![]() |
Met hoeveel mensen sex gehad?
Met hoeveel mensen heb je sexueel contact gehad (Das dus nie zoenen)??????
|
wat versta je dan wel onder sexueel contact?? met elkaar naar bed gaan? of elkaar bevredingen??
|
2nd base: 5
3th base: 1 |
Citaat:
Met hoeveel mensen je 'het' heb gedaan. Ikzelf kom dan op 3 meisjes |
Sexueel contact >>> 4jongens
"het">>>> 2 |
Dat is privé :+
|
das wel een moeilijke vraag he ma als ge bedoelt "het"doen dan tot mijn grootste spijt 2 (wou dat het er maar 1 was)
|
2, en ik wou ook dat het er maar één was geweest. Beetje spijt van mijn eerste.
|
''contact'' uhmmmm 1,2,3,4,5,6,7,8
waarvan met uhm 1,2,3,4 ook''het'' gedaan |
2nd base: 3
3rd base: 2 |
2nd: 2
3rd: 1 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou het hier ook op privé ;)
|
Citaat:
btw,2e base? :? |
0 :Y)
|
jullie met je pirve wat een geblaat...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 en dat wil ik het liesfst zo houden ook:$
|
Citaat:
zoiets ;) t honken systeem is je niet bekend? |
Citaat:
|
iedereen behalve jij? :? :+
|
Citaat:
|
''het'' ?
2... |
2... kon er 3 zijn... zo'n gemiste kans... en nee.. ik ga niet uitleggen wat ik er mee bedoel..
maar oke... 2 |
7
Nee ben geen MaLe BrEeZaHhHsLuT~~1!1!!¡1!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
zeg ik ni :{ op zich nie weinig iig
|
1
|
2nd: 6
3rd: 3 :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
2nd: 1
3rd: 0 |
2nd: 2
3rd: 1 |
Citaat:
tis een forum, et wordt me gevraagd en ik dacht ik zeg ff dat ik niet per se trots ben op mn aantal :no: |
Citaat:
a) niks zeggen b) het aantal zeggen subtiele hint? ;p |
Citaat:
|
misschien moet jij nog eens beter naar de vraagstelling kijken....Fade heeft gewoon gelijk :yes:
|
1
|
Citaat:
8 :o |
0
|
nog best veel eigenlijk voor iemand die nu helemaal ff niks hoeft van vrouwen, maareh het is iig meer dan het gemiddelde hier als ik t zo bekijk. Met wat meer eigen medewerking had ik dit aantal met gemak uit kunnen bouwen. klinkt wel arrogant eigenlijk :$
|
0 en ben blij mee, moeder natuur helpt me altijd net ongesteld te zijn, als ik bij een jongen in bed lig... is me 4 x overkomen maar ben er achteraf altijd wel blij mee. Die gozers plannen het ook altijd zo slecht. En gaan niet helemaal voor mij, maar alleen voor mij neuken. Duzzz, dank je lieve mama natura
Greetzzz |
sexueel contact: 4
'het': 2 |
Citaat:
|
6
|
6?8? wat isser mis met jullie mensen? :no:
|
Citaat:
ik ben al een stukje ouder dan de rest hier... en er is niks mis met met veel mensen seks hebben, liever 6 mensen veilige seks dan 1 onveilig...:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
2nd:2 en met 1 daar van ook derde...
|
2nd base: 3
3th base: 1 |
Citaat:
|
handwerk:
6 mondwerk: 1 het: 2 Humz om er wel ff bij te vermelden dat bij handwerk ook de 2 zijn meegerekend met wie ik het gedaan had |
Citaat:
|
Citaat:
ben ik nu de enige die dat zo speciaal vind dattik niet op iedereen kruip? 2nd,ok,vindik nu ook nix speciaals aan,maar 3th?ik ben nog altijd samen met de gast van mn eerste keer,en kan me eerlijk gezegd gewoon niet inbeelden (en wil het me ook niet inbeelden) dat ik sex zou hebben met iemand anders owja: 2nd: 5 3th: 1 |
Citaat:
|
Citaat:
|
2nd: 1
3th: 0:Y) |
Citaat:
vuile huichelaar |
Citaat:
Niet voor iedereen is dit zo, maar het is maar net welke gedachten je hebt bij seks. Ik persoonlijk vind het makkelijker om een one night stand te hebben, terwijl ik er met een vaste vriend maanden over doe vordat ik seks met hem heb. Overigens mijn persoonlijke mening is weer dat dat 2nd bij jullie persoonlijker is dan een nachtje seks en dat zou ik dus weer minder snel doen. De enige mensen die dat ooit hebben mogen doen waren mijn vaste vriendjes. |
wat wordt er bedoeld met 2nd, 3th enzo? :?
