralen ketting - Zwarte boxer met witte randjes - Zwarte Bh met witte randjes |
- adidas superstars
- weer tijgetje sokken * i just love 'em * w00h00h00h00! bordeaux boxer. erm, bruine fundamentals broek, blend surfshirtje |
ehm
-grijze broek met plooi -donkerblauw hemdje van esprit -donkerblauw polotje -bordeau bh -witte string (i know,het is een slecht combinatie :7 ) -polsbandje -uurwerk -teenkousen -timberlands |
- zwarte adidasschoenen
- zwarte kousen - zwarte broek - zwarte "boxer"short - zwarte bh - zwart topje - wit polo'tje van de zarra Net mondeling frans had...daarmee nogal zwart Seffes eens andere kleren aandoen.. |
Op dit ogenblik pyjama-jas en pyama-broek, omdat t wat koud is in je ondergoed achter de pc, hehe, moet nog douchen :no:
|
stretchbroek- rood spagettibandjestopje- spijkerjasje
en een stel knalblauwe slippers van de DA, omdati k nog niet naar buiten ben geweest:) |
ehm... alleen grijze bjorn borg boxer.... net wakker:$
|
Citaat:
|
wit topje, blauwe spijkerbroek, lichtgroen slipje met glittertjes *) en een wit beehaatje met chinese tekentjes op :yes: wat beters vond ik vandaag niet in men kast. morgen beter ;) *ghi* ow jah, in men haar kleurtjes-gestreepte-speldjes in dotjes :)
|
Citaat:
|
witte onderbroek, roze bh
grijze skatebroek witzwart gestreepte sokken wit sjurtje regenboogvestje |
Citaat:
oh en ontopic: witte (superrelaxte) forecast broek, zwart poloshirtje van een vaag merk |
Citaat:
|
paars ondergoed, korte jeans (ben zgn aan 't studeren), zwart spagettibandje, horloge, kleine ringetjes, zwarte mascara (dag en nacht)
|
lichtbruine ribbroek met wijde pijpen, rood hemdje en een legerachtig topje met gele letters, zwarte adidasjes met gele veters en een zwart vestje
2 oorbellen en 3 ringen :+ |
-rode levis gympen met witte veters
- witte sokjes die je toch niet ziet :p - n lichte, beetje vale, spijkerbroek van g-star - beige shirtje met rood van h&m - roze met rode sterretjes-ondergoed - 2 ringen en 5 oorbellen en n kettingkje :p |
iedereen noemt gelijk ook de merken op... zal ik ook maar doen dan:
replay shirt, witte linnen broek van WE, en levi's slippers. |
blauwe g-starbroek
witte bjorn borgboxer wit ondershirt bruin-gele tommy H.trui:$ |
- jeans van navi met bruine strepen in
- zwarte riem - rode string met glinsters en paarse bh (i know slechte combinatie) - zwart topje - donkerroze pull - zwart polsbandje van nike |
zwarte soulbroek en een peace truitje en zwarte halve sokken...
|
grijze adidas lawsuit schoenen
tijgetje sokken wijde spijkerbroek, zwarte boxer incubus tshirt deftones hoodie |
Citaat:
|
spijker achtige broek met aande zijkant wit en bruine strepen (die ik toen gepost heb :+ )
roze spagettietruitje warte string paarse bh |
Wit bloesje zonder mouwen, grijs/blauw-achtig rokje, lichtgroene bh en lichtgroene string, armbandje, oorbellen, ketting, en mijn adidasjes met blauwe streep.