|
Citaat:
Citaat:
3rd base is zeg maar een penetratie met de penis in de vagina. "Echte sex" zoals mensen nog wel is willen zeggen |
Citaat:
pff m'n broer weer hoor... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bargoens is platvloers, kga niet de van Dale definitie opzoeken maar denk in die richting:p |
Citaat:
Sex. Contact 8 ofzo, en palen 2.. valt mee he...tjahh..nee ik ga niet uitleggen...:no: |
Citaat:
:p |
11 andcounting.. :)
|
Citaat:
:7 8-) |
honk 1 teveel
honk 2 geen zin om bij te houde honk 3 7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
denk maar lekker hoor, respect voor 0vera |
Citaat:
|
Citaat:
|
droom maar lekker verder allemaal :Z
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is toch zijn zaak, zolang hij er geen problemen mee heeft. Of voel je jezelf beter dan hem, gewoon omdat jij met minder mensen seks gehad hebt?|:( |
Citaat:
en neej,voel me niet beter dan hem,maar voor zo iemand heb ik nog de kloten respect,vind ik ronduit sletterig...en goed voor hem dattie dr geen probleem mee heeft,maar daarom hou'k mn mening niet in. kzie dr btw al die me gelijk geven,dus helemaal ongelijk heb'k blijkbaar niet... |
Citaat:
Het is gewoon een mening, hij heeft er geen problemen mee... het is toch zeker zijn leven? Niet iedereen hoeft dat aantal op z'n telraam bij te houden. Dan hoef je hem niet meteen uit te schelden voor slet of hem zielig en arrogant te noemen als hij dat niet doet. Dat jij zoiets wel belangrijk vind, leuk, maar hij vind dat niet, laat em toch. Je reageert weer overdreven naar mijn mening. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind jou eerder een hoertje dan dat ik mezelf een slet vind |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
noem me ouderwets,whatever,maar is mn mening...zit ergens mentaliteitsverschil denkik,want in onze 'stad' worden zulke mensen gewoon hoeren genoemd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
2. als je goed leest,dan zeggik dat hij even goed over mij oordeelt,zonder me te kenne,niet over jou 3. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je t dan toch vaak doet..., doe het dan in ieder geval wel veilig :+
(zegt de ggd voorlichter 8{ 8) ) |
Citaat:
|
wat maakt het uit of iemand met 7 of 15 of 0 mensen naar bed is geweest?
het is dan toch altijd die persoons eigen keuze en hoewel mensen het er niet mee eens kunnen zijn, hoeven ze niet die ander te veroordelen op wat hij/zij doet. je kan het er niet mee eens zijn, en het zelf nooit zo doen, ok dat is ook je eigen keuze maar dan is het toch geen reden om mensen uit te gaan schelden, omdat zij dat wel doen? de een denkt makkelijker over seks dan de ander ok dat is ieders goed recht, laat elkaar gewoon lekker in hun waarde zonder meteen (figuurlijk dus he :P) bovenop te springen en veroordelen. |
nou, wat groovdinge doet zijn zijn zaken maar mijn eerste reactie was ook zoiets van "wtf?" hij doet nog altijd wat hij wilt maar ik zou geen van die meisjes willen zijn gewoon omdat ik me dan ni gerespecteerd zou voelen en het nix speciaals voor hem zou betekenen met mij de koffer in te duiken... dan vraag ik me af of zo iemand wel serieus zou kunnen verkeren. Kijk dit zou een vooroordeel kunnen zijn omdat ik hem niet ken maar zo komt het dus wel degelijk over... Ik heb nix tg die jongen ofzo om zo hem niet al te serieus op liefdesvlak kunnen nemen. No offence
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En ik geef ook gewoon mijn mening, mij boeit het ook niet dat groov dat doet, ik vind het ook veel, maar het is en blijft zijn zaak. Ik vind gewoon dat je hem niet hoeft uit te schelden. Je mag altijd je mening geven, maar niet op zo'n manier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. discussie gesloten. |
stop eens met die zinloze onzin, dat vecht je maar op msn uit ofzo :{
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En verder vind ik labels plakken iets ontzettend kortzichtigs. Oke dat jij het veel vindt, ook oke dat je zegt dat jij dat niet zou doen maar laat de ander lekker zijn eigen ding doen zonder dat jij met 'slet' gaat gooien enzo :x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
like i said,echt wel mentaliteitsverschil,want zo'n mensen worden bij ons gewoon 'matras' genoemd,die worden alleen nog maar genomen omdat iedereen ze wel al eens gehad heeft... btw,overa,vraag me wel nog af,als je je dr dan blijkbaar wel wat voor schaamt,aangezien dat je het eerst niet wou zeggen,wrom zeg je dan 'op zich niet weinig'?dan weet je toch dat mensen er om gaan vragen?gewoon vraagje,en nee,ik veroordeel niet.. |
Citaat:
discussing on the internet is like the paralympics. Even if you lose, YOU ARE STILL A RETARD |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
jullie blijven ecth door gaan ook he
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar wat bedoel je met 'dat zijn er eigenlijk 3 en blijft het aantal 5'? want ik is ff niet mee :) |
oh my god :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slet
Typisch vind ik het dat de nederlandse taal vooral scheldwoorden heeft voor een vrouw die met veel mannen heeft gesexed: sl*t h*r, cocotte, sn*l, lichtekooi, meisje van de lichte cavalerie, een publieke vrouw, - van lichte zeden, - van plezier, d*l, lellebel sl*rie, t*f, dweil, een afgelikte boterham. Maar als je op zoek gaat naar de mannelijke varianten, kan ik niets vinden O-) .
Laat iedereen het lekker zelf weten, het is toch een vrij land of ie?Persoonlijk vind ik het wel triest als jemet mensen naar bed bent geweest en het je niet meer kan herinneren, of dat je er zo'n spijt van hebt dat je het nog maar een keer doet om de vorige te vergeten, maar dat is mijn mening... |
Re: Slet
Citaat:
Citaat:
zeg dan niet dat iedereen het zelf mag weten om ze daarna te veroordelen :wave: |
Re: Re: Slet
Citaat:
Wat ik erin lees is dat hij geen moeite heeft met iemand die al vrij veel bedpartners heeft gehad, maar zich wel alles herinnert, en niet brainless elke jongen/ieder meisje in bed uitnodigt, omdat t er toch niet toe doet. Want dat vindt hij persoonlijk verwerpelijk, en ik ook dus. En ik zal ook niemand veroordelen, en ook niet iemand minder vinden dan mij omdat diegene zich sletterig gedraagt (even bot gezegd), maar ik vind dan wel dat ik vrij sta om te vertellen dat die ander er misschien wel iets beter bij stil zou kunnen staan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.