|
zwarte pantalon
wit overhemd zwart vlinderstrikje heb net gewerkt:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
zwarte pantalon
wit overhemd zwart vlinderstrikje O-) |
blauwe jeans van lois,
witte t-shirt uit de large met: i'm a naturally blonde so please speak slowly donkergrijze string van micky mouse zwarte bh |
oldskool vans
wit/grijze minisokken donkerblauwe korte broek rode polo geel zwarte boxershort |
kort lichtblauw/wit kleedje zonder mouwen
|
m'n bikini :+
|
Adidas voetbal- t-shirt
Lee Cooper streepjesjeansbroek |
Citaat:
Ikke, witte boxer :o Donkerblauw broek zwart shirt zwarte sokken.. |
spijkerbroek met zwart truitje van mango
|
niets
|
ene bikini
|
- zwarte rok
- zwart topje - grijze bh - roze string |
heb nu een RL polo shirt aan met daaronder een diesel broek en heb bottecelli schoenen eronder..
|
Re: Welke kleding draag jij vandaag?
Citaat:
en een lange beige spijkerbroek van Tommy Hilfinger |
Citaat:
|
ik heb een roze bikini aan,( omdat ik toen het wat zonniger was vandaag nog in de tuin heb liggen zonnen) een wit topje en een kort spijkerbroekje
|
blauw/roze rokje
grijze sokken witte o'bleu schoenen wit topje roze bh rode string |
op het moment mijn rode kater pyjama :+
|
Citaat:
|
Re: Re: Welke kleding draag jij vandaag?
Citaat:
*** Witte linnen Esprit broek Lichtblauw shirt met opdruk Esprit de corp. (joepie :p ;)) zonder mouwen Esprit Ik loop op blote voeten Ondergoed is grijs |
Blauwe korte broek :x
Grijs nike-shirt blauwe boxer blauwe sokken Da wast :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
-witte sokken
-witte broek -wit shirt -zwart vest -ondergoed zomenteen blauw spijkerjasje en mn neppe allstar schoenen |
rooie sparco's
zwarte CKboxer zwart replayshirtje, net gekocht in r'dam8) blauwe dieselbroek |
-mn neppe allstars
-witte sokken -witte rok -rood spaghettitopje - rood/roze vest om mn middel -rode bh en string |
Ben je er trots op dat je neppe Allstars hebt ofzo?!?! :? :{ :d
Momenteel draag ik een ochtendjas.. Had daarnet wel een blauw Esprit spijkerjack met blauwe Levi spijkerbroek + bruine Bladelli laarsjes aan toen ik naar buiten was.. Maar dat was een tikkeltje te heet en ik hoef nu toch niet meer het huis uit...:) |
Citaat:
|
Lichtblauwe wijde jeansbroek van HPK ofzo
Gele wijde adidas-t-shirt Horloge en armbandje Onderbroek en BH |
op dit moment saaie klere
Een wit kreukel blouse met daaronder een zwart spagetie topje en een zwarte broek en paarse sokke Mjah k heb vandaag gewerkt he... |
Citaat:
|
zwarte string
witte bh G-Star spijkerbroek Diesel blousje Tommy Hilfinger polo en blote voetjes |
zwart pinkpop t-schirt
een door de was verkleurde bh(nu zwart) een zerbra string een blauw wit achtige broek met overal gaten bij de grootste gaten heb ik op me broek geschreven LOAK zwarte enkelkousjes en witte adidas 3 streepjes ik heb gewerkt duss..... en ik ga niet uit dus ik laat deze kleren aan tot vanavond |
Slayer - Nailed Jesus shirt
Oude spijkerbroek zwarte sokjes witte Guciani(ofzo) onderbroek |
Een groene achtige best wijd uitlopende spijkerbroek...
Rood,Geel,Groene riem=) Legertruitje.. Grijs vestje.... Krezip polsbandje.. Zwarte sokken... |
wijde grijs/bruinachtige broek met lichtblauwe strepen van linnen
en een strak zwart shirtje zwarte sokken, en een zwarte boxenshort (nee, niet zo'n grote tent) |
Bleke diesel spijkerbroek
diesel shirtje met blauwe print van diesel fighter en een witte string+bh en mn blauwe muiltjes van sacha |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